باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بدون عنوان

1391/5/29 2:01
نویسنده : مامی نرگس
603 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل قشنگ

 

از زمانی که مریض شدی احساس می کنم خیلی ضعیف شدی

البته 300 گرم وزن کم کردی هر روز با کلی ذوق برات سوپ درست میکنم

یه روز با ماهیچه یه روزم با مرغ  ولی خیلی با بی اشتهایی میخوری هیچی

دوست نداری حریره بادوم نمیخوری سوپ دوست نداری سرلاک بدت میاد

دخملی

مامان غصه می خوره بیا جون من از فردا دخمل خوبی باش و غذاهاتو بخور

 

دوستت دارم نفس

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مهتاب
29 مرداد 91 3:33
´´´´´´´´´¶¶ ´´سلام´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´ استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان عید برشما مبارک
مهتاب
29 مرداد 91 3:35
راستی نرگس جون من میخواسم از اون لباسها اسمشو بلد نیستم ...؟ سفارش بدم چکارکنم؟
اسمش چی بود؟


لباس باله تلفن 09196208595
مامان امیر
29 مرداد 91 11:57
عیدتون مبارک ان شاّء الله به زودی خوب و خوب بشی عزیزم و قشنگ غذاهاتو بخوری و مامان جونتو خوشحال کنی امیرم در اولین مسابقه اش شرکت کرده خوشحال میشم تشریف بیارید به وبلاگش و کمکش کنید تا در این مسابقه سربلند باشه . لینک مسابقه زیر عکسش قرار گرفته زیاد وقت گرانبهای شما را نخواهد گرفت. ممنون از لطف شما با یه رأی طلایی دل مامانی امیر کوچولو رو شاد کنید.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 شهریور 91 14:47
باران جونم خوب بخورتادوباره تپلی بشی خوشگل خانوم


ایشاله خاله جونش
مامان فاطمه
4 شهریور 91 14:46
سلام مرسی از اینکه افتخار دادید و وب ما رو تماشا کردید . من به باران جون رای دادم وبا اجازتون شما رو لینک کردم . اگه دوست داشتید شما هم منو لینک کنید .
مامان ریحانه جون
5 شهریور 91 9:55
شما اهل کجایین؟


ما ترکیم ولی تهران زندگی می کنیم
مامان ثمر
13 بهمن 91 21:02
مرسی خوشحالم کردی بهم سر زدی خاله به پای باران جونم که نمیرسم ماشالله ماشالله با اجازه لینکتون کردم