باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

اینم از امروزمون گوشیمو دزدیدن

1392/5/22 17:40
نویسنده : مامی نرگس
1,527 بازدید
اشتراک گذاری

باران جونم

دیشب که دقیقا یک سال و 8  ماه و 9 روزت بودت به تنهایی شب تو اتاق خودت خوابیدی

چند وقته میخواستم شبها تو اتاق خودت بزارمت ولی گفتم بزار حال و هوای پستونک از سرت بیرون بیاد بعد چون چند وقتی حس میکنم جات توی تخت پارک کوچکه چون شبها خیلی این ور و انور میشی روی این حساب گفتم از این به بعد روی تخت خوابت بخوابونم خدا رو شکر که خوب بود

اولین شب تو اتاق خودت

و اما امروز

بابایی ظهر اومد خونه تا بریم از هایپر استار خرید کنیم موقع برگشت من کیف دستیمو داخل چرخ گذاشتم و خودم توی پارنکیگ داخل ماشین نشستم و بابایی هم وسایل ها رو داخل ماشین میذاشت و یادش رفته در آخر کیف منو که اتفاقا بزرگ هم بود داخل ماشین بزاره و توی همون چرخ جامونده بود

تا اینکه اومدیم خونه 10 دقیقه ای طول کشید خواستم کلید خونه رو در بیارم فهیمیدم که کیفم جامونده دوباره برگشتیم سمت هایپر و دقیقا همون جایی که چرخ بود کیفم رو پیدا کردم و دیدم همه وسایلاش توش بود البته به درد کسی نمیخورد که برش داره چون ی دست لباس باران و شیشه شیر و دستمال مرطوب و پمپرز و.. وسایل باران داخلش بود بابایی گفت دمشون گرم کسی دست نزده ولی دیدم موبایلم توش نیست شک کردم گفتم شاید خونه گذاشتم دوباره برگشتیم سمت خونه دیدم تو خونه ام نیست دوباره رفتم هایپر  گفتن پارکینگهاشون دوربین نداره و گوشیت دیگه رفته

خیلی دلم سوخت گوشیمو 6 ماه پیش خریده بودم و سامسونگ بود حیف باشه شماره همه دوستام توش سیو بود  الهی کوفتش بشه گوشی ناااااازنینم رو برده

الان با بابایی تلفنی صحبت میکردم میخندید و میگفت عیبی نداره عوضش گوشیت جاش خوبه و دیگه از دست باران راحت شده چون جدیدا گوشیم همش دست باران بود و همش تو دهنش میذاشت و گازش میگرفت

باران گلم فدای  سرت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

fateme
22 مرداد 92 16:31
نرگس جون عكسي كه بازنشد
fateme
22 مرداد 92 16:58
افرين به باران خانوم كه تنهايي ميخوابهچه شجاعتي.باعرض شرمندگي من تا7سالگي پيش مامانم ميخوابيدماوخي براگوشي خيلي ناراحت شدم اوني كه برداشته حرومش بشه
مینا
22 مرداد 92 17:19
آخهههههههههههههه عیبی نداره نرگس جون فدایه یه تار مو باران عزیز ، انشالا تو زندگی تمام ضررها مالی باشه گلم
آتنا مامان روشا یدونه
22 مرداد 92 17:21
واقعا کوفتشون بشه چند روز پیش هم که ماشین ما رو دزد زد و از شانس فقط خرت و پرت برد ولی برای خرید دوبارشون باید کلی پول بدیم منم تا میتونستیم نفرین کردم و شوهرم هم همش میخندید که چه نفرینایی میکنم
tamana
22 مرداد 92 17:25
سلام،وای چه دختر بانمکی دارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!الهی خیلی خیلی خیلی جیگره ،من کم پیش میاد پیام بزارم ولی باران شما فوق العادست خیلی نازه . ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه عزیزه دلم،
الهام مامان یسنا
22 مرداد 92 17:29
آفرین باران جون. دیگه داره واسه خودش خانومی میشه. بدون پستونک و تنها تو اتاق خودش میخوابه. حیف باشه گوشیت نرگس جون. چه جالب گشته فقط وسیله به درد بخورش رو برداشته و کیف همونجا گذاشته. انشالله بهترش رو بخری دوست خوبم.
مامان آرمينا
22 مرداد 92 19:02
عززززززززززيزم اين خنده هاي بانمكت فدي سرتون اشكال نداره


ممنوم عزیزم
ماماطهورا
22 مرداد 92 19:56
اولا سلام دوما قربون باران جونم بشم كه انقدر خانوم شده كه تواتاق خودش تنهايي ميخوابه
سوما وايييييييييييي نرگس جون خيلي ناراحت شدم خدابگم چيكارش كنه تواين گروني نميدونم چطوري ميخورم اين مال مردم و


