باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

باغ وحش و ....

1393/2/24 19:01
نویسنده : مامی نرگس
2,356 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دخترکم و همه دوستانه گلمممممممم

باران جونم این روزها به شکر خدا خیلی خوبه و بهمون خوش میگذره

مخصوصا با هوای مطبوع بهاری که فقط جون میده بری دددددددررررررر این روزها حتما باید دخملی رو پارک ببرم ولی چون عصر ها محوطه پارک خیلی شلوغ میشه منم میترسم همینه که هر شب با بابایی میریم پارک و بنده خدا بابایی رو که خسته از سر کار میاد حسابی میدونی

البته این شبها همش به ما میگی برید رو صندلی بیشین یا عقب وایستا خودم تنها میرم ما هم که جفتمون ترسو اصلا دلمون راضی به این کار نمیشه

از شبهایی که میریم پارک اصلا عکسی ندارم چون حوصله دوربین بردن رو ندارمزیبا

دو هفته پیش با مامانی و زن عموی بابا بیرون بودیم و هنگام برگشت به خونه تو گیر دادی که بریم پارک کلـــــــــــــی بازی کردی و هنگام برگشت اصلا راضی نمیشدی که بیایم خونه تا اینکه بلال دیدی و مامانی گفت براش بخرم منم گفتم این نمیدونه چیه از پارسال تا حالا که یادش نمونده ولی تو گفتی مامان از این بلالها بخر من حسابی تعجب کردم که چجوری اسمش یادت مونده و جالب این بود که وقتی اقایی می پخت به فوکل هایی که بلال داشت میگفتی آقا سیبلش رو هم بپززبان

بلال که آماده شد من نزاشتم آقا تو آبه شوری که معلوم نبود از کجا پر شده بزاره توهم حسابی گریه کردی و به زور تا خونه تحمل کردی و اینجا با چشمانی خیس بلال میخوریگریه

 

هفته پیش یه شب با بابایی رفتیم فرحزاد

الهییییییی قربونت برم که ادای نشستن بابا رو در میاری

قربون اون نون و ماست خوردنت

این پیشیه هم که ول کن نبود و بیشتر از خودمون غذا خوردخندونک

خاله ساجدینا بعد از مدت ها اومدن خونمون و ما شما دوتا وروجک رو بردیم پارک

ولی از بس بدو بدو کردین حسابی خسته شدیم

بعد از پارک بستی عروسی (به قول باران) میچسبه

حالا با انرژی مشغول حرکات موزون

گیر داده بودی که حتما باید لباس عروس بپوشی و بازی کنی

بچه ها با همه شیطنتشون نماز خوندن از یادشون نمیره

و اما....

روز یکشنبه وقتی با خاله ساجده حرف میزدم به طور خیلی اتفاقی تصمیم گرفتیم شما دوتا وروجک رو ببریم

باغ وحش بعد خاله زهرا و زندایی مینا هم قرار شد بیان

این بود که ساعت 4 راه افتادیم به سمت باغ وحش و از اونجایی که باغ وحش خییییلی به خونمون نزدیکه من مدارک ماشین رو برنداشتم و پیش خودم گفتم آخره همین اتوبان باکریه و نیازی نیست خجالت

وقتی از اتوبان باکری رفتیم درست 5 دقیقه بعد جلوی پارکینگ پارک ارم بودیم که دیدیم فلش زده ورودی پارک از درب شرقی استادیوم

ما هم همون مسیر و رفتیم ولی چون مشغول صحبت بودیم ورودی رو رد کردیم و کــــــــــــــــــــــلی رفتیم دوباره برگشتیم تو باکری

این بار همگی با دقت سمت ورودی شرقی استادیوم رفتیم ولی هر چی رفتیم خبری از باغ وحش نبود و سر از اتوبان تهران کرج در آودریم و هیچ راه برگشتی هم نبود البته ماهم که نا بلد حسابی گم شدیم سر از خیابون دامپزشکی و.... کلی تهران گردی کردیم دیگه بچه ها واقعا تو آفتاب پلاسیده شده بودن خطا

فقط همینو کم داشتیم که ....

