باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

عکسهای پاییز92

1392/9/3 18:53
نویسنده : مامی نرگس
4,024 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای پاییزی از بارانه پاییزی در تاریخ   1392/9/2

چند وقتی بود که به علی میگفتم یه روز بارانو ببریم یه جایی که برگهای زرد داشته باشه تا ازش عکس پاییزی بگیرم ولی بابایی هر روز میرفت مغازه و وقت نمیشد تا اینکه امروز صبح مغازه رو تعطیل کرد و با هم رفتیم جاده احمد آباد مستوفی 

و یه خاطره خیلی باحالی برامون رقم زد بعد از کلی گشتن که یه جای خلوت و دنج پیدا کنیم و زمینشم برگی باشه

رسیدیم به ی باغ متروکه که اتفاقا خیلی هم زیبا بود و یه تنه درخت خشک شده وسط باغ بود

منو بابایی خوشحال از پیدا کردن باغ تازه دروبینو در آوریم و تل سرتو گذاشتم و همین که اومدم وسط باغ بگذارمت  دیدیم دو تا سگ بزرگ با چنان سرعتی سمتمون میدویدن که نگو....

اولش من شوکه شدم ولی بابایی گفت فقط نرگس بدو این بود که تو رو بغل کردم و بابایی هم وسایل رو برداشت و دویدم سمت ماشین و کلی خندیدیم

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (103)

الهام مامان یسنا
2 آذر 92 17:57
ای جانم چقدر قشنگه. یه گل وسط طبیعت پاییزی واقعا دل انگیزه. خیلی عکساش ناز شده نرگس جون واقعا حرف نداره. چقدر لباس قرمزه بهش میاد خیلی قشنگ شده. ماشالله
مامان آرمينا
2 آذر 92 17:58
به به چه عكساي هنريييييييييييييييي.آفرين بووووووووووس براي باران خوَشكله
مهسا مامان نلی
2 آذر 92 18:39
عزیزم چه خوش تیپ و حرفه ای عکس انداختی
مائده
2 آذر 92 18:53
چ0 عکسای نازی ماشالله پاییزت مبارک باران جووووووووووووووووون
فروشگاه باتجربه
2 آذر 92 18:59
با عضویت در سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار "باتجربه" از کد تخفیف 20 درصدی کلیه محصولات و ارسال رایگان (برخی مناطق تهران) برخوردار شوید. فروش ویژه شب یلدا از 15 آذرماه با تخفیف ویژه برای اعضای سایت. باتجربه، تجربه تغذیه سالم ، آجیل و خشکبار
elham
2 آذر 92 20:07
عالی وهنری
مامان آناهیتا
2 آذر 92 20:33
سلام عزیزم . می بخشید مسافرت بودم نتونستم بهتون سر بزنم . تاخیرمو ببخش. واییییییییی چقدر نازن این عکس ها . خیلی خوشگلن چقدر لباس هات بهت میاد نازنین دخرت
elinajon
2 آذر 92 22:04
چه عکسهای نازی از باران جون گرفتید.حیف اگه سر و کله اون سگها پیدا نمی شد .فکر کنم خیلی بهتر هم میشد
الــــــــــــــــــــــــی
2 آذر 92 22:26
خیلی شیک بوده اینجا چه عکسایی گرفته فوق العادس
mamane m@ni
3 آذر 92 0:16
wow,just perfect فوق العاده است,کلی کیف کردم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
3 آذر 92 0:19
سلام الهی قربونت برم عزیز دلم ... فدای اون عکس های خوشجلتــــ ... مامانی کجا رفتین این عکس های ناااااااااااز و ازش گرفتین ؟؟؟ ایشالا همیشه خوش باشیـــــــــــــن ...
مامان حسام كوچولو
3 آذر 92 0:58
نرگس جون عكسا خيلي قشنگ و با سليقه شدن. البته در خشگلي عكسا باران جون هم نقش بسيار زيادي داشتن
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آذر 92 3:17
عزییییزم عاااالی بودعکسهات پرنسس کوچولو
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
3 آذر 92 9:08
واااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا من این عکسا چقدر نازه نرگس جون هنرمندیا ماشالله همه عکسا هنریه دوستم
مامان آروین (مریم)
3 آذر 92 11:49
وای خدای من چه عکسای قشنگی باران جان هم چه تیپهای قشنگی زده . عکساتون دسته کمی از آتلیه ندارن . لطف میکنین یه نوبت هم به ما بدین
مامان آیسو وآیسا
3 آذر 92 12:04
وای چه جای قشنگی چه عکسهای خشگلییییییییییییعزیز دلم قربونت برم....
