باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

من چقدر خوشحالم....

1392/5/4 17:57
نویسنده : مامی نرگس
1,653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل یاسم

اول از یه خاطره خیلی خوب و خوش برات میگم(ههههههههه)smiley

 تو ی پست قدیمی برات نوشتم خدا رو شکر زیاد اهل گاز گرفتن نیشخندنیستی ولی اگه هم ی زمانی بخوایی کسی رو گاز بگیری اون نفر از شانسو اقبالمون کسی نیست جز من زبان

بارها  و بارها شده  که آقای پدر به باران جان گفته برو مامی رو گاز بگیر و تو هم مثل ی دختر حرف گوش کن سریع اطاعت کردی و بابایی هم کلی خندیده

و برعکسش کلی من باهات صحبت کردم و یادت دادم که باران جان مامی رو گاز نگیر

برای ی بار هم که شده به خاطردلخوشی مامی بابا رو گاز بگیر ولی تو همیشه میگفتی نه نه نه منم میگفتم اصلا گاز بده چه مامان باشه چه هر بیچاره ای دیگه که باشه

البته خیلی به جناب پدر جان گفتم به این بچه نگو گاز بگیره بده ولی کو گوشه شنوا

و بابایی این موضوع رو همیشه با افتخار هم پیش من و هم پیش بقیه به رخ میکشید مژه

تا اینکه امروز من داشتم با لب تاب بازی میکردم و تو هم بغل بابایی دراز کشیده بودی و یهویی دیدم صدای داد بابایی بلند شد

هم من هم باران جفتمون شوکه شدیم  تعجب

باران زد زیر گریه گریهولی من تو دلم عروسی بود 

تو دلم گفتم خدایا شکرت برای ی بار هم که شده جناب پدر طعم گاز ریزی که باران میگیره رو چشیدخنده

از این روزا برات بگم خیلی بانمک شدی تقریبا دیگه میتونی همه چیو بگی دیروز بابایی تو بالکن بال مرغ کباب میکرد که ی لحظه غافل شد و گفت وای سوخت و و از دیروزه تو هم میگی شوخت شوخت

وقتی میگیم اسمت چیه میگی بارلا

وقتی ماشین ببینی میگی ماشی ماشی

وقتی من علی رو صدا میکنم تو هم مثل من میگی عییییییییییی عییییییییییی

دیشب و پریشب بعد از افطار رفتیم پارک جوانمردان و اونجا  هر شب جشنه

و کلی بهت خوش گذشت شب اول با خانواده من و شب دوم با خانواده بابایی خب عدالت باید برقرار باشهچشمک

 عکساشو میزارم تو ادامه مطلب

این روزا حسابی خوابت به هم ریخته شبا تا ساعت 3 بیداری و روزها تا 1 میخوابی

دیشب مامانی اومد خونمون و برات بستی موزی خرید همین که دیدی کلی ذوق کردی و گفتی بسی بسی

منم اومدم زیرانداز انداختم و خواستم بهت آموزش بدم که شاید یاد بگیری

اینجا میگم دخترم با دست نه فقط با دهنت بخور ولی تو با دست نشونم میدی که شکلاتاشو در بیاری

دیدم نخیر یادگیری در کار نیست پیاله آوردم و گفتم با دست نخور با قاشق بخور

نمی دونم چرا در آخر باید با دست رو صورتت بکشی

باران و دست دسی کردن و نا نای کردن

باران: پرهام تو هم اینجا بودی

باران و پرهام در حال خوش و بش

مدل جدید نشستن توی کاسکه

 و در آخر دخترم نمازت قبول

 

 

 

نوشته شده در 25 تیر 1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

شهرزاد
25 تیر 92 20:33
الهی بگردم دور اون نماز خوندنت عسل من دیروز داشتم ب همسری میگفتم بچه ما باید 2تاخصوصیتو حتما داشته باشه مث باران قلمبه همیشه پستونک بخوره بعدشم ب مدت طولانی 4 دست و پا بره بچه ای این کارارو نکنه بچه نیس;-) راستی مامی نرگس ما شاید 5شنبه بیاییم جوانمردان شب اگه دوست دارید و امکانش و دارید بیایید همدیگرو ببینیم من دلم ضعفه بارانو میزنه شدید:-*اگه خواستید بی زحمت ساعتشو اینارو تو وبلاگم بهم بگید


