باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

جواب آزمایش باران

1392/5/30 13:54
نویسنده : مامی نرگس
2,115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم مثل همیشه کلی شرمنده ام کردید با کامنتهایی که برام گذاشتید و همگی نگران جواب آزمایش باران بودید

روز شنبه جواب آزمایش بارانو گرفتم و عصری پیش دکترش بردم آقای دکتر گفت متاسفانه یکمی کم خونی داره و کلسیم بدنش هم کمه و پتاسیم هم زیاد و گفت فعلا آهنو باید دوبرار قبلا بهش بدم و شربت کلسیم نوشته و روزی 5سی سی  بهت میدم و دوتا آمپول d3 داده باید یکشنبه و هفته بعدش بزنی ناراحت

باران یکمی از جمعه بیقرار بود و خیلی گریه میکرد و مدام دستش تو گوشش بود و دکتر بعد از معاینه گوش گفت گوشش عفونت کرده و به خاطر همین بیقراره و سفکسیم داده که باید 10 روز بخوری

  از این هفته بگم که کلی منو اذیت کردی و سر هر چیزی ساعت ها گریه میکنی و مدام میری پشت در و با گریه میگی بیلا بیلا یعنی بیا بریم بیرون

دوشنبه شب خونه مامان اشرف بودیم و ساعت 12 بود که اومدیم خونه همین که جلوی در رسیدیم شروع کردی گریه که چرا اومدیم خونه مون و باید بریم تاب بازی خلاصه کلی گریه کردی گریهو بابایی مجبور شد دور بزنه و بردیمت پارک

راستی اینم بگم که تو چندتا پست قبل نوشتم که تو اتاق خودت میخوابی البته خیلی راحت بودی و اصلا اذیت نمیشدی  ومنم به دکترت گفتم که شبها جای خودت میخوابی ولی دکتر گفت خیلی اشتباهه و تا سه سالگی نباید جای کودکو عوض کنیم و حتما باید در اتاق پدر و مادرش بخوابه چون اینطوری احساس امنیت میکنه وگفت حتما لزومی نداره که بغلتون باشه فقط باید تو اتاقی که شما میخوابید بارانم همونجا باشه و این شد که دوباره نقل مکان کردیم به اتاق خودمونچشمک

از این روزها بگم حسابی شیرین زبون شدی و ماشالا دیگه همه چی میگی  وقتی میخوایی کسی رو  صدا کنی میگی اووووووشگل بیلا یا عسی بیلا (خوشگل بیا . عسل بیا)قلب

جدیدا دیگه نمیزاری من رانندگی کنم و کوتاه ترین مسیری هم که بریم انقدر گریه میکی و ماما ماما میگی که من تمام هواسم پرت میشه

ساعت خوابت بهتر شده و خدا رو شکر شبها ساعت 12 یا 1 میخوابی و صبحها هم 9 یا 10  بیداری چون ماه پیش ساعت 3 شب تا 12 ظهر میخوابیدی فرشته

همچنان مثل سابق خیلی بد غذایی یعنی اصلا دهنتو باز نمکینی واقعا دیگه نمیدونم چجوری و چطور بهت غذا بدم هر روز یه روش امتحان میکنیم

از صبح که بیدار میشی باید کانال pmc  روشن باشه و و نانای کنی منم وقتی غذا میاریم میگی اول به عمو بده یا به عاله بده و بعد تو میخوری منم هر روز باید به عمو اندی و خاله گوگوش و... کلی غذا بدم خنده

نرسیدم نظرها رو جواب بدم چون واقعا این هفته گرفتار بودم



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان الینا
30 مرداد 92 10:48
سلام عزیزم ماشاالله خدا دختر پاییزی مون رو حفظ کنه می خواستم ازت تشکر کنم بابت اینکه بچه باید تا سه سالگی پیش خودمون باشه این مساله خیلی ذهن منو مشغول کرده بود همش نگران بودم الینا لوس نشه خوب شد شما به این مساله اشاره کردی


