باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

روزهای باران خانومی

1392/3/7 17:31
نویسنده : مامی نرگس
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازنین مامانفرشته

روز یک شنبه به خاطر سرفه هایی که میکنی بردمت دکتر البته وقت چکاب 18 ماهگی هفته دیگه ست ولی  گفتم زودتر بریم تا بدتر نشی

بلاخره با تلاشهای فراوان من  و همکاری جیب بابا چشمک200 گرم وزن اضافه کردی و 9100 شدی خدایا شکرت بای بای

تو این چند ماه وقتی صبح از خواب بیدار میشی یه تخم مرغ کامل به خوردت میدم البته بماند که تمام خونه رو دنبالت میکنم تا قاشق قاشق دهنت بزارم 

چند وقتیه اصلا  دیگه پنیر نمیخوریناراحت

یکم که میگذره ی قاشق سمنو پاستوریزه میدم میخوری البته همه چی به  زورکلافه

بعد موقع ناهار میشه و از غذایی که  برای خودمون درست کردیم بهت میدم که کل زندگیمون غذا میشه چون باید تو یه ظرف جداگانه برات بریزم و تو هم با اون غذا بازی کنی و لا به لای خندهات ی قاشق غذا بزارم دهنت میدونم خیلی روش بدی هست ولی اصلا چاره ندارم چون در غیر این صورت نمیخوریآخ

بعد  ویتامینها که اونم داستانیه  برای خودش و آبمیوه هم خیلی دوست داری به شرطی که دست خودت باشه ویکم خودت بخوری و یکم به فرشها بدی بخورهخنده

خیلی روزها سوپ با قلم یا بلدرچین درست میکنم که لب نمیزنی و منم که حیفم میاد بریزم دور همشو خودم میخورم چشمک اگه همینطور پیش بریم فکر کنم بترکم .... ولی نه چون با حرص میخورم گوشت نمیشه تو تنمقهقهه

و بعد از خوردن شیر دو ساعتی لا لا میکنی خواب

و وقتی بیدار میشی من مثل ی سر آشپز مشغول کباب پختنم و تنها غذایی که خودت با اشتها میخوری همین کبابهقلب

و دوباره شیر میخوای و بعد آجیل آسیاب شده میدم و اگه بخوری که نمیخوری یکم میوه

و دوباره وقت شام میرسه و من بشقاب به دست دنبالت راه میافتم

و بعد از خوردن شام دیگه کاریت ندارم تا فردا صبح آزادینیشخند

 

دکتر این سری خیــــــــــــــــــــــــــــلی منو ترسوند به قول بابایی زندگیمون همش شده استرسناراحت

دکتر گفت ملاج بچه باید تا 18 ماهگی سفت بشه که برای باران هنوز سفت نشده و گفت تا 20 ماهگی صبر میکنیم اگه سفت نشه باید یکسری آزمایشات بده ممکنه کمبود کلسیم داشته باشه

تو این یک ماه ونیم 6 دندون در آوری تشویق

و 12 تا مروارید خوشگل تو دهنت گذاشتی

البته فک کنم با این 12 تا دندون خوشگلت 120 موهای من سفید شدهچشمک

دیشب خونه دوست بابایی رفتیم اونجا خیلی بد اخلاق بودی و کافی بود  عمو بابک نگات کنه شرع میکردی گریه کردنو گریه

و خاله مریم هم که دو ماهه بارداره معلومه حسابی ترسیده بود و میگفت همیشه بچه گریه میکنهخنده

 

عکسهای جامانده از خونه خاله ساجده

خوردن صبحانه به قول خاله ساجده دهنتو باز میکنی همین که قاشقو میاریم جلو دهنت بسته میشهنیشخند