خدا نکنه عزیزم
خوشحال میشم منم ببینمتون
میام وبت
مرمر
25 تیر 92 22:01
وای واسه عکس آخری غش کردم ازخنده قربونت بشم باران جونی..مامان نرگس چرا نمیزاری موهای باران جونی بلند بشه ببخشا فضولی کرد


خدا نکنه عزیزم
به خدا من کاری ندارم خودش موهاش بلند نمیشه من فقط چتری هاشو اونم 1 سانت کوتاه کردم همین!!!!!!!!!!!!!
مامان مهدیس و ملیسا
25 تیر 92 23:31
وای خدا الهی من فداشششششششششششش بشم این دخمل نازو


خدا نکنه دوست خوبم
مامان مهدیس و ملیسا
25 تیر 92 23:31
از این گاز نگو که دلم خونهههههههه نرگس


شما هم!!!!!!!!!!
مامان مهدیس و ملیسا
25 تیر 92 23:32
چه مدل باهالی تو کالسکه نشسته شیوه نوینه


مامان مهدیس و ملیسا
25 تیر 92 23:32
در آخر نمازت قبول باشه خانومی

مامانی التماس دعا




ممنونم عزیزم همچنین نماز و روزه های شما


ماماطهورا
25 تیر 92 23:52
عزيزمممممممم قربون اون نماز خوندنت شم نمازت قبول
نرگس جون ميبيني از دست اين باباها همشون اينطورين همسر من از الان ميگه بزار ني ني بياد ببين چيا يادش ميدم كه سرت بياره


خدا نکنه خانومی
دقیقا آقایون همه مثله هم هستن
مامان آیسو وآیسا
26 تیر 92 1:29
وای قربون نماز خوندنت ناز گلممممممممممنرگس جون بچه رو یاد میدی گاز گرفتن یهو دیدی دنیا بر عکس شد جایی که نباید گازت گرفت آبروت رفتهزار تا بوس برا باران نازم ومامان نرگس مهربونش


خدا نکنه گلم
همینو بگو
ممنونم شما هم گل دخترا رو ببوووووس
mamane m@ni
26 تیر 92 2:02
عزیزمی
قربونه نماز خوندنت خاله تو هم مثل مانی وقتی میری سجده دوست داری از لای پاهات ببینی پشت سرت چه خبره؟؟؟

هنوزم که پستونک می خوری



اره خاله جونم اونم شدیدا عروست پستونکیه
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
26 تیر 92 2:05
واااااااااااااای خیلی بامزه بود ماجرای گاز گرفتن
ترنم موقعه شیر خوردن عادت کرده بود یه مدت گاز بگیر در حد اینکه خون میومد باورت نمیشه چنان دردیم میگیره که اون لحظه به زور کنترل میکنم خودم و در اخر دعوا میکنمش که انجام نده باباش میگه اااااااااا چکار داری بچه رو میگم بزار بیاد یه دفعه تورو گاز بگیره ببینم دوباره همین و میگی
عکساش خیلی ناز بود جینگیل ناز مخصوصا نماز خوندنش قربونت برم من


امان از دست ای باباها
خدا نکنه ممنونم
♥ فائزه ♥
26 تیر 92 2:52
سلام مامان باران جون من فائزه هستم خواهر فاطمه ، ديگه از اين به بعد از هم جدا شديم خوشحال مي شم به منم سر بزنيد منتظرتون هستم. راستي لينكتون كردم با اجازتون لطفا منم با اسم دختر نارنجي لينك كنيد.