خواهش میکنم
مامان بهداد
30 مرداد 92 11:12
سلام مامانی.
ای جانم. امیدوارم که بهتر بشه و شما هم خستگیتون در بیاد.
غذا نخوردن هم که شده ژست همه ی بچه های این دوره زمونه.
خدا به همه ی ما مامانا صبر بده.
الهی همیشه سلامت و شاد باشه.
در پناه خدا باشه


ممنونم عزیزم
اره فک کنم از قدیما بوده تا به الان
آمین
fateme
30 مرداد 92 11:42
عموانديخاله گوگوشنرگس جون پس ببين من چه آدم شناسيمازهمون روزاول گفتم باران مهربونهازحرف زدنش خيلي خوشم اومدعزيزم نگران آزمايشاي باران نباش ايشالاداروهارومصرف ميكنه بهترميشه
مامان ترنم
30 مرداد 92 11:56
انشالا بلا دور باشه از قطره بارونم


مامان آيسو وآيسا
30 مرداد 92 12:41
واي عزيزم خودتو ناراحت نكن كم خوني تو اكثر بچه ها است سعي كن اسفناج وعدس قرمز وسبزبا زرد الويي كه حتما جلوي آفتاب خشك شده با گوشت قرمز وجگربده راستي يه دونه ميخ بزرگ كه تميز شستيش تو هر غذايي كه ميپزي بنداز بجوشه باهاش البته عزيزم اينا تجربه است حالا نخواستي ام با خودته
يا اگه باران سيب دوست داره يه دونه ميخ رو بزار تو سيب بعد اون سيبو بزار بپزه بده بخوره حتما موثره
اينا تجربه هاي مادربزرگيه ديگه
سعي كن با مواد غذايي كم خونيشو رفع كني ببخش خيلي طولاني بود
ميبوسم بارانمو
درمورد جداشدن اتاق هم هر كس يه چيزي ميگه آدم نميدونه چيكاركنه ولي من آيسو رو حدود چهار سال پيش خودمون خوابوندم تختش تو اتاق ما بود
بازم ميبوسمتون هزار تا
راستي برا كمبود كلسيم هم ماهيچه با پاي مرغ واستخوان گاو تو
زود پز بزار خوب بپزه وله بشه اونارو تو سوپش بريز كه نفهمه اونم خيلي عاليه
نامه شد نظرم نرگس جووون


ممنونم عطرا جون

باشه حتما امتحان میکنم
در مورد سیب باید بگم اول من با دکترش مشورت میکنم اگه گفت ایرادی نداره حتما امتحان میکنم
پای مرغ تا به حال ندادم چون دکترش گفته هورمونیه ولی همیشه یا قلم یا ماهیچه تو اکثر غذاهاش میریزم
مرسی لذت بردم از خط به خطشون
سارا مامانی شیدا
30 مرداد 92 12:52
نرگس جونم خسته نباشی
باران جونم اینقدر اذیت میکنه به قیافش نمیاد نکنه تو اذیتش میکنی
شوخی کردم این فرشته کوچولو ها تا بزرگ بشن ما رو پیر میکنن فدای سرشون
راستی در مورد خوابیدن توی اتاق خودش نمیدونم چرا دکتر اینجوری گفته چون من از 2 3 تا مشاور پرسیدم میگن حتما باید تنها بخوابه
علم دکترا با هم فرق داره
لباتون خندون


ممنونم
ههههههههههه اره احتمالا
پیر برای ی روزشه
نمیدونم به قول شما هر کی یه چیز میگه ولی دکترش گفت بچه باید احساس امنیت کنه موقع خواب
الهام مامان یسنا
30 مرداد 92 12:57
نرگس جان نگران نباش چیزی نیست. یسنا هم ژن کم خونی داره و یه کمی هم ذخیره آهن بدنش کمه و دکتر براش آمپول ویتامین د هم داده.
اتفاقا یسنا هم خیلی بداخلاق شده داره دندون عقبی رو درمیاره دو روزه تب داره و خیلی نق نق میکنه دیگه من اینجوریم از دستش. خدا صبر بده به ما از دست این وروجک ها.
قربونش برم شیرین زبونه ماشالله.
نرگس جون اینجوری که به گوگوش غذا میدی هیکلش خراب میشه.
برای باران خانومی


