باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

تولد پرهام جونم

1392/3/10 17:48
نویسنده : مامی نرگس
1,287 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد پرهام جون بود و ما از روز چهارشنبه رفتیم خونه مامان اشرف تا کمک زندایی مینا بکنیم

البته زندایی خودش همه کاراها رو کرده بود و ما بیشتر برای دور هم بودن جمع بودیمچشمک

دیروز تو مراسم تولد خیلی دختر خوبی بودی و با وجود سر و صدا زیاد یه مدت 2 ساعت خوابیدی و از

زمانی هم که بیدار شدی مشغول رقصیدن بودیهورا

 

پرهام جونم تولدت مبارک

قبل از اومدن مهمونا باران مشغول تمرین رقص تشویق

مرسی صدف جونم که بهم رقصیدنو یاد دادیبامن حرف نزن

عروسک قشنگم

دالیزبان

همه عروسکامقلب

همیشه پا تو کفشه بزرگا میکنی!!!!!!چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

مامان ملیسا
10 خرداد 92 20:48
سلام عزیزم مرسی دخمل شمام ماهه لینکتون می کنم حتما


ممنونم
مامان مهسا
10 خرداد 92 21:20
آخی


مامان ترنم
10 خرداد 92 21:36
جونمییییییی.چه خوشگل می رقصی خاله.....


نازنین
10 خرداد 92 21:39
واااااااااااای عزیزم ای جان من تو وب پرهام جونم رفتم خیلی نازه ماشاالله دوست دارم بچم اگه پسر شد مثل پرهام شه خیلی نازه
و اما بــــــاران...خوشگل خاله این لباست خیلی نازه اون تل سرتم که خیلی بهت میاد فدات شم که هر چی میپوشیخوشگلیات و بیشتر میکنه.
یه سوال اسم اون خواهر زادت که لباس صورتی پوشیده چیه؟؟؟چقد ناز چهرش خدا نگهشون داره همشونو نگه داره واستونخوب بسته دیگه زیاد حرف زدم مراقب خودتون باشید دوستون داااااارم


مرسی نازنین جونم
اون نگین دختر خواهرمه و خواهر کوچکترش هم صدفه
مامان آناهیتا
10 خرداد 92 22:55
تولدت مبارک نازنین
خوش به حالتون که توی خانواده تون خیلی بچه هم سن هستند
یکی از یکی خوشگل تر و ناز تر . خدا برای پدر مادر شون حفظشون کنه

ممنونم گلم
اره خیلی خوبه ولی وقتی یه جاجمع میشم ما مامانا شب باید مسکن قوی بخوریم
♥ نیم وجبی ♥
11 خرداد 92 0:10
عزیز دلمییییییییی


شما هم همینطور
مامان ايسو وايسا
11 خرداد 92 0:30
خوشحاليم كه خوشحاليد تولد برادر زادتونم مبارك باشهبراي باران جون


منم خوشحال شدم از خوشحالی شما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 خرداد 92 4:01
تولدپرهام جون مبااارک
قربونت بااون ژست وتیپ بامزه ات که عکس میگیری و داری پستونک میخوری


مرسی گلم
خدا نکنه
محبوبه مامان الینا
11 خرداد 92 8:19
جوووووونم همه نی نی ها جیگولی و خوردنی هستن و باران خودمون که یه چیز دیگه ست
تولد پرهام جون تپلی مبارک


الهی قربونتون برم
بوووووووووووووس
الهام
11 خرداد 92 10:11
تولدت مبارک پرهام جون
خیلی خوشگلی
ای جان نای نای میکنه باران جونم
همتون خوششششششششگلین
همیشه شاد باشید


ممنونم الهام جونم بووووووووووووووووووس
معصومه مامان امیر علی
11 خرداد 92 13:47
قربون دخملیم نازدار خاله مثل همیشه خوشتیپه .


ممنونم عزیزم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
11 خرداد 92 14:22
عزیز دلم باعث افتخاره همراهی با شما حتما قبلش بهتون میگم...



مرسی عزیزم
فاطمه مامان الينا گلينا
11 خرداد 92 14:37
واي چه فرشته هايي يكي از يكي نازتر .ما شا ا...باران كه يه چيز ديگه است


مرسی فاطمه جونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 خرداد 92 15:49
عزیزم الان دوستت آرمیتایی داشت عکساتو میدیدکه گفتم این کیه گفت نی نی ..گفتم باران ..گفت بالان


قربونش برم من با اون چشمای سیاهش
مامان مانی
11 خرداد 92 16:24
مبارک باشه عمه خانم برادرزادتون بزرگ شده ماشالا...چشم نخوره ایشالا...


مرسی عزیزم
مامان حسام كوچولو
11 خرداد 92 17:06
سلام عزيزم ما با يك پست جديد از شيرين كارياي حسام كو چولو در خدمت شماييم بهمون سر بزنيد.
ممنون


چشم عزیزم
مامان آروین
11 خرداد 92 18:38
سلام باران جونم دختر نازم
چه ماه شدی عزیزم
مثل همیشه یه پرنسس زیبا و دلبر
خوشحال میشم با آروین جونمون دوست باشی . منتظر حضور گرمت هستیم
مامان نرگس روز پدر رو به همسر مهربون و پدرتون تبریک می گم انشالله همیشه کانون زندگیتون گرم و شاد باشه .