چشم دختر نارجی
چرااااااااااااا جدا شدین؟؟
صفورا مامان آوا
26 تیر 92 9:11
عزیییییییییییییییزم مزدم از خنده از جریان گاز
الهی من فدای اون حرف زدناش و نماز خوندنش
خصوصی داری


خدا نکنه صفورا جون
مهدیه
26 تیر 92 11:44
نازیییییییییییییییییی!
دلم بستنی خواست با زبون روزه!!!
موند واسه بعد افطار!
نمازات قبول جوجو


آخی شرمنده ام
ممنونم
مامان آرمينا
26 تیر 92 13:50
فداي نماز خوندنت عـــــــزيـــــــــزم
ماجراي گاز گرفتن خيلي با مزه بود بالاخره آقاي پدر مزش رو چشيد


خدا نکنه عزیزم
صفورا مامان آوا
26 تیر 92 13:53
ببین فردا می خوایم بچه ها رو ببریم استخر کشوری آناهیتا هم میاد
منم خودم روزه ام 5-7 میریم که تا میرسیم خونه افطار بشه بخوریم
استخرش جووریه که میشه سرتو تو اب نکنی میای؟؟؟

نمیتونم
خواهرفرناز
26 تیر 92 14:15
خیلی باحال بود یه جورایی تو دل ما هم قند اب کردند
باران چی شوخت؟
همیشه ایشالا خوش باشین
جیگرتو برم با این بستنی وپستونک خوردنت
مدل جدید نشستن در کالسکه را عشقه
وای عزیزم نماز خوندنش راببین
انعطافو چرا همیشه بچه ها این طوری نماز میخوانند؟
بوووووووووووس برای

ههههههه خوشحالم
خاله جون غدامون شوخت
ممنونم همچنین شما
فقط من ی معذرت خواهی به شما بدهکارم شرمنده دوست خوبم تو پست قبلی که نظر گذاشته بودی اومدم تایید کنم دستم خورد پاک شد
mamane m@ni
26 تیر 92 16:14
بارلا جونم چطوره؟خوبی خاله؟
نرگس جونم شما خوبی؟اونقدرا هم که گفتی تعریفی نیستما,حالا بعد میبینی خودت.
میبینی تو رو خدا این بچه ها رو,مانی هم بدون اینکه باباش ازش بخواد می بوستش ولی من که ازش می خوام ناز می کنه یه وقتایی بازم میره باباش رو میبوسه...اونم کلی می خنده و کیف میکنه



مرسی فاطمه جونم
چرااااا اتفاقا خیلی بیشتر از اونی هستی که تصورشو میکردم
هههههه اتیش پاره هستن ای وروجکها
مهسا (مامان هستی)
26 تیر 92 16:53
سلاااااااام عزیییییزم قربونت برم دلم براتون یه ذره شده بود

وااای جیگرتو بخورم که اینقد ناااااااااااااز داری


خدا نکنه
ما هم دلمون براتون تنگیده بود
خواهر فرناز
26 تیر 92 17:23
آخی دیدم نظرم نیست گفتم شاید وقت نکردی تاییدش کنی دوباره میذارمش نرگس جون
عزیزم سلام ما به روزیم با 3تا پست جدید


خلاصه شرمنده ام
محبوبه مامان ترنم
26 تیر 92 18:38
سلام نرگس جان.
خاطره گاز گرفتن باران خیلی جالب بود. از این دخترهای بابا دوست همچین کاری کم پیش میاد.
ولییییییییییییییییییییییی
ولی قربونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش برم با اون چادرش و نماز خوندنش.
باورت میشه از این عکسش اشک تو چشمهام جمع شد. ماشاالله ، هزار ماشاالله.
امروز دم افطار از طرف من یک بوس آبدار بکنش که جای افطاری من باشه. آخه اگه اینجا بود قورتش می دادم این دردونه ناز نماز خون رو.
خدا حفظش کنه واسه تو و باباش.
ماشاالله.