ممنونم الهام جونم
اره اون دندونها واقعا درد دارن ایشالا زودتر در بیان و راحت بشن
هههههههه دیگه چاره ای نیست
مامان ارغوان
30 مرداد 92 13:41
نرگس جون واقعا خسته نباشی میدونم چقدر سختی داره غذا خوردناین جوجه ها.برا باران سوپ کلم با آب راسته گوسفندی درست کن.همه چیز بریز .خوشمزه باشه راحتتر میخوره


سوپ کلم ؟ چطوریه
مامی مهتا
30 مرداد 92 13:45
عزیزمی باران خانوم .... نرگس جان نگران نباش خیلی زود همه کمبودها جبران میشه فقط با خوردن شربت .... دوستتون دارم یه عالمه


ممنونم فهیمه جون
ایشالا
mamane m@ni
30 مرداد 92 16:15
آخی الهی من فدات شم خاله,ایشالا که کمبود کلسیمت زود زود جبران شه و کلا سالم و سلامت باشی همبشه.
نرگس جون حتما خیلی نگرانی چه میشه کرد
بچه یعنی همین دیگه تا آخر عمر نگرانی و دلواپسی...حالا ایشالا خوب میشه.راستی از دکترش راضی هستی؟می خوام دکتر مانی رو عوض کنم دنبال یه دکتر خوب می گردم.


ممنونم فاطمه جونم
اره عزیزم مادر بودن یعنی نگرانی...
اره من که خیلی راضیم عالیه
mamane m@ni
30 مرداد 92 16:18
راستی یادم رفت بگم
هیچ وقت به ذهن گوگوش و اندی هم خطور نمی کرد که یه روز خاله و عموی باران خانم گل بشن
تازه برا خودمم جالب بود که بشنوم خاله گوگوش


هههههههههه تازه کلی خاله و عمو دیگه داره که من اسم نبردم
الهام
30 مرداد 92 18:05
دلم تنگ شده بود واست عزیزم
امیدوارم تمام این گرفتاریها هرچه زودتر تموم شه و موفق بشی درزندگیت

نوش جونت باران گلم غذا بخور چاقالو بشی



ممنونم الهام جونم
ایشالا به امید خدا
شهرزاد
30 مرداد 92 21:16
وااااااااای خاله گوگوش ینی من الان وسط اتاقم از خنده
خیلی خوب بود
ایشالله ک بارانی زود خوب میشه جواب آزمایششم فک نکنم خیلی مهم باشه با دارو تموم میشه
مواطب فسقلی باشید مامان نرگس که انقد هوای خاله گوگوشه منو داره گرسنه نمونه


ههههههههههههه
ایشالا گلم
اره دیگه فقط امیدوارم هیکلش خراب نشه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 مرداد 92 2:52
خداروشکر مشکل جدی نبود عزیزم و با دارو حل میشه
قربونش برم که ددر میخواد
نرگس جون همه بچه ها تو این سن همینطورن تا چند ماه دیگه بهتر میشه (البته جاش ی کار دیگه یاد میگیره)
اووووشگل دوست دارم


اره مونا جونم
خدا نکنه گلم
واااااااااای راست میگی فک کنم حالا حالاها درگیریم
ممنونم ما هم دوستتون داریم
مرجان مامان آران
31 مرداد 92 11:53
اخییی عزیزم چقدر مریضی بچه ها بدهه خیلی اذیت میشن هم خودشون هم ماها
ارانم 3 تا d3داشت
چه جالب دکتر به من گفت تا 2 سالگی باید باشه البته چون من الان بارانو دارم باید جاشو زودتر عوض کنم
ببوسسس باران جونو ایشالا زودتر بهتر بشه