افسانه مامان پارمین
3 آذر 92 12:40
وای که چه عکس های قشنگی . خوش به حالت که همسرت حال و حوصله این کارها رو داره باران جون هم خیلی خوشمل افتاده
مامان دوقلوها
3 آذر 92 16:00
مثل همیشه عالی بود عزیزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
3 آذر 92 17:22
کوچولوی پاییزی خیلی عکسهات قشنگ شدن . چه تفاهمی داریم با هم من هم قصد کرده بودم این هفته بریم سمت جاده چالوس و عکسهای پاییزی از روشا بگیرم
مامان کورش
3 آذر 92 18:46
عزیزم چه عکس های رویایی. آفرین به مامان که چه خوش سلیقه است
محبوبه مامان الینا
3 آذر 92 19:53
عکسها محشرن عزیزم پیشاپیش تولد باران عزیزم مبارک باشه
مامان ابولفضل
3 آذر 92 20:10
به به چه مامان و باباي هنرمندي... واي تصور اينكه هاپو بدو... شما بدو....عجب خاطره اي شده ها... عكسا واقعا جالب شده...
ترنم
3 آذر 92 22:43
واسه خودتون آتلیه راه انداختینا خخخخخخ خوشیل بود
شیدا مامان الینا
3 آذر 92 23:14
آخه چقده شما شیرینی عزیـــــــــــــــــــزم به به چه عکسای زیبایی چقدر هم رنگ قرمز بهت میاد گلم . نرگس جون ماجرای سگ ها خیلی با حال بود حالا راستش رو بگو خندتون از ترس بود یا ....
سمانه مامان ستایش
4 آذر 92 1:12
واااای سگ دنبالتون کرد خییییلی عکسای نازی شدن قربون باران خوشگلم برم با اون لباسای خوشگلش خصوصی.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 آذر 92 2:43
خصوصی
سارا مامانی شیدا
4 آذر 92 8:35
وای چه عکسای خوشگلی هزار ماشااله باران جونم هر روز خوشگلتر میشه باران جون عاشق این تیپتم
مامان شایلین جون
4 آذر 92 8:49
وای عزیزم این عکسا محشرن. دلم رفت. چقدر رویاییه اینجا نرگس جون. چقدر عکسای قشنگی. البته زیبایی باران عزیزم هم زیبایی عکسا رو دو چندان کرده. نرگس جون بیا خصوصی
مروارید
4 آذر 92 10:15
وای خدااااااایه من چه دخمل نازی چه جای قشنگی چه عکسای خوبی به به
سمیرا مامان پرنیان
4 آذر 92 11:05
عزیز دلم عکسات خیلی زیبا بودن دختر پاییزی
متین من
4 آذر 92 11:28
سلام نرگس جون خوبی وای چقدر دلم برای باران خوشکل تنگ شده بود بعد از وقفه طولانی برگشتم به دنیای مجازی پیش شما دوستای خوبم دلم واقعا تنگ شده بود واستون باران ببوس
مامان فاطمع
4 آذر 92 11:35
واااااااااااااااااااااای چه جای قشنگی من عاشق پاییزم خوش به حال باران با این مامان بابای باذوقش
مهسا(مامان هستی)
4 آذر 92 12:01
وااااااییی چه عکسااااای نازییییییی قربونت برم خوشگل و خووووشتیپ
مهسا(مامان هستی)
4 آذر 92 12:06
مرسییییییییییییییییییییییییییی نرگس جوووووونم رسید به دستمون وااااااااااااایییی خیلی نازن و خیلیییییییی خیلییییییی خوشجال شدم بابت عکس باران جووووووونم هستی عاااشق کفشش شده و عکس باران و میگیره و بوسش میکنه میگه (بارام آچاااااان) بازم مرسیییییییییییییییییییییییییییی مهربونم شوهرم هم خیلیییی خوشش اومد آخه تو بابلسر خیلی دنبال کفش مشکی برا هستی بودیم اما پیدا نمیکردیم و تا دید کلی خوشش اومددددد و هی میره کفششو میاره میگه (کبش بارام) یعنی باران برام خریده
مامان بهداد
4 آذر 92 17:57
سلام ای جانم چقدر قشنگه اول از همه دختر کوشولوی خوشگات و بعد هم تصاویر پاییزی. خیلی کار جالبی کردید. رفتید آتلیه ی طبیعت. امیدوارم که همیشه شاد باشید. راستی پیشاپیش تولد باران گلی مبارک باشه. دوستون دارم.