چون بنده کمربند نبسته بودم و زندایی مینا به همراه پرهام جلو نشسته بود (البته من تا اون روز نمیدنستم که نباید فرشته کوچولو ها رو صندلی جلو بشینن) آقا پلیسه یه ایست خوشگل به من داد

و من چون هیچ کدوم از مدارک و گواهی نامه همراهم نبود گفت همگی پیاده بشین ماشین باید بره پارگینگتعجب

هم خاله ساجده هم خاله زهرا از ماشین پیاده شده بودن که با پلیسه صحبت کنند که بیخیال بشه

منم چون قیافه خاله زهرا میدیدم که زیر لب صلوات می خونه و فوت میکنه خنده ام گرفته بودزبان از یه طرفی هم هول شده بودم میگفتم باشه جریمه بکن ولی پارگینگ نفرست آخه ما چچجوری با 5 تا بچه تو خیابون بمونیم!!!!

پلیسه گفت حداقل یکی از شما خانوما گواهی نامه تون رو بدین که من ببینم هیس

همونه لحظه خاله ساجده که هول شده بود اشتباهی کارت مترو رو نشونش میداد خلاصه خود پلیسه هم خنده اش گرفته بود خنده

بی خیالمون شد و رفتیم به سمت باغ وحش

ولی کلی تو ماشین خندیدیم و خیلی خاطره خوبی برامون شد

حیوانات خییییلی خوب بودن و تقریبا میشه گفت همگی سرحال بودن

باران با دیدن اردک همش میگفت

اردک تک تک و شعر عمو پورنگ رو میخوند

این روزها همش ادای راه رفتن کانگورو رو در میاری

به همه تعریف میکنی

نی نیه گشنش بود مامانش بهش شیر داد

و به همه میگی آقا فیله پی پی کرد اونیکی فیله اومد پی پی شو خورد بعد سرتو تکون میدی میگی اه اه اه

 

 

 

 