خدا نکنه عزیزم
عیبی نداره گلم فدای سرت
اتفاقا تو این گرونی بیشتر بهشون میچسبه بخورن
مامان آيسو وآيسا
22 مرداد 92 21:07
اسم جديد مبارك
چه خوب كه باران جووون تو اتاق خودش خوابيده آفرين به اين دخمل ناز
به خطر موبايلتم ناراحت شدم دزديدنش
باشه عوضش يكي ديگه خشجلشو ميگيييييييييري
هزار تا بوس برا باران جون رمززززز هم ندادي هنوززززززززززززز


ممنونم
اره خدا رو شکر دیگه مستقل شده
ایشالا عزیزم
mamane m@ni
22 مرداد 92 23:32
باران جونم بازم تبریک بابت اینکه تو اتاق خودت می خوابی
نرگس جون خودت خوبی؟؟؟
آره والا نمی دونم چرا زندگیا اینطوری شده
همه ی چی پشت هم اتفاق می افته اینقدر که وقتی واسه خودت نمی مونه.ی مدت کمتر بودی دلمون تنگ شده بود ولی حالا دست پر برگشتی منم با دیدن عکسای باران جون کلی لذت بردم



ممنونم فاطمه جون
اره خدا رو شکر
ایشالا هر چیه به خیر و خوشی باشه از این به بعد
mamane m@ni
22 مرداد 92 23:34
یادم رفته بود خصوصی عزیزم
مامان بابای الیسا
23 مرداد 92 0:13
نرگس جون بهت تبریک میگم بابت مستقل شدن باران جون آفرین دختر گلم که تو اتاقت خوابیدی قربونت برمچه خوب که اینکارو کردی من که در آرزش مونم آخه بابای الیسا هی میگه یه ماه دیگه اما بازم


مرسی الهام جون
خدا نکنه عزیزم
ههههههههههههه از دست این باباها که اینقده دخمل دوستن
مامان آلما
23 مرداد 92 0:24
آفرین به باران جون که میخاد از حالا جدا بخوابه واسه گوشی هم متاسفم. انشالله یکی دیگه بهترمیخری واااای من هنوز الما رو از خودمون جدا نکردم سخت نیست بیدار نمیشه گریه کنه

ممنونم عزیزم
چون باران از نوزادی عادت داشت روی تخت پارک خودش که کتار تختمون بود بخوابه خیلی اذیت نمیشه خودم شب چند باری بیدار شدم و بهش سر زدم و اونم صبح بیدار شد و همش گفت ماما شیر شیر تا صداشو شنیدم بیدار شدم و براش بردم خدا رو شکر دوباره بعدش خوابید
هستی
23 مرداد 92 0:48
وااااااااااااای عزیزه دل خاله چه ناز خوابیده خداروشکر ک تونستی از خودت جداش کنی مثل همیشه یه عالمه دوسش دارمنرگس جون من رمز عکسای آتلیتو ندارم ولی نمیدونم چحوری شد دیدمشون فک کنم رمزشو برداشته بودی وبلاگ ندارم اگه دوس داری میشه به میلم بدی ممنونت میشم البته اگه دوس داری , میلمو گذاشتم


ممنون خاله جووووووون
باشه حتما براتون میفرستم
شهرزاد
23 مرداد 92 3:09
آفرین باران فسقلیه شجاع دل
نرگس جونم اشکال نداره میدونم سخته ها ولی به قول خودت فدای سر باران


ممنون شهرزاد جووووووووووووووون
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
23 مرداد 92 9:12
چه اسم وبلاگتون قشنگه مبارکه
به نظرم خیلی به موقع عوضش کردی


مرسی ممنون
خواهرفرناز
23 مرداد 92 10:51
سلامنرگس جون
اول به باران جونم هزار افرین میگم که تنها خوابیده خیلی خوبه بزرگ شدی خانومی
چه قدر اون شب تا صبح نرگس جون استرس داشتی
دوم هم خیلی ناراحت شدم بابت گوشی عجب نامردی بوده اگه شماره سریالش رابدی پلیس بران پیداش میکنه میگن حتی اگه خاموشم باشه پیداش میکنه لااقل موبایل یکی دیگه را کشنمیره
وسوما هنوزم که هنوزه مامان وبابام میگن بیاپیش خودمون بخواب اگه ناراحتی گرمته یا سردته خودم دوست ندارم برم وگرنه اونا هم چنان مشتاقندخجالت نداره که من تا دبیرستان پیششون بودم تازه وقتی فرناز اومد بیشتر پیش هم میخوابیدیم

