باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

تولد علی عزیزم و باران جونم

1392/9/12 12:43
نویسنده : مامی نرگس
3,581 بازدید
اشتراک گذاری

 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

 

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

 

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

 

 

 

دختر قشنگم تولدت مباااااارک

 

تولد یک سالگی

 

تولد دو سالگی

 

١٢ آذر سال ١٣٥٨ و١٢ آذر ١٣٩٠ دو  فرشته کوچولوی مهربون به دنیا اومدند

 

که الان همه دنیای منه ، سالروز میلادتان مبارک. . .

 

 

علی جونم و باران عزیزم تولدتان مباااارک

 

باران جونم روز دوشنبه 11 آذر چون شب تولد و شما و بابایی بود

رفتم کیک شکلاتی خریدم و به مامان بزرگها هم گفتم اومدن خونمون و یه جشن کوچولو گرفتیم بعد خاله زهرا اینا هم به جمعمون اضافه شدن

 

چهارشنبه شب هم عمه مهتابینا و عمو کیوانیا اومدن خونمون و دوباره یه جشنه دیگه

امسال چون تولدت توی ماه صفر بود دوست نداشتم تولد بگیرم چون تولد بیشتر به ما آدم بزرگا خوش میگذره تا به شما کوچولو ها

ولی دلمم نمیاومد بیخیال باشم این بود که تصمیم گرفتم فقط دوستای همسن و سال خودت رو دعوت کنم این بود که روز پنج شنبه تو یه سالن بازی برات جشن گرفتم

و از شانسمون هوا برفی شد و خیلی از دوستان نتوستن بیاینSad Smiley

روز  پنج شنبه وقتی از خواب بیدار شدم رفتم سراغ پنجره

 دیدم وااااااااااااااااای چه برفی!!!!!!!!!!!!

این اولین بار بود که از دیدن بارش برف عصبانی بودم  و حرص میخورم 

Sad Smileyحس میکردم برفها مثل سنگ دونه دونه رو سرم میباره

مخصوص با sms  های که یکی پشت دیگری برام میاومدنSad Smiley

 و همه میگفتن راهمون دوره و نمیتونیم بیایم البته من به همگی حق میدم چون واقعا و اون شرایط هوا رانندگی خیلی سخت بود اونم با یه بچه

به هر حال تولد برگزار شد و در کمال ناباوری خیلی از دوستانم تشریف اوردن و من واقعا شرمنده  شدم فقط امیدوارم روزی برسه که بتونم جبران کنم

از همین جا از همگی دوستان تشکر میکنم

فرزانه جونم و دختر گلش آیسان

  مهتاب جونم و شایلین نازنین

حسنیه جونم و نوژا جون

ساراجون و شیدای نااازم

سحر جونم و بنیتای عزیز

آناهیتا جونم و آرمیتا عسلی

شیما جونم و الناز عزیزم و پرنسس  درینا

فاطمه جونم و مانی عزیزم

الهام جونم و یسنای گلم

صفورا جون و آوای دوست داشتنی

و ساجده جون که خیلی کمکم کرد

حالا بریم سراغ عکسها...

نمایی از بسته بندی خوراکیها

عروسک دوساله خودمـــ

یسنا جونم

نوژا جونم

مانی گلم

درینا جونم

شایلین و بنیتای عزیزم

آیسان جونم و باران و شیدای عزیزم

 

پرنسس آرمیتا

پرهام خوشگله

آوای ناااازم

متین و بارانم

عمو موسیقی

اولین عروسک که افتخار داد و رقصید

و کم کمک یخ میهمانها آب شد و اومدن وسط

آیسان جونم با رقص خیره کننده همه بچه ها  رو شگفت زده کرده بود

بنیتا جونم نخواست کم بیاره و پا به پای آیسان هنر نمایی کرد

اما دختری خیلی سنگین نشسته بود

و برای دوستای گلش دست میزد

متین جونم با  دیدن عروس  محبت خودشو ابراز میکنه

 واما کیک که یادم رفته بود شمع بیارم و مسول خانه بازی خودش شمع عدد 4 رو برامون 2 کرد

