باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

این روزهامون....

1392/7/20 17:57
نویسنده : مامی نرگس
2,573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

ممنونم بابت تک تک کامنتهای زیبایی که برای بارانم گذاشتین و مرسی بابت تبریک روز کودک قلب

منم به همه دوستای بارانم روز کودک رو بهشون تبریک میگم

ببخشید اگه نتوستم بیام وبتون و یا اینکه نظراتو تایید کنم

نمیدونم چرااااا این روزها مثل برق و باد میگذره و من همچنان وقت کم میارم شاید برای این باشه که صبحها تا لنگ ظهر خوابیم و بعد از اون طبق روال هر روز آماده کردن صبحانه و ناهار و کارهای روز مره و...

واقعا خیلی هر روزم تکراری شده فقط خوبیش اینکه باران جونم کنارمه و هر روز ی کار جدید و یه حرفه بامزه و...

این روزها دلم میخواست منم مثل خیلی از مامانهای دیگه کار میکردم و هر روزم تو اجتماع میگذشت ولی خب از یه طرفی هم دوست ندارم با این سن کم تو مهد بزرامت متفکر

بگذریم.....ناراحت

دلیل اینکه کمتر از گذشته میام پای نت اینکه قبلا که کوچکتر بودی من پای لب تاب بودم و چند تا  هم اسباب بازی کنارم بود و تا میخواستی بیای بغلم یکدومشون رو میدادم دستت و تو کلی سرگرم بودی منممشغول وب گردیچشمک

ولی الان از بس  به لب تاب دست میزنی اعصابم بهم میریزه و بی خیال میشم و سعی میکنم تایمی که خوابی بیام ولی خدا رو شکر اون تایم انقدر کار عقب افتاده دارم که نمیرسم

خلاصه دوستای گلم به بزرگی خودتون ببخشید که نمیتونم تند تند بیام ولی هر زمانی که وقت میشه میام وهمه پستهای عقب افتاده رو میخونمقلب

این عکس برای هفته پیشه که ساعت 1 شبه و خودت رفتی از داخل کمدت لباست رو اوردی و روی شلوار راحتی تنت کردی همش میگفتی برییییییییییم ددر برییییییییم ددر کلی با بابایی خندیدم و خواستیم منصرفت کنیم ولی تو کوتاه بیا نبودی و نزدیک 1 ساعت جلوی در نشستی

و کم کم نشسته خوابت برد و بابایی این عکسها رو ازت گرفت

 

تیپت کشته منو.......نیشخند

این عکس رو هم ی روز صبح تقاضای شیر کردی منم برات آوردم و داشتی میخوردی که ایستاده تو تخت پارکت خوابت بردابرو

هفته پیش یه روز که خاله زهرا کار داشت نگین و صدف رو آورد خونمون و کلی باهم خاله بازی کردین

الهی قربونت برم موقع شیر خوردن حتما باید با نگین وصدف حرف بزنیخنده

دخملی برای اولین بار خمیر بااازی میکنه و با کمک زبونش کلی کاردستی درست میکنهزبان

هر بار عکست رو دیوار میبینی میای  قیافت رو اینجوری میکنی و میگی عکس بارلا

دخملی خوشحال از بازی رنگ انگشتی

فقط دقت داشته باشین چه مامانی شدم من چشمک

و یکسره دخملی رو سرگرم میکنم

این زخم هم اولین زخمه که هفته پیش پاتو با شیشه بریدی امیدوارم آخریش باشه

و اما دوباره رفتی سراغ کابینتهای بیچاره و این بار پارچ مخلوط کن رو شکستی خدا خیلی رحم کرد چون واقعا سنگین بود و خدا میدونه اگه رو پات می افتاد چی میشدناراحت

قابل توجه که جهاز مامان نرگس به سرعت رو به اتمامهاسترس

داشتم خرابکاریت رو جارو برقی میکشیدم که برگشتم دیدم دوباره رقتی سراغ یه کابینت دیگه چنان جیغ بنفشی کشیدم کلافه

که باران خانوم نه شلوار پاته نه دمپای اگه دوباره تو پات بره من چیکاااار کنم؟؟تعجب

دیدم رفتی از توی اتاقت شلوار لی رو پشت رو و دمپایی هات رو برعکس پوشیدی و اومدی میگی