ممنونم عزیزم ولی استرس نداشتم چون باران از نوزادی عادت داشت روی تخت پارک بخوابه و هیچ وقت بغلمون نبوده به جز زمانی که مریض میشد
ههههههه چه باحال خوب شد که بزرگ شدی
به همسرم گفتم میگه ولش کن دیگه رفته
مامان ارغوان
23 مرداد 92 11:31
فدای سر باران اما اینجور مواقع چشم دنبالش میگرده,تازه من براتون اس ام اس فرستاده بودم.افرین به باران گلی که یواش یواش مستقل میشه


اره واقعا هر کی زنگ تلفنو میزنه میگم حتما دزده هست بهم میزنه ههههههههههه
fateme
23 مرداد 92 13:09
نرگس جون سلام عزيزم.خوبي؟؟باران جون خوبه؟؟ببخشيديه سوال داشتم فقط اگه زودجواب بديدممنونم چون عجله دارم/
سرويس تخت وكمدباران جون سفيده وبراي نوزاده من ميخوام براي نوجوانشوبخرم همين مدلو.ميخواستم بپرسم رنگش كه سفيده كثيف نميشه؟؟خاك بگيره بادستمال پاك ميشه؟؟lمثه روزاول زيبااي وسفيدي خودشوداره؟؟؟
مرسي عزيزدلمباران گلمم ببوس


سلام عزیزم ممنونم ما خوبیم سریویس خواب باران نوزاد و نوجوانه یعنی جند سال بعد میتونیم تبدیلش کنیم
خدا رو شکر جنسش خوبه و و با ی دستمال مثل روز اولش میشه
محیامامان دینا
23 مرداد 92 13:25
تنتون سالم باشه گوشی فدای سرتون .ولی گوشی خوشگلی بود.مدلش چی بود؟


ممنونم عزیزم سامسونگ گالکسی دقیقا یادم نیست
♥ نیم وجبی ♥
23 مرداد 92 14:06
ای جوونم آفرین به این دخمل خوب که تو اتاق خودش میخوابه
برای گوشیتون ناراحت شدم..حرومشون باشه
ایشالا بهترشو بخرید


نااااااازی
مرسی عزیزم اتفاقا خودمم دیشب به همسرم میگفتم ایشالا دزده تمام پول گوشیمو خرج دعوا درمونش کنه همسری کلی خندید گفت ولش کن بیخیال شو بزار دزده حالشو ببره کمتر نفرینش کن
مامان دینا
23 مرداد 92 14:25
اسم جدید وبلاگتون مبارک خانمی.آفرین به باران جون که تنها تو اتاقش میخوابه.
واسه گوشیتم متاسفم عزیزم.مگه تو این دوره زمونه چیزی از دست این ..... ها در امون میمونه.بچه رو از کالسکه اش برمیدارن گوشی که جای خود داره.


ممنونم عزیزم
اره واقعا باز جای شکرش باقیه که گوشیمو بردن
مرضیه
23 مرداد 92 17:01
سلام نر گس جون عیدت مبارک
فدای سرت گوشی گم شده این طوری همسرت مجبوره یه نوش رو بخره


ممنونم گلم
مرضیه جون گوشیم نو بود
بهاره مامان ونداد
23 مرداد 92 18:34
چه اسم قشنگی مبارک باشه
وای باران خانمی افرین به این دخمل شجاع من که هنوز نتونستم ونداد رو جدا کنم
خیلی ناراحت کننده بود چقدر بده ادم چیزی رو که دوست داره ازش ببرن


ممنون بهره جون
دیگه بی خیالش شدم
فهیمه مامی مهتا
23 مرداد 92 20:05
مستقل شدنتمبارک باشه باران جونم.... اوایل برای ما مامانها سخته منکه شبهای اول هر ساعت میرفتمو نگگاش میکردم ..هههه
بابت گوشی هم خیلی ناراحت شدم خانومی ... باز خدا رو شکر که اتفاق بدتری نیوفتاد جونت سلامت خواااهر ایشالله آقای همسر بهترش رو برات میخره


ممنونم ولی فعلا دوباره برگشت پیش خودمون
ممنونم ایشالا
سمانه مامان ستایش
24 مرداد 92 3:12
نرگس جون چه خوب داری همه مراحلو پشت سر میذاریاول پستونک حالا هم جدا کردن جای خواب.خیلی خوبه دوستم که زود عادتش دادی.
من همش نگران اینم که اگه ستایش بخوابه تو تختش صبح که بیدار شد و هنوز خوابالو بود از تخت بیفتهبرا همین تا حالا جداش نکردم
واااای چه بد که گوشیتو دزدیدنانشالا بهترشو همسری برات میخره دوستم
باران عزیزمو ببووووس.


