باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

باران و مامان

1392/3/21 1:58
نویسنده : مامی نرگس
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل من

این روزها مامان علاقه شدیدی به خوردن پفک و بستنی لواشکی پیدا کرده قلب

و چون اینا برات ضرر داره و تا به حال نگذاشتم بخوری ولی همین که میبینم خوابی  یا ی فرصتی پیش بیاد سریع چندتایی پفک دهنم میزارم چشمک

وای که چقدر میچسبه مخصوصا اگه قایمکی باشه بعضی روزها که دو اتاقت مشغول بازی هستی خیلی آروم جلد پفکو باز میکنم ولی از اونجایی که تیزی یهو عین ... جلوم ظاهر میشی

منم ی دونه بیسکویت میدم دستت و توهم سرتو میندازی پاینو میری دنبال بازیت و جالب اینه که بیسکویت هم نمیخوری ی بار که بابایی خونه بود و همین جریان پیش اومد انقدر سریع از اتاقت بیرون اومدی که بابایی دلش به حالت سوخت یه دونه پفک داد دستت و انقدر با اشتها خوردی و دهنت همچین باز میشد که من تا به حال همچین اشتهایی  رو از تو ندیده بودم تعجب

چند روز پیش که کل خونه رو  تازه تمیز کرده  بودم ی دسمال انداختم و بستنی دادم دستت ولی از اونجایی که دوست داری عین آدم بزرگا رو مبل بشینی بخوری در بالاترین قسمت خونه مشغول بستنی خوردن شدیزبان

 بعد از از هر بار بستنی خوردن حتما باید حموم بشیخوشمزه

وقتی میگم بابا کو حتما باید سرتو کج کنی و نشونش بدی

و میگم باران کو . دستات رو میزاری رو چشمت و میگی ایناااااااا

و وقتی ی نفر که خونمون نباشه و بگم باران کو میگی نیس

همچنان مثل گذشته مهارت کامل تو خوردن پستونک داری و وقتی پستونک دهنت باشه با شدیدترین جیغها و عطسه و... از دهنت جدا نمیشهخنده

تو چندتا پست قبلی گفتم پستونکی که میخوری

الان به لطف ...شده 40 هزار تعجب و بعد از این که از مشهد اومدیم  پستونکات یکی یکی گم شده و هر چقدر که گشتم پیدا نشد که نشد و الان از 6 تا پستونک فقط 2 تا موندهنیشخند

چند باری بعضی از وسایلت رو می دیدم که افتاده تو سطل زباله و فک میکردم خودم حواسم نبوده قاطی زباله ها گذاشتم متفکر

تا اینکه دیروز حواسم بهت بود دیدم قاشق پلاستیکی غذا خوریتو که خیلی هم دوستش داری رفتی در کابینت رو باز کردی و انداختی تو سطل زباله همون موقع مچتو گرفتم گفتم بارااااااااان چیکار میکنی

یه خنده ملیحی تحویلم دادی و گفتی آغاله آغاله (آشغاله) همون لحظه فهمیدم که چه اشتباهی کردم این چند وقته دنبال پستونکات بودم‍!!!!!قهقهه

 

باران بستنی به دست بدو ... مامان بدوخنده

همیشه از دستت کمک میگیریزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

الهام
21 خرداد 92 10:16
فدای شیرین زبونی هات آغاله
منم تا میبینم مامانم نیس کلی چیز میز واسه زباله خونه پیدا میکنم بعد مامانممنم
باران جونی خودمی


خدا نکنه
از دست شمااااااا بچه ها
لیلا مامان پرنیا
21 خرداد 92 10:21
وای خدایا تو چرا انقدر خوردنی هستی مامانت هم که یکم انصاف نداره این عکسها رو میزاره من از حال میرم می خوام تورو با اون بستنی تو دستت رو با هم قورت بدم
میبوسمت شیرینم


قربونت برم لیلا جون پرنیا عزیزم رو ببووووووس
مامان ايسو وايسا
21 خرداد 92 11:54
دختر شيطون وخشگل...نرگس جون آيسا هم پفك خيلي دوست داره بعضي وقتها مجبوري بهش ميدم ...بستني خورن باران جون خيلي با نمكه من عاشق اينم بچه غذا بخوره سر تا پاشو كثيف كنهبرا باران جوني


دقیقا همه بچه ها هر چی ضرر داره دوست دارن
سمیرا مامان پرنیان
21 خرداد 92 12:47
دقیقا راجب به پفک ما هم با پرنیان همین برنامه ها رو داریم و همیشه باباش دلش میسوزه و بهش میده قربون باران عزیزممممممم برم با اون بستنی خوردنش آدم اشتهاش باز میشه


