باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

قرار وبلاگی 2

1392/3/7 11:21
نویسنده : مامی نرگس
2,236 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه 92/3/2 با مامانی نی نی وبلاگی ها و نی نی سایتی ها  ساعت 3  قرار داشتیم

 صفورا جونم مامان آوا  زحمت کشیده  و ما رو به باغ پدر بزرگش دعوت کرده بود

منو تو هم صبح رفتیم خونه خاله ساجده و بعد از  اینکه کلی بازی کردین ناهار خوردیم رفتیم باغ

شما  تو خونه لا لا کردی و اونجا کلی سرحال بودی و بازی کردی  ولی متین تو راه لالا کرد و  وقتی  اونجا رسیدم یکی دوساعتی خوابید

 

کلی نی نی همسن و سال هم بودن واقعا کنترل کردنشون سخت بود

همه بچه ها دنبال هم بودن و میخواستن اسباب بازی های همدیگرو بگیرین

همه به دنبال ی توپ

متین بعد از بیدار شدن

باران به دنبال کشف جاهای جدید

عزیزم این توپولو خیلی یاحال بود

اصلا نمیشد یه عکس دسته جمعی از بچه ها بگیریم

باران و آوا جونم که خیلی دختر آروم و  دوست داشتنیه

باران نمیزاره مامانش یه عکس هنری ازش بگیره تمام فکرش پیش بچه هاست

مامانا

آرمیتا و متین

بدون شرح!!!!!

پسرا مشغول آب بازی

و آرمیتا جونم نخواست که از پسرا کم بیاره پا به پای اونا آب بازی کرد

ذوق آرمیتایی

باران به دنبال پیشی

دخملی بیخیال هم نمیشