باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

این دو روز خونه مامان بزرگا

1392/2/15 14:39
نویسنده : مامی نرگس
2,813 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم

چهارشنبه که روز مادر بود رفتیم خونه مامانی 

کلی اونجا با علی (پسر عمه مهتاب) بازی کردی و بدو بدو تو حیاط

منم همش میترسیم بخوری زمین این بود که  دنبالتون می دویدم و تو هم خوشت اومده بود وکلی از ته دلت میخندیدیقهقهه

 

باران  و علی کوچولو

 

این همون خنده هاییه که میگم از ته دله

تا خسته میشی ولو میشی رو زمین

تو این عکس خودت رفتی رو پله نشستی بعد اشاره کردی به علی که اونم بیاد پیشت

  

 بعد طبق روال همیشه یه سری هم زدین به گلخونهقلب

 

روز پنج شنبه

رفتیم خیابون بهار چون یکی از لباسات بزرگ بود برات عوض کردم

و از اونجا که میومدیم رفتیم فرحزاد و یه نهار خوشمزه خوردیم و عصری بود که رفتیم خونه مامان اشرف اونجا کلی با بچه ها بازی کردی و آتیش سوزوندی


الهی دورت بگردم چند روزیه یاد گرفتی سوت بزنی و انگشتاتو میکنی دهنت و ادای سوت زدنو در میاری

 

اینجا میخواستم یه عکس هنری از نگین و صدف بندازم و توهم همش در حال خدمت رسانی بهشون بودی

 

نگین حدود 2 سالی میشه که کلاس ژیمناستیک رفته

و بعد از کلی تمرین چرخ و فلک میزنه

دخمل مامان یه نگاهی به نگین انداخت گفت ای بابا

برای این دوسال کلاس رفتی هههههه متفکر نیشخند

این بود که خودش دست به کار شد و همش میخواست چرخ وفلک بزنه

وهمه کلی براش ضعف کردیمقهقهه

این لباس عروس هم ماله وقتی که صدف کوچولو بود تنت کردیم اصلا خوشت نیومد

وااااااااااااای دخملی چهل گیس کردهزبان

و در آخر دوستای گلم برای اولین باره میخوام برم پیش امام رضا برای همتون دعا میکنملبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (52)

متین من
14 اردیبهشت 92 16:04
ای باران ناز من التماس دعا امیدوارم سفربی خطروبه یاد ماندنی داشته باشی


مرسی سمانه جونم
الينا گلينا
14 اردیبهشت 92 16:46
باران جونم لباسهاي نو مبارك .
نرگس جون فكر كنم اون دوربين ديگه با تو عجين شده كه همه جا باهاته و از لحظه هاي دختر نازت عكس شكار مي كني خيلي ناز بود.رفتيد مشهد نائب الزياره ما هم باشيد خوش بگذره


ممنونم
خیلی از عکسها با موبایله
چشم حتما
مامان مهدیس و ملیسا
14 اردیبهشت 92 17:29
الهیییییییییی عسیسممممممممممم خیلی دوست دارم گلمممممممم کلی به چرخ و فلکت خندیدم
چقدر نازی و خنده هاتم مثل خودت نازن خییییییییییییلی دوست دارم عاشقتم عسلم بووووووووووووووووس راستی چادر هم بهت میاد التماس دعا مامانی

ممنونم عزیزم خیلی لطف داری
مامان مهدیس و ملیسا
14 اردیبهشت 92 17:31
عزیزم خصوصی داری
آناهیتا مامانیه آرمیتا
14 اردیبهشت 92 17:32
ایشالا همیشه بخندی گل گلی خانومکه چقدرخوردنی میشی قربونت بااون دستمال سرت خوش تیپ . اون چادرنمازت که نگوووو خاله به سلامتی بری وبرگردی


مرسی انا جونم
خواهر فرناز
14 اردیبهشت 92 17:43
التماس دعا باران جون ونرگس جونم
چه عکسای نازی گرفتین
سفر بی خطر
به سلامت برین و برگردین
سلام ما را به امام رضا برسونید


ممنونم گلم ایشالا قسمت شما بشه
لیلا مامان پرنیا
14 اردیبهشت 92 19:41
الهی قربون تو جیگرم برم کلی دلم برای خنده هات رفت خاله
جیگرتو برم ژیمناستیک کار حرفه ایجیگر خاله ونرگس گلم سفر به سلامت امیدوارم بهتون خوش بگذره التماس دعا
دوستتون داریم


مامان دینا جون
14 اردیبهشت 92 20:10
وای عزیز دلم کلی خندیدم واسه چرخ و فلک زدنت.التماسدعا تو رو خدا مارو هم فراموش نکنین.....