خودتو به خواب زدی که متین بخوره؟!!!!چشمک

و بازی اتل متل

 اجرای کنسرت دو خواننده پاپ ایرانیقلب

اول باران میخونه و متین نوازندگی میکنه

بعد باران هم میخواد بخونه و هم ساز بزنهخنثی

و متینم زیر بار حرف زور نمیرهتشویق

و میکروفونو با قاطعیت از باران میگیره

دو خواننده نو نهال دعواشون میشه

و باران پیروز میشه و  با خنده میخونههورا

و دوباره میکروفون دست متین میوفته و کاملا جدی میخونه

ای واااااااااااااااااااااااااااااااای من

هایپر استار روز شنبه

وقتی میگم باران مامان کو اینجوری نگام میکنی

 باران عصبانی از اینکه چرا بیشتر نموندیم

از اونجا رفتیم خونه مامانی و ی سر به اردکهای نسترن زدیم

نااااااازی

 چون دستت رو میخوره خوشت میاد و میخندی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامانارغوان
7 خرداد 92 18:12
الهی.غذا خورددنش هم با حاله .


الهام مامان یسنا
7 خرداد 92 18:36
خوش به حال باران جونم که مامانش اینقدر بهش میرسه. خدا قوت نرگس جان
این استرس آخر ما مادرها رو می کشه غصه نخور دکتر ها هم یه کم شلوغش می کنن.

مرسی عزیزم
اره دقیقا همینه مادر بدن یعنی استرس
معصومه مامان امیر علی
7 خرداد 92 18:44
مرسی که به ما سر زدی مامانی خوب و مهربون . انشالله دخملم سالمه و مشکلی هم نیست. مامانی درکت میکنم با اینکه امیر بزرگ شده همچنان موقع ناهار و شام باید بشقاب به دست دنبالش باشم تا به زور بخوره وگرنه لب به غذا نمیزنه


عزیزم
من فک کردم تا 3 سالگیه یعنی حالا حالاها....
نازنین
7 خرداد 92 19:42
الهههههههههههههههی قربون اون خندیدنت عااااشق این خنده ی عکس اخریتم اگه اونجا بودم که یه مـــــــاچ گنده داشتی از طرفم دخمل ما شجاع از حیونا نمیترسه مثل مامانیش


خدا نکنه نازنینم
اره عزیزم دخترم به مامانش رفته
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 خرداد 92 5:00
قربونت عزیزم بااون الکی خوابیدنت چقدرخوردنی شدی یه بلیطی هم به مابدیدبیایم کنسرتتون ووروجکاعاشق خندیدنتم توی عکس آخر


خدا نکنه
بفرمایید خاله جونم بیلط نمیخواد افتخاری میخونیم
الهام
8 خرداد 92 10:06
نازتو برم من
والا نرگسی اینجوری بهش غذا نده ماروهم به زور غذا دادن ک الان هرچی میخوایم رِژیم بگیریم نمیشه همینجوری چاقالو موندیم
هه هه هه هه
باران خاله جون مانکن بمون
نرگسی جون نه که خودت خیلی چاقی میخوای بچت چاق شه
نکن با چه این رفتار هارو میام میبرمشااااااااا
بوس بوس بوس
عکس آخری واقعا جیگر بود


سارا از ساری
8 خرداد 92 11:46
سلام مامی نرگس عزیز.انشاالله باران عزیز همیشه سلامت باشه و در کنار هم شاد باشید منم تا سه ماه دیگه دخترم به دنیا میاد و دارم براش وسیله میخرم.سیسمونی دختر نازتو دیدم واقعا قشنگ بود.دوتا سوال داشتم اگه جواب بدی ممنون میشم اول اینکه تخت و کمد نی نی رو از کجا و با چه قیمتی خریدی؟دوم چقدر برای کل سیسمونی هزینت شد؟بازم ممنون


سلام عزیزم ایشالا به سلامتی دختر گلتون به دنیا بیاد
سرویس چوب بارانو از شعبه مرکزی بالسا (پاسداران) گرفتم و اون زمان حدودا 2300 شد سیسمونی غیر از لباسها نزدیک 6 تومان شد چون همسر من مغازه لباس بچه داشت همه لباسها رو به حساب همسری خریرم
مامان مهدیس و ملیسا
8 خرداد 92 13:00
ای باران بد غذااااااوای مامانی کلی به اون عکسی که میکروفون رو با حرص میکشید خندیدمبعدش الهی من فدای اون نگاهت و خنده ات بشممممممممممم شیرین خالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