فهیمه مامی مهتا
4 آذر 92 22:54
به به چه عکسهای نانازی ... دلمون باز شد با دیدنش خصوصی داری خانوووم
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک
5 آذر 92 11:51
سلام بکگراkد تولد رو به زودی میذارم براتون ولی از قالب وبلاگ تولد که در قسمت" موضوعات>قالب وبلاگ "پیدا کنید
مامان دینا
5 آذر 92 14:26
kheyli ali budan.jaye kheyli ba safaeie.albate dokhmali ham mesle hamishe nazo dost dashtani.
مهسا مامان نورا
5 آذر 92 19:30
خخخخخ چه جالب بود اون فرارتون وای خاله فدای اون ژستهای پاییزیت برم من قشنگم چه جابی با حالی نرگس جونم خوش باشید
مامان شایلین جون
6 آذر 92 7:57
خصوصی گلم
مامان نوژاجونی
6 آذر 92 9:16
مرسی نرگس جون که بهمون سر زدی من تقریبا از خواننده های خاموش وبت بودم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
شیما مامان درینا
6 آذر 92 9:42
عکسا خیلی خوشگلن آفرین به این مامان با سلیقه و بابای پر حوصله واقعاً خیلی کار جالبی کردید واقعاً لذت بردم براش یه عالمه اسپند دود کن و صدقه بده حتماً
الی
6 آذر 92 13:45
خیلی عکسات خوشگل شده راست کلیک رو هم که برداشتی من کپیشون کردم با اجازت میدونی که عاشق بارانتم
مریم(مامان آرینا)
6 آذر 92 16:35
ای جونم چه عکسای قشنگی و چه تفاهمی منم امروز آرینا رو بردم عکسای پاییزی ازش گرفتم به یاد پارسالبرای دوست خوبم وباران عسل
مریم(مامان آرینا)
6 آذر 92 16:35
خصوصی
بهاره مامان ونداد
6 آذر 92 16:36
وای چه عکس های خوشکلی واقعا جای قشنگیه عکساتون هم که همه هنری وزیبا اینم یه بوس گنده برای باران ناز وخوشتیپم
مامان محمد معین
6 آذر 92 19:01
]چه خوشگلن این عکسا وای اگه تو اون شرایط من جای تو بودم و دوتا سگ میدویدن سمتم درجا سکته میزدم
مامان مهدیس و ملیسا
6 آذر 92 21:27
سلام سلااااااااااااااام ما برگشتیم خوبید خوشید چخبر؟؟؟دلمون براتون کلییی تنگ شده بود!!!