مراسم انگشت زنی به کیک

تو این عکس من بالای 10 بار شمع روشن کردم ولی نوبت به دخملی نمیرسید

 که فوت کنه و بلاخره بعد  از کلی موفق شد

 و خودش برای خودش دست میزنهsmiley

وقتی عروس کوچولو خوابش میاد

برش چاقو با مامان نرگس

واااااااااااااااااااااااااااااای منو اینهمه  کیک

بلاخره باران و متین هم به کیک انگشت میزنند

گپ دوستانهlove smileys

 

آرمیتا به دنبال؟...

خوشحال از پیدا شدن یه عروسک سر شکسته

دوقلو ها باران و پرهام

 

دوستای گلم مرسی بابت هدیه های زیباتون

بارانم قرار بود هفته گذشته ببرمت آتلیه ولی چون مریض شدی کنسل کردم و قراره بابایی هفته آینده بره ترکیه و ایشالا از اونجا لباسهای خوشگلت برات بیاره و با لباس بیشتر ببرمت آتلیهقلب

دوستان گلم این آخرین پستی هست که تو وبلاگ بارانمه و قرار شده از این به بعد رمزی باشه و فقط برای... خودشــــــــــــ بنویسمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (48)

مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 18:31
تولدت مبارک باران نازنینم...دوستتدارم خیلی...همه چیز عالی بود نرگس جووون دستت درد نکنه واقعا عالی بود معلومه به همه نی نی ها ومامانها خوش گذشته...ناراحت شدم این آخرین پست عمومی وبلاگ باران جونمه...ولی خوب این یه چیز کاملا شخصیه وباید اون طوری باشه که به صلاحه...ماهم کلی دوستتون داریم وبرای باران ناززززم آرزوی خوشبختی وخوش اقبالی میکنیم... تولدت هزار بار مبارک باران عزیزززززززم
مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 18:32
خصوصی هم گذاشتم دوست خوبم برات...
مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 18:33
راستی تولد همسرتونم تبریک میگم....
lمامان شیدا
17 آذر 92 18:50
تــــــــــــــــــــولدت مـــــــــــــبارک ♥ تـــــــــــــولدت مــــــــــــبارک *************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
لیلا مامان پرنیا
17 آذر 92 18:52
باز هعم تولد گل دخترمون رو بهت تبریک میگم نرگس جون وهمچنین همسر مهربونتون رو امیدوارم سالیان سال در کنار هم خوش وسلامت باشید خوشحالم که بهتون خوش گذشته واز دیدن عکس ها ودوستای گل وبلاگیم که حضورشون روز به روز کمرنگ تر میشه ودل ما براشون تنگ تر لذت بردم از اینکه بار رمز دار کردن وبلاگ روز به روز بزرگتر شدن عسلم ودیدنش کمرنگ تر میشه ولی کاملا بهت حق میدم دوستم امیدوارم همیشه بهترین ها قسمتتون باشه
مامان آرمينا
17 آذر 92 19:09
تولد باران جونم مبارك باشه خيلي خوشكل شده .انشالله تولد 100 سالگي.حتما اينطوري صلاح دونستيد ولي دلمون واسه باران جون تنگ ميشه
elham
17 آذر 92 19:20
ایشالا هزااااااااااار سال کنار هم شاد شاد باشین.مبارکه عزیزم
مامان محمد معین
17 آذر 92 20:47
مبارک باشه تولد باران عزیزمـــــــــــــــــــــــ وهمچنین تولد بابایی محترم انشالا صدها سال کنار هم این روز رو چشن بگیرین مامانی به ما که رمز میدی؟ نمیدی؟
مهسا مامان نلی
17 آذر 92 22:26
وای چقدر با دیدن عکسا دلم سوخت که نیومدم.تولدت مبارک گلم.ایشالا 100 ساله بشی نازنازی خانم.واقعا شما هم میخوای رمزی بشی؟
مرجان مامان آران و باران
17 آذر 92 23:09