خدا نکنه عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
8 خرداد 92 19:46
آفرین باران جونم که جلوی آقایون چه کوچیک چه بزرگ کم نمیاره



خاله جون اگه این مشکل تقریبا همگانی فسقلیها یعنی فرم غذا خوردنت خوب بشه دیگه همه چی تمومی عزیزم




اره لیلا جونم مثل اینکه همه همین مشکل رو دارن


مامان ایمان
8 خرداد 92 23:35



مامان ايسو وايسا
9 خرداد 92 1:34
برا باران خشگل وناز


ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 خرداد 92 4:42
عززززیزم
هرقدر عکسهات رو میبینم اما سیر نمیشم
هم شما هم متین جونی
عکسهای خوانندگیتون فوق العاده بود
قربونت برم که که از مرغابیها خوشت اومده
امیدوارم همیشه بخندی گلم


مرسی گلم شما لطف دارین
محبوبه مامان الینا
9 خرداد 92 8:02
ای جاان صحنه هنرمندیهای دو خواننده پاپ خیلی قشنگ بود


لیلا مامان پرنیا
9 خرداد 92 9:23
عروسک خوشگل من عاشق اون خنده هاتم من
چه جالب پستامون تقریبا یه موضوع داره دوتا دوستا رفتن تو کار خوانندگی
می بوسمت هزارتااااااااااااا


الهی دورش بگردیم میام وبتون
عاطی مامان نی نی
9 خرداد 92 14:25
قربون باران برم که انقد ناز داره .نرگس جون هزار ماشالا باران که هیکلش خوبه .سخت نگیر همین که شیطون و بازیگوش یعنی سلامته.نی نی داری چقده سخته


اره عزیزم نی نی داری خیلی سخته
باران تو عکسها تپل دیده میشه اگه از نزدیک ببینی نمیگی دیگه
مامان آرمينا
10 خرداد 92 21:40
كار و زندگي ما مامانها شده همين صبح بيدار شيم و فكر غذا دادن و قطره ويتامين و ....به اين شيرن عسلها بشيم خوب ديگه همه زندگيمون بچه هان
دعواشون سر ميكروفن خيلي جالب بود.نرگس جون خدايش عجب عكسي گرفتي


اره دقیقا کارمون همینه
ممنونم
سارا از ساری
11 خرداد 92 7:30
یک دنیا ممنون خانمی که جواب دادی


خواهش میکنم
فاطمه مامان الينا گلينا
11 خرداد 92 14:32
عاشقتم شيطون بلادوست دارم يه بار از نزديك ببينم و بغلت كنم بلاچه


منم همینطور راستی شما کجایین؟
مامان آروین
11 خرداد 92 18:44
باران جون از دیدن همه عکسهای خوشگلت لذت بردم مخصوصا در حال خوندنت و این عکس آخری با دندونای موش موشیت


مامان نیایش
13 خرداد 92 11:08
سلام . چقدر عکسا قشنگن . حسابی کیف کردم از اجرای کنسرت دو نفره .


مرسی گلم
مهتا
24 آبان 92 0:58
سلام نرگس جان وبلاگ خوشکلی داره ایشالله که همیشه خوب و خوش باشید من هم یکی از مامانهای عضو نی نی سایت هستم راستش وبلاگتو خیلی اتفاقی دیدم پسر من هم تقریبا شانزده ماهشه و هنوز ملاجش سفت نشده خیلی نگرانم میخواستم ببینم ملاج باران خانمی سفت شد دکتر برا پسر من قرص ویتامیت دی نوشته هفته ای یکبار .....میشه راهنماییم کنی ممنون میشم اینم ادرس وبلاگم هستش www.mysons.niniweblog.com
مامی نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم همچمین شما نه عزیزم هنوزم که 23 ماهشه کامل سفت نشده ولی کلسیم میخوره البته خیلی بهتره دوست خوبم جای نگرانی نداره با یه آزمایش میتونی بفهمی چه ویتامینی تو بدنش کمه و ایشالا با مصرف اون جبران میشه