مامان هلیا
6 آذر 92 23:31
به به چه عکسهای هنری قشنگی افرین به این مامان هنرمند ای جونم باران عزیزم چقدر ناز شدی خاله جونم
مونا مامان امیرسام
7 آذر 92 1:43
سلام عزیزم تو خوش گذشتن که شکی نیست اونم با دوستای گلی مثل شما پس من برعکس تولد ارمیتا اول جشن خودم میام و اخراش میگم بابای امیرسام بیارتش بازم ممنون گلم برای دعوتت
مامان الیار
7 آذر 92 2:48
خیلی عکسای خوشگلی بود افرین به مامن هنرمند بوس برای دختر عزیزم
لیلا مامان پرنیا
7 آذر 92 9:28
سلام به عشق خاله ونرگس جونم اول اینکه ممنون بابت دعوتت عزیزم البته من متن کامنتت رو نخوندم همسری در نبود من یه سری زده و به اشتباه تمام کامنت های اونروز رو پاک کرده ولی از اونجایی که باران گلم تو خونه ما محبوبه وهممون دوسش داریم از جمله همسری پیغام رو بهم رسوند دوم اینکه قربون عسل خودم با اون تیپ های خوردنیش برم که انقدر ناناز تشریف داره ماشاا.. به عروسک خودم سوم اینکه برو خصوصی عــــــــــــــــــــــــــــــــــزیزم
مامان ایسان
7 آذر 92 12:32
ممنونم عزیزم از دعوتت پیشاپیش تولد باران جونم مبارک باشه چشم حتما خدمتتون میرسیم عزیزم
مامان ایسان
7 آذر 92 12:33
عکسهای پاییزی عالی بود عاشقشون شدم خانمی خودت یه پا عکاس حرفه ای شدی ها
خواهر فرناز
7 آذر 92 15:04
وای نرگس جون چه عکسایی چه باحال شدن پس آخرش کجا عکس گرفتین؟ میبوسمتون
مامان پرهام
7 آذر 92 20:52
سلام خداحفظش کنه به ماهم س بزنید
عمهِِ ِ آتنا
7 آذر 92 21:48
خیلی نازه عزیزم هرچی نیگاش کنم سیر نمیشم فندق کوچولووووووماشااله
الهام مامان یسنا
7 آذر 92 22:54
سلام نرگس جان. باران خوشگلم خوبه؟ عزیزم ممنون بابت دعوتت خیلی خوشحال میشیم که در جشن تولد باران عزیزم شرکت کنیم.
مامان آدرینا
8 آذر 92 0:55
خیلی عکسش قشنگه البته باران جونم همه عکساش قشنگه
مامان آلما
8 آذر 92 11:11
ای جااااااااااان عاشق پاییزم و برگای پاییزی و باران جون که عکس پاییزی گرفته
مامان ارغوان
8 آذر 92 22:18
وای چه خانومی.چه عسلی عزیزممم
لیلا مامان پرنیا
9 آذر 92 1:32
خصوصی لطفا
نفیسه
9 آذر 92 10:53
خوشگلم عکسات خییییییلیییییییییی ناز و هنری شده
لیلا مامان پرنیا
9 آذر 92 11:19
سلام نرگس جونم.. خیلی راحته من چند بار برای امتحان تو وبلاگ پرنیا گذاشتم .. قالبی رو که الان گذاشتی رو چه جوری گذاشتی کد رو کپی کردی تو ویرایش قالب دیگه... الان هم همین کار رو بکن کد قبلی رو کامل پاک کن وبه جاش این کدی رو که گذاشتم کپی کن امیدوارم خوب توضیح داده باشم
مروارید
9 آذر 92 12:12
خصوصی
ترانه
9 آذر 92 15:26
وای خدا خیلی دخترتون نازه ماشالاه,خدانگهش داره براتون
مامان طنین
9 آذر 92 15:45
چه جای قشنگیه نرگس و البته عکسهای خیلی خوبی هم شده
لیلا مامان پرنیا
9 آذر 92 17:42
این کدی رو که فرستادم رو یه بار دیگه تو ویرایش قالب بزن اگه نشد دوست داشتی یه رمز موقت برای میریت وبلاگت بزار خودم برات قالب رو بزارم من تو نتم اگه دوست داشتی بگو قالب رو تو وب پری بزارم ببین اصلا خوشت میاد
مامان بنيتا
9 آذر 92 20:10
خيلي عكساي قشنگي شدن عزيزم خصوصي عزيزم
صبـــــا خـــاله ی آیســـا
9 آذر 92 20:39
چ عکسای نانازی به به لذت بررررررررررررررررردم
لیلا مامان پرنیا
9 آذر 92 23:24
چی شد نرگس جون نشد بزاری
مامی نرگس
پاسخ
لیلا جونم بازم امتحان میکنم نشد زحمتشو به خودت میدم
نیلوفر
9 آذر 92 23:36
وای عکسهات عااااااااااااااااااااااااااالی بود .مث یه عکاس حرفه ای .وقتی اون صحنه روتصور میکنم هم میترسم هم کلی خندیدم.......
نیلوفر
9 آذر 92 23:39
راستی اگه ناراحت نمیشین میشه یه پیشنهاد بدم ............................که بزارین جلوی موهای باران گلی بلند شه....
