باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

گردش تو یه شب بارونی سرد

1392/1/25 20:19
نویسنده : مامی نرگس
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی منلبخند

دیشب خیلی دلم گرفته بود به بابایی زنگ زدم و گفتم یکمی زودتر بیا خونه و باهم بریم بیرون

وااااااااااااااای خیلی بیرون سرد بود و بارون قشنگی میاومد

تو ماشین فکر کردیم متفکرکجا بریم و کجانریم سر از کن سولقان  در آوردیم

محوطه خیلی قشنگی داشت ولی برای اینکه شما سردت نشه توی یه اتاقک های شیشه ای رفتیم و شما تا تنوستی آتیش سوزوندیخوشمزه

 

تو این عکس خودت برای خودت لالایی میگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان آیسا
25 فروردین 92 20:43

ماشاالله چقد نازتر شدی
همیشه به گردش


ممنونم گلم
ماماطهورا
25 فروردین 92 21:50
سلام عزيزم خدا باران جونت و برات نگه داره خيلي نازه ماشالله


مرسی گلم با چشمای نازت میبینی
مامان ساجده
25 فروردین 92 21:54
سلام عزيزم هميشه به گردش حالا تنها تنها ميريد
خوش باشيد عزيزم


خاله جونم با شما هم حتما میریم
خواهر فرناز
25 فروردین 92 22:40
عزیزم بووووووووووووووووووووووس
الهام
25 فروردین 92 23:52
الهی فداش بشم ک اینقدر ناز شده با اون پاهای کوچولوش داره لالایی میخونه فداش بشم من الهی ببووووووووووووووووسش
نازنین
26 فروردین 92 0:16
عسیسم ای جان خوشگلم چه شیطون شدی مامانی واسش اسپند دود کن دوسشت دالم
نانا و نینی جون
26 فروردین 92 0:18
سلام با دستهایی پر از نگرانی و دلهره امده ام میخوای دلم رو شاد کنی بیا وبمو بخوان برای این دل بی پرو بال ارزو کن
بهاره مامان ونداد
26 فروردین 92 1:12
عزیز دلم همیشه به گرد ش چی داری میخوری خاله جونی این قدر با اشتها مخوری دلم اب شد
محبوبه مامان الینا
26 فروردین 92 7:47
عززززززززززززززیزم عکس آخر خیلی بانمکه
مامی روژان
26 فروردین 92 10:13
وای عزیزم .... تصور کردم لالایی خوندنشو کلی خندیدم پیشم بودی قورتت میدادم
مامان آناهیتا
26 فروردین 92 12:16
سلام عزیزم
قربونت برم که واسه خودش لالایی می خونه .
خاله جون اینقدر خوشمزه می خوری که دلم کباب دنده می خواد




اخه ایکاش خاله جونم تهران بودین دعوتون میکردیم
لیلا مامان پرنیا
26 فروردین 92 16:19
همیشه به گردش ناناز خاله
جوج با دوغ عجب میچسبه


مرسی خاله
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 فروردین 92 11:28
آخی ماهم اولا زیادمیرفتیم .
همیشه به شادی وگردش دوست جونم
قلبونت باران خاله بااون مرواریداش کباب خورشده دیگه


اره خیلی مزه میده
خدانکنه
مامان سارا
27 فروردین 92 13:49
میشه برای منم لالایی بخونی ، خوابم میاد
قربووووووووووووووووووووونت برم من


مهرنوش مامان مهزیار
28 فروردین 92 7:58
الهی چه خوشگل لالایی میخونه


اره خیلی باحاله صداشم کلفت میکنه و میخونه
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
1 اردیبهشت 92 9:22
خاله جون تو هم که تو خوردن مثل امیر خوش سلیقه ای


عزیزم قربون امیر علی جونم برم