باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

مرواریدهای خوشگل

1392/1/27 10:56
نویسنده : مامی نرگس
995 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم چند روزی میشه که بد اخلاق شدی و مدام بهونه میگیری

هفته پیش که خونه خاله ساجده بودیم با تلاش زیاد موفق شدیم دهنت رو باز کنیم

و ببینم اون تو چه خبره که مدام یا دستت دهنته یا زبونت بیرونه

  بلاخره موفق شدیم سفیدی دندونت رو که زیر لثه باد کرده بود ببینیم و دیروز هم دیدم که 3تا دندونای آسیابت همه با هم زده بیرون فک کنم به خاطر همون بد اخلاق شدی عسلکممممم

دیروز ناهار خونه مامانی بودیم و شما کلی با عمو کیوان دوچرخه سواری کردی

 

به چی فکر میکنی مامانی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خواهر فرناز
26 فروردین 92 23:05
مبارک مبارک دندون در آوردنت مبارک


مرسییییییییییییییییی
بهاره مامان ونداد
27 فروردین 92 1:26
مامان نرگس مگه نظرام نمیرسه چرا؟ اشکال نداره مهم اینه که همیشه به فکرتون هستم
باران گلی عزیزم دوستت دارم چه دستمال سر نازی چقدر بهت میاد خاله جون


کدوووم نظر عزیزم
مرسی ما هم همیشه به یادتونیم
الهام
27 فروردین 92 9:37
وای چ با این روسری خوشتل شده
تصور کن حجاب بگیره چقدر نقل میشه
منم تازه دندون عقلم درومد ک پدر منم دراومد
چ زجری میکشه این نباته من


پس خاله جونی شما هم این روزا خوش اخلاقی!!!!!!!!!!
سمیرامامان پرنیان
27 فروردین 92 10:47
مرواریدات مبارک نازگل خانوم


مرسی خاله جونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 فروردین 92 11:26
مبارک باشه باران جونی


مرسی خاله جونی
نازنین
27 فروردین 92 11:39
عسیم مبارک مرواریدای قشنگت
به سلامتی
نمیدونم
4 چرخست
3 چرخست
یا
2 چرخه اخه یه طرف چرخش معلوم نیست اما خیلی قشنگ خوشگل خانوم بهت میاد


عزیزم دوچرخه پسر عمه بارانه
مامان سارا
27 فروردین 92 13:50
مرواریدات مبارک مروارید خانوم
زبونتو ببر تو والا می خورمشا


ممنونم
متین من
27 فروردین 92 15:14
مرواریدجدیدت مبارک عزیزدلم
دندونای متین هم بی خبردراومد اونم نمیذاره من دهنش بازکنم دقیقا مثل توکارش ماهم نمونه باران جونو توخونمون داریم


اره سمانه جونم ماشالا همشونم عین همن
بهاره مامان ونداد
27 فروردین 92 16:58
عزیزم مروارید های کوچولوت مبارک


مرسی گلم
مهرنوش مامان مهزیار
28 فروردین 92 7:57
مرواریدات مبارک . خدایش به چی فکر میکنه


مرسی عزیزم
مامان سارا
28 فروردین 92 14:20
مبارک باشه مروارید جدید عزیز دلم


ممنونم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
1 اردیبهشت 92 9:21
قربون خوشتیپم بشم کیف میکنم دخملیو میبینم


خدانکنه
مرسی عزیزم بابت اینهمه لطف
مامان مهسا
10 خرداد 92 18:04
آخی خدا حفظش کنه تبادل لینک کنیم؟؟؟؟