از دست این باباها
فهیمه مامی مهتا
21 خرداد 92 12:59
یعنی بچه ها به این پفک یه اشتهایی دارن که نگو ... چند روز پیش که مهتا مریض بود به هیچی اشتها نداشت اما تا میپرسیدم پفک
میخوای سریع میگفت بله


آخه قربونش برم
رنگارنگ
21 خرداد 92 13:43
سلام مرسی ممنون بهم سر زدی باران جونم رو ببوس
baran
21 خرداد 92 15:44
ای جاااااااااااانم چقدر بستنی دوست داره
mamane m@ni
21 خرداد 92 16:14
بستنی خوردنش رو ببین تو رو خدا ...ملوسکم نوش جونت
راستی نرگس جون هنوز موفق نشدی پستونک رو ازش بگیری؟؟؟


واای نه فک کنم نتونم ازش بگیرم
هلیا دخمل خوشگل
21 خرداد 92 16:14
فدات بشه خاله باران جون دوستت دارم مواظب خودت باش خیلی هله هوله نخور


خدا نکنه عزیزم
مامان آروین (مریم)
21 خرداد 92 16:38
کاراش خیلی بامزه ان
آپم


ممنونم چشم
مامان فائزه
21 خرداد 92 17:03
سلام باران جون
چقدر بزرگ شدی ماشاالله


مامی نرگس یه سوال داشتم ازتون ...
اتلیه سها قیمتاشو داری بهم بدی ؟؟

کیفیت و تنوع عکساش چطوره ؟
پرسونلش با حوصله ان ؟

میشه یه کم برام ازشون بگی برای تولد یک سالگی یسنا میخوام ببرمش اونجا ...

لینکتون کردم ...


میام وبت
محبوبه مامان ترنم
21 خرداد 92 18:39
صد بار نظر نوشتم ولی خطا داد.
برای بار هزارم
عاشق اون عکسهاشم که پرسیدی بابا کو و باران کو و .....
عزیز دلمیییییییییییییی خاله.عکس آخریش هم خیلی نازهههههههه.هزارتا بوس

چراااا
ممنونم خاله گل من
مامان ارغوان
21 خرداد 92 22:57
نرگس جون با وجود این وروجکها نیازی به ورزش نداریم


راست گفتی عزیزم
باران اردیبهشت
21 خرداد 92 23:34
سلام

وای دیدی چقدر پفک دوست دارن این وروجک ها!!!!
حالا دختره من که خیلی شیک بستنی رو هم وسط اتاق ول میکنه و میره برای خوردن بستنی هم باید با قاشق و کاسه دنبالش التماس کننم


ای جونـــــــــــــــم قربونش برم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
22 خرداد 92 2:45
________$$$$$$
_________________$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$$$
____________________$$$$$$$$
____________________$$$$_$$$$
____________________$$$$__$$$$
____________________$$$$__ $$$$
____________________$$$$___$$$$
__________________ $$$$$___$$$$$
_________________ $$$$$$___$$$$$$
___________________$$$_____$$$_$
_________________$$$_$__$$$$__$

آپيــــم دوست خوبم...منتظرتيم.....



واي خدا بستني خوردنشو ببين...واقعا هم كه به حمام احتياج داري بعدش


باران جون ميدوني كه خيلييييييييييي دوستت دارم


ممنونم ما هم دوستت داریم
محبوبه مامان الینا
22 خرداد 92 7:26
ااااااای جوووووونم چقدر تو محشری عزیزم
وای نرگس جون قضیه آغاله و مفقود شدن پستونکها خیلی باحال بود


مرسی جونم
زهره
22 خرداد 92 10:56
قربون اون بستنی خوردنت ولی حسابی مامان وبه زحمت میندازی...


خدا نکنه
اره دیگه ما مامان همش باید کار کنیم
سپیده
22 خرداد 92 11:06
وای خدا چقد نازههههههههههههه
ادرستونو گم کرده بودم یه مدت نبودم عکساشو ببینم الان پیدا کردمو هرروز هستمممممممم
راستی این فسقلی خیلییییی بزرگ شده


سلام سپیده جون
ممنونم
بهاره مامان ونداد
22 خرداد 92 14:58
وای چه صحنه های وحشتناکی
من اگه بودم ونداد بستنی به دست میدوید چند تا سکته کرده بودنم
ولی عزیزم نوش جونت با اون قیافه بامزه ات


بهاره جونم فک کنم خودم هم تا به حال چندایی سکته زدم
فاطمه مامان الينا گلينا
22 خرداد 92 15:05
وقتي كه باران بزرگ مي شه و اين پست را مي خونه قيافه اش ديدنيه.چرااااااااااااااااا بهش كلك مي زني . آخه كيه كه عاشق پفك نباشه. راست مي گي خودت هم نخور(از زيان باران)


