باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

مسابقه وبلاگی

1392/3/15 17:56
نویسنده : مامی نرگس
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ما تو این مسابقه از طرف دوست عزیزم سارا جان مامان شیدا خوشگله دعوت شدیم

1- بزرگترین ترس زندگیت چیه؟ از دست دادن عزیزانمناراحت

2- اگر 24 ساعت نامرعی میشدی چیکار میکردی؟ کلی خونه بود که باید سر میزدم فک کنم 24 ساعت کم میاوردمنیشخند

3-اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یکی از آرزوهاتو داشته باشه آن آرزو چیست؟   من زودتر از عزیزانم بمیرم

4-از میان اسب و پلنگ و سگ و گربه وعقاب کدامیک را بیشتر دوست داری؟هیچ کدوم چون من به طور کل از همه حیوانات میترسمنگران

5-کارتون مورد علاقه کودکی؟حنا دختری در مزرعه

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟فسنجون و دلمه و ....

7-اولین واکنشت به هنگام عصبانیت؟ گریهگریه

8- با مرغ و دریا و اورانیوم جمله بساز؟این چند روزه هر وبلاگی میرم لب دریا مرغ  با طعم اورانیوم میخورن

9 - دو بیت شهر که خیلی دوست داری؟متفکرمتفکر....یه توپ دارم قلقلیه  سرخ وسفید و آبیه ....( بهتر از این یادم نبود)

10-اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از گذشته حال و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟

گذشته اولین روزی که علی رو دیدم ماچ

حال همین روزایی که داریم و آینده روز عروسی باران جونمقلب

11ـچه رنگی هستی؟فقط آبی

12-اگر قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو برای زندگی انتخاب میکنی؟ اسپانیا

13-بهترینsms موجود در اینباکس گوشیت چیه؟ خیلی خصوصیه نمیتونم بگمزبان

14-اگر قرار باشه سه نفر از آشناهاتون رو برای امشب دعوت کنی کی هستن؟ اصلا امشب حسش نیستچشمک

15-اگر قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زندگی حذف کنی اون کلمه چیه؟مرگ

16ـکسی رو که بخوای ملاقات کنی؟ عمو کمالبغل

17 ـ اسم دیگه ای برای وبلاگت انتخاب کن؟ بارانم همیشه با من بمانقلب

18-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟نمی دونم ولی دوست دارم مثل هلو باشمقهقهه

19-سه خصوصیات اخلاقی بدت؟خیلی زود باور .زود رنج و حساسچشمک

20-کاشکی؟ سیمین زنده بودناراحت

منم طبق روال مسلبقه سه تا از دوستانم رو به مسابقه دعوت میکنم

الهام جونم( سکوت الی)

نازنین جونم(دل نوشته های دختر مردادی)

ّّعاطی جونم( نی نی کوچولومون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان ايسو وايسا
15 خرداد 92 17:03
قشنگ بود جوابات دوستم براي باران ملوس وخشگل


ممنونم عزیزم
مامان آناهیتا
15 خرداد 92 17:15
خیلی قشنگ بود عزیزم


مرسی عزیزم
elina
15 خرداد 92 18:31
عزیزم .جوابات خوب بود. فقط دلم می خواد بدونم سیمین کی بود؟


ممنونم
سیمین خواهر کوچکتر از خودم بود که سال 74 تو 6 سالگی فوت شد
لیلا مامان پرنیا
15 خرداد 92 19:43
قلبون دوست جون که مثل خودم آبیه


ای جونم
مامان ایمان
15 خرداد 92 21:57
عزیزم خیلی عالی بود باران جونو ببوسسسسسسسسس


نازنین
16 خرداد 92 0:15
سلام نرگس جونم خوبی؟؟بارانم خوبه؟؟؟وااااااااااااااااااااای ممنون که منو دعوت کردی خوب الان من این و کجا جواب بدم؟؟؟من گیج میزنم الان


مامان پارسا
16 خرداد 92 8:55
خيلي قشنگ جواب دادين


ممنونم
یهاره مامان ونداد گلی
16 خرداد 92 16:20
نیستی عزیزم دیگه پیش ما نمیایی چرا
جوابات همه عالی بودند


شرمنده گلم
میام
مامان آروین
16 خرداد 92 17:25
خیلی جالب و زیبا بود . باران جونو ببوسید


ممنون چشم
مامان سارا
16 خرداد 92 18:08
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)
ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)
دیده دل، جام جم به هیچ شمارد
سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)
عید مبعث بر شما و خانواده محترمتان مبارک


مممنونم همچنین شما
مامان طنین
17 خرداد 92 0:15
جالب بود ولی چرا همش از مرگ گفتی نرگس جونم انشاالله همیشه زنده و سرحال باشید


نمیدونم ولی واقعیتو گفتم
ممنونم همچنین شما
هیراد و عمه لیلاش
17 خرداد 92 12:31
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


ممنونم لیلا جون
مامان مهدیس و ملیسا
17 خرداد 92 12:40
جوابات قشنگ بود خوشم اومد خانوم بی حس که مهمونی حال نداری بدیدوستون دارمممم


لیلا مامان پرنیا
17 خرداد 92 13:19
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


ممنونم لیلا جونم
همچنین شما
هلیا دخمل خوشگل
18 خرداد 92 10:54
جالب بودن مرسی


خواهش میکنم
الی
18 خرداد 92 13:14
سلام نرگسی جونم حسابی مریض شده بودم و اصلا نمی تونستم برم مغازه خودنه هم نت نداشتم منم دلم کلی برات تنگ شده
دوستت دارم


الهی عزیزم امیدوارم دیگه مریض مشی ما هم دلمون براتون تنگیده بود
سارا مامانی شیدا
19 خرداد 92 13:33
خیلی جوابای باحالی دادی دوستم
عاشق جواب سوال 18 شدم