باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

تشکر از دوستان

1391/10/20 15:25
نویسنده : مامی نرگس
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

باران در مسابقه آتلیه سها به لطف شما با 1219 امتیاز نفر دوم شد ومن خیلی خوشحالم چون به بهونه این مسابقه کلیییییییییییییییی دوستان جدید به دوستانم اضافه شد

فقط میخوام از همه دوستان معذرت خواهی کنم چون تعداد نظرات خیلی زیاد بود من نتوستم همشون تایید کنم و ایشالا به زودی همه رو تایید میکنم در ضمن خیلی ها لطف کردن وباران رو لینک کردن ومنم قول میدم همه اونهایی که تقاضا لینک شدن داشتن لینک کنم ودر اخر  از همه اونهایی که به باران رای دادن تشکر میکنم و دوستشون دارم

تعجب باران ار آمار بازدید کننده ها و نظرات


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

عمه ي آتنا
20 دی 91 16:18
تبريك ميگم خيليييييي خوشحال شدم


مرسی عزیزم
ستاره زندگی
20 دی 91 16:54
تبریک میگم دوم شدین راستی به فرناز رای بدین به دوستاتونم بگین ممنون
خواهر فرناز
20 دی 91 16:56
تبریک میگم دوم شدین
به فرناز رای بدین میشه به دوستاتونم میتوانید بگید به فرناز رای بدن
ممنون
بارانم ببوسید


واااااااای ببخشید عزیزم ولی زمان رای گیری ما نتمون قطع بود ومن شرمنده شدم
صبا
20 دی 91 17:20
تبریک میگم به دختر گلمون و شما نرگس جان امیدوارم در تمام مراحل زندگی همینطور برنده باشه بارانمون

مرسی عزیز
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 دی 91 17:20
تبریک میگم باران جونم بایدم برنده میشدی خوشگلم
امیدوارم همیشه جزونفرات برترباشی
نرگس جون جای همسری خالی نباشه ایشالا به سلامتی برگردن


مرسی انا جونم ارمیتا ملوسم رو ببوس
dina
20 دی 91 19:08
باباماشالا...خدابده برکت
منم الان شدم مث باران
ممنون ازلطفت
شماهم چه بخوای چه نخوای لینک شدین


خوشحالم
زهرا مامان امیرحسین
20 دی 91 23:42
سلام مامان گلی
خوشحال میشم لینکم کنی



چشششششششششششششششم
عاطفه
21 دی 91 2:11
خيلي تبريك ميگم ايشالا تو همه مراحل زندگي موفق باشيد
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
21 دی 91 2:56
عزیزم از وبلاگ من دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


چشم به زودی لینکتون میکنم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
21 دی 91 7:45
مبارکه قلنبه جون عزیزم امیدوارم همیشه تو زندگیت اول بشی


مرسی خاله جونم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
21 دی 91 8:39
اینطوری نمیشه امروز دلم همش برای قلنبه تنگ میشه فداش بشم انقدر ناز داره بووووووووووس میای بغل خاله؟؟؟؟؟؟


عزیزممممم
مامان آوینا
21 دی 91 9:33
عزیزم تبریک می گم. با اجازه لینکتون کردم
مامان سارا
21 دی 91 12:34
بیب بیب هورا،انشالا به سلامتی،همیشه موفق باشه در تمامی مراحل زندگی


مرسی عزیزم همچنین شما و النا جونم


آرزوی
21 دی 91 13:18
سلام عزیزم خداباران رابرات حفظ کنه /همون طورکه گفتم رفتم بهش رای دادم/عزیزم مرجان من18ساله ازدنیاوآرزوش دست کسید/شب لیله الرغایب پروازکردامشب شب جمعه است براش یاسینی بخوان وشادش کن.التماس دعا

اومدم وبتون و خوندم خیلی نارحت شدم روحش شاد ولی چراااا اینطور شد
من کوچولو
21 دی 91 13:23
ای جانم قوربونه تعجبش


مرواريد
21 دی 91 16:31
سلام من اومدم تو وبتون خواستم به باران كوچولو امتياز بدم اما متاسفانه زمان راي گيري تموم شده بود شرمنده.
باران جون نفر دوم شدي مباركت باشه

