باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

واااااااای از دست شیطون بلا

1392/1/18 14:43
نویسنده : مامی نرگس
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم

امروز یک ساعتی دنبال تلفن میگشم و چون شارژش تموم شده بود نمینوستم از طریق صدا پیداش کنم

 همه جای خونه رو دنبالش میگشتم و تو هم دنبال من پا به پا میگشتی در آخر خسته شدم گفتم خب باران تلفن کو ؟؟؟؟ولی تومتفکر

دوباره گفتم باران الو کووووووووووو به من زنگ بزن

الهی قربونت برم تا گفتم الو کووووو بهم نشون دادی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

الی مامی آراد
18 فروردین 92 14:54
سال نو مبارک عزیزم چه دختر نازی دارین ماشالله من بهش رای دادم انشالله برنده میشه


مرسی عزیزم
مامانارغوان
18 فروردین 92 15:17
امان از دست این شیطون ها.خدا نگهشون داره


مهردادمهسا
18 فروردین 92 15:25
سلام خدا بهت ببخشدش من رفتم و به باران امتیاز 5رو دادم چون واقعا لایق بیشتر از اینها بود خیلی خیلی خوشگله ممنون که از وبلاگ ما هم دیدن کردی به امید دیدار


مرسی لطف کردید
مامان آناهیتا
18 فروردین 92 15:37

همیشه هر چی گم میشه از بچه ها باید پرسید .



دقیقا
فرشته مامان نیایش
18 فروردین 92 16:40
با سلام و تبریک سال جدید برای خاله نرگس و باران جون. امیدوارم که سالی پر از شادی و خوشی داشته باشین. عزیزم به باران جون رای دادم.

ممنونم مرسی دوست خوبم
بهاره مامان ونداد
18 فروردین 92 17:28
خدای من اخرشه دیگه یعنی هیچی نباید بگیم فقط باید بخندیم واز وجودشون لذت ببریم


الهام
18 فروردین 92 17:51
سلام عزیزم ممنون ک بهم سر زدی
تو آبجی خودمی تورو هم به کسی نمیدم راستش گاهی وقتا ک دلم میگیره گاهی وقتا ک نه اکثر وقتا
میام اینجا به عکس های باران یا نوشته هاتو میبینم آروم میشم ممنون آبجی جوووووووووون
.............
دیدی چه خواهر زاده ی شیطونی دارم من ک یادش مونده الو رو کجا گذاشته
ببوسش

الهی قربونت برم تو هم اجی جون خودمی
الهام
18 فروردین 92 19:57
عزیزم میتونی مارک و مدل دوربینی که باهاش عکس میگیری و تو وبلاگ گداشتی رو بپرسم؟؟؟
آخه خیلی کیفیتش بالاس؟!


قابل شما رو نداره
کانن 350D
نازنین
18 فروردین 92 20:32
من فدات بشم باران جونم اخه خاله فدات شم کلی خندیدم و به عمو صادق نشون دادم شاه کارتو اونم خندید
شیرین منی دیگه
الان دیگه عادتم شده تا میام تو وبلاگم چون لینکت کردم اول میام به تو سر میزنم تا ببینم چکار میکنی بعد به کارام میرسم
دوستت دالم عششششششششششششقمی


اخه الهییییییییییییییییییییییییییی
ما هم دوستت داریم
خواهر فرناز
18 فروردین 92 21:20
خاله دورت بگردم
واقعا هر چی گم میشه باید از شما کوچولوها پرسید



خدا نکنه
اره دقیقا
مامان بابای الیسا
18 فروردین 92 21:31
ای جانم وروجک خانم
مامان ایسا
18 فروردین 92 22:50
عزیزم به باران کوچولومون رای دادم


مرسی گلم
امیر علی پسر اژدها سوار
18 فروردین 92 22:51
فدا فدا باهوشه منه قربونه دخمل نازم برم


خدا نکنه قربونت برم
امیر علی پسر اژدها سوار
18 فروردین 92 22:52
کاربر گرامی: قالب 006162703 بعلت جابجایی سرور بزودی از نمایش خارج می گردد. لطفا جهت جلوگیری از اختلال در قالب وبلاگ خود ، کد قالب را مجددا از اینجا دریافت نمایید.با تشکر ایران نقش

مامان نرگس عزیز این بالای وبلاگ دخملی بود


مرسی عزیزم رفتم و درست کردم ممنونم که خبر دادی
محبوبه مامان الینا
19 فروردین 92 7:57
ااااااااای وروجک.کلی خندیدم


مامان حسام كوچولو
19 فروردین 92 10:02
صفورا مامان آوا
19 فروردین 92 10:58
عزییییییییییییییییییییزم چقدر شیرینن این بچه ها
مامان سارا
21 فروردین 92 12:30
دیگه واجب شد بیام بخورمت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 فروردین 92 18:32
مخفی گاه این ووروجکا انگارفقط همینجاس


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
24 فروردین 92 15:47
خيلي دوستت دارم خوشملم..............
مامان آنی
25 فروردین 92 0:50
این پست خیلی باحال بود

راستی نرگس جون
سال نو هزاران بار بر شما و خونواده محترمت مبارک ببخشید که دیر اومدم


مرسی قربونت برم سال نو شما هم مبارک