باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

باران شیرین زبونم

1392/1/17 20:13
نویسنده : مامی نرگس
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه کوچولو من این روزا کلی شیرین زبون شدی حرفهایی که میزنی هنوز تو هیچ دیکشنری ثبت نشده و مخصوص خودته

اگس  محصل   نرگس

عییییییییی    محصل  علی

 ششششمحصل   شیر

اینو  محصل   پستونک

ازینا محصل هرچی خوراکی باشه

تابا محصل تاب بازی

نانامحصل رقصیدن

دردرمحصل بیرون رفتن

نینمحصل نگین

پهمحصل پرهام

اممحصل غذا

یایاممحصل سلام

آپمحصل آب

نهمحصل نه

آیهمحصل آره

یه یامحصل خاله زهرا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

امیر علی پسر اژدها سوار
17 فروردین 92 21:09
سلام مامانی عزیز ما با 3 آپ جدید اومدیم منتظر نظرات زیباتون هستیم


چشممممممممممممممم چه عجبببببببببببببببببببب
امیر علی پسر اژدها سوار
17 فروردین 92 21:09
فدای این شیرین زبونیات عشقم


خدانکنه
مامان ساجده
17 فروردین 92 23:36
قربون اون حرف زدنت جيگر طلا


خدا نکنه
نازنین
17 فروردین 92 23:37
عزیزم قربون حرف زدنت بشم من
دوشت دالم باران جونیم


منم دوشتت دارم خاله جونی
الهام
17 فروردین 92 23:41
باران یاد بگیر بگو
الام

نرگسی از طرف من گازش بگیر


چشممممممممممممم
mamane m@ni
18 فروردین 92 0:56
اول یه تشکر ویژه بابت راهنمایی امروزتون از فایر فاکس استفاده می کردم نمی شد
راستی خوش به حالت که جوجوت حرف میزنه.مانی هنوز چیزی نمی گه جز ماما و بابا و نه ...
این لحظه ها خیلی شیرینه...ایشالا لحظه هاتون همیشه شیرین و شاد باشه


خواهش میکنم
بارانم جدیدا یاد گرفته و البته خیلی کم اینارو میگه
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 فروردین 92 3:39
قربونش برم من اينقدر خوشگل حرف ميزنه اين نفس


خدا نکنه عزیزم
مامان نگار
18 فروردین 92 8:43
سلام عزيزم، اميدوارم حال شما و دختر عسلت خوب باشه، من خوشحالم كه با شما آشنا شدم و اميدوارم بتونيم دوستهاي خوبي باشيم. من به عكس عسل دختر شما راي دادم، بسيار زيبا و دلنشين دخترك. سالم و شاد باشيد.


مرسی عزیزم ادرس بزار ما هم بیایم پیش شما
مامان سارا
18 فروردین 92 11:54
قربونت بره یه یا سارا
میشه هر وقت منو دیدی به منم بگی یه یه
راستی از مامانت تقلی کردم عین همون پست جشنواره رو برای آقا داماد گذاشتم
کار خوبی کردم نه
بهت رای دادم عروسکم


مرسی عزیزم
بهترین کارو کردی
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
18 فروردین 92 12:42
سلام سال نو مبارک
به باران جون رای شماره 5 رو دادم
خوشحال میشم به وب دخترم سر بزنید ولینکش کنید دوست داشتی ادرس عکسباران رو براش بزار
www.mahsa80.niniweblog.cm


مرسی عزیزم چشم حتما ادرس وبت اشتباه بود نتوستم بیام لینکت کنم دوباره برام بزار


مامان ارغوان
18 فروردین 92 15:04
آفرین به باران با لغت نامه شیرینش


بهاره مامان ونداد
18 فروردین 92 17:29
قربون دختر شیرین زبونم


خدا نکنه بهاره جونم
نازنین
18 فروردین 92 21:52
نرگس جون چطوری میشه عکس گذاشت تو وبلاگ؟من میخوام عکس خواهر زادمو بزارم اسمش ترنم مثل باران جونم نازه اما هر کار کردم نشد بزارم شما چطوری انجام میدی این کارو؟
مامان ایسا
18 فروردین 92 22:51
قربووووووونت بره خاله شیرین زبوووونم





خدا نکنه عزیزم
بابایی امیر
25 اردیبهشت 92 22:34
سلام
عروسم جطوره