ماما ششست؟؟؟؟و با قیافه حق به جانب و مظلوم بهم دلداری میدادینیشخند

بلاخره خاله ساجده و متین جون بعد از مدتها مهمونمون شدنلبخند

عاشق این خنده های مصنوعی متین شدم

بچه ها در حزب الله لبنانچشمک

وقتی با هم میریم خرید

دخملی تو شجاعت به مامانش رفتهخنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (67)

مامان یسنا
20 مهر 92 17:59
خانومای عزیز و محترم سلام..... یه برنامه جدید و جالب دیدم....گفتن اینجا معرفی کنم.....برای خانم هایی که قصد باردار شدن دارن....خیلی کارآمد هست... برنامه تست بارداری......هم نسخه موبایلش هست..هم نسخه برای نصب در ویندوز.... با این برنامه می تونید از باردار شدن خودتون مطلع بشید.... برای مطالع دقیق تر به سایت خودش مراجعه کنید.....مطمئنم که خیلی براتون مفیده..... نسخه ویندوز http://niniapp.com/2013/09/%D9%86%D8%B1%D9%85%E2%80%8C%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2/ نسخه موبایل http://niniapp.com/2013/09/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/
مامان آرمينا
20 مهر 92 18:15
سلام نرگس جون دلم واستون تنگ شده بود و نگرانت بودم آخه خيلي وقته آپ نكردي
خوش به حالتون كه تا لنگ ظهر ميخوابيد
عكس حزب الله خيلي بامزه شده
بووووووووووووووس براي باران گلي


مرسی عزیزم
ههههههههه خب شما هم بخوابین
مرسی
شما هم دخملی رو ببوسین
mamane m@ni
21 مهر 92 0:37
نمی دونی بارانم چقدر دلم سوخت وقتی دیدم اون همه مدت جلوی در نشستی ولی هیچ فایده ایی نداشتراستی گاهی فکر می کنم چقدر کارای شما کوچولوها شبیه همه مانی هم یه سره در حال شلوغ کاری و این چیزاست کلی ظرف شکسته برا مامانش
البته فدای سرتون فقط اینجوری زخمی نشین که مامانا اصلا طاقتش رو ندارن.
این لاکی رو کی نقاشی کرده مامانت؟بامزه شده



ای جونم به خاله مهربون
اره دقیقا......
کار دختر عموی بارانه
بهاره مامان ونداد
21 مهر 92 0:50
سلامممممم عزیزم باورت نمیشه منم همین مشکلات را با ونداد دارم وبرای همین اصلا وقت نمیکنم بیام نت وشدم ماهی یه بار اپ کردن عسل من با این تیپ پسر کشش
باز خوبه باران جان رفته روی سه پایه اگه من بودم با جیغ های بنفش دور خونه چند دور زده بودم


هههههههه همه مامانا این مشکلو داریم
خوبه خاله شجاعی داره
ترنم کوچولو و مامان فاطمه
21 مهر 92 1:36
خیلی قشنگ بود عکسات عزیز خاله قربون روسری سر کردنت تربچهباران عزیز خاله خیلی شیرینی

مرسی عزیزم
خدا نکنه گلم
سمیرا مامان پرنیان
21 مهر 92 8:39
وای از همه باحالتر حزب الله لبنان بودعاشقتم باران شیرین و شیطون


مرسی سمیرا جونم پرنیان جونم رو حسابی ببوووووووووووووووووس
خواهرفرناز
21 مهر 92 9:34
سلام نرگس جونم
امروز میخواستم بهت زنگ بزنم گفتم خوابین بزارم ساعت 11 بزنگم ازتون خبری نیست نگران شدم
خدا را شکر خوبین وباران حسابی سرتونا گرم کرده
وای خاله جونموالهی بگردم چرا پات را بریدی
از دست شما بچه ها نمیشه نرین سر کابینت ای وای من .....
اخی هم بازیم پیدا کردی حسابی کار مامان نرگسا زیاد نمودین
متین جونم عزیزم ماچ ماچ
چه روسری به متین میادا ....بین خودمون باشه ولی به بارانم کمتر میاد
متین جونم دختر میشدی خوشگل خوشگلا بودی الانم هستی
چه باحال خوابیده
تیپشوووووووو برم
چه قدر از زبونت کار میکشی خمیر بازی با زبان خیلی جالبه
وای ناز عکستو وخودتو وخرید کردنتو وبستنی نوشجان نمودنتو ونگ انگشتی بازی کردنتو شجاعتتوو........برم



مریسی فاطمه جونم بابت این همه لطفی که داری خیلی دلم میخواد یه روز از نزدیک ببینمت
به امید روز دیدار
elham
21 مهر 92 11:02
vayyyyyyyyyyyyyyy khoda
عاشق اون عکسم که سرش پایینه داره میخنده و روسری بسته
نازشو بخورم من
ببوسش از طرف من اونم آبدار


مرسی الهام جونم
امیرحسین و مامانش
21 مهر 92 13:51
سلام چه عکسای قشنگی
و چه دخمل قشنگ تری ی ی ی


ممنونم
مامان ایسان
21 مهر 92 14:29
خصوصی
فهیمه مامی مهتا
21 مهر 92 14:48
یه جورایی هم دردیم عزییییزم ...الان که دیگه صاحب اصلی کامپیوتر مهتا خانومه و به ما اجازه استفاده نمیده .... باران نازم رو ببوس دوستتون دارم


ای جونم قربونش برم
مرضیه
21 مهر 92 15:26
خیلی عکسلای قشنگی بود مخصوصا حزب الهی هاش


رالیا
21 مهر 92 20:11
ای واااااای نرگس جون اینقدر به اون عکس بچه ها در حزب الله لبنان خندیدم دلم درد گرفت چقدر هم به باران جون میاد این ژست


هههههههههه اره بامزه شدن
مامان ارغوان
21 مهر 92 23:47
عزیزم چقدرم شیرینه.بووووووووووووووس


مرسی عزیزم
مامان نیایش ونازنین
22 مهر 92 9:01
سلام اگه فرصت کردید به ماهم سر بزنید . هرچند می دونم با این کوچولوهای شیطون اصلا نمی شه .


چشم عزیزم
مهسا مامان نورا
22 مهر 92 13:18
عزیزم هیچی نمیتونم بگم باورت میشه فقط میتونم بگم خوش باشید ،خدا بهت صبر بده ،عکسها هم بسیار زیبا . قربون اون شیرین کاریاش خرابکار خاله


ممنون مهسا جوووووووون
شیما مامان درینا
22 مهر 92 13:53
خیلی عکساش بامزه بود کلی خندیدم نرگس جون این روزای کوتاه پاییزی من یکی همش دلم خانه داری و اون خواب تا ظهری که گفتی رو میخواد
امیدوارم همیشه سلامت باشین و وقت بیشتر برای فعالیت وبلاگی


عزیـــــــــــــــــــزم ای کاش میشد چند وقتی من شاغل میدم و شما خونه دار
درینای گلم و نااااازم رو ببوسید
الهام مامان یسنا
22 مهر 92 18:12
وای نرگس جون یسنا که اینقدر با لب تاپ ور میره که دو تا دکمه هاش رو کنده و هر وقت هم من کار میکنم باید یسنا خانوم کنار صفحه فیلم تولدش یا توپولوها رو ببینه وگرنه نمیذاره کار کنم.
ای جان باران جونم که رفته لباس پوشیده میخواد بره ددر. وای چقدر بامزه خوابش برده دخملی
وای پارچ مخلوط کن خدا روشکر اتفاق بدی نیافتاد. خیلی بامزه رفته لباس پوشیده قربونش برم.

چقدر بامزه شدن این وروجک های حزب الله.

ای جونم قربونش برم دلم براش تنگیده
مرسی گلم بابت اینهمه لطف
باران
22 مهر 92 19:05
وبلاگتون زیباست.خوشحال میشم که تبادل لینک داشته باشیم


مرسی عزیزم
آدرسبرام بزارید لطفا
مهرنوش مامان مهزیار
23 مهر 92 8:51
وای نرگس جون همه چیز خوب بود ولی مردم از خنده با عکس بچه های حزب ا... لبنان


ههههههههههه خودمم از دیدنش خنده ام میگیره
محیا مامان دینا
23 مهر 92 9:12
وای چقدر خوردنی شدی با روسری.یه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس محکم