اره واقعا ....
اخی الهی بمیرم عوضش زودتر مستقل میشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
31 مرداد 92 11:55
خداروشکرکه خیلی چیز بدی توی آزمایش نبوده یه کم کم خونی باشربت برطرف میشه واااای خدامردم ازخنده که اینهمه خاله وعموی باحال داره باران جونم که بایداول اوناغذابخورن
میبوسمتون

مرسی آنا جونم
ههههههههههه ماشالا روز به روز هم اضافه میشن به جمعشون
شما هم دخملی رو ببوس
مامان آيسو وآيسا
31 مرداد 92 13:47
عزيزم خصوصي داررررري


مرسی عطرا جون
صبا خاله ی آیسا
31 مرداد 92 14:14
خصوصی داری
عزیزم امیدوارم هسچ وقت باران جون مریض نشه
قربونت برم که باید امپول بزنی


مرسی عزیزم ایشالا
خدا نکنه قربونت برم
هستی
31 مرداد 92 14:17
سلام عزیزم ایشالا که همه چیه باران جونم نرمال بشه نیاز ب قرص نداشته باشه قربونش برم نرگس جونم رمز 3تا پست قبلیتو بم ندادی


مرسی گلم چشم میزارم براتون
مامان حسام كوچولو
31 مرداد 92 16:16
خدا رو شكر كه مشكل حادي نداره.
همه اينا با داروهايي كه داده رفع ميشه با اين مامان مهربوني كه باران داره انشالله زود زود خوب ميشه.


ممنونم مریم جونم
لیلا مامان پرنیا
31 مرداد 92 16:42
عزیز دل خاله انشاالا مامان نرگس گل حسابی بهت میرسه وشما هم همکاری میکنی زود زود همه ی کمبود کلسیم وویتامینهای بدنت جبران میشه
قربونت برم که بدون خاله گوگوش وعمو اندی غذا از گلوت پایین نمیره


ممنون لیلا جونم ایشالا به امید خدا
خدا نکنه اره دیگه خاله جون از بس که مهربونه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
31 مرداد 92 21:38
عزیزم خصوصی
ayatay
1 شهریور 92 2:55
fereshteye nazanin ishala harchi zudtar khub shi fadaye nanay kardanat


ممنونم عزیزم
مامان آدرینا
1 شهریور 92 13:54
ایشالا باران جون خاله خیلی زود خوب میشه ما برای سریع خوب شدنش براش دعا میکنیم


مرسی عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:26
عززززززززیزه دلم عیبی نداره ایشالله همه چی درست بشه و سلامت باشید
ای جوونم نانای هم منو کشته


ایشالا گلم
مامان آسمان
1 شهریور 92 19:34
بوس برای باران زیبا .نرگس جان انشالا با این تقویتی ها کم خونی باران جان رفع بشه .ماشالا خیلی دختر شیرینی داری انشالا همیشه سلامت باشه و نامدار در کنار خانواده


ممنونم عزیزم
مامان آسمان
1 شهریور 92 19:40
نرگس جان در رابطه با خواب باران جان تو اتاقش خودش از چند تا روانشناس مشورت بگیر چون من آسمان از 52 روزگی در اتاق خودش میخوابونم البته شبا چند با چکش مینکم نوازش میکنم تا حس آرامش داشته باشه.با دکتر هم مشورت کردم گفته مشکلی نداره.

نمیدونم ولی فعلا گفتم بزار تا سه سالگی پیش خودم باشه اینطوری خودمم راحترم
مرجان مامان آران
1 شهریور 92 22:27
راستی مارو لینک نکردیناااااااا


چرا مرجان جون لینک کرده بودم چون به اسم حروف الفبا میخواستم مرتب کنم بعضیها رو اشتباهی پاک کردم خلاصه شرمنده دوستم دوباره لینک میکنم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 شهریور 92 4:13
خصوصییی
مامان آروین (مریم)
2 شهریور 92 7:36
ایشالا با خوردن داروها باران جون هم بهتر میشه .
بوس برای اووووووشگل و عسی جان .