خراسانی
14 اردیبهشت 92 23:11
سلام چه عکسایی از دخمل نازت گذاشتی .زحمتی براتون داشتم میشه این مفاله رو که آدرسشو براتون میذارم مطالعه کنید و نظر و نقدتونو برام تو نظرات وبلاگ بذارید ؟ بازم ممنون از زحمتتون http://upload.tehran98.com/img1/d6zfuok7g3ksi3wt7xzm.pdf
هستی
14 اردیبهشت 92 23:22
خدا حفظش منه نرگس جون ایشالا که همیشه سایتون بالا سرش باشه التماس دعای زیاااااااااااااد دارم برا منو کوچولوم.خاله قربونت بره بارااااااااااان جووووووووووجووووووو


مرسی عزیزم
نازنین
14 اردیبهشت 92 23:26
واااااای نرگس جون راست میگی اولین باره که میری؟؟؟؟تو رو خداااااااااا منو از یادت نبری واسم خیلی دعا کن
نرگس جونی اول دعا کن امتحانات دانشگام و با موفقیت بدم بعد دعا کن خدا یه بچه ی سالم و خوشگل به من بده به موقعش و همه سالم باشیم در کنار هم ببخشیدا من کلی حاجت دارمکی میرید ان شاالله؟؟امید وارم خوش بگذره مواظب خودتون باشید مخصوصا باران جونم مراقبش باش پاساژ الماس و پاساژ التون برید البته التون مخصوص کفشو ایناست و حتما برید شاندیز مشهد واقعا عالیه
خلاصه مراقب باشید منو یادت نره بوووووووووووس واسه خودت و باران جونی


الهی دورت بگرم امیدوارم به تک تک آرزو هات کوچیک وبزرگ برسی و همیشه خوش بخت باشی
منظورم از اولین بار باران بود خودم چند باری رفتم
مامان ترنم کوچولو
14 اردیبهشت 92 23:31
خیلی ناز شدی خاله جون قربونت برم من
نرگس جان خوش بگذره بهتون ان شاالله زیارت خونه ی خدا وکربلا قسمتت شه البته با خونواده
و التماس دعا


ممنونم
چه دعای قشنگی ایشلا قسمت شما هم بشه
مامان محمدرضا
14 اردیبهشت 92 23:47
خصوصی داری.گلم
یه دوست قدیمی
15 اردیبهشت 92 1:51
گلم به من هم سر بزنن ولینکم کن پشیمون نمیشی باران جون چه نازی جیگگگگگگگگگگگگگگر
الهام
15 اردیبهشت 92 7:07
خیلی کارهای باران و نکم ریختن هاش جالب شده واسم خیلی خیلی دوسش دارم
عکس ها هم ک فوق العاده بود
راستی رفتی مشهد حتما دعام کن
یادت نره
خوش بگذره عزیزم


چشم الهام جونم مگه میشه برم مشهد و یاد شما نکنم
مامان آروین (مریم)
15 اردیبهشت 92 7:34
خوش بگذره فسقلی جون ..


مرسی خاله جونم
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 92 7:38
ااااااااااااااااااااای جووووووووونم چه خنده های از ته دل قشنگی ایشاله همیشه لبت خندون باشه عزیزمما رو هم دعا کنید


مامانی گیلدا
15 اردیبهشت 92 8:22
سلام مامانی .پیشاپیش زیارتتون قبول باشه.باران گلی خیلی نازه.خدا حفظش کنه.ان شالله همیشه خوش باشین عزیزم.