اره دیگه من مامان فعالیم!!!!!
وقتی حفاظشو بالا بیاری دیگه نمیتونه بیوفته
آناهیتا مامانیه آرمیتا
24 مرداد 92 3:42
مبارک باشه مستقل شدنت عزیزم
خیلی ناراحت شدم نرگس جون بابت گوشی
حالا این باراپل بخر


باشه حتما
آسمونی ها
24 مرداد 92 10:41
آخه
ناراحت شدم!!!
ولی عیبی نداره این دفعه بابای باران سورپرایزت میکنه و برات یه آیفون 5 میخره

توش عکس هم داشتی؟
فدای سرتون . . . (وقتی ماشینمون رو دزد برده بوده و بقیه برای آروم کردنمون بهم میگفتن فدای سرتون، دلم میخواست کله شون رو بکنم و توی دلم بهشون جواب میدادم : شاید ما نمیخواستیم یه پراید صفر رو فدایی سرمون کنیم؟!؟ )
تا مدت ها چشمت دنبالشه تـــــــــــــــا یه گوشی خوشگلتر جایگزینش بشه!

ههههههههههه ایفون 5 برای ما بچه دارا مهمون دو روزه
هههههههههه کلی خندیدم
مامان بنيتا
24 مرداد 92 11:03
اسم جديد وبلاگتون مبارك واي تو يه پست نظر خواهي كرده بودين من همين اسمو پيشنهاد داده بودم
براي دزديدن گوشيتون هم متاسفم فداي سرتون


ممنونم گلم اره یادمه
مامان الینا،آنیتا
24 مرداد 92 11:22
عیبی نداره گلم فدای سر دختر بانمک من .ولی خودمونیم ها نرگس جون تل و گل سرهای باران حرف ندارن خیلی قشنگه همشون .منم کلی گل سر دارم اما تل یکی دوتا .باید به فکر باشم !


ممنونم سعیده جون قابل انیتا جونمو نداره
مامان سونیا
24 مرداد 92 11:57
ای جانم باران جونم من همیشه میان از عکسای باران لذت میبرم اهنگتون خیلی قشنگ گوشیم فدای سر باران ببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووووووووووسسسس


ممنونم عزیزم شما لطف دارین
آسمونی ها
24 مرداد 92 12:22
کامنتم کو؟
مهسا مامان نورا
24 مرداد 92 12:25
افلین دخترم چه ماهی هستی تو فدای سرت مامانی تنت سالم باشه


ممنون مهسا جون
الهام
24 مرداد 92 13:34
aval begam asheshe inm k tnhii mikhabe va az hamin alan mostaghel shode bad begam k fadaye saret ama khodemunima heyf shod


ممنونم عزیزم
عمه ی آتنا
24 مرداد 92 13:35
وای ناراحت شدم ولی انشااله بهتر جاش بیاد


ممنونم گلم
سحر
24 مرداد 92 19:18
سلام عزیزم من لز طریق وبلاگ آرمیتا جون با شما آشنا شدم و خیلی وقته میام وبلاگتون وخیلی دخترتونو دوس دارم اگه خواستید رمزو بدید ایمیلمو میزارم ممنون


باشه گلم میشه ایمیلتو بزاری
مامان آوینا
24 مرداد 92 20:01
سلام عزیزم
کار بسیار خوبی کردی باران را گذاشتی توی اتاقش بخوابه من الان سر این مساله با آوینا مشکل دارم. اینقدر خوابش سبکه نا میام بزارم توی تختش بیدار می شه


اخی عزیزم قربونش برم
تهمینه
24 مرداد 92 22:08
ای جاااااااااان باران خوشگله با اون دندوناش
مامان نرگس از بیکاری هنر در کردم از خودم دوست داشتی یه نگاه کن
nininamadi.blogfa.com


چشم حتما
لیلا مامان پرنیا
24 مرداد 92 23:49
اسم جدید وبلاگ گل دخترمون هم مبارکه خیلی قشنگه
بابت گوشیت هم خیلی ناراحت شدم ولی فدای سرت پیش میاد دیگه
راستی من رمز عکس های اتلیه یادم نیست
هزارتا بوس برای دختر ناز خاله


ممنونم لیلا جون میزارم برات
مامان ترنم
25 مرداد 92 15:25
10000000 تا واسه قطره بارونم


هلیا دخمل خوشگل
25 مرداد 92 15:33
سلام نرگس جون ببخشید دیر سر میزنم واقعا ناراحت شدم بابت گوشی ولی اشکالی نداره فدای سر باران جون و خانوادش خیلی خوبه که تونسته مستقل بشه خیلی دوسش دارم میبوسمش از دور

ممنونم گلم
مامان حسام كوچولو
25 مرداد 92 20:15
حيف از اين گوشي اما عيبي نداره فداي سر باران.


