باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

مسافرت

1391/6/2 2:52
نویسنده : مامی نرگس
831 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم


این هفته ایی که گذشت خیییییییلی بد بود پسر دختر خاله بابایی تو سن 23 سالگی با یک تصادف خیلی ساده فوت کرد

واقعا خیلی سخته ما هیچ کدوم مرگ میلاد عزیز رو باور نمی کنیم ولی حیف...

الان چند شبه میریم اونجا خیلی دلم این روزا گرفته

 

قراره شنبه با خاله زهراینا بریم شمال خدا کنه حالمون عوض شه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 شهریور 91 3:55
سلام عزیزم متاسفم تسلیت میگم . خدارحمتش کنه . خیلی دردناکه مخصوصاکه سنی ام نداشته خدابه خانواده واطرافیانش صبروآرامش بده به سلامتی خوش بگذره .باران جون عسلم روببوس مامانی جون
مامان اریا و پریا
2 شهریور 91 15:43
سلام از صمیم قلب تسلیت می گم خدا به پدر و مادرش صبر بده این دخمل ناز رو ببوسید امیدوارم دیگه غم نبینید و روزهای خوشی در پیش داشته باشید


مرسی قربونت برم
مامان سوشیانت
2 شهریور 91 18:56
تسلیت می گم خدا صبرتون بده به خصوص به پدر مادرش عزیزم مرسی که به وبلاگ من سر زدید من شمازو لینک کردم
مامان مارال فرفری
2 شهریور 91 23:53
سلام گلم ویلاگ زیبایی داری و باران جون که معرکه هستش
خدا حفظش کنه اجازه میدید لینکتون کنم و جزوء دوستاتون باشم؟


مرسی عزیزم منم شما رو لینک می کنم به دخملم رای میدی
NAFISE
4 شهریور 91 1:08
آخیش فرایند رای گیری تموم شد به باران جون رای 5 دادم
مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 شهریور 91 1:44
باران جونی زوذبرگردی ازشمال دلمون تنگ میشه خوش بگذره خوشگلم مامانی جون سفربی خطر
زهره مامان آریان
4 شهریور 91 1:45
تسلیت میگم.خدا به خانوادشون صبر بده.
یاسی
4 شهریور 91 12:46
سلام به منم سر بزن http://dontdieforlove.blogfa.com/
مامان رها
4 شهریور 91 18:01
با سفر نامه مشهد رها سادات منتظر نظرلت خوبتون هستیم
مامان رها
4 شهریور 91 18:02
خدا ایشالله ببخشه و بیامرزدش ایشالله سفر خوبی داشته باشید
خاله مرمر
5 شهریور 91 22:41
وای چه بد، عزیزم تسلیت میگم، خدا بیامرزتش و از سر تقصیرات بگذره. امیدوارم سفر خوبی داشته باشین و حال و هواتون عوض بشه
شیما
20 شهریور 91 23:15
سلام تسلیت میگم. خدا صبر بده به اطرافیان بنا به توصیه ی شما به سایت آتلیه سها رفتم و به باران که از همه ی بچه های دیگه بامزه تر و نخودی تر و خوردنی تر بود رای 5 دادم. خدا باران نازنین رو در پناه خودش حفظ کنه زیر سایه ی مامانی و بابایی ش