مرسی عزیزم
مامان ایسان
15 اردیبهشت 92 8:28
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا دوسته خوبم روزتون مبارک
من کوچولو
15 اردیبهشت 92 9:31
لطفا با اون دله کوچولوت برا منم دعا کن بارانی


مرسی خاله جونم ایشالا به همه آرزوهات برسی
مامان آرمينا
15 اردیبهشت 92 11:13
سفر خوش بگذره


صبا
15 اردیبهشت 92 11:22
وووووووووویی باران جونم مثل همیشه خوشگلو خوشتیپه
چقدر چادر بهت میاد عزیزم التماس دعا
مواظب خودتون باشین سفر خوبی داشته باشین خوش بحالتون بای


مرسی گلم
مامان ارغوان
15 اردیبهشت 92 11:57
وایییییییییییییی وش به حالت خاله.ماشالاه عست شدییییی


ممنونم عزیزم
ستایش مهربون
15 اردیبهشت 92 14:18
آخی این دختر خوشگلا چه نسبتی دارن با باران جون


دختر خاله های باران هستن
مامان آناهیتا
15 اردیبهشت 92 16:46
سلام عزیزم

خوش به حالت برای ما هم دعا کن
بهتون خوش بگذره عزیزم




الهام
15 اردیبهشت 92 19:21
خاله جون بهت تبریک میگم پنجم شدی

هرچند اونایی ک ازش بیشتر رای آوردن اصلا به خوشگلیت نمیرسن

عزیزم

خیلی دوستت دارم خوشگل خانوم




مرسی الهام جونم

مثل همیشه شرمنده میکنی




مامان مهدیس و ملیسا
15 اردیبهشت 92 22:36
عزیزم جایگاه پنجمی رو تو جشنواره سها بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه بهترین باشی

مرسی خاله جونم
مامان مانی
16 اردیبهشت 92 0:08
نرگس جون تبریک بابت جشنواره ایشالا باران خانمم همیشه موفق باشه تو زندگیش


ممنونم عزیزم
مامان محمدرضا
16 اردیبهشت 92 0:55
سلام سلام خوشگل خانم مبارک مبارک ایشالا مبارکش باد.ایشالا تو زندگی همیشه برنده باشی خانم گل میدونم هنوز مشهدی واسم دعا کن خاله جون قشنگه.


مرسی گلم
مهرنوش مامان مهزیار
16 اردیبهشت 92 10:17
عزیزم التماس دعا. روز مادر هم مبارک . چرخ فلکشم خیلی باحال بود.
مامان آرسام
17 اردیبهشت 92 0:04
چه تیپی زده دخملیخیلی با مزه شدی


یه عشق آسمونی
17 اردیبهشت 92 9:11
قربون اون چرخ و فلک زدنت بشم من ... جوجـــــــــــــــــــه ...

خیلی التماس دعا دارم فرشته کوچولو ... نرگس جون دعامون کنید


مرسی عزیزم
مامان پارسا
17 اردیبهشت 92 10:47
خانم کوچولو دعا واسه ما یادت نره.
عاشق اون دندون پایینیت هستم وقتی می خندی


مرسی عزیزم
مریم(مامان آرینا)
17 اردیبهشت 92 14:42
ای جونم که همه کارات شیرینه


ممنونم
الهام
17 اردیبهشت 92 16:48
نرگسی نگین و صدف خیلی شبیتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نسبتی دارین؟


اره عزیزم بچه های خواهرم هستن
مامان حسام كوچولو
17 اردیبهشت 92 19:06
انا لله و انا اليه راجعون
سلام
پسرم عزادار پدر بزرگش شده. لطفا به ما سر بزنيد و داغ اين غم رو با حضورتون برامون كم رنگ تر كنيد.
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام


خیلی ناراحت شدم امیدوارم غم آخرتون باشه
♥ نیم وجبی ♥
18 اردیبهشت 92 1:54
فدای خنده های شیرینت عزیزم
وای چه بامزه اینجا ادای نگین جون رو درمیاره
قربون تو دختر دوس داشتنی که همش دل آدمو میبری


خدا نکنه عزیزم
بهار
18 اردیبهشت 92 8:57
سلام.خیلی وبلاگ برام جالب بود.یه عشق کاملا مقدس که جای بوسه داره به دستان عاشق.خدا سایه ی مادر رو پدر رو هیچ وقت از سر بچه ها کم نکنه.
محیامامان دینا
18 اردیبهشت 92 10:07
قدای تو دختر با مزه.التماس دعا داریم زیاد.