ممنونم مریم جون
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
26 مرداد 92 2:11
ی قــــــــــرار نی نی وبلاگی دیــــــــگه !!!! ســــــلام مامانای مهــــــــــــربون دوبـــــــاره یه قرار نی نی وبلاگـــــــی داریـــــــــم چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر،نوزاد و کودک MBC2013" از 20 لغایت 23 شهریور سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران (سالن های A38، 20، 21 و22) برگزار می گردد. زمان بازدید این نمایشگاه از 10 صبح لغایت 6 بعدازظهر برگزار میشود. قرار ما 22 شهریوره که هم روز جمعه است و هیچکی نمیتونه بهونه بیاره درضمن آقایون پدر هم میتونن بیان ...
محبوبه مامان الینا
26 مرداد 92 8:07
کوفتش بشه گوشی


الــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی
سمیه مامان آیسا
26 مرداد 92 8:58
افرین به باران کوچولو تو اتاق خودش خواااااااابید
بابت گوشیتون ناراحت شدم


ممنونم سمیه جون
فهیمه مامی مهتا
26 مرداد 92 11:16
نرگس جونم...من برات sms فرستادم که بگم نمیتونم بیام..گویا هنوز گوشی جدید نگرفتی و خااموش بودی ...جالبه که خالم که خونش پونکه همون روز خونم مهمون بودن ...دیگه نشد ...شرمنده ...امیدوارم بهتونخوش گذشته باشه ...


اره فهیمه جونم فعلا گوشی نخریدم
ایشالا قرار بعدی
الهام مامان یسنا
26 مرداد 92 11:18
عزیزم خصوصی
اتنا مامان نگین
27 مرداد 92 13:37
افرین به این گل دختر /وای ولی خیلی برای ما مامانا سخته من که تا یه مدت شبا بغض میکردم ولی خیلی خودمو کنترل کردم تا هواییش نکنم.


ممنونم
فعلا دوباره اومد پیش خودمون
فاطمه مامان الينا گلينا
30 مرداد 92 9:42
خدا ذليلشون كنه .اين دزداي گوشي را .البته مي توني از طريق مخابرات پيداش كني عزيزم .شكايت كن .جديدا 100 تا اينا از اين گوشي دزد ها را تو تهران در حال معامله گرفتن .اميدوارم پيداش كني.


الهی....
همسرم میگه وقته شکایت و ... نداره
مامان ستیانفس
30 مرداد 92 10:55
ان شالله همه این دزدا جز جیگر بگیرن
نمیدونم چه جوری مال مردم رو استفاده میکنن و هیچیشونم نمیشه،تاحالا دوبار گوشی نو منو هم دزدیدن


آخی عزیزم پس همدردیم
سحر
3 شهریور 92 5:22
ایمیلمو گذاشته بودم ولی بازم میزارم Sahar.refan@yahoo.com
مامان آناهیتا
4 شهریور 92 17:26
آفرین عزیز خاله که توی اتاقت می خوابی . پستونک رو هم ترک کردی آفرین دو هفته نبودم چقدر اتفاق های مهمی افتاده همیشه شاد باشی . بابت گم شدن گوشی هم متاسفم
☂ marjan ☂
7 شهریور 92 23:04
سلام نرگس جون!خوبی؟ الان داشتم نی نی گپمو میدیدم!شمارو جز دوستام داشتم! اومدم وبتون که باهم دوس بشیم! خوشحال میشم بیاین پیشم و اگر موافق به تبادل لینک بودین بهم بگین! بوس برای باران گلی
غزلانه
13 شهریور 92 17:09
ای خدا من فقط می خوام تو نازنازی رو بخورم


مامان ملیکا و ملینا
18 شهریور 92 22:29
عزیزم برای پیدا کردن گوشیت می تونی به پلیس مراجعه کنی به محض این که یه نفر یه سیمکارتی توش بذاره که استفاده کنه پلیس گوشی رو پیدا می کنی گوشی داداش منم همین طور گم شده بود داداشم رفت به پلیس قضیه رو گفت یه پرونده تشکیل دادن کمتر از یک ماه گوشی داداشمو پیدا کردن به پلیس خبر بده عزیزم


ممنونم عزیزم