باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

تابا

1392/1/27 14:20
نویسنده : مامی نرگس
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

بارانم

چند سال پیش که شما نبودی منو بابایی این ننو رو دیدیم و خریدم و بعضی روزا بابایی اون میاورد تو حال و چند روزی تاب سواری میکردیم

از پارسال تا حالا تو کمد بود و فراموش کرده بودیم بیاریمش بیرون

بابایی چند روزی میشه که دوباره وصلش کرده  اولش که دیدی تعجب کردی ولی وقتی کاربردش رو فهمیدی دیگه ول کن نیستی

شبا که میخوایم بخوابیم به زور میایی دستم  رو میگیری که بریم تو حال

و همش میگی تابا تابا

 

تو این عکس ساعت 2 شبه و از ته دلت میخندی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

متین من
27 فروردین 92 15:13
عزیزم توهم تاب تاب دوست داری مثل متین چقدرتواین عکس که ازته دلت میخندی دوست دارم


خواهر فرناز
27 فروردین 92 15:45
تابا تابا مبارک
کار مامان نرگس در اومده دیگه تا صبح تابا تابا
الهی بگردم برای مامان نرگس


خدا نکنه عزیزم
ولی دقیقا بساطی داریم با این ننو
الهام
27 فروردین 92 16:33
چ با مزه
باران خاله جون به منم میدی تاب بخورم؟؟
خیلی دوس دارمت فدای خنده هات بشم
اصلا به خودم بگو میام شب و روز تابت میدم


اره خاله عزیزم شما بیا
بهاره مامان ونداد
27 فروردین 92 17:00
وای خدای من چه ننوی باحالی دخملمون خوب فکری کرده برای نخوابیدن هاش خنده ات همیشگی عروسک ناز


اره دیگه خوب بهونه ای پیدا کرده
نازنین
27 فروردین 92 17:07
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چقدر باحال بود انگار نه انگار 2 نیمه شب کلی خندیدیم با دوستم ساجده خیلی جیگری


مرسی
هستی
27 فروردین 92 23:32
سلام عزیزم واااااااااااای ماشالا چه کوچولوی ناناسی داری رفتم بش رای دادم جیگملویه راهنمایی ازتون میخوام من هفته 13 حاملگیمه میخوام اگه ممکنه تو خرید سیسمونی ازت کمک بگیرم خیلی خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید اگه با میل سخته یه وبلاگ میسازم که با هم در ارتباط باشیم.وبلاگمو خیلی وقته تعطیل کردم


عزیزم هر سوالی خواستی ما در خدمتیم
مامان بابای الیسا
28 فروردین 92 0:33
منم میخوام نرگس جون چه خنده های از ته دلی هم میکنه این نازدونه


شما هم بفرما
علامه كوچولو
28 فروردین 92 7:53
الااااااااااااااااااااااهي
خوش بحالت باران جون
عجب ژستي ميگيره ادم ياد مغزهاي متفكر ميفته


باحال گفتی
مامان آروین (مریم)
28 فروردین 92 8:02
سلام دوست خوبم امروز به باران جون رای دادم و امیدوارم که برنده بشه ...... من هر روز به شما سر میزنم و گهگداری نظر هم میدم .... اما شما افتخار نمیدین به ما سر بزنین که اشکال نداره سلیقه اییه ..... به هر حال من عاشق بارانم و باران را حس میکنم ..........

واااااااای شرمنده ام
فهیمه مامی مهتا
28 فروردین 92 8:53
عزیز دلم ... اون عکس که از ته دل میخندی خیلی بانمکه ...


ممنونم
الينا گلينا
28 فروردین 92 10:15
باران من تو را يه روز مي خورم يه ليوان آب هم از روش.آخه تو چرا اينقدر بلاچه اي بچه .ماشااااااااااا...

نوش جوووووووون خاله
مامان آناهیتا
28 فروردین 92 12:54
سلام عزیزم
عجب وسیله چالبی خوش به حال باران کلی باهاش سرگرم میشه .
همیشه بخندی ناز گل خانم


اره خیلی باحاله
مرسی گلم همچنین شما و اناهیتا نازنینم
مامان سارا
28 فروردین 92 14:19
ای جونم ببین دخملی برای خودش چه حالی میکنه

اره عاشقشه
مامان آرمیتا
28 فروردین 92 15:09
سلام باران جون فدات بشم تو ننو خوابیدی داری از ته دل میخندی انشالله همیشه لبت خندان و شاد باشه
پیش ما هم بیا گلم


ممنون گلم چشممممممممممم حتما
لیلا مامان پرنیا
28 فروردین 92 17:46
قربون اون خنده های از ته دلت بره خاله عروسکم
مامان آیسا
28 فروردین 92 18:26
اون عکسی که از ته دلت میخندی خاله جون چه خوشگل افتادیییییییییییییی
ماماطهورا
28 فروردین 92 19:29
عزيزممممممممممممممممم چه نازييييييييييييييييييييييييي تو ماشاللهههههههههههههههههههه
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 15:24
قوبون خنده هات عزیزکم همیشه بخندی


خدا نکنه عزیزم
صفورا مامان آوا
31 فروردین 92 11:43
واااااااااای چه باحاله معلومه از ته دل داره میخنده عزییییییییییزم تاب بخور و کیف کن
کاشکی یک سال پیش من اینو دیده بودم نمیدونی ما سر دل درد آوا چی کشیدیم تا صبح من و باباش تو پتو تابش میدادیم فقط اونجووری آروم میشد اگه اینو داشتیم چه راحت بودیم ههههههه

نه عزیزم ما پارسال برای گریه های باران گذاشتیم ولی فایده نداشت
مهسا(مامان هستی)
31 فروردین 92 19:25
واااااای چه باحاااال



واااای عااااااااااشق اون عکس از ته دلتم







مامان امیر علی پسر اژدها سوار
1 اردیبهشت 92 9:21
اونجوری میخندی دل مارو میبریا فدات بشم خوشمل خاله امیرم بیاد تاب بازی؟


اره خاله جونم حتما بیاد
مریم
2 اردیبهشت 92 20:48
خیلی باحال بود خیلی حال کردم خوشبخت باشبد همیشه
مریم (مامان آرینا)
3 اردیبهشت 92 10:28
خییییییییلی با حالی ،خاله فدات بشه
مامان جون سیلوانا
11 اردیبهشت 92 15:10
سلام عزیزم میخواستم بدونم این تاب رو کجا تهیه کردید؟؟؟؟؟؟؟
لطفا من رو راهنمایی کنید


عزیزم قابلی نداره از تایلند خریدم