ممنونم
مامان خورشید
18 اردیبهشت 92 13:45
وای خدا خیلی خوشمزه شدی تووو بووووس
روزت با تاخیر مبارک نرگس جون


ممنون خورشی جونم لیلیا جونم رو ببوس
baran
18 اردیبهشت 92 14:54
سلام مامان نرگس
خیلی بارانو دوس دارم همیشه میام عکساشو میبینم بهشم رای دادم که اول شه
برای منم دعا کن چون امتحان نهایی دارم
یادت نره هاااااااااا
مرسی


مرسی گلم امیدوارم تو امتحانات نهایی با نمرات خوب قبول بشی
علي
18 اردیبهشت 92 21:11
سلام
شرمنده دير اومدم سربزنم به وبلاگ بران خانم- باز سازي و آپلود چندين باره ي كل عكسام اسيرم كرده بود.راستي دانشگاه رفتن دخمل ناز باران خانم رو ببينيم
كور بشه چشم دشمناش

ممنونم
مامان آناهیتا
18 اردیبهشت 92 22:11
سلام مامانی نگرانتم پیدات نیست


مرسی گلم میام پیشت
نازنین
20 اردیبهشت 92 12:49
دلم واسه بااااااااااااااااااااااران جونم تنگ شده
کاشکی زودی برگردین


عزیزمییییییییییییییییییییییی
مامان آرشیدا کوچولو
20 اردیبهشت 92 13:26
عاشق این دستمال سرتم وروجک اگه دستم بهت برسه بااجازه مامان نرگس جون قورتت میدم

قابل شما رو نداره
خواهش میکنم عزیزم اجازه ما هم دست شماست
سمانه مامان ستایش
21 اردیبهشت 92 1:41
امیدوارم که مسافرت حسابی بهتون خوش بگذره نرگس جون
عززززیزمچقد کاراش بامزستقربونش برم با اون چرخ و فلک زدنش


ممنونم سمانه جونم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 اردیبهشت 92 4:20
سلام مامان مهربون....يه خبر بد...وبلاگمون مسدود شد....همش پريد..........اين لينك جديد وبلاگمونه....بهمون سر بزنيد....لينك جديد رو ثبت كنيد لطفا و بازم پيش ما بيايد...منتظرتونيم


بفرما نرگس خانوم...اينقدر نيومدي تا مسدود شد.....


بازم پيشمون بيايد تا از ناراحتيمون كم بشه

آخه عزیزم خیلی ناراحت شدم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
21 اردیبهشت 92 7:57
سلام عشق خاله امیدوارم بهت خوش بگذره من فعلا آپ نمیکنم اما بهت سر زدم تا بدونی خاله فراموشت نمیکنه


مرسی خاله جونم
چراااا آپ نمبکنی؟؟/
عاطفه مامان الای
21 اردیبهشت 92 16:16
نرگس جون پست جدید بزار کوچلو رو به روز ببینیم محکم بوسش کن ناز خاله رو خیلی خواستنی...به این وبلاگ من هم سربزن خوستی لینک کن
www.elana.niniweblog.com
www.elza.loxblog.com


ممنونم عزیزم
چشم حتما سر میزنم البته من قبلا شما رولینک کردم
ღ منا مامان امیرسام ღ
22 اردیبهشت 92 2:24
عززززیزم
موش بخوره تورو با اون چرخ و فلک زدنت
زیارتت هم قبول
خوشحال میشم به ما هم سربزنید


مرسی عزیزم چشم
عسل
28 تیر 92 9:33
از این سایت هم بازدید کنید جالبه http://www.gititoy.com
عسل
28 تیر 92 9:34
از این سایت هم بازدید کنید جالبه http://www.gititoy.com