آتنا مامانیه روشا یدونه
23 مهر 92 9:19
آخی عزیزم 1 نصفه شب چه تیپی زده میخواد بره ددر الهی پاهای کوچولوت چرا زخم شده ان شا الله زود خوب بشه و مثل روشا بد زخم نباشی چه قدر حاج خانومی بهش میاد


میبینی اتنا جون معلوم نشد کجا میخواست بره
از بس شیطونه
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
23 مهر 92 9:33
بارانی اون تیپ 1 شبت واسه ددر رفتن منو کشته عزیززززززززززززززم
عاشقه اون عکسش شدم که به عکس خودش نگاه میکنه میگه بارلا خیلی قیافش ناززززززززززززز شده
این خانم خوشگله خوردنیه
آخرش یه روز می یام میخورمت


هههههههه
مرسی عزیزم شما ناز میبینی
ایشالا
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 19:47
عید قربان مبارک التماس دعا


ممنونم عزیزم
محمد
24 مهر 92 0:20
ایشالا زیر سایه پدر مادر 100 ساله بشه به منم سر بزنید ممنون برای باران
خواهرفرناز
25 مهر 92 10:50
سلام نرگس حونم خوبین باران جون خوبه
دیشب خواب دیدم با ساجده جون اومدین اصفهان خونمون هستین تو خواب این قدر کیف کردم باهم بودیم ومن از نزدیک شمارا میدیدم
خلاصه خیلی حال داد ایشالا یه روز به واقعیت بپیونده
به ساحده حونم سلام برسونید


ای جونم
قربونت برم من
مائده
26 مهر 92 15:33
سلام تازه باوبتون اشناشدم ماشاالله دخترشیرینی دارین خداحفظش کنه درکنار میشه رمزتونم به من بدین ممنون
محبوبه مامان الینا
27 مهر 92 9:25
حزب ... !
ببوسید باران خوشگل عزیزمو


لیلا مامان پرنیا
27 مهر 92 11:36
قربون دختر شیرین خاله
امیدوارم همیشه گرم روزمرگیهای شیرینت باشی نرگس جون


خدا نکنه لیلا جونم
ممنون بابت دعای قشنگت
مائده
27 مهر 92 13:13
ایشالله دیگه هیچوقت همچین اتفاقی برای دخترلبنانیت نمیوفته عسیسم


ممنونم عزیزم
مائده
27 مهر 92 13:15
نرگس جون میشه به منم رمزبدییییییییییییییین لطفااااااااااااااااااااااااا


بله عزیزم لطفا ادرس وبت رو بده
مامان آروین (مریم)
27 مهر 92 16:34
وای خوش به حالت تا لنگ ظهر میخوابی ، خدا شانس بده
خوشم میاد از باران جان که به اندازه پسرها شیطونی میکنه
وای مامانی چطور دلت اومد عکس پای زخمیشو بزاری منکه دلم ریش ریش شد


هههههههه خیلی هم خوب نیست مریم جون از بیکاریه
دقیقا بلکه بیشتر از پسرها
نمیدونم گذاشتم تا بمونه
مامان آنی
27 مهر 92 17:11
وای نرگس جون گفتی دقیقا مثل من
این لاک پشت خیلی باحال شده

پای باران جونم وقتی دیدم خیلی غصه خوردم مواظب پاهای خوشگلت باش قشنگم


چه جالب شما هم مثله من
الهی ببخشید ناراحتت کردم
چشم
محمد
27 مهر 92 21:36
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
سمانه مامان ستایش
28 مهر 92 4:08
نرگس جون منم مثل شما خیلی از یکنواختی خسته شدم...همه روزامون مثل هم شده.
ولی مطمئنم اگه شاغل بودیم الان دلمون میخواست خانه دار بودیم و وقت بیشتری با بچه مون میگذروندیم
واااای پس باران جون هم مثل ستایش با جدیت داره جهازتو نابود میکنه
ای جاااانبه این دوتا فسقلی با اون روسری ها