ممنونم عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
11 خرداد 92 20:00
تولدش مباااااااااااااااااارک


ممنونم گلم
مامان ملیسا
11 خرداد 92 20:34
سلام بله اتلیه ی باباش تازه تاسیس شده دخملی ماهی دارید گوله نمکه اخیی!با چه اسمی لینکتون کنم
سونیا
11 خرداد 92 21:22
چه ناز میرقصی نیفتی با کفش بزرگا


مامان بابای الیسا
12 خرداد 92 0:47
عزیز دلم چه تیپی هم زدی گلم. تولد پرهام جون ناز نازی هم مبارک


ممنونم عزیزم
عاطفه مامان الای
12 خرداد 92 1:15
ممنون نرگس جون از همدردیت ...اگه وقت کنم میام برات خصوصی مینویسم چرا اینطوری شدم فشار روم زیاده ...از طرف همسرم نیست از طرف خوانواده خودمه خواهر وبرادر میام برات مینویسم چی شده دارم اینجوری آب میشم باران گلمو ببوس

مرسی عاطفه جونم
بهاره مامان ونداد
12 خرداد 92 1:19
عزیزم با اون تیپ نازت چه بامزه داره پشتک میزنه
تولد این پرهام مامانی هم مبارک


مرسی بهاره جونم
الی
12 خرداد 92 8:52
قربون اون رقصش


خدا نکنه
مامان ملیسا
12 خرداد 92 11:02
سلام مرسی از حضورتونمتاسفانه ما رامسریماگه می تونید بیایند حتما ادرس می دم اسم اتلیه اتلیه ملیساستلینکتون کردم


میام پیشتون
منا (مامان کورش)
12 خرداد 92 17:50
سلام نرگس جون دخمل ناز وقشنگی داری خدا حفظش کن راستی تولد پرهام جون هم تبریک میگم


مرسی منا جان
خواهر فرناز
12 خرداد 92 18:42
سلام
تولد پرهام جون مبارک
ایشالا تولد 120 سالگیش
ببخشید اینکه این مدت نبودم
تولتونم نبریک میگم ابته با کلی تاخیر وخجالت



مرسی عزیز دلم
مامان آنیل
12 خرداد 92 19:18
وااااااااای عزیزم خسته شدی بس که رقصیدی عروسک؟
چه نازه اون عکس با پیراهنش اولیه خیلی نازه


خستگی نا پذیره
مرسی عزیزم قابل نداره
مامان ایمان
13 خرداد 92 0:11
پرهام خوشگله تولدت مبارک [گل
عزیزمممممممممم چقدرم عکسهاش قشنگ شده


مرسی عزیزم
عاطفه
13 خرداد 92 0:22
سلام عزیزم ،خدا این شیطون بلات برات نگه داره ،همیشه بهت سر میزنم تمام پست های باران جونم خوندم تا حالا ......بوس برای باران و مامانش شرمنده که تو پیام گذاشتن یه ذره کوتاهی کردم.....

خواهش میکنم عاطفه جون
مامان ایدین
13 خرداد 92 1:44
مامان پارسا
13 خرداد 92 13:16
عزيزم هزار ماشاءالله روز به روز خوشكلتر ميشه

ممنونم گلم خوشگل میبینی
morteza
13 خرداد 92 17:44
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..
مامان پریسا
13 خرداد 92 18:37
مبارک باشه عزیزم.
ماشالله چقد بچه. ایشالله همیشه خوش باشید.

راستی خوبید؟ خیلی وقت بود خبری ازتون نبود عزیزم.

ممنونم عزیزم
هلیا دخمل خوشگل
13 خرداد 92 19:16
سلام
هلیا دخمل خوشگل
13 خرداد 92 19:54
پرهام جون تولدت مبارک باشه مامان باران بازم بهم سر بزن


مرسی گلم چشم
سارا مامانی شیدا
14 خرداد 92 1:05
سلام دوستم به یه مسابقه بامزه دعوتت کردم بیا پیشم تا ببینی موضوع از چه قراره


مرسی سارا جونم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
14 خرداد 92 3:51
تولد پرهام کوچولو مبارک.120 ساله شه.
قربونت برم دخترک بانمک.چقدر خوشگل میرقصی
نرگش جون میدونستی همه نی نیهاتون ته چهره هاشون مثل همه.
زنده باشن


مرسی گلم
خدانکنه
راستی ولی همه میگن باران شبیه اینا نیست
مامان ملیسا
14 خرداد 92 11:09
سلام مهربون اپم زود بیا


چشمممممممممممممممم
مژگان
14 خرداد 92 11:36
سلام مامانم باران خانم واقعا خسته نباشی بزرگ کردن یه بچه خیلی سخته من یه دختر دانشجو هستم 20 سالمه عاشق بچه ام من هروز میام تو وبلاگ باران عکساشو میبینم وای چقد دلم میخواد بچه داشته باشم اونم دوقلو من به وبلاگ همه بچه ها میرم ولی راستش هیچ کدوم اندازه باران به دلم نمیشینه از طرف من یه بوسه محکم از باران جونم بگیرید خیلی دوسش دارم

ممنونم نظر لطفطونه
مهسا(مامان هستی)
14 خرداد 92 12:10
ایییییی جونم قربون این دخمل خوشتیپ برم واییی خیلیییی جیگرییی

تولد پرهام جونم مبااااارک باشه


خدا نکنه مهسا جونم
مامان پارسا
16 خرداد 92 23:42
عزیزم چقدر لباست بهت میاد


مرسی گلم