سلام نرگس جون ممنون بابت دعوتت عزیزم شرمنده که نتونستم بیام عزیزم تولد همسر خوب و دختر خوشگلت مبارک ایشالا همیشه شاد باشیدددددددددددددددد و لبتون خندون دوستیاتونم پایدار عزیزممممممممممممممم ایشالا 120 سالگی باران نازنینو جشن بگیرید ای وای چراااااااااااا دلمون براتون تنگ میشه عزیزممممم در هر صورت ایشالا همیشه خوش باشید دوست عزیزززززززز
مامان هلیا
17 آذر 92 23:27
تولدت مبارک باران خانم چه عروس کوچولوی با مزه ای ایشالا صد ساله شی
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
18 آذر 92 8:26
سلام خوبی نرگس عزیز همه چی عالی بود پیش فروش بوسهای تولد آغاز شد تولدت مبارک بـــ♥ـــاران جون ان شاءالله صد و بیست ساله شی کنار بابا و مامان اینم یه کیک خوش طعم با چند تا شمع روشن یکیش به نیت تو یکیش از طرف من الهی که هزار سال همین جشنو بگیری به خاطر وجودت به احترام بودن ای خوب جاودانه بـــ♥ـــاران عزیزم تولدت مبارک ------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
مامان نوژاجونی
18 آذر 92 9:06
مرسی نرگس جون بابت همه چیز به من ونوژا جونی که خیلی خوش گذشت ایشاله که تولد 120 سالگیه باران جون رو جشن بگیریم و برات آرزوی بهترینها رو دارم درضمن تولد همسرگرامی هم مبارک
مامان شایلین جون
18 آذر 92 9:41
وای نرگس جان خیلی ازت ممنونم عکس دختر ناز منم گذاشتی.عزیزم تولد دختر گلت و همسر عزیزت هزاران بار مبارک. ایشالا صد سالگیشونو جشن بگیرید.ولی نرگس جون دلم گرفت. چرا میخوای براش خصوصی بنویسی؟یعنی دیگه ما هیچی؟؟؟؟؟؟پس ما چی میشیم اگه دلمون براتون تنگ شد چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا تجدید نظر کن. حداقل بعضی پستا رو رمزی نکن
عاطفه
18 آذر 92 10:23
تولدت مبارک باران عزیزم...در کنار مامانی و بابایی هزار ساله بشی عزیزم
مامان بهداد
18 آذر 92 10:52
به به . چقدر زحمت کشیدی مامانی . خسته نباشی. تولد گل دخترت هم دوباره مبارک باشه و امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشه. الهی من خیلی دلم براتون تنگ میشه. اقلا خواهش می کنم بعضی وقتها یه حضور غیر رمزی داشته باشید. دوستتون دارم . خوش باشید و ایام به کامتان.
سارا مامانی شیدا
18 آذر 92 10:53
سلام دوست خوبم بابت همه زحمت هایی که کشیدی ممنونم به ما خیلی خوش گذشت و از اینکه شما و دوستای خوب دیگمون رو دیدیم خیلی خوشحال شدیم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و 120 سالگی باران خانم خوشگل رو جشن بگیری دوست جونم جمله آخر رو متوجه نشدم یعنی رمزی میشی و ما دیگه نمیتونیم ببینیمتون یا بهمون رمز میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آتنا مامانیه روشا یدونه
18 آذر 92 11:12
عسلم تولدت مبارک 120 ساله بشی خوشگلم . عکسهای تولدت حرف نداره مثل یه عروس کوچولو شدی تولد بابایی هم مبارک ان شا الله همیشه سایشون بالای سر شما و مامانی باشه مامانی کلی با دیدین عکسها کیف کردم ولی آخر سری حالمون رو گرفتی حسابی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی به دوستاهم رمز نمیدی ؟
مامان ارغوان
18 آذر 92 13:53
تولد پدر و دختر مبارککککککککککک خدا براتون نگهشون داره
mamani taranom
18 آذر 92 13:58
ترنم عشق(زهرا)
18 آذر 92 15:52
عزیز من گل من تولدت مبااااااااااااااارک باران جونممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون
بهاره مامان ونداد
18 آذر 92 16:32