اره واقعا
الهی از بس که مهربونی عزیزم
چشم حتما
فهیمه مامی مهتا
26 تیر 92 19:25
فدااااای اون نماز خوندنت باران خانوووووم ... من که همیشه عاشقتم ... میبوسمت هزارتا


خدا نکنه گلم
نازنین
27 تیر 92 2:39
واااااااااااااااااااااااااای عشق من عزیز من خوشگل من قربون قد و بالات قربون نماز خوندنت جیگر منعاااااااااااااااشقتم
نرگس جونی عجب مویی کوتاه کردی خانوووم به به به
ژرنالی زدیا


خدا نکنه نازنین جون
میبینی عزیزم اگه مدله جدید خواستی در خدمتیم
آناهيتامامانيه آرميتا
27 تیر 92 2:51
عزيزم خيلي مهربوني كه بالاخره دل ماماني روشادكردي وبه بابايي طعم گازرونشون داديقربونت عسل خاله كه انقدرنازنمازميخوني
هزاااارتابوس


ممنونم

خدا نکنه عزیزم ارمیتا عسلیو ببوس
آناهيتامامانيه آرميتا
27 تیر 92 2:52
راستي نامردجواب smsمو ندادي


انا جونم شرمنده ام دوستم
مامان ترنم
27 تیر 92 5:40
قطره ی بارونم من به دوست جونیت آقا سام هم رای دادم
الهی فدات شم مومنه خانوم
به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم


ممونم خاله جون بابت رای به سام عزیز
خدا نکنه عزیزم
چشم حتما
محبوبه مامان الینا
27 تیر 92 8:16
این پیروزی رو بهتون تبریک میگم
ای جونم عکسها بر پرهام و نماز خوندن خیلی قشنگه


ممنون محبوبه جون
ممنونم چشمات قشنگ میبینه الینا عزیزمو ببوس
شهرزاد
27 تیر 92 11:55
باشه مامانه باران پس باشه یه روز دیگه ما به خاطر دیدن باران میخواستیم بیاییم ایشالله یه بار دیگه یه جای دیگه همو میبینیم بوووووس


شرمنده ام شهرزاد جون
♥ فائزه ♥
27 تیر 92 17:56
وااااااااااااااي چقد نــــــــــــــــاز نماز مي خوني عزيزم. بستني ميخوري دلم خواست توي ماه رمضونيه


ممنونم عزیزم
آخی ببخشید عزیزم
مامان سارا و کیان
27 تیر 92 23:47
باران عشقم عسلم عروسم دلم برات یه ذره شده بود .
قربون اون عکست بشم شکموی من .
نرگس جونم سلااااااااااااااااااااااااام
دلم براتون تنگیده بود حسابی
ایشا... زود به زود میام بهتون سر می زنم
راستی باباشم حقش بود که یه گاز ریز بارونی گرفته شد !!!!!!!!!!


ممنونم عزیزم ما هم همینطور
مامان آناهیتا
28 تیر 92 1:42


قربون بستنی خوردنت



خدا نکته عزیزم
مامان آلما
28 تیر 92 13:32
منم مشکل گاز گرفتنو با آلما دارم. ولی هر وقت آلما گازم میگیره بش میگم برو بابا رو هم گاز بگیر اونم میره میگیره البته الان گاز گرفتنش کمتر شده. راستی چقدر قشنگ سجده کرده


فک کنم همه مامانا این مشکلو داشته باشن
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
28 تیر 92 13:53
عزیزدلمی کوچولو ...
فدای اون نماز خوندنتـــ بشم خاله جوووون ...
ایشالا خدا همیشه همراهتــــ باشه...
شـــــــــــــاد باشیــــــــــــــــن

ممنونم خاله جون
خدا نکنه عزیزم
امیر علی رو ببوووووووووووس
شهرزاد
28 تیر 92 14:04
دشمنتون شرمنده این چه حرفیه


شهرزاد جونم خیلی مهربونی
ماماطهورا
28 تیر 92 15:00
قالب نو مباركككككككككككككك خانومي


ممنونم عزیزم
مامان آوینا
28 تیر 92 15:26
سلام عزیزم
وای چقدر این عکس باران خوردنیه من که بهش رای دادم خیلی بامزه است.
راستی عزیزم ما برگشتیم دوست داشتی سری به ما بزن خوشحال می شیم


