باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

کلاردشت خرداد92

1392/4/7 11:06
نویسنده : مامی نرگس
4,760 بازدید
اشتراک گذاری

باران من

روز 25 خرداد با خانواد بابایی راهی کلاردشت شدیم و به خاطر شما صبح زود راه افتادیملبخند

  تو هم  کلی تو راه خوابیدی و خدا رو شکر اذیت نشدی خواب زمانی که برای صبحانه نگه داشتیم بیدار شدی و کلی با خوشحالی همه جا رو نگاه میکردیقلب

کلاردشت برعکس همیشه که خیلی سرد بود اینبار هوا گرم بود و من خیلی خوش حال که نمیخواد کلی لباس تنت کنمنیشخند

انتخابات ریاست جمهوری هم تموم شد و مردم خوشحالی میکردن که روحانی رای آوردهلبخند

و بازی ایران و کره رو هم تو کلاردشت دیدیم و بعد از بازی بیرون رفتیم کلی بزن و برقص بود قلب

 

 

تو ماشین مشغول خوردن نون تازه

 

 

هر کسی رو میدیدی بوس میفرستادیماچ

بهار 92

بهار 91

شبها توی بالکن با دیدن ستاره ها شیر میخوردیفرشته

صبح ها هم صبحانهقلب

قربون اون عطسه های بی صدات

باران مشغول چیدن گیلاسزبان

بهار 92

بهار 91

ساحل نمک آبرود

( چون قبل اینکه بریم تو اخبار شنیدم آب دریا آلوده شده نذاشتیم آب بازی کنی )

ولی کلی سنگ بازی کردیچشمک


 

بازم بستنی !!!!ناراحت

کلی از دیدن گاو ها لذت می بردی و هر بار که گاو میدیدی میگفتی گا گا و بعد میزدی رو سینه ات وهمش میگفتی عزی عزی عزی (عزیزم)

اینجا هم آب رو نشونمون می دادی

چند وقتی که دیگه دوست نداری بغل همه بری و همش نگرانی که من پیشت نباشم

هر بار که یه نفر میخواست بغلت کنه میگفت باران بیا بریم تاب بازی چشمکو تو هم به بهونه تاب میرفتی بغلشبغل

و لی در آخر همگی تاب سوار شدیم غیر توناراحت

 

تاب تارزان در جنگل عباس آباد

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

عاطی مامان نی نی
29 خرداد 92 19:30
سلاااام.همیشه به گردش و شادی باشه ایشالا.اول که قربون اون انگشتای لاک زده باران جون بشم.چقده نسبت به پارسال دختر بلا بزرگ شده.

مرسی عاطفه جونم
مامان ایدین
29 خرداد 92 19:58
خانومی عکس ها فوق العاده خوشکل بود و مثل همیشه باران توش میدرخشید
خیلی نازه ببوسش از طرف من


ممنونم عزیزم
مامان آرمينا
29 خرداد 92 20:02
هميشه به سفر منم عاشق كلاردشتم و واسم پر از خاطره. باران جون باز كه مامان بعد از بستني خوردنت بايد حمامت كنه عــــــــــــــــزيزم...
راستي خيلي دلبر شدي خوشكل خاله


جدی منم کلاردشتو خیلی دوست دارم
نسیم (مامان آروین)
29 خرداد 92 21:15
سلام نرگس جون دوست خوبم معلومه که به پرنسس خوشگلمون خیلی خوش گذشته . روزهاتون همیشه به گردش و تفریح و خوشی باشه . از دیدن عکسهای خوشگل دختر نازم و مناظر زیبا و بکر شمال خیلی لذت بردم . باران جونو ببوسید


مرسی نسیم جونم
♥ نیم وجبی ♥
29 خرداد 92 21:21
به به چه جای قشنگی
همیشه به گردش..چقدر ناازه عکسهای باران گلی
وای چه تاب باحالیه
همیشه شاد و سلامت باشین دوستم


مرسی عزیز دلم همچنین شما
sara
29 خرداد 92 23:14
سلام عریرم.عکسای آتلیه دختر نازتو دیدم.خیلی قشنگ بودن.منم میخوام نی نیمو ببرم آتلیه سها.میشه در مورد قیمتش بهم بگی.آخه من میخوام از شهرستان بیام.ممنون میشم همین جا جواب بدی