معصومه مامان امیر علی
10 آذر 92 9:59
مامانی شما خدا دادی عکاس هستین میشه از امیر ما هم عکس بگیرین خانوم هنرمند دلمون براتون تنگ شده بود گفتم یه سربزنیم.دیدم به به چه عکسای زیبایی
سپیده مامان وانیا
13 آذر 92 11:08
نرگس جوون خیلی مامان خوش فکری هستی خیلی عکسهای این دختر خوشگل زیبا شده راستی یک سوال باران جون کی تونسته را بره ؟
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم 14 ماهگی
سپیده مامان وانیا
13 آذر 92 11:10
باران جوون دختر پاییری دومین میلادت رو به تو و مامان و بابای گلت تبریک میگم ایشالا همیشه سرحال و سرزنده در کنار هم باشید
ثمره
14 آذر 92 11:05
باران عزيز چقدر ماشاا... بزرگ شدي.... چقدرم شبيه علي شدي...
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم
محیا مامان دینا
18 آذر 92 19:16
چه عکسای خوشگلی عزیزم.همیشه سالم باشی گلم.
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون
عاطفه مامان الای
24 آذر 92 23:28
سلام نرگس جون نرگس جان یعنی رمز رو به هیشکی ندادی؟ پس ما چطوری عکسای تولد رو ببینیم؟ لا اقل چند تا از عکسای تک دخملی رو میذاشتی بیرون از پست ببینیم خیلی دوست داشتم عکساتو نو ببینم حالا که خیلی محکم نوشتی رمز به کسی نمیدی؟ دیگه ترسیدم بگم رمز یعنی عکسا رو به غیر از خودت نمیزاری کسی ببینه؟ به هر حال خدا برات حفظش کنه و سایتون همیشه بالا سرش باشه حیف شد دیگه نتونستیم عکسای تولدش رو ببینیم
هدیه خداوند
25 آذر 92 13:41
ماشالله به گل دختر با اجازه لینک شدید و اگه دوست داشتید باعث افتخاره ما را هم لینک کنید
سعیده مامان آنیسا
29 آذر 92 20:19
به به چقدر عکسای قشنگی قربون خنده هات عزیزم
نیلوفر
8 دی 92 14:45
سلام دوست خوبم .............اگه میشه جوابمو بدین گفتم اگه مایل باشین رمزتونو داشته باشم .در غیر این صورت به تصمیمتون احترام میزارم ولی فقط میخوام بدونم.ممنون
مامان امیر محمد(وروجـــک مامانی)
12 دی 92 17:28
ماااااااااماااااااااااااااااااانی همیشه دیگ رمزی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هدیه
12 دی 92 20:01
سلام خیلییییییی خیلییییی عکسای باران قشنگه کثل همیشه عالیییییییی بود خوش حال میشم به منم سر بزنید
مامان پارسا
15 دی 92 1:15
سلام خوشتیپ خاله یه مدت نبودم دلم واست تنگ شده بود
مامان الینا؛آنیتا
17 دی 92 23:51
وای عکسای خیلی قشنگی گرفتی مامان جون .تولد باران جونم هم خیلی عالی بود فقط نشد جای پست تولد نظر بزارم ! دوسسسسسسسسسسسستون دارم
س.د
6 بهمن 92 21:53
خیلی شنگ بود . به من هم سر بزن
lili
13 اسفند 92 19:04
cheh aroosakeh khoshtipi delam ab shod ey joonam
lili
17 اسفند 92 15:37
kheyli jigareh in khanoom koochooloo..ashegheh dokhtar bacheh hay ghertiam..khoda negahesh dareh baratoon..az in be baad ramzi minevisid???