اره واقعا همینطور احتمالا بعد رمزدار میکنم تا نتونه بخونه
متین من
22 خرداد 92 15:13
نوش جان باران جون


ممنونم سمانه جوووووووون
مهسا(مامان هستی)
22 خرداد 92 15:58
قربوووووووووووووووووونت برم عزیییییزم

نوووش جونت عزیزم

واییییی هستی هم مثل بارانه پستونکشو یه جایی جا ساز میکنه و ما اینقدر دنبال میگردیم و یعد مجبور میشیم بریم 40 تومن دیگه پستونک بخریم و بعد فرداش از اتاق داییش میاد بیرون میبینم پستونکه تو دهنشه خودش رفته همونجا که جاش داده بود و پیدا کرد !!!


اره قربونش برم خیلی بامزه نوشتی کلی خندیدم
مامان آرمیتا
23 خرداد 92 10:32
فداااااااااااااااااااای بستنی خورن دخملی به هوس انداختیمون خوشگل خانم
فدااااااااااااای خندیدناش
پیش ما هم بیا دلبر[گل


مرسی عزیزم
چشم حتما
مامان ستیانفس
23 خرداد 92 14:31
عزیییزم چقدر ناز بستنی میخوری
عاشق خنده هاتم کوشولوی نازنینبا اون مرواریدای خوشگلت


ممنونم
اره خیلی بامزه میخوره ولی نمیدونم چراااااا همیشه بعد از خوردن بستی باران من عصبیم
خواهر فرناز
23 خرداد 92 14:51
قربون بستنی خوردنت بشم جیگرم
پستونکت را ننداز تو زباله حال نمیده برو موبایل بابایی یا انگشتر مامانی را قایم کن تا یه هفته مامان وبابا دنبالش بگردن
آموزش شیطنت مخصوص کودکان ثبت نام فقط تا آخر خرداد
به روزیم بهمون سر بزنید


خدا نکنه
هههههه خیلی نامردی خاله جونم
مامان الیناجونی
23 خرداد 92 18:52
سلامممممم عزیزم خوبید به به چه بستنی خوردنی شما هم عاشق کاکایوووویییی



ممنونم خاله جون اره بد جوری
تنهای اول
23 خرداد 92 23:48
سلام
خدا براتون نگرش داره
ایشالا منم که بچه دار شدم عکسشو میذارم تو وبلاگم


ممنونم ایشالا ما منتظریم
مامان آسمان
24 خرداد 92 0:24
نرگس جون سلام خوبی؟باران خوشگلم خوبه؟وای که چه دخمله ملوسی داری

وب دخیتو خیلی دوست دارم زندست و پر از حرف شنیدنی
همیشه سلامت باشی

مرسی عزیزم
ما مان آیسو وآیسا
24 خرداد 92 10:13
عزیزم کجایی چند روزه کم پیدایی...دلمون واسه باران خوشمزه تنگ شده

مرسی گلم منم دلم براتون تنگ شده
مامان آرمينا
24 خرداد 92 18:37
خيلي با مزه بستني ميخوره اين دخمل ناز نوش جونت بشه عــــــــــــــزيزم


ممنونم
مامان آناهیتا
25 خرداد 92 12:23
قربونت برم با اون بستنی خوردنت خوشمزه من .
خوب مامانی آغاله دیگه بچه ام تشخیص داده حتما درسته قاشق تاه بخر


خدا نکنه
اره همینطور حق با بچه هاست
مامان بهراد
27 خرداد 92 11:37
منم بستني ميخوامممممممممممممممممممممممممممممممممممم خوشگل


ای جونممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
28 خرداد 92 7:29
قربوون اون بستنی خوردنت الهی دورت بگردم دخمل من چه ماهرانه پستونک میخوری کومچولوی من


خدا نکنه

اره کاملا حرفه یی میخوره




زهرامامانه ایلیا جون
18 تیر 92 1:51
وای خدایا چقدر این فسقلی نازه


ممنونم عزیز دلم
خاله هدی
20 مرداد 92 10:20
سلام عزیزم چه دخمل خوشملی دارین خدا واستون نگهش داره من تازه با شما اشنا شدم خیلی عزیزه
خوشحال میشم به وب پارسا هم سر بزنید البته نو سازه و به خوشکلی وب شما نیست خیلیم مهارت ندارم خوشحال میشم بهم کمک کنید


ممنونم عزیزم وبتون هم مبارک
اگه میشه ادرس وبتو برام بزار