مرسی عزیزم رای نداده عزیزی
مریم
21 دی 91 20:39
زیارت آقاییتون قبول باشه

واااااااااای بابت دوم شدن بارن جون این عروسک ناز تبریک میگم نرگس جون

ایشالله همیشه زندگیتون شاد باشه

مرسی عزیزم
لیلا مامان پرنیا
22 دی 91 0:00
مبارکه عسل خاله این رو بدون تو همیشه واسه من یکی که هم اولی وهم یکدونه ای


مرسی لیلا جون شما خیلی به ما لطف دارین
فاطمه
22 دی 91 9:13
سلام ممنون به وبم سر زدید من هم خوشحال شدم باران نفردوم شده براتون ارزوی موفقیت میکنم
متین من
22 دی 91 17:34
(¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ___|___|___|_____|___|___|___|___|__ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___ __|___|___|____|___|___|___|___|
زهرا
22 دی 91 18:10
سلام

ماشاالله به این گل دخمل ناز !

خدا حفظش کنه !

با اجازه من لینکتون کردم ,خوش باشین ...


مرسی عزیزم منم لینکتون میکنم
مامان درسا
22 دی 91 21:03
سلام عزیزم تبریک میگم.مبارک باران نازنین.


مرسی دوست خوبم
محیامامان دینا
22 دی 91 23:59
تبریک میگم.خیلی خوشحال شدم
مامان اتنا
23 دی 91 2:10
عزیزم بهت تبریک میگم.ایشالله همیشه برنده باشی
علامه کوچولو
23 دی 91 11:07
سلام عزیزم مبارک باشه
مامان محدثه
23 دی 91 13:02
سلام عزیزم تبریک میگم ایشالله همیشه تو زندگیت برنده باشی گلم
راستی جای بابایی خالی نباشه ایشالله به سلامتی برگرده


مرسی عزیزم محدثه جونمو ببوس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 دی 91 3:47
نرگس جون خوبی ؟ باران جونی خوبه ؟
عزیزم کمرنگ شدیدخواستم بگم جاتون خالیه


فدات شم که به یادمونی ارمیتا خوشگلمو ببوس
آتنا مامان روشا یدونه
24 دی 91 14:55
الهی چه تعجبی کرده باران جونم
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
24 دی 91 16:07
تبريك ميگم عزيزم اميدوارم هميشه موفق باشي


مرسی گلم
ستاره خورشید(ضد چاووشی)
24 دی 91 23:10
سلام...
من به خیلی ها گفتم بیان رای بدن...
ولی من مطمئن هستم باران اوله همیشه اگرم اگرم الان دوم شده واسه پدر مادرشه که دوم شده.چون اون دو تا کنار هم میشن 2 دیگه.

مرسی عزیزم شما خیلی لطف دارین
سمانه مامان ستایش
25 دی 91 3:13
دوم شدن باران جون رو تبریک میگم.امیدوارم همیشه تو زندگی موفق باشه
جای همسری هم خالی نباشه.انشالا به سلامتی برگردن

مرسی عزیزم ستایش جونو ببوس
مرضیه
25 دی 91 9:53
مگه فقط شمایی که بچه داری ا نقد شلوغش کردی ؟؟
اینجوری ننداز تو چش این بچه رو بابا


واااااااااااای از دست شما ها اصلا به شما چه ؟
من
25 دی 91 9:55
شوشو کیه؟
بابا عفت کلام داشته باش خانم
خیلی لوس حرف میزنی
خوشم نیومد


عزیزم خوشت نیومد میتونی دیگه وبلاگمون نیایی
نسيم
25 دی 91 11:47
سلام .. منم تبريك ميگم . ببخشيد من دقيقا يه روز بعد مسابقه اومدم نت ...نتونستم راي بدم شرمنده ولي خوشحال شدم كه برنده شد دخمل نازتون ... اميدوارم تو زندگيشم هميشه برنده باشه

مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 دی 91 20:33
خصوصی داری عزیزم
مامان مينا
26 دی 91 15:15
قربونت بشم عزيزم ميدونستم برنده ميشى ايشالا هميشه موفق باشى
مامان درسا
28 دی 91 0:58
سلام خانمی کجایی چرا کم پیدایی؟باران جون چطوره؟


مرسی عزیزم خونه نبودم این چند روز هم مهمون داشتم و فکر کنم خواهم داشت
مامان سارا
28 دی 91 10:21
وووووووووووووووووه دیگه ما اینیم دیگه
سجاد
1 اسفند 91 22:44
سلام
به منم سر بزن
مر30000000


چشم