lili
9 اردیبهشت 93 19:17
سلام نرگس جون.شرایط رمز گرفتن چیه؟لطفا بگو.خواهش اخه من عاشق فسقلیتون شدم.هی میام میبینم رمزیهمن وبلاگ ندارم..اصن بچه ندارما..یعنی کلا شوهر نکردم))
مامی نرگس
پاسخ
عزیزم شرمنده ام اگه وبلاگ داشتی حتمارمز میدادم
مامان ستیانفس
9 اردیبهشت 93 23:57
سلااااااااااااااااام مامی نرگس به من هم رمز ندادی اگه دوست داشتی به من هم رمز بدهچون من خیلی باران جون زو دوست دارم
مامان هلیـــــــــــــــــا
11 اردیبهشت 93 1:08
باهات قهرم مامانی چرا به ما رمز نمیدی حالا دیگه ما غریبه شدیم
عمــ•ـه ي منــتـظــر
13 اردیبهشت 93 16:00
سلــآم بـآرآنيـهِ عســل ...نميدونـم رآضـي هستيـن يا نه..امـآ من قبل از اينكه روي پستِ روزهايِ ارديبهشتي رمز بزارين،اونو خوندم..! اخه اسمتونُ توي ليستِ آپ كرده ها ديدم،اومدم ديدم بدونِ رمزه،خوندم...بعدش ديدم رمز دار شد،ميترسم راضي نباشين كه خوندم..چيكار كنم..؟
ღمونا مامان امیرسام ღ
14 اردیبهشت 93 2:39
سلام عزیزم هر کار کردم نتونستم نظرم رو بذارم.پست رو خوندم اما نشد که نظر بذارم قربونش برم خیلی بزرگتر شده هزار ماشلله کوتاهی موهاش و سوغاتیهاش هم مبارکش باشه اصلا هم برای از پوشک گرفتن خودت رو اذیت نکن.من ی عالمه بچه میشناسم که تا 3 سالگی پوشکی بودن.اگر هم میخواید از پوشک بگیرید اول باید از شیشه بگیرید که زحماتتون هدر نشه. خصوصی داری عزیزم
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا نکنه گلم اره ایشالا منم باید به فکر باشم
مامان مانی
20 اردیبهشت 93 16:34
سلام به دوست خوبم و دخمل نازش نرگس جون نمی دونم چرا از وقتی که نظرات رمزدار شدن تا حالا نتونستم بازشون کنم آخی باز که موهای عروسکم رو کوتاه کردین من عاشق موهای درهم برهم بچه هام. راستی عروسکم که داشت میومد خونه ی مادرشوهرش پس چرا نذاشتید بیاد قدمش روی چشم ما البته اگه منظورش ما بوده باشیم تیپ پسرونه اش رو ببین ترو خدا... خوش به حال عروسم بابا این همه سوغاتی ..دست بابایی درد نکنه راستی نرگس جون اگه اشتباه نکنم تولدت تو اردیبهشت بود تاریخش رو دقیق خاطرم نیست ولی در هر صورت اومدم تولدت رو تبریک بگم ایشالا سال های سال زنده باشی تا شاهد خوشبختی باران جون باشی
مامی نرگس
پاسخ
عیبی نداره گلم هر زمانی خواستی اس بده منم عاشق موهای درهم برهمم ولی دیگه خیلی بد جوری بود اره عزیزم تولدم 31 اردیبهشته ممنونم که یادته
ساناز
22 اردیبهشت 93 2:19
در آلبوم عکس پدر و کودک به مناسبت روز پدر شرکت کنید یا از عکسهای زیبای پدرو کودک های نی نی وبلاگی دیدن کنید http://mohammadmatin92.niniweblog.com/cat82.php
عشق نی نی
24 اردیبهشت 93 18:23
سلام بارانم من عاشقتم ماشاالله خیلی بامزه ای من عاشق خنده هاتم بیا به وبم من لینکت کردم تو هم منو لینک کن دوستدار تو عشق نی نی باران دوستت دارم عزیزم♥♥♥♥♥راستی عکسایی که تو صفحه ی اتلیه سها گذاشتی خیلی خوشملن مخصوصا اون یکی که دست مامان و بابات رو گرفتی وااااااااااااااااااااااااااای عاشقتم
کیانی
24 اردیبهشت 93 18:39
منو لینک نکردی؟
عشق نی نی
24 اردیبهشت 93 18:44
سلام لینک شدی لیننک کن
عشق نی نی
24 اردیبهشت 93 18:57
سلام مامی نرگس در هر صورت من لینکتون کردم و دلم نمیاد لینکتونو بردارم شما صاحب اختیاری هر کار که خواستید بکنید لطفا جوابمو بدید مرسی
عشق نی نی
24 اردیبهشت 93 19:08
سلام درباره ی لینک چی شد؟
مهساخانوم
6 خرداد 93 15:01
سلام.وب قشنگی داری.میشه لینکم کنی