دخترمون توی این لباس مثل فرشته هاشده ماشالله بهش بیاد عزیزم تولدت مبارک باران قشنگم دست شما هم درد نکنه نرگس جون عجب بسته های خوشمزه ای بودند دوباره ودوباره تولدت مارک عزیزم مرسی نرگس جون بابت رمز عزیزم
مامی نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون ممنون دوستم جاي شما بسيار خالي خواهش ميكنم
خواهر فرناز
18 آذر 92 18:57
سلام نرگس جونم ممنون منم جزو دوستات حساب کردی ورمز بهم دادین وای نگو از دست فامیل که آدم چی میکشه تولدشونم دوباره مبارک الهی 1200 ساله بشن چه قدر زیبا تولد گرفتین آفرین صد آفرین هزار وسیصد آفرین همه چیز عالی بود راستی میگم عجب مامانا گوش دادند نظر خصوصی گذاشتنا از این به بعد باهمین رمزه یا رمزتون عوض میشه؟ از راه دور میبوسمتون
محیا مامان دینا
18 آذر 92 19:18
تولدت مبارک گل قشنگم براتون زندگی طولانی و خوب خوش کنار همدیگه آرزو میکنم.
مامان سونیا
18 آذر 92 19:49
نرگس جون به ما رمز نمیدی
مامان آلما
18 آذر 92 21:16
تولد باران جون و بابایی باران رو تبریک میگم. ایشالا سالهای سال در کنار هم خوشبخت زندگی کنین و باران جونم هم به همه ارزوهاش برسه
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان آلما
18 آذر 92 21:16
ببخشید یادم رفت خصوصی کنم
mamane m@ni
18 آذر 92 23:25
خصوصی عزیزم
mamane m@ni
18 آذر 92 23:37
سلام نرگس جونم اول اینکه خودمونم خیلی دوست داشتیم بیایم و یه دنیا سپاس بابت دعوتتون یه هدیه ی کوچولو ی ناقابل بود پس شرمنده ام نکن دیگه راستی کارت مغازه رو گرفته بودم که اگه خوشتون نیومد ببرید عوضش کنید فقط نمی دونم همراه لباس بود یا بی دقتی کردمو گمش کردم تا یادم نرفته منم از اینکه دوستی به گلی و خانمی شما پیدا کردم خیلی خوشحالم یه سوال:من چندتایی عکس از اون روز رو گذاشتم تو وبلاگ مانی ولی ندیدم که بقیه عکسی بزارن یا حتی خودتون که رمزدار گذاشتید نکنه قرار نبوده کسی عکس بزاره؟!اگه اینجوریه من هم رمزدارش کنم .کاش ازتون میپرسیدم در ضمن تولد همسری هم مبارکه.باران جون رو هم ببوسید
خواهر فرناز
18 آذر 92 23:51
نرگس جونم بازم سلام چند روزه میخواستم درستش کنم اما خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی سرم شلوغ بود ببخشید دیر شد اینم هدیه من به باران جونم ببخشید بدون اجازه عکس باران را برداشتما دفعه اول بود دلم نیومد براش کادو درست نکنم بازم شرمنده حلالم کنید از راه دور بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس http://www.niniweblog.com/upl/farnazkhatoon/13866203126.jpg?82 امیدوارم خوشتون بیاد راستی اگه تو وب خصوصیم بذارمش برای یادگاری ایرادی داره؟
مامان ترنم
19 آذر 92 9:11
خصوصی
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
19 آذر 92 10:04
گفتم شاید رمز قبلیا که بهم داده بودید باشه ولی هر دوشو امتحان کردم نبود عزیزززززززززززززم تولدشون مبارک عزیززززززززززززززم باران جونم انشالله 120 شی گلم انشالله همیشه لبات خندون و دلت شاد و تنت سالم باشه عزیزم
مامان ابولفضل
19 آذر 92 19:46
تولد باران جون و باباييش مبارك... هميشه شاد وخرم باشيد....
مامی نرگس
پاسخ
ممنون دوستم
مامان ایدین
19 آذر 92 22:00
جیگری چه عکس خوشکلی ماشالا به تو تولدت مبارک باشه عزیزم
عمهِِ ِ آتنا
19 آذر 92 22:50
مبارک باشهههههههه تنتون سالم دلتون شاد باشه همیهش کنار هم
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم
صبـــــا خاله ی آیســـا
19 آذر 92 23:29
عزیزم ممنون بابت رمز تولد باران عزیزم مبااااااااااااااااااااااارک چ جشن خوبی گرفتید بهترینارو برات ارزو میکنم تولد همسر عزیزتونم مبارک خصوصی
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم
نیلوفر
20 آذر 92 11:38
تولدشون مبارک باشه ...........حیف که نشد ببینم .ولی امیدوارم شمع 120 سالگیشونو فوت کنن
مهسا (مامان هستی)
20 آذر 92 12:08
وااااااااااااااااااااای عزیزم تولدت مبااااااااااااااارک عکسا هم عالیییییی بود کلیییی لدت بردممممم مرسییییی که بهمون رمز دادیییییین
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم خواهش ميكنم دوستم
مهسا (مامان هستی)
20 آذر 92 12:10
نرگس جوووووووونم به خدا من تعارف نمیکنمممممم من خیلیییییی باران و دووووست دارم الان 1 سال و خورده ایه که هر روز میام تو وبش و کلییی لذت میبررررررم تورو خدا برای دل من هم شده ادرستونو بدین من دوست دارم به باران جونم یه یادگاری بدم تا همیشه به یادمون باشییییین
مامی نرگس
پاسخ
ممنون عزيزم ما هميشه به يادتون هستيم
مامان دینا
20 آذر 92 14:08
نرگس جون شما هم رمز دار کردین وبلاگتونو.میتونم رمز این پستو بخوام ازت؟
مامان سونیا
20 آذر 92 16:39
مامانی دوست نداری به ما رمز بدی باهامون دوست بشی من هر وقت نظر میزارم نمیاد
مامان سارا
20 آذر 92 16:51
سلام تولدت مبارک خانم کوچولو انشالا تولد ۱۲۰ سالگیت،تولد همسرتونم مبارک باشه وای یعنی رمز عوض شده نمیدیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامی نرگس
پاسخ
ممنون دوستم
MOZHGAN
21 آذر 92 13:57
سلام نرگس جون خیلی دلم میخواد عکسای باران جون رو ببینم میشه بهم رمز بدید؟؟؟؟
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
21 آذر 92 16:10
من تقاضای رمز نمیکنم ... ولی گریه که میتونم بکنم ... تولدت مبارک باران جاااااااااااان ...
مامان ایمان
21 آذر 92 19:35
00__ ______7__________سلام ________0000____________من آپم___ __777____________ ______0000_______________________77777____________ ____00000___گذری_______________7777777_____________ ___00000______________________777777777___________ __000000____________77777777777777777777777777777_ _0000000___نیم نگاهی___7777777777777777777777777___ _0000000_________________777777777777777777_______ _0000__00_________________77777777777777777_______ _0000__00000000__________777777777_777777777______ _000000000000___________7777777_______7777777_____ __0000000000___________77777_____________77777____ ___0000_000000________777___________________777___ ____00000_______0____________0000_________________ ______000000__00000______000000______نظری_________ ________000000000000000000000_____________________
مامان ایمان
21 آذر 92 19:35
منم رمزززززز می خواممممممم
صبــــا خاله ی آیســـا
22 آذر 92 13:13
khososi
خواهر فرناز
22 آذر 92 13:27
نرگس جونم خطر این رمز ورودیوبلاگ به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست با یه کلیک راست میشه به راحتی گپیداش کرد با اپرا هم بدون وارد کردن رمز وارد میشند اصلا از این روش استفاده نکن منم استفاده کردم اما بقیه دوستام بهم هشدار دادند برای همین تک تک رمز دار کردم