عزیزم قیمتاش مناسبه من جدیدا نرفتم شماره آتلیه رو میزارم خودتون بپرسین 22245302


مامان آناهیتا
29 خرداد 92 23:25
سلام عزیزم خوشحالم بهتون خوش گذشت

با دیدن عکس هاتون دلم برای شمال تنگ شد
مثل همیشه زیبا ببوسش ز طرف من این فرشته نازتو مامانی


مرسی گلم
شما هم مثل همیشه لطف دارین
ღ مونا مامان امیرسام ღ
30 خرداد 92 0:22
اااااااااااااااااای جان
عکس اول رو که دیدم نمیدونید چقدر کیف کردم حتی به امیرسام و باباییش هم نشون دادم
امیرسام که تا دید گفت نوم(نون)
همیشه به گردش عزیزم.خوشحالم بهتون خوش گذشته
عکسهاتون هم خیلی قشنگ بود.مخصوصا اون دو نفرتون لب دریا
بوووووس برای باران عزیزم


ممنونم قربونش برم هوس نون کرد
شیدا مامان الینا
30 خرداد 92 0:57
به به ان شالله همیشه به سفر و شادی .
این دخملی هم که حسابی خوردنی شده عکسهات هم که یکی از یکی قشنگ تر مخصوصا بوس فرستادنت و نون خوردنت . این هم از طرف من


ممنونم
با چشمای قشنگت میبینی
هلیا دخمل خوشگل
30 خرداد 92 1:10
باران جون امیدوارم حسااااااااااااااااابی بهت خوش گذشته باشه خاله جون فدات شم چقدر با نمک شدی میبوسسسسسسسسسمت


ممنونم گلم
کبوتروباز وبلاگی مخصوص روابط دختر و پسر
30 خرداد 92 7:12
_________________$$$$$$ ___ سلام ________$$$$$$$$ _دوست خوب من _$$$$$$$$$$ _____ من آپم ______$$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$$$$___ ____________________$$$_$$$$$$_$$ __$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$ _$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$ ___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$ _____$$$$________$$$$$$$$$$$$ _______$__________$$$$$$$$$_$$$ ________$__________$$$$$$$$__$$$ _________$_________$$$$$$$____ $$ __________$_______$$$$$$$$_____$$ ___________$_____$$_$$$$$$_____$$ ____________$___$$__$$$$$$$___ $$ _____________$_$$___$$$$$$$$__$$ ______________$_____$$$$$$$$___ _______________$____$$$$$$$ ravabetgfbf.blogfa.com_$$$$$$ ____________________$$$$$ ___ وبلاگ کبوتر و باز ____$$$$ ____________________$$$$ ______موضوع:________$$$$ ____________________$$$$ __ روابط دختر و پسر ____$$$$$ ____________________$$$$$$ ____________________$$$$$$$ ____________________$$$$$$$$ ____________________$$$$_$$$$ ____________________$$$$__$$$$ ____________________$$$$__ $$$$ ____________________$$$$___$$$$ __ نظر يادتون نره _____ $$$$$___$$$$$ _________________ $$$$$$___$$$$$$ ___________________$$$_____$$$_$ _________________$$$_$__$$$$__$ ممنون از حضورتون... مايل بوديد با رو با اسم روابط دختر و پسر لينک کنيد. بعد از مطاله هر مطلب ما رو با نظرات خودتون همراهي بفرماييد
صفورا مامان آوا
30 خرداد 92 9:16
وای وای چقققققققققققدر دلم مسافرت و دریا و جنگل و اینا خواست معلومه حسسسسسسابی بتون خوش گذشته همیشه به گردش
تاب تارزانتونم خیییییییییلی باحال بوده
راستی آوا هم عاشق نون تازه اس
رمز خصوصی


ایشالا قسمتتون بشه به همین زودیا آوا جونمو ببوس
الهام
30 خرداد 92 9:19
سسسسسسسسلام
سفر بخیر
اول از همه بگم عکس آخری واقعا قشنگ شده و از هنر عکاسی برخورداره
بعدش بارون جونم که حسابی حتما شیطون شده و کلی آتیش سوزونده،حال کردم با دیدن عکساتون،همیشه شاد باشین و پایدار
میبوسم بارانمو


مرسی گلم
مینا
30 خرداد 92 10:45
همیشه به گردش و مسافرت عزیزم
دوباره آدرسمو واستون میزارم باران جونو ببوس
http://minamosavi.com.niniweblog/


سلام مینا جان چند باری با همین ادرس اومدم ولی نمیدونم چرا باز نمیشه
الهام مامان یسنا
30 خرداد 92 17:33
همیشه به گردش و تفریح. عکس های پارسال و امسالش نشون میده ماشالله چقدر بزرگ و خانوم شده. عکساش خیلی قشنگ شده مخصوصا عکس آخری با خودت نرگس جان خیلی قشنگ و هنریه.