مرسی عزیزم لطف کردی
بله حتما
مامان آروین
29 تیر 92 0:55
این بچه ها ی ناز نازی چه خاطرات شیرینی برامون به یادگار می گذارند قربون دختر خوشگل عسلیم بشم . کمتر مامانیه که حداقل یک بار طعم گاز های نی نی شو نچشیده باشه و جیغش هوا نرفته باشه .
دختر نازمو ماچ بارونش کنید


اره عزیزم
واقعا همینطوره
آروین جانم رو ببوس
ღ مونا مامان امیرسام ღ
29 تیر 92 2:11
چیزی که عوض داره گله نداره
قررررربون نماز خوندنت بشم عزززززززززززززیزم
بستنی هم نوش جونت
برای پستونک خورهای گوگولی


ههههههههههه همه مامانا دلشون حسابی پر بوده
خدا نکنه امیر سامو ببوس
مامان بهداد
29 تیر 92 10:16
ای جانم که چادر نماز هم داری
بهداد منم نماز خوندن و خیلی دوست داره.
من همیشه می گم نماز این بچه ها قبوله. تا می بینم که بهداد داره نماز می خونه بهش می گم بهداد دستات و بگیر بالا و دعا کن.
دعاشون هم می گیره.
امیدوارم که نماز و دعاهای باران گلی هم قبول باشه.


اره واقعا چون دلشون پاکه
ممنونم
فاطمه مامان الينا گلينا
29 تیر 92 10:19
امان از دست اين باباهاي خبيث الدله كه بچه ها هم فقط حرف اونا را گوش مي دهند.
تا ساعت 3 بيداري؟ يه باركي سحري را هم بخور بخواب .روزه كله گنجشكي مي گيري با اين حساب!!!


هههههههههههه دقیقا
اره عزیزم همینو بگو
هلیا دخمل خوشگل
29 تیر 92 12:21
باران جونم قربونت بشم عزیییییییییییییزم عاشق نماز خوندنت شدم
نرگس جون خوبی دوست عزیزم یکی از ارزوهای من و بابایی هلیا اینه که دخملمون مومن و نماز خون بشه مثل باران خانم گل برامون دعا کن

ممنونم گلم خدا نکنه
مرسی عزیزم بابت لطفی که بهمون داری من فقط از خدا میخوام باران مومن و نماز خون بشه
شیما مامان درینا
29 تیر 92 13:47
ای جانم با اون نماز خوندنت ماشالا به دامنه لغاتت کلی ماجرای گاز گرفتن خنده دار بودچه کار خوبی کردین عدالت و برقرار کردینا


خدا نکنه شیما جون

الهام
31 تیر 92 10:36
جیگری جیگر


مهرنوش مامان مهزیار
31 تیر 92 10:48
آی حال کردم تا باباش باشه گاز گرفتن اونم گاز از مامانی رو یاد بچه نده.


نرگس
3 مرداد 92 2:16
عزیزمممممممم تو عشق خاله هستی.


ممنون نرگس جووووووووووون
اسیر عشق
4 مرداد 92 19:49
سلام انشالا که هم بارن جون هم پدر ومادرش همیشه سلامت باشند.خواهر جون من شما بدون که دخترا بابای هستن پس توقع نداشته باش که بابارا گاز بگیره ولی شمارا هم گاز میگیره هم با اون دستای نازش میزنه البته از روی دوست داشتن

ممنونم عزیزم
بله صدرصد حق باشماست
پریسا74
16 مرداد 92 13:21
الهی..عسیسم..خدا براتون هزار سال حفظش کنه.ایشالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشین.
سمیرا
20 مهر 92 17:32
عزیزممممممممممممم
کلی لذت بردم از خوندن پستات
تا اینجا همشو تک تک خوندم

ماشالله به این دخمل خانوم خوشگلللللللللل


مرسی سمیرا جونم
غزل
11 آبان 92 16:45
ای جونم ناز خانوم