باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

روزهای منو بارانی

1393/4/13 17:47
نویسنده : مامی نرگس
2,593 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام به همگی خوبین خوشین

ایشالا که توی این روزهای گرم تابستونی نماز و روزهای همگی خیلی خیلی قبول محبتواقعا خیلیه سخته من که دیگه کم کم دارم کم میارمخندونک

دوستان همگی ببخشین نمیدونم چرا دیگه اصلا ماهی یک بار هم نمیتونم آپ کنم نه اینکه فکر کنید خیلی کار دارم و سرم وشلوغه واز این حرفا.....

نهههههههههههه فقط موضوع اینه که خیــــــــــــــــــــــلی تنبل شدمخجالت

البته وبلاگ اکثرا دوستان میام و کمابیش از احوالاتشون باخبرم ولی چون اکثرا رمز داره حوصله ام نمیشه که دوباره رمز رو بزنم و نظر براشون بزارم از این رو توقع هیچ کامنتی از کسی ندارم بوس

خــــــــــــــــــــــب از اینها که بگذریم کلی عکس و حرف نانوشته دارم

 

.....................................................................................................

 

اینها عکسها مربوط میشه به باغ پرندگان که ماه قبل رفتیم و خیلی محوطه زیبا و دلنشینی بود . با کلی پرنده های رنگارنگمحبت

جالبه بیشترشون تو قفس نبودن و برای خودشون تو محوطه باغ می چرخیدن

تقریبا 1ماه پیش اونجا بودیم و زمانی که ماشین تو پارکینگ باغ پارک میکیریم یه سگه ولگرد گوشه پارگینگ بود

و تو از اون به بعد همش میگی یادت رفته بودیم باگه پرندها یه سگ اونجا بود و اگه کسی ازت بپرسه تو باغ پرندگان چی دیدی تو میگی سگ دیدم برام جالبه اونهمه پرنده حتی یکیش یاد نمیکنی ولی جریانه سگه رو هر روز برام میگی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 

الهههههههههههی قربون اون چیپس و ماست خوردنتبغل

جدیدا عادت کردی و وقتی میشینی پاهات رو روهم میندازی

تو این عکسم به من گیر دادی که باید مثل من بشینیزیبا

این روزها عاشق بستنی به قول خودت پلتقالی شدی

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

عروسی مونا جون دختر دایی بابا

باران و متین عزیزم که با اون تیپش حسابی دله دختر ها رو برده بودمحبت

باران و علی جونم

باران و طنین نازنین

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

تعطیلات خرداد رو هم با مامان اشرفینا و خاله افسانه و عمو ناصرینا و... رفتیم

پیک نیک

خیلی روز خوبی بود وکلی خوش گذروندیم

قربونت برم که همیشه خودت کفشاتو میپوشی

یعنی بارانم عاشقتم

هر بچه ای رو که میبینی ماساژ میدی

تنهایی رفتی سر جوجه کباب ها

اینم از آریا جوووووووووووون که حسابی با باران جوره

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سرگرمی دخملی

وقتی مامانش بهش میگه دیگه بسته

چشماش بارونی میشه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

بازم هر هفته جشن تولد الکی داریم کلی باید شمع روشن کنیم فوت کنیم البته ما هم به بهونه تو حسابی کیک میخوریم خدا به دادمون برسه با اضافه وزن

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

انگاری باید آخر همه پست ها از خرابکاریهت عکس بندازم

اینجا رژ بنده رو بر داشتی و مثلا چشم چشم دو ابرو روی دیوار کشیدی niniweblog.com

منم که شوکه شدم و دعوات کردم تو هم با من قهریniniweblog.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یه شب ساعت 9شامت رو دادم چون برای خودمون شام درست نکرده بودم سفارش پیتزا دادم ولی قبل از اینکه پیتزا رو بیارن برای اولین بار زود خوابیدی و منو بابایی پیتزا ها رو نوش جان کردیم ساعت 12شب بیدار شدی و منم فراموش کرده بودم که جعبه پیتزا رو تو دید نزارم و تو هم که دیدی گفتی من پیتزا میخوام

خیلی دلم سوخت خوابالو رفتی تلفن و منوی پیتزا رو اوردی و بهم فهموندی که زنگ بزنم برات بیارن هر چقدر سعی کردیم که از یادت بره ولی بیخیال نمیشدی البته اصلاااااااا گریه نمی کردی و فقط دنبال تلفن و منو بودی که برات سفارش بدیم خلاصه کلی کوفتمون شد

علی گفت حسابی اعصابم خورد شده و اینطوری اصلا خوابم نمیبره با اینکه فوتبال بود ساعت 1 شب رفتیم کلی تهران گردی کردیم تا مغازه فست فودی پیدا کردیم و لی چون اون ساعت پخت پیتزا نداشن برات ساندویچ خریدم الهی قربونت برم کلی ذوق کردی و همش با صدای بلند میخندیدی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

بازیهایniniweblog.com ایران نیجیریه همگی خونه عمه مهتابینا بودیم وکلی سر وصدا و هیجان...

