باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

باران جونم مریض شده

1391/7/9 15:51
نویسنده : مامی نرگس
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

چند روزه مریض شدی الهی مامان برات بمیره که دخملش بی حاله  عسلم زودتر سرحال شو چون  دل منو  بابایی خیلی گرفته

چند روز پیش که تب کردی بردیمت دکتر  گفت سرما خوردی پنج شنبه شب بعد ازکلی گریه خوابیدی ساعت 3/5 شب شروع کردی سرفه کردن وکلی بالا آوردی وچون دو روز بود خیلی کم جیش میکردی ترسیدم وبا بابایی بردیمت بیمارستان تو چهار ماهگی که اسهال گرفته بودی ما بردیمت بیمارستان آتیه وهمه می گفتن اشتباه کردین باید بچه رو بیمارستان مخصوص کودکان می بردین به خاطر همین اول بردیمت مرکز طبی کودکان بعد علی اصغر جالب بود هردو بیمارستان فوق تخصصی کودکان بود ومتخصص نداشتن گفتن باید ساعت 8 بیارین خلاصه از اونجا رفتیم بیمارستان کودکان تهران گفت یه آمپول ضد تهوع مثل واکسن به پا می زنین خوب میشه ولی نمی دونم چرا دل شوره گرفتم وبه بابایی گفتم بریم همون آتیه وقتی رسیدیم آتیه بعد از کلی معاینه گفت بدنش کم آب شده باید سرم بزنه  دوباره مثل سری پیش نمی تونستم جلوی گریه ام رو بگیرم وتوهم خیلی بی قراری می کردی خیلی بد بود دوباره بردنت اتاق رگ گیری ومن بیرون موندم فقط صدای گریه بود توگوشم بعد ازکلی زمان دیگه دلم طاقت نیاورد و اومدم پیشت گفتن رگهاش خیلی نازکه وپیدا نمیشه الهی مامان برات بمیره فقط می خواستی بیای بغلم بعد ازاینکه سرم  وصل کردن بغلم خوابت برد الان چند روزه به جز شیر هیچی نمیخوری خیلی ضعیف شدی دخملم زودتر خوب شو  دارم دیونه میشم

خدایا

نمی تونم تحمل کنم خیلی خیلی سخته بارانم رو به خودت می سپرم دیگه هیچ وقت مریض نشه که مجبور بشه سرم بزنه

خدایا شکرت

 

 

باران جونم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 مرداد 91 14:51
عزیزم بغضم گرفت خیلی درکت میکنم آخه آرمیتاجون وقتی ۱ماهش بودگفتن عفونت ادرارداره بایدبستری شه آخرش بعداز ۱۰ تابیمارستان ومتخصص معلوم شداشتباه آزمایش گرفتیم وکیسه آلوده شده امامن واقعادلم داشت میترکیدازغصه . حلامیدونم که باران جان عزیززودخوب میشه و برمیگرده به حالت قبلش نرگس جون شماهم سعی کن زیادناراحتی نکنی این چیزابرای بچه اس و زودگذروفقط خاطره میشه
دعامیکنم زودسرحال شی عروسک

مرسی عزیزم منم دعا میکنم آرمیتا جون همیشه سلامت باشه راستی آرمیتا جونو کدوم آتلیه بردی؟

متین مامی ایلیا
21 مرداد 91 15:51
الهی بمیرم ایشالا زود تر خوب بشه این فرشته ناز بچه ها که مریض میشن مامانا خیلی غصه میخورن ، ایشالا به همین روزای عزیز حالش خوب بشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 مرداد 91 16:40
عزیزم میخواستم آتلیه یاسهاببرم یاسه سیب اما الان زیادوقت نیست تاتحویل بدن طول میکشه فعلایه آتلیه که نزدیکمونه بردم آتلیه کودکه کارش بدنیست چشمک * تابعدازتولدیه جای حرفه ای ترببرمش . البته فرقی ام نمیکنه فعلا هرجاببرم نمیذاره میترسه .

آتلیه سها 24 ساعته تحویل میده وخیلی کادر خوبی داره اگه رفتی بگو از علی نهضتی وقت بدن عکسای خیلی خوبی میندازه
من بارانو چند وقت پیش یه آتلیه معمولی بردم وخیلی پشیمون شدم
مامان ساجده
21 مرداد 91 23:12
سلام عزیزم خدا رو شکر دخملت بهتره؟
نیلوفر
22 مرداد 91 2:06
عزیزم درکت میکنم ایشالا زود تر خوب بشه


مرسی عزیزم
مامان آناهیتاپ
22 مرداد 91 13:16
سلام
امیدوارم باران جون هر چه زودتر خوب بشه .
خیلی سخته باید بچه رو توی بغل نگه داشت و سرم وصل کرد . دختر منم یه بار اینجوری شد خیلی اذیت شد .

مرسی عزیزم
امیدوارم دیگه هیچ وقت برامون تکرار نشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 مرداد 91 14:04
باران خاله امیدوارم خوب شده باشی درعوض دوستت مریض شده دعاکن زودترخوب شه عزیزم.
ممنون ازراهنماییت عزیزم چه خوب که زودتحویل میده .حتما میرم

آرمیتا جونم الهی زودتر خوب بشی
انا جون تم تولد گذاشتم تو لینکها یه نگاهی بکن
مامان امیرسام
23 مرداد 91 3:19
ای جانم.انشاالله هر چه زودتر باران جون خوب بشه.مامانی برای این جور مواقع اورژانس بیمارستان دی هم خیلی پرسنل خوبی دارند.سر بزنید پشیمون نمیشید.انشاالله که دیگه پیش نمیاد.


مرسی از راهنمایت
مامان امير مهدي
9 شهریور 91 20:24
دركت ميكنم عزيزم امير منم 3 روزش بود بستري شد به خاطر تب ايشالله كه هيچ وقت مريض نشن
مامان امير مهدي
9 شهریور 91 20:28
من راي دادم عزيزم ايشالله برنده بشه


لطف کردی عزیزم
ساحل عشق(آسيه مظفري)
27 فروردین 92 10:31
سلام ... ممنون از حضور و دعوتتون .... وبتون خيلي خيلي قشنگه.... دختر زيبا و شيريني داري اميدوارم هميشه سالم باشه و خدا براتون حفظش كنه... من بهتون راي دادم انشاالله برنده ميشيد... بازم بيا خوشحال ميشم.... اميدوارم خوشبختيتون هميشه در كنار همديگه تكميل باشه... در ضمن اين باعثه افتخاره كه فاميلي منم مظفري