باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

تولد....

1393/2/31 14:31
نویسنده : مامی نرگس
4,601 بازدید
اشتراک گذاری

باران جونم هر چی این روزها سعی میکنم که تند تند آپ کنم ولی نمیشه که نمیشه

اول از همه بگم که تولدم 31 اردیبهشت بود

ممنونم از همگی که من نگفته یادتون بود و تبریک بارونم کردینخندونک

ولی خدایی بگم تولدم امسال از یاد همگی رفته بودگریه و بسی همه رو فراموشی کوتاه مدت گرفته بود زبانالاااااااااااااااااااا علی جونم که مثل همیشه شرمنده ام میکنه

روز 30 اردیبهشت ما مهمونی زنونه خونه زندایی مینا با اقوام ..... بودیم عصری که اومدم خونه دیدم علی جان برام کیک خریده و یه متن عشقولانه + کادوی نقدی روبری در ورودی برام گذاشتهزیبا کلی خوشحال شدم و تصمیم بر این شد شب که بابایی اومد خونه یه جشن سه نفره بگیریم

اما غافل از اینکه فرشته کوچولوی خونمون صبر و تحمل نداره و ما مجبور شدیم همون لحظه مراسم تولد رو با باران اجرا کنیم ولی با این تفاوت که انگاری تولد خودشهچشمک

اولش فقط گفتی مامان شمع بزار فوت کنممحبت

تا یک ربع همین کارو میکردی

و کم کم رفتی تو کار انگشت زنیچشمک

بعد گفتی مامان یه دونه از این چوباش بده

بعد خرس و باقی ماجرا

 

شب که بابایی اومد فقط تونست تکه ای از کیک رو بخوره دیگه اصلا نمیشد از کیک عکسی بیندازیمخنده

دخملک عاشق تولد و تولد بازیه و بابایی هم تند تند براش کیک میخره تا خدای نکردی یه زمانی دخملمون حسرت چیزی به دلش نمونهخندونک

واما من بعد از هر مراسم تولد باید همون لحظه لباساش رو بشورم تا لک شکلات روش نمونه و اینم از سرگرمی این روزامونزبان

 

قربونت برم که همیشه تولد باااازی برات لذت بخشه و اینطوری ذوق میکنی

 

 

8 خردادتولد پرهام جون بود و زندایی یه تولد خانوادگی گرفته بود کلی بهمون خوش گذشت

 

تو این عکس کلـــــــــــــــــــــــــــــــــی خندیدیم چون مدل لباست گشاد بود بادکنک رو کرده بودی تو لباست و حسین بهت گفته بود باران استراحت مطلقی؟

تو هم به همه میگفتی استلاحت پتلگم

پرهام جوووونم ایشالا جشن تولد 120 ساگیت رو بگیری عزیزم

اینم از یه آدینه بهاری و پارک رفتن دخملیمحبت

اینم از شام تولد منآرام

خانه کودک سرای محله مون هفته ای یک رو برای بچه ها برنامه شاد اجرا میکنه

و بارانم خیلی اونجا رو دوست دارهزبانکده محصل

اینجا عمو موسیقی صدای قطار در میاورد و شما بچه ها باید هو هو چی چی میکردین تو هم بلد نبودی همش به من میگفتی مامان کدومشو بگیرم

تا اومدی انتخاب کنی که آهنگ تموم شدخنده

چند وقت پیش یه عروسی رفته بودیم که عروس خانوم به هنگام بالا و پایین رفتن سکو با دستش لباسشو بالا میکشید تو هم ازم پرسیدی مامان چرا عروس با دسش لباسشو میگیره منم گفتم برای اینکه نخوره زمین تو هم حالا از هر سطحی که بخوای عبور کنی با دستت لباستو بلند میکنی میگی من علوسم نخورم زمیمچشمک

و اما هر زمانی که خونمون ساکت باشه و صدای از دخملک نباشه کاشف به عمل میاد که خانوووم یه جایی مشغول خرابکاریه

با آرامش تموم داری به عروسکت پودر می زنی

 