ایشالا
محیامامان دینا
2 شهریور 92 12:20
خدا رو شکر جواب آزمایش خوب بود.اونا هم برطرف میشه.وای امان از غذا خوردن این بچه ها.دینا هم هزار تا بلا سر ما میاره تا یک قاشق غذا بخوره


مرسی محیا جون
اره تا غذا خور بشن احتمالا ما پیر شدیم
الی
2 شهریور 92 14:11
اسم وبلاگت مثل خود باران خیلی قشنگه

همیشه باران جون رو تصور میکنم تو واقعیت



ممنونم الی جونم
مهسا مامان نورا
2 شهریور 92 17:11
انشاله که هرچه زودتر دختر پاییزی ما خوب شه نگران نباش مامان نورا هم مریضه سرما خورده الان 10 روزه گرفتارم هیچی هم نمیخوره حسابی کیف کردم انا که غذای خوشمزه ما ایرانیها رو که نیخورن پس بهشون بده تا سیر شن صداشون باز شه




الهی بمیرم چقدر بده این سرماخوردگی وسط تابستون

هههههههه خیلی باحال گفتی

سمانه مامان ستایش
2 شهریور 92 17:53
خداروشکر که مشکلی نبوده و با دارو برطرف میشه.ستایش هم کم خونی خفیف داشت و دکترش آهنشو یک ماه اضافه تر تجویز کرد.D3 رو ستایش قبل از 1سالگی دوتا زده بود.پس نگران هیچ چیز نباش دوستم.
واسه جای خواب هم برام جالب بود نظر دکترش.من که تا 3سالگی قصد جداکردنشو نداشتم بیشتر خوشحال شدم
امیدوارم باران عزیزم که خییییلی دوستش دارم همیشه سالم و سلامت باشه


اره ما مامانا دنبال بهونه میگریم که پیش خودمون باشن
مامان ارغوان
2 شهریور 92 18:44
کلاس آشپزی مامان ارغوان
گوشت راسته گوسفندی و پیاز و هویج کلم برگ رو باهم بذار بپزه .نیم ساعت قبل از پخت کامل اسفناج و جعفری بریز.خیلی مقوی و پر خاصیت هستش.نرگس جون باران و ببوس


ممنونم عزیزم عالی بود حتما درست میکنم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 شهریور 92 21:57
خصوصی عزیزم


خواهر فرناز
3 شهریور 92 10:47
من نظر نذاشتم؟!!!!!!!
خوب الان یعنی خوبه یا بد؟!!!!!!
نمیدونم نظر دکتر چی بود بارانم کمبود Ca,Mg,Kبا دارو حل میشه؟؟!!!!!

لباساپست بالاییم خیلی نازن مثل خودتنیعنی الان میگم هلو بدو بیا برو توگلوووووووووووووووووووووووووو


؟؟؟؟؟
عادت دکترا رو که میدونی معمولا چیزی نمیگن
من از پرسیدم خطرناکه گفت نه با دارو برطرف میشه
شیما مامان درینا
3 شهریور 92 11:01
فدای صدا کردنت بشم من خاله خودتم خوشگل و عسلی نرگس جون امیدوارم با مصرف به موقع ویتامین ها یه مقدار کمبود خون و کلسیم جبران بشه هر چه زودتر بچه ها مرتب عاداتشون تغییر میکنه و رفته رفته کامل تر میشه امیدوارم خوش غذا بشی یه مدت دیگه چه خاله ها و عمو های خوبی داره بچمون

ممنونم شیما جون ایشالا

خواهرفرناز
4 شهریور 92 0:16
خداراشکر که با دارو حل میشه راستی رفتی دنبال سالن؟کجارا پیدا کردیکما طبقه پایینمون خالیه توش ارایشگاه راه میاندازم
مریم(مامان آرینا)
8 شهریور 92 15:13
عزیزم امیدوارم هر چه زودتر مشکل کم ویتامینیت کم بشه نگران نباش دوستم خدا رو شکر مشکل حادی نبود شاد باشید
مامان پارسا
11 شهریور 92 2:52
قربون شیرین زبونیات خاله جون انشالا هیچ وقت مریض نشی گلم