باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بدون عنوان

1391/5/16 16:25
نویسنده : مامی نرگس
487 بازدید
اشتراک گذاری

دخملم خیلی ناراحتم

از دیشب که بالا اوردی دل شوره گرفتم تا صبح من و بابایی نخوابیدیم همش نگرانم نکنه خدای نکرده مثل دفعه قبل بشی باران جونم زودتر سر حال شو تا منم سر حال باشم قربونت برم الهی هیچ وقت مریض نشی ومامان جای تو مریض بشه 

نفسم همه عمر منی الهی قربونت برم الان مثل فرشته ها لا لا کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامی محمدمهدی
16 مرداد 91 16:03
مرسی قربونت برم
yasaman jon
16 مرداد 91 23:16
خدايا من دلم قرصه! كسي غير از تو با من نيست. خيالت از زمين راحت! كه حتي روز روشن نيست. كسي اينجا نميبينه، كه دنيا زير چشماته. يه عمره يادمون رفته، زمين دار مكافاته. ... فراموشم شده گاهي، كه اين پايين چه ها كردم. كه روزي بايد از اينجا، بازم پيش تو برگردم. خدايا وقت برگشتن، يه كم با من مدارا كن. شنيدم گرمه آغوشت، اگه ميشه منم جا كن...