پس همدردیم
اره موافقم ....
اره عزیزم برای نابودی جهاز از تمتم نیروش استفاده میکنه
melika
28 مهر 92 16:11
سلام وبلاگ قشنگی داری اگه میشه منم مهمون وبلاگت کن میشه به این سئوالم جواب بدید هنوز برای دخترم اسم نذاشتم نظرتون راجع به این اسم ها چیه؟ آوین، یاسمن، مهرسا، ثنا، شاینا کد.م قشنگ تره؟ جوابش را به وبلاگم بفرست ممنون http://maheman137.blogfa.com/
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 مهر 92 3:40
اول بگم که عاشق اون روسری سرکردنشون شدم مردم ازخنده ازپشت خیلی بامزه انمتین جونی خیییلی باروسری شبیه ساجده جون شده قربون بارلاکه قیافه اش رومثل عکسش میکنه خوابیدنش خیلی نازه
دلم براتون تنگ شده دوست جونیا


ههههههه اره خیلی بامزه شدن قلقلیا
بدون روسری هم شبیه
خدا نکنه انا جون
ما هم همینطور
مامانی درسا
30 مهر 92 10:44
سلام ..... عزیزم کم وبیش همه ما درگیریم .... هزار ماشاالله به جونشون که از شیطنت هم کم نمی یارن ...... اما خوب رسیدگی به این وروجکا کار اصلی ماست ..... انشاالله که همه شون مخصوصا" بارون کوچولو سلامت باشن ...... راستش زیاد کاری به خوابیدن نداره دوستم من همراه شوهرم صبح که میره سر کار بلند میشم بازم کم میارم ....... کار تموم بشو نیست ...... دوستتون دارم و امیدوارم همیشه خوش باشین

سلام گلم
اره ماشالا
دقیقا همینطوره ممنونم ما هم دوسستون داریم
فهیمه مامی مهتا
30 مهر 92 11:06
کجایی نرگس بانو ..دلمون برای خودت و بارن گلی تنگ شده ... دوستتون دارم یه عالمه


همین دور برها
مامان آروین (مریم)
1 آبان 92 6:37
سلام عزیزم
رمز را برایتان تلگراف کردم .


مرسییییییییییییییی گلم
خواهر فرناز
1 آبان 92 9:51
سلام

خوبین

چرا همه نظر ها را تایید نکردین؟

راستی قالب نو مبارک

منتظر مطالب جدیدتون هستیم


شرمنده فاطمه جون اون روز باران نزاشت بعد اون هم وقت نکردم
لیلا مامان پرنیا
1 آبان 92 11:31
نازد به خودش خدا که حيدر دارد / درياي فضائلي مطهر دارد

همتاي علي نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

عيد غدير خم مبارک باد



مامان فاطمه
1 آبان 92 14:15
خورشید شکفته در غدیر است علی
باران بهار در کویر است علی
بر مسند عاشقی شهی بی همتا ست
بر ملک محمدی امیر است علی
عید غدیر خم بر شما مبارک


مهسا مامان نورا
1 آبان 92 16:04
عید ولایت مبارکقالب جدید مبارک


مامان پریسا
1 آبان 92 19:01
برای سرگرم شدن راه حل زیاده یکی از راه ها کاریه که من کردم. همراه دخملی.در وبلاگم نوشتم حتما خوندید

برای نت هم با شما موافقم من هم نسبت به قبل خیلی کم میام نت.


اره خوش به حالتون
جدیدا همه مون کم کاریم
مامان ستیا نفس
1 آبان 92 21:09
عید امامت و ولایت بر شمامبارک باد
خیلی نازی باران جووووووووووونم



ممنونم عزیزم
مامان آناهیتا
1 آبان 92 23:22
دوست داشتنی خاله
دلم واست تنگ شده بود


قربون دلت خاله جون
مامان ایمان
2 آبان 92 2:07
شبي در محفلي ذکر علي بود ، شنيدم عاشقي مستانه فرمود ، اگر آتش به زير پوست داري ، نسوزي گر علي را دوست داري . عيد غدير خم بر شما مبارک



خاله فریبا
2 آبان 92 13:52
سلام خانومی. دخمل نازی دارین اگه مایلین تبادل لینک داشته باشیم؟؟؟ منتظرم و خوشحال میشم


مامان بهراد
2 آبان 92 15:57
سلام عزیزم...ماهم همچنین مشکلی داشتیم..ایشالا که زود بزرگ میشه وراحت میشیعید غدیر هم مبارک دوست خوبم


ای جونم ایشالا
ممنون
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:48
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است...
عید سعید غدیر مبارک