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان آیسو وآیسا
24 اردیبهشت 93 19:30
نرگس جون کلی با خوندن این پست خنده ام گرفت عجب باغ وحش رفتن ماجرا داری وای عکسهای باران وجون ونی نی ها هم همه خشگل بودن بوس به روی ماهشون عجب فیل بی ادبی خورده به تورتون کلی با حرف باران خندیدم همیشه خوش باشید دوستم راستی چه پلیسهای خوبی بودن ولتون کردن نشستن باران هم تو فرحزاد کلی دلمو برد عزیززززززززززززززززم
مامی نرگس
پاسخ
اره عطرا جون خیلی باحال بود ممنونم عزیزم اره اون روز شانس اوردیم پلیس خوب گیرمون اومد
مامان معصومه
25 اردیبهشت 93 10:53
سلام مامانی دلم خیلی براتون تنگ شده بود.اما فعلا دیگه وبلاگو آپ نمیکنم .فقط چون دل تنگ بودم گفتم یه سری به دوستای گلم بزنم. باران جونو ببوسین
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم اميدوارم هر جا هستيد خوش باشيد دوستم
آتنا مامانیه روشا یدونه
25 اردیبهشت 93 12:50
عزیزم عکسهات خیلی خوشگل شدن ببخشید نرگس جون من با رمز بابای روشا وارد شدم برای همین در قسمت هواداران اسم بابا محمد ثبت شد.
مامی نرگس
پاسخ
ممنون خاله جونخواهش ميكنم عزيزم
مامان مانی
27 اردیبهشت 93 0:23
قربون عروسکم برم که اینقدر بلال خوره,اینقدر که از پارسال تو یادش مونده شبیه سازی شما بچه ها خیلی خیلی شنیدنی و جالبه کلی خنده ام گرفت بابت سیبیل آقا بلاله نمازتونم قبول وروجک ها.مانی هم مثل متین جون دوست داره چادر سر کنه موقع نماز خوندن. نرگس جون عجب شکار لحظه هایی داشتی تو باغ وحش ماجراهای تهران گردیتونم جالب بود خصوصا قسمت کارت متروش
مامی نرگس
پاسخ
خدانکنه عزیزم هههههههههههههه ما اینم دیگه بووووووووووووووووس
مامی مهتا
27 اردیبهشت 93 15:27
چه ماجرایی شد این باغ وحش رفتن...جای شکرش باقیه روانه پارکینگ نشدید ..... چه عکسهایی ز باغ وحش انداختی ناقلا خوب شد سانسور کردی این باران خاتئمم که دیگه نگو ...عاااااشقشم ..جیگرشو ...چقدر با نمکادای نشستن باباش رو درآورده .....
مامی نرگس
پاسخ
اره واقعا خاطره انگیز بود ممنونم بوووووووووووووووووووووووووس
مامان زهرا
27 اردیبهشت 93 18:10
سلاااااااااااااام عزیزم واییییییییییییی چه عکسهای نازیماشالله چقدر شماها دخمل پسلا نازیداز تماشای عکسهاتون لذت بردم،مامانی مثل همیشه عکسهای باران طلا حرف نداشتای جونم عکس تکی پرهام هم خیلی بانمکه
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان
28 اردیبهشت 93 2:25
نوش جونت بلال خوشمزه.... وای عجب ماجرای جالبــــی حسابی براتون خاطره شد همیشه خوش باشید و به گردش... عکسهای خیلی زیبایی از باران جونم گرفتی... راستی ما هم دوبار دور زدیم تا تونستیم برسیم به در پارک
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین شما اره بابا خیلی بد ادرس دادن
فاطمه
28 اردیبهشت 93 13:18
ماشا ا.. به باران عزيزم كه اينقدر شيرين شده و كلي عكسهاي دلبر گرفته
مامی نرگس
پاسخ
ممنون خاله جووون
مامانی آلما
28 اردیبهشت 93 14:39
سلام وای که چقدر دلم واسه باران جووونییی تنگ شده بود عزیزم اهنگ وبم "به تو مدیونم با صدای میثم ابراهیمی" هست. سرچ کن پیداش میکنی
مامی نرگس
پاسخ
ممنون دوست عزيز
مامانی آلما
28 اردیبهشت 93 14:40
راستی بابت رمز ممنونم
مریم
29 اردیبهشت 93 8:42
الهی قربون دختر خوشگل و خوش تیپ برم من .....
مامی نرگس
پاسخ
خدا نكنه خاله جووون
مریم
29 اردیبهشت 93 8:42
خصوصی
مامان ابولفضل
30 اردیبهشت 93 14:37
ايشالله هميشه به گردش و شادي... ولي اين باغ وحش رفتنتون عجب ماجرايي داشته واقعا خاطره شده...
مامی نرگس
پاسخ
ممنون دوست عزيزم
الهام مامان یسنا
30 اردیبهشت 93 16:55
ای جونم چه بلالی میخوره وروجک. نوش جونت. قربونشون برم چه عبادتی میکنن این شیطون بلاها. وای چه داستانی بوده باغ وحش رفتن. نرگس جون بدون گواهینامه پشت فرمون نشستی خوبه پلیسه گیر نبوده وگرنه ولتون نمیکرد. ای جان چقدر عکس پرهام و باران جون که میخندن ناز شده. قربونشون برم. دخملی هم خیلی پیراهنش نازه و بهش میاد عروسک شده
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم الهام جون اره داستانی بود برای خودش بووووووووووووس برای یسنا گلی
آجی مهربـــــــــــان
31 اردیبهشت 93 23:07
elham
1 خرداد 93 1:35
واااااااااایچقدهعکس.خوشگل بودن
مامي مينا
1 خرداد 93 15:33
عزيزم هميشه به گردش باشي. عكساتم مثل هميشه عالي بود
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم
مامي مينا
1 خرداد 93 15:34
عزيزم هميشه به گردش باشي. عكساتم مثل هميشه عالي بود
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
3 خرداد 93 1:11
سلام نرگس جون شرمنده من خیلی دیر سر زدم عزیزمممممم ای جانم دختر خوشگل چقدر عسل شدههه وای چه ماجرایی بوددددد کلی خندیدمممم خدا رحم کرد ماشین نرففت پارکینگ ماشالا کلیییییی بچه بود ایشالا که همیشه شاد باشید عزیز دلممممممم
مامی نرگس
پاسخ
سلام خواهش ميكنم مرجان جونجاتون خالي حسابي خوش گذشت
مامان فرشته
3 خرداد 93 16:54
من اگه تورو ببینم میخورمت ها عسل
مامی نرگس
پاسخ
نوش جووون
مامان
7 خرداد 93 21:50
ای جونمممممممممممم دلم برات یه ذره شده بود عزیزممم مثل همیشه عکس هات عالی هستند چه تجربه خوبی بود باغ وحش براش