بازی ایران و آرژانتیم همه خونه ما بودن و بازم کلی هیجان و سر و صدا

ولی خدارو شکر بازی ایران و بوسنی نامزدی بهزاد دعوت بودیم و کمتر حرص خوردیم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

الان که 31 ماهه شدی همچنان البته با شدت بیشتر پستونک میخوری ولی شیر خوردنت خیلی کمتر شده و بیشتر زمانهایی که خوابی میخوری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

هنوز از پمپرز نگرفتمت ولی بیشتر زمانهایی که خونه باشیم پمپرز نمیکنم و تند تند دسشویی میبرم کاملا همکاری میکنی ولی میترسم از اینکه بیرون یا خونه کسی میریم بازت بزارم و خرابکاری کنی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

این روزها به شدت وسواس پیدا کردی به پستونکت و مدام میگی کثیف شده و بشورش

واااااااااای واقعا دیگه از هرچی پستونکه بیزار شدم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

مدام تو خونه میگی مامان هوا خونک شد منو ببر پارک

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

از زمانی که جام جهانی شروع شده اصلااااا با علی سازگار نیستی و میگی علی بره سر کار چون نمیزاره من کارتون ببینم همش میخواد فوت فال ببینه و این چند وقته جنابعالی کلا تو اتاق مشغول تماشای کارتون هستین و علی هم تو حال فوتبال میبینه فقط منم که از کلی سریالم عقب افتادم چون خدارو شکر هیچ کدوم کوتاه بیا نیستین

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

هفته پیش تولد نیکا جون یکی از دوستای وبلاگیمون بود که رفتیم و روز شنبه هم با مامان های نی نی وبلاگی پارک بانوان رفتیم و خیلی خوش گذشت به زودی عکساشو میزارم