مامان معصومه
3 آبان 92 0:51
سلام خاله بیای نیای دوستت داریم بارانمو ببوس با این عکسای نازش چشم نخوره


شرمنده ام عزیزم ایکاش ادرست رو میزاشتی
خواهر فرناز
3 آبان 92 21:11
ممنون از حضورتون

منم این عید سعید فرخنده را به شما دوست عزیزم تبریک میگم

ببخشید دیر شد


مرسی گلم
مامان آیسو وآیسا
4 آبان 92 11:46
قربونت برم دخترک ناززززززززززز


خدا نکنه عطرا جون
مامان بابای الیسا
4 آبان 92 13:09
ای جونم که خودت لباس تنت میکنی کلی هم خندیدم عزیزم چه خاله بازی قشنگی ای وای اوف شدی عزیزم ان شاالله دیگه برات پیش نیاد با روسری جفتتون بامزه شدین


مرسی الهام جونم
الیسای نازم رو ببوس
فهیمه مامی مهتا
4 آبان 92 13:11
باران جونم به این مامان نرگست بگو زودتر بیاد و آپ کنه


تازه شدم مثل شما دوستان
مامان آلما
4 آبان 92 14:51
نرگس جون کجایی پس دلم واسه باران جون و شیطنتهاش تنگ شده


شرمنده عزیزم الان اومدم
الــــــــــــــــــــــــی
5 آبان 92 14:43
عزیزم نازی خیلی ناز شده
نرگسی چرا نمیای بابا دلمون تنگ شده براتون
عکسهای بارن جونو هم بیشتر بذار
الان دوس دارم بدونم داره چیکار میکنه؟


مرسی گلم
فقط مشغول آتیش سوزوندن
مامان حسام كوچولو
5 آبان 92 15:51
اي جان ماشالله به هر دوتون هم باران هم متين جون.
انشالله كه ديگه زخمي نشي. ماماني مراقبش باش


ممنونم عزیزم
چشم حتما
نازافرین
5 آبان 92 18:28
واااااااااااااااااااااااااااااای عاشق روسری این فسقلیا شدم عزیزم چقدر ناناس شدن بارلا جونم خاله عاشقته.مامانی عزیز ممنون که سر زدین


ممنونم عزیزم
مهسا(مامان هستی)
6 آبان 92 2:10
سلااااااام نرگی جووووونم شرکنده میپرسمااااا

چون خیلیییییی خوشم اومد و تو دلم مونده و همش منتظر پیام شمام


میام پیشت
مامان آنیل
6 آبان 92 10:23
ای جان قربون خنده بامزه ست عزیزم چه با مزه شدن با روسری


خدا نکنه عزیزم
ممنون
ناهید
6 آبان 92 13:16
عاشق این بارانم من


مامان بردیا
9 آبان 92 0:34
خانومی ماشااله چقد نازی مامانی واسش اسپند دود کن عاشقه اسمتم باران خانومبه ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامی نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزمچشم حتما میام خدمتون
شیدا
15 آبان 92 17:21
سلام ...چطوری؟ بیا دنبالم کارت دارم . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . حالا بیا دنبالم... . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . بیا نترس من باهاتم... .. . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . بیا پایین تر.. بیا حالا.. .. . . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . نه بابا سر کاری نیس... بیا تو . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . یه خبر داغ داغ واست دارم.. . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . دوس داری بدونی چیه اره؟ . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . .پس بیا...دیگه چیزی نمونده . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . چیه خسه شدی؟آره؟. . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . خوب حالا چشاتو ببند تا بگم 1 2... . . . . . . آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا
سارا مامانی شیدا
26 آبان 92 11:24
ای جونم چه عکسای نازی اسپند فراموش مشه لطفا عاشق اون عکس حزب اله لبنانم
خواهرفرناز
26 آبان 92 11:48
روز شمار وسال شمار نشان میدند چند روزی تا اغازین روزهای دومین سالروز بهاری شدنت نمانده دخترپاییز دومین سالروزبهاری شدنت پیشاپیش مبارک نرگس عزیزم اغاز سومین سالروز دراغوش گرفتن هدیه الهیت مبارک الهی همیشه سالم وسرزنده باشین
مامی نرگس
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااااااای مرسی فاطمه جونم