ممنونم الهام جونم
sahar
30 خرداد 92 18:41
قربون قدوبالات چقدر قشنگ گیلاس میچینی فدات با این عکسای خوشگلت


مرسی گلم
mamane m@ni
30 خرداد 92 19:34
خوشگل خاله خوش گذروندی هاااااااااا
حیف شد که نشد شنا کنی
نرگس جون تاب بازی مدل تارزانی هم خیلی باحال بود



اره خاله جون جای شما خالی بود
الهه مامان آرمین
31 خرداد 92 11:10
باران جان همیشه شاد و سلامت باشی



ممنون الهه جان
لیلا مامان پرنیا
31 خرداد 92 12:06
سلام نرگس جونم همیشه به گردش
کلی دلم براتون تنگ شده بود
عکسهاتون عالیه نمیتونم بگم کدوم قشنگتره اون رو تاب تارزان خیلی باحال بود عکس آخریه هم عاااااااااااااالی ولی از اون جایی که من عاشق عسلم هستم عکسهای باران نازم یه چیز دیگس
میبوسمتون

مرسی لیلا جون پرنیا گلم رو ببوووووووس
محبوبه مامان ترنم
31 خرداد 92 12:26
ان شا اله که حسابی خوش گذشته باشه.
خیلی نازیییییییییییییی باران جون.ماشاالله.
ای با دیدن این عکسها دل آدم حال میادددددددددددددددد.بوس


ممنونم عزیزم
لطف داری دوستم
مهسا(مامان هستی)
31 خرداد 92 15:07
واااااااااااااااااااااای چه منظره زیبایی

چه عکساااااااااااااااای نازی قربونت برم عزییییزم ماشالااا به این دختر گل

ایشالااا همیشه به سفر و شادی

وااای عکس آخرینتون و خیلییییی دوست دارم عالیه

مرسی عزیزم
رنگارنگ
31 خرداد 92 15:33
سلام سفر بخیر وشادی خدایا ممنونم دل مردم ایران رو شاد کردی
مامان مهدیس و ملیسا
31 خرداد 92 21:07
الهی من فدات شم چه عکس های نازی انداختی خاله جون قربون اون خنده های نازت بشم مننننن

مرسی عزیزم خدانکنه
دخترک
31 خرداد 92 22:42
عکس آخری چه قدر نازههههههههه
گا ها قربونت باران قلنبههههههههههه


ممنونم گلم
ما مان آیسو وآیسا
31 خرداد 92 22:56
عزیز دلم همیشه به شادی و گردشوای نرگس جون عکسا عالین...مخصوصا اون عکس با لباس وتل سر مشکیییی یعنی عاششششششششششششششقشمبرا باران خشگلم


ممنونم عزیزم شما لطف دارین
مامی مهتا
31 خرداد 92 23:13
عزیز دلم ...همیشه به گردش خانوووم گل ....
تاپ تارزانتون خیلییییی با حاله ... و هیجان انگیز ..چه طور سوارش میشدید ؟ ارتفاعش تو عکس اینقدر بلنده ؟


ممنونم
اره ارتفاعش خیلی زیاد بود ولی مزه میداد
آتنا مامان روشا یدونه
1 تیر 92 9:40
خدا رو شکر که به سلامت رفتین و برگشتینعکسهای عسلم خیلی ناز شدن مخصوصا عطسه کردن بی صداش


ممنونم آتنا جون
محبوبه مامان الینا
1 تیر 92 12:38
به به چه طبیعتی
وای عاشق عکسهایی که شدم واسه گاو ذوق کرده باران جون
تاب تارزان
عکس آخر خیلی خوشگله


ممنونم عزیزم چشمات قشنگت میبینه
هیراد و عمه لیلاش
1 تیر 92 15:21
هزار ماشاالله باران جونم تو این یکساله کلی خانم تر شدی
آخی لب چشمه و تشنه اب دیگه چرا الوده شده بود که نشد اببازی کنی قشنگم
همه عکسات مثل همیشه خوشگلند


ممنون لیلا جون
نمیدونم چرا ولی آلوده بود
مامان سارا
1 تیر 92 16:51
ای جان قربون این فرشته ناز و خوشتیپ بشم من


خدا نکنه عزیزم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
1 تیر 92 19:07
سلام نرگس جون خوبی؟؟؟عزیزم تا نمک ابرود اومدید پیش ماهم یه سر میزدید ما هم نزدیک نمک ابرودیم دیگه
باران جاااااااااان خاله ماشالله بزرگ شدیا خدا حفظش کنه واستونعسیسم اپ کردم تونستی یه سر بزن


آخه اگه میدونستم قرار میزاشتم میدمتون
صبا خاله ی ایسا
1 تیر 92 19:33
قربونت بره خاله
اخه تو چقد خوشملی
عزیزه دلم امیدوارم همیشه شاد باشید
همیشه به گردش
عکسات خیلی قشنگ بودن


ممنونم گلم
نازنین
2 تیر 92 1:22
سلام نرگس جونم خوبی؟؟؟باران جونی خوبه؟؟خانوم تشریف میارین شمال تا کلاردشت میرید از عباس اباد گذشتید خوب یه سریم به ما میزدید نترسید بابا ما تهران اومدیم نمیایم پیشتونباران جونمو ببووس
خیلی دلم میخواست ببینمتون


مرسی عزیزم
نه بابا این چیه حرفیه دوستم خوشحال میشمم تهران بیایین در خدمتتون باشیم
فاطمه مامان الينا گلينا
2 تیر 92 11:25
عاشقققققققققتم جاي من خالي كاش واسه منم بوس بفرستيناز نازي هميشه به سير و سياحت


واقعا جاتون خالی بود
عزیزم بوس مخصوص شما بود
دایی احمد پریچهر
2 تیر 92 12:28
با سلام.چه قدر زیباس.!!!!!!!!
از وب من هم دیدن کنید


ممنونم
چشم
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:32
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است
و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست .
میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.



ممنونم عزیزم
نرگس
2 تیر 92 13:52
عزیزم من عاشق بارانم با اون لباسای خوشگلش ....خوش به حال باران با این مامان خوش سلیقه ای که داره
بوس بوس


مرسی گلم نظر لطفطه
♥متین من♥
2 تیر 92 15:38
عزیزم امیدوارم همیشه مثل این سفر بهت خوش بگذره و همه ی سفرهات به یادماندنی وبی خطر باشه
نرگس جون چه کارخوبی کردی عکسای پارسال وامسال کنارهم گذاشتی فدای لپ های باران که آب شدن
ببوسش کلی عزیزمه


مرسی سمانه جونم
مامان سارا
2 تیر 92 16:09
بر مهدی و آن هاله نورش صلوات/
بر خال لب و جام ظهورش صلوات/
بی پرده همه انس و ملک می گویند/
بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات/
ولادت حضرت صاحب الزمان(عج)بر شما و خانواده محترمتان مبارک

ممنوم سارا جان
آسمونی ها
2 تیر 92 19:35
چقدر این عکس آخریه رو دوست دارم

ایشالله همیشه شاد باشید


مرسی ممنونم
azin
2 تیر 92 23:41
عزیزم وبلاگ خوبی داری من لینکت کردم خوش حال میشم تو هم منو لینک کنی


ممنونم لطف کردی
خواهر فرناز
3 تیر 92 0:08
همیشه به گردش ایشالا
عکسا فوق العاده بودند
مخصوصا مادر ودختر کنار دریا


مننونم عزیزم
سمیه
3 تیر 92 11:12
وووووووووش ووش

ماشالله چه جیگریه این دخملی
ببوسیدش
ای جوووووووونم دخمل ناناز


ممنونم عزیزم
اتنا مامان نگین
4 تیر 92 13:00
ایشالله همیشه شادباشید عزیزم


ممنونم همچنین شما
مامان ابولفضل
9 تیر 92 16:11
ايشالله هميشه به سفر و خوشي... چه عكساي خوشگل و هنرمندانه اي.. فداي اون بوس فرستادنت باران لپ گلي....
مامان پارسا
11 تیر 92 1:59
عکس اولیه خیلی جالب شده. انشالا همیشه خوش باشین.
مامان آنيسا {سعيده}
14 تیر 92 13:22
سلام خدا حفظش كنه خيلي نازه ازوبلاگ ما هم ديدين كنيدwww.anisakhanom.niniweblog.comنظر يادت نره