باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

یه جمعه پر کار

1392/4/14 20:01
نویسنده : مامی نرگس
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

گل من امروز صبح رفتیم خونه مامانی و بعد از خوردن ناهار 

تو علی رفتین حیاط و تو شستن فرشها به بابایی کمک کردین .و البته کلی هم آب بازیSprinkler

علی (پسر عمه مهتاب) و بارانم

فرش اتاقتم حتما باید خودت با ی لنگه  دمپایی میشستی

با دقت زیاد مشغول آب بازی

ی دفعه ای دلت خواست بابا رو خیس کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

خاله فاطیما(مامان ایلیا)
14 تیر 92 19:35
سلاااااام دوست جون ایلیای من تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده میشه کد 242 رو به شماره 20008080200 بفرستی و اینطوری به ایلیای من رای بدی؟ ممنون
فــ ـرشــ ـته
14 تیر 92 21:33
تا دیدم برام نظر گذاشتی
بعدشممرسی به یادم بودی
مامانی این بچه خوشمل کجاش قلنبس؟؟
بزرگ بشه ببینه بش میگفتی قلنبه
یه حساب برات پر میکنه
راستی من متوجه نشدم سری قبل باران جون برنده شد؟؟
من بش رای داده بودم


میام وبت
خواهر فرناز
14 تیر 92 21:48
آخ جون آب بازی منم دلم میخواد

اوا میگفتی باران جونم بذارم تو ستاد تبلیغاتیمون

پایدار




منمون دوست خوبم


شهرزاد
15 تیر 92 2:42
سلام خوب هستید من خیلی وقته وبلاگه باران جونو دنبال میکنم تازه برای خودم ی وبلاگ ساختمو لینکتون کردم خوشحال میشم پیشم بیایید راستی فکر کنم خونه هامون بهم نزدیکه هر جاییکه عکس دارید توش نزدیکه ماس امیدوارم ی روز فرشته کوچولوتونو ببینم یه جا
وحید
15 تیر 92 2:48
سلام من همینطوری وبلاگا و سایتا رو میگشتم به وبلاگ شما رسیدم...وب خوبی داری بچه تم خیلی ماهه..وب منم بیا......


ممنونم
سارا مامانی شیدا
15 تیر 92 11:12
باران جونم خوش به حالت که موقعیت به این خوبی برای آب بازی داری

مرسی خاله جونم جای شیدا جونم خالیه
فاطمه مامان الينا گلينا
15 تیر 92 11:26
خسته نباشي عزيزم اين قدر كار كردي


ممنون خاله فاطمه جون
مامان ايسو وايسا
15 تیر 92 11:31
واي چه دختر با سليقه اي ...تو اين گرما اب بازي خيلي كيف داره خوش به حال باران جون شده


ممنونم عزیزم
اره حسابی کیف کرد
عاطی مامان نی نی
15 تیر 92 13:56
سلام نرگس جون به باران شکمو رای دادم.
باران جون با چه دقتی فرش می شوره قربونش برم. دقت نظرش تو اب بازی منو کشته


مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
الهام
15 تیر 92 20:52
خاله جون خسته نباشی عزیزم
آخ حال میده تو این گرما آب بازی


اره خاله الهام جونم جای شما خالی بود
مامان ایمان
15 تیر 92 22:13
سلام عزیزم دلمممم ایمان جونم توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین این کد 454 رو به این شماره 20008080200 پیامک کنید دوستونننننننننننننننن داریممممممممم
مامان آناهیتا
16 تیر 92 12:26
ای جانم دلم برات تنگ شده بود


ممنونم عزیزم
مامان ایسان
16 تیر 92 20:40
وای یادش بخیر منم بچه بودم عاشق فرش شستن تو حیاط بودم اونم واسه اب بازیش چقد خوب بود
معلومه چقدم به باران جونم داره خوش میگذره


اره منم همینطور عاشق آب بازی بودم
آیسان جونمو ببوس
آتنا مامان روشا یدونه
18 تیر 92 12:13
بازم این طفل معصوم رو به کار گرفتی نرگس جون فکر کنم بزرگ شه حسابی خونه دار بشه . چه خوبه که حیاط دارید ما که در حسرت یه وجبشیم


اره عزیزم دخملمون کاریه
اره خدا نه عزیزم
ما هم تو آپارتمانیم ولی خونه مادرشوهرم حیات داره و هر بار میریم نهایت استفاده رو میبریم
خاله پارمیدا
18 تیر 92 21:05
سلام نی نی جون ما به شما رای میدیم امیدواریم شما هم به ما رای بدید و پیشموت هم بیاییدمنتظرتون هستیم


مرسی عزیزم
با اون مرغ خوشمزه ای که میخوره مگه میشه بهش رای ندم
mamane m@ni
18 تیر 92 23:15
بارانم خاله حسابی آب بازی کردی نه؟؟؟
راستی به مامانت هم آب پاشیدی با اون دوربینش که همیشه دنبالته تا کودکی هات رو ثبت کنه



اره خاله جون جای مانی جونم حسابی خالی بود
اره منم حسابی خیس کرد
همه فک میکنن خبر نگارم
مهرنوش مامان مهزیار
19 تیر 92 11:10
سلام دوستان گل حلول ماه مبارک رمضان مبارک. امسال نیر مانند سال گذشته تصمیم گرفتم که ختم گروهی قرآن رو با شرکت شما مامان های گل برگزار کنم. شما عزیزان لطف کنید و جزء های مورد نظرتون رو ارسال کنید تا به اسم شما در جدول ثبت بشه. در صورتی که یک جزء را چند نفر انتخاب کنند براساس تاریخ و ساعت ارسال به اسم اولین نفر ثبت و جزء دیگری به اسم نفرات بعدی ثبت خواهد گردید. منتظر پیام های شما عزیزان هستم تا همه باهم در ثواب ختم قرآن در این ماه مبارک شریک باشیم. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان مهرنوش مامان مهزیار
آسمونی ها
20 تیر 92 10:58
آفرین به تو دختر که اینقدر توی کارهای خونه کمک مامان و بابا هستی ... والبته شیطون


ممنونم
هلیا دخمل خوشگل
20 تیر 92 12:03
سلام نرگس جون ممنون از پیشنهادت باران جون تو مسابقه که شرکت کرده بود برنده شد قربونش برم که انقد با مزه شده امیدوارم یه روزم دختر منم بزرگ شه و تو کار خونه کمکم کنه


ایشالا عزیزم
صفورا مامان آوا
25 تیر 92 10:33
وای چه خوب که حیاط دارن می تونن بچه ها بازی کنن توش


اره خدا رو شکر
مامان کیاراد(آرزو)
5 مرداد 92 1:36
الهی چه دختر ناز و بانمکی
خدا حفظش کنه...به ما هم سر بزنید مامانی


ممنونم عزیزم
باشه حتما میام
مامان رهام جون
5 مرداد 92 1:38
وای عزیزم چه بامزه ای تو.ماشاا...زرنگم هستی.خدا حفظت کنه گلم
به ما هم سر بزنید


ممنونم عزیزم
چشم حتما
mahsa
5 شهریور 92 21:07
خوش ب حاله بچتون که انقد دوسش دارینو لحظه لحظه ها و همه چیش واستون عزیزه و این وبو واسش زدین انشاالله اونم قدره خوبیا و توجهاتونو بدونه حتما وقتی بزرگ شه خیلی خوشحال میشه از ثبت لحظاتی که دیگه یادش نیس