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

لیلا مامان پرنیا
14 تیر 93 19:55
سلام نرگس جونم نماز وروزه هات قبول این تنبلی تو وب گردی فکر کنم همه گیر شده هیچ گدوممون مثل سال قبل حال وحوصله نداریمولی یاد شما تو دل ما همیشه زندس وهمیه بهتون سر میزنم وباران نازم رو میبینم کلی از دیدن عکس هاتون لذت بردم واز راه دور روی ماهتون رو میبوسم
لیلا مامان پرنیا
14 تیر 93 19:55
سلام نرگس جونم نماز وروزه هات قبول این تنبلی تو وب گردی فکر کنم همه گیر شده هیچ کدوممون مثل سال قبل حال وحوصله نداریمولی یاد شما تو دل ما همیشه زندس وهمیشه بهتون سر میزنم وباران نازم رو میبینم کلی از دیدن عکس هاتون لذت بردم واز راه دور روی ماهتون رو میبوسم
مرضیه سحرخیز
15 تیر 93 9:46
سلام عزیزم. امیدوارم همیشه سلامت باشید. در مورد پمپرز چون من کورش را گرفتم. یک بسته پوشک شورتی بگیرید و زمانی که از خونه می رین بیرون پاش کنید وبگید این شورت تمرینیه. خیلی خوب جواب می ده. من اول اردیبهشت شروع کردم و الان کلا راحت شدم خودش می گه و می بریم جایی هم می ریم دیگه مشکل نداره ولی اوایل با پوشک شورتی می بردمش. باران عزیزم امیدوارم همیشه سلامت باشی.
مامان فرشته
15 تیر 93 16:01
عزیزم .کلی دلمون تنگ شده بود
الهام مامان یسنا
16 تیر 93 17:04
سلام نرگس جون. نماز و روزه هاتون قبول. همیشه به گردش و مهمونی. ماشالله به باران جونم نوش جونش بستنی پرتقالی اتفاقا یسنا هم دیگه بستنی وانیلی نمیخوره و همش میگه یخی اناناسی. چه عروسی شده باران خیلی ناز شده مخصوصا عکسی که کنار متین این دو تا وروجک مثل عروس و داماد شدن ای جان قربونش برم پیتزا دلش میخواسته یسنا هم خیلی دوست داره. نرگس جون دیگه کم کم از پوشک بگیر وقتی تو خونه باز میزاری میتونه کنترل داشته باشه بیرون هم میبری بازش کن کم کم عادت میکنه من اگه یسنا مثل باران کامل حرف میزد سریع میگرفتمش. برای باران جونم
آتنا مامانیه روشا یدونه
17 تیر 93 9:26
سلام عزیزم . عکسهای پارک پرندگان عالی بود . ببخشید دیر به دیر میام هر از گاهی به وبلاگ دوستان سر میزنم ولی فرصت نظرگذاشتن ندارم به همون دلیل هم که گفتی برای دوستهای رمزدار باید هفت خان رسیتم رد کرد نظرگذاشت ما هم که تنبل
mozhgan
26 تیر 93 2:08
مامان بهداد
27 تیر 93 5:07
سلام گل نرگس مرسی که رمزتو بهم دادی. الهی ای جانم قلبون اون پسونک بامزه اش بشم. ای جانم قلبون اون ژست گرفتن قشنگش بشم من. هزار ماشاالله. راستی مبارک باشه. منم بهداد و یک ماه و خورده ای هست که دارم از پوشک میگیرم اما خب کم کم و با حوصله. چون منم شبها و موقع بیرون رفتن حتما پوشکش می کنم . امیدوارم که این پروژه هم برای شما و هم برای من به راحتی و آرامش تموم بشه و موفق بشیم. البته بماند که دخترا خیلی زودتر از پسرا همه چیز و یاد میگرن.
مامان الهام
6 مرداد 93 15:23
عکس سه نفرتون خییییلی خوشگله.همیشه شاد باشید
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 10:25
عزیییییییییییییییییییییزم چه عکسای نااااااااااااااااااازی گلم ایشاله همیشه خندون ببینیمت خوشگل و خوش تیپ خاله
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 10:25
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
mozhgan
11 مرداد 93 13:43
مامان مانی
12 مرداد 93 1:23
عروسکم وقتی که لباس عروس تنشه خیلی خیلی جذابتر میشه و خوردنی تر[بغل ] الهی هیچ وقته چشمای نازت بارونی نشه باران خانم من یادم نمی یاد این پست رو خونده باشم ولی تا اومدم لایکش کنم گفت شما قبلا لایک کردید یه چیز عجیب و غریب البته شاید هم خوندم و ....نمی دونم !نکنه آلزایمر گرفته باشم!!!
مامانی شایلین جون
14 مرداد 93 9:12
سلام نرگس جون خیلی ازتون بیخبر بودم بالاخره باز شد این وبلاگ شما. خوبین؟ باران نازنینم چطوره؟وای چقد دلم براش تنگ شده بود. در مورد قضیه پیتزاش واقعا دلم سوخت و اشکم درومد.منم جای شما بودم همین کارو میکردم واقعا دستتون درد نکنه بردین بیرون. وای عزیزم از اینکه تونسته بوده نصفه شبی خواسته خودشو به عمل برسونه چه ذوقی داشته. بوووووووووس. جووونم بگو باران جون منم دلم ماساژ میخواد فدای ماساژ دادنت.عروسک ناز و خوشگل. عکس سه نفره تون هم خیلی قشنگه.راستی جریان سگه هم تو باغ پرندگان خیلی بامزه بود. یه عالمه بوووووس برای باران ماهم.
♥بابایی و مامانی♥
15 مرداد 93 15:07
سلام نرگس جونم خوبی "باران عسلیم خوبه ؟خبری ازت نیست اس هم دادم جواب ندادی انشا.. هر جا که هستید سالموشاد باشید دوستم راستی خطم رو عوض کردم با شماره جدیدم بهت اس میدم میبوسمتون
مامی نرگس
پاسخ
سلام گلم اسی از طرف شما نیومده برام بی زحمت بازم بفرست
سمیرا مامان پرنیان
21 مرداد 93 15:36
سلام نرگس جونم ...قربون این باران قرتی خودم برمممموای دیوارررررررررررر پرنیان هم چند روز پیش با مداد شمعی ترتیب دیوار رو داد
عطیه
23 مرداد 93 1:16
عکسات خیلی ناااازه عزیزم
مامان
23 مرداد 93 19:19
به به چه عکسهای زیباااااایی... فدات بشم که انقدر پستونک دوست داری. مامانی نگران نباش هرچی باشه از شصد خوردن امیرحسین که بهتره ...عکسهای خیلی خوشگلی از دخملی میگیرید