با اینکه خیلی عصبانی میشم ولی وقتی منو میبینی و میفهمی از شدت خشم با عصبانیت نگاهت میکنم میگی مامان منو دعبا نکن دوستم باش تمام عصبانیتم به یه خنده تبدیل میشه تو هم میگی مامان خیلی باحااال بود ؟ به پی پی نی نی پودر زدم؟

اینجاست که میمونم د چه واکنش از خودم نشون بدم و جز چلوندنت چاره ای برام نمی مونه

 

چند روز پیش که اتفاقا اصلا آریشی تو صورتم نبود

محکم اون لپ های خوشمزه ات رو بوس کردم تو هم با دستات پاک کردی و گفتی اه اه همش رژی کردی منو

این روزها هر مسجدی رو که میبینی به خاطر عید های شعبان تزیین شده میگی مامان ببین الله اکبر گردنبند انداخته

چند روز پیش یه غلطی کردم و به یاد خاطرات کودکیم که گیلاس رو به عنوان گوشواره چند ثانیه ای تو گوشامون آویزن میکردیم بهت یاد دادم حالا دیگه هر چی میوه میبنی میخوای بکنی تو گوشت!!!!!

دیروز برای چکاب 2/5 ساگیت دکتر بردم و قدت 93 و وزنت 11/600 شده

و آقای دکتر قاطعانه گفت باید تا یکماه هم شیشه شیر و پستونک رو از باران بگیر و خبر نداشت که ما روز قبلش دوباره برای دخملی پستونک خریدیم

دیروز برای اولین بار هوای تهران طوفانی شد و خییییییییییییییییلی ترسناک بود و متاسفانه چند نفر از هم وطن ها هم فوت شدنغمگین تو اون لحظه من تنهایی مشغول رانندگی بودم تو اتوبان نیایش خیلی وحشناک بود و همه چی رو باد با خودش میبرد من خیلی ترسیدم و خدا رو شکر باران جونم تو پیشه مامان اشرف بودی و چون خوابیده بودی هیچی نفهمیدی

 

 

 

 

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان آیسو وآیسا
13 خرداد 93 13:08
تولدت مباررررررک دوستم شرمنده نمیدونستم کیه تولدت وگرنه حتما تبریک میگفتم دست همسری درد نکنه به خاطر سورپرایزش قربون این دخمل نازی بشم که بادکنک میکنه زیر لباسش'''دامنشو میگیره رد میشه میوه میکنه تو گوشش وای طوفان هم خیلی بد بود در مورد اونی هم که برام نوشته بودی خیلی خوشحال شدم خدارو صد هزار مرتبه شکر چقدر حرف دارم''''' بوس به روی ماه مادر ودختری اهان راستی اونم که تو تولد بود همسری درست کرده بود زیرش والس بود روشم خامه از این کرم شانتی ها بود و'''''' بوس برا دوست جون ودخمل ماهش
مامی نرگس
پاسخ
مرسی عطرا جونم خدا نکنه عزیزم ممنونم بابت این همه محبت فکر کنم خیلی خوشمزه بوده باشه هااااا
مامان مانی
13 خرداد 93 13:34
واااااااااای دلم می خواد بچلونمت عروسک که مثل عروس خانوما لباست رو میگیری بالا آخه یه بار دیگه هم مبارک باشه نرگس جون تولدت .همیشه ایشالا خوش باشید کنار هم. تولد پرهام جونم مبارک باشه.یعنی عروسکم باردار شه اینشکلی میشه؟! ببوس از طرفم ملوسکم رو نرگس جون
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزمچشششم حتما
آجی مهربـــــــــــان
13 خرداد 93 13:46
Happy birthday dear narges عکسا خیلی باحال بود زیبا وناز بود مخصوصاعکسای توپارکش حسابی ژورنالی شده بود تولد پرهام جونم مبارک خوبه خانه مادروکودک تهران داره وای طوفان که وحشتناک بود ...........کلاما اینجا کلی طوفان وحشتناک داریم............ولی دیروز که شنیدم چند نفرفوت شدن خیلی ناراحت شدم همیشه شاد باشین
مامی نرگس
پاسخ
مرسی گلم هزارتا بووووووووووووووس برای شما و فرناز جونم
مامان مريم
13 خرداد 93 15:02
مریم جون تولدت مبارک باشه انشالله تولد 120سالگی و همیشه به تولد و شادی .بوووووووووووس برای باران جونم.
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم
مهدیه
13 خرداد 93 15:39
خاله قربون اون لباس بالا کشیدنش میشم! جالبه که کیک دوس داره. اگر سال دیگه دختر ما هم به کیک علاقه مند بشه نمی تونیم همش براش بخریم. چون من اون موقع دیگه شیر نمی دم و نمی تونم به این بهونه پرخوری کنمممم!!! تولدتم مبارک ایشالا همیشه شاد و سالم باشی!
مامی نرگس
پاسخ
ای جونم عزیزم منم کم کم دارم چاق میشم
مامان بنيتا
13 خرداد 93 22:37
نرگس جون تولدت مبارك ماشالا باران جونم چقدر ناز شده عكساش خيلي قشنگ بودن اميدوارم هميشه شاد باشين
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزمشما هم همينطور
الهام
14 خرداد 93 20:57
ای جونتو.. دورت بگردم خوشگل من خدا برات تگهش داره با این ک دیر ده اما تولدتو بهت تبریک میگم امیدوارم صد و بیست سال عمر کنی و نوه و نتیجه و نبیره و ندیده و همه و همه و ببینی و مهم تر از همه تا سال آینده آرزویی تو دلت نمونه.
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم الهام جون
پدر و مادر آروین کوچولو
16 خرداد 93 15:35
نرگس جون تولدت مباااااااااااااااااااااااارک ایشاله همیشه سلامت و شادمان باشی و شمع 120 سالگیتو آقای همسری برات روشن کنه عکسای عروسکمون که حرف نداشت ماشاله یکی از یکی خوشگلتر و جذایتر قربوووووووووووووووووون اون شیرین زبونیهای بامزش از طرفم ببووووووووووووووووسش این گلها هم با عشق تقدیم شما دوست جون عزییییییییییییییزم
مامی نرگس
پاسخ
ممنون دوست عزيز چشششم حتما شما هم از طرف من آروين جونو ببوسش
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
16 خرداد 93 19:07
ای جووووووووووووووووونم قربون ذوق کردنت عسیسم نرگس جون با تاخیر تولدت مبارک خانومی تولد پرهام کوچولو هم مبارک چقدر این مدل مو ماشالله بهش میاد
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزملطف داري دوست عزيز
الی
17 خرداد 93 7:19
جا منم بچلونش
مامی نرگس
پاسخ
چشششم
مامان
18 خرداد 93 11:16
تولدت با تاخیر مبارک عزیزم... عکسها خیلی زیبا بودن.... قربون عروس کوچولو بشم من که اینهمه ناز داره. یکدنیا بووووووس
مامی نرگس
پاسخ
مرسي عزيزم
مامی مهتا
19 خرداد 93 9:33
تولدت هزاران هزار بار مبارک گل نرگس ..شرمنده من نمیدونستم که تولدت چه روزیه ....دختری که ماشالله خانومی شده برای خودش ..الهی کلی خندیدم با کارهاش ..مخصوصا اونجایی که دامنش و میگیره بالا ای جانم .... ایشالله که همیشه سلامت و شاد باشید در پناه خدا ...
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزمشما هم همينطور
مامان مینا منتظر
19 خرداد 93 11:06
نرگس جوووووون تولدت مبارررررک عزیززززززن انشالله تولد 120 سالگیتون دوووووستم تولد پرهان جون هم مبارک باشه گلم باران جوووووونی قربونت بشم عروسک ناززززززززم خیلی نازززززززززززی
مامی نرگس
پاسخ
ممنون مينا جون
آجی مهربـــــــــــان
20 خرداد 93 22:10
نرگس جونم سلام شماره ات همین بود که برام گذاشتی منم به همین شماره برات اسمس دادم حالا چیکار کنم اسمس هام بررات نمیاد؟
مامان زهرا
21 خرداد 93 17:35
عزیزم چقدر بانمک کیک می خوریاون مدل راه رفتنت کشته منو خوشگل خانمخیلی باحالی عزیزم
مامی نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون
صفورا مامان آوا
24 خرداد 93 10:05
ای جووووووووونم مررررررردم از خنده از استراحت پتلگ عزییییزم خیلی شیرین شدی خاله بووووووووس
مامی نرگس
پاسخ
مرسسسي خاله جووون
مامان مريم
24 خرداد 93 12:13
نرگس جون منظورم همون لباسیه که توی پست نولد 22 ماهگی گذاشتی .ممنوم از لطفت .آدرس ایمیل khayam530@yahoo.com بازم یه زحمت دیگه هر موقع فرستادی بهم خبر بده خیلی خیلی ممنونم عزیزم
مامان آرمینا
24 خرداد 93 17:51
نرگس جون عکسها به دستم رسید واقعا از لطفت ممنونم .بوووووس برای باران جون
مامی نرگس
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم
سمیرا مامان پرنیان
25 خرداد 93 23:46
سلام نرگس جونم تولدت مبارک انشاالله که 100ساله بشی گلم عاشق وروجک خرابکارمممممممممممم....چه لباسهاش شیکه و بهش میاد
مامی نرگس
پاسخ
ممنون سميراجونمببوس گل دخترتو
مامان فاطمه
26 خرداد 93 10:38
تولدتون مبارک
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم
خورشید
30 خرداد 93 18:59
سلام عزیزم مهربونم تولدت مبارک خاله جون ماشالله خانوم شدی دیگه عزیزم ایشالله 120 ساله بشی زیر سایه پدر و مادرت
♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 12:38
سلام عزیزم تولدت با تاخییر مبارککککککککککک قربون باران خوشگل برم که اندقدر عسلههههه خیلی خوشحال شدم دیدمت عزیزمم بوسسسسسسسسسسسسس
مامی نرگس
پاسخ
قربون شما وااااااااااای منم عاشق شما و باران گلی شدم فقــــــــــــــــــــــــــــط حیف جای آرانم خالی بود
مينا مامي سام
9 تیر 93 16:28
وااي چه عكساي نازي. چه دختر ماهي عزيزم تولدت مبارك. حالا رفتي تو چند سال؟؟؟ راستي سراي محله دقيقاً كجاس ميشه بگي. منم خيلي دوست دارم برم. ممنون
مامی نرگس
پاسخ
سلام گلمممممممممم میسییی متولد 64 هستم حساب و کتابش با خودت خیابون ایت اله کاشانی شهید محرابی یا براتلو پارک مریم و داخل پارک سرای محله هستش
مامان فرشته
10 تیر 93 16:32
نرگس جون تولدت مبارک ایشالاه در کنار همسر و دختر نازت خوشبخت و شاد باشی.
مامان فرشته
10 تیر 93 16:35
نرگس جونم گوشیم فرمت شده و شماره ها پاک شدن.لطفا" شماره ات رو برام بفرست.روی ماه طلا خانومم ببوس.
مامی نرگس
پاسخ
چشم
مامان مانی
12 تیر 93 15:57
سلام نرگس جون خوبی؟ راستش کلی دلم واستون تنگ شده بود و خبری هم از پست جدید نبود گفتم همینجوری بیام و احوالپرسی کنم حال عروسکم چطوره؟ایشالا هر جا که هستید لبتون خندون باشه
مامی نرگس
پاسخ
مرسی گلم شما مثل همیشه به ما لطف داری
مينا مامي سام
29 تیر 93 17:25
خووب پس همسنيم عزيزم. ممنون بايد يه سر برم حتماً
مامان(ati)
30 مرداد 93 12:19
همه پستات رو دیدم ولذت بردم دوربینت خیلی عالیه تو انتخاب لباس برای باران خیلی خوش سلیقه ای خوشم میاد از سلیقه ات
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم