باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

شروع دوباره

1396/6/23 16:22
نویسنده : مامی نرگس
716 بازدید
اشتراک گذاری
دختر قشنگم مدتها بود که وبلاگ و وبلاگ نویسی در ذهنم گم شده بود
وقتی به گذشته برمیگردم افسوس میخورم به روزهایی که گذشت و من ثبتش نکردم هر چند تو این مدت هزارن هزار برات عکس به یادگاری گرفتم
ایشالا از این پس دوباره خاطراتت را ثبت میکنم
ممنونم از صفورای عزیزم که دوباره انگیزه وبلاگ نویسی رو برایم زنده کرد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله امیرعلی پسر اژدها سوار
26 شهریور 96 11:59
وای که چقدر خوشحالم میبینم انقدر بزرگ و خانم شدی خیلی به این صفحه سر زدم شاید خبری باشه اما نبود . خوشحال میشم منو فالوو کنید اگر من رو یادتون باشه خاله امیر علی پسر اژدها سوار . Ian_ieh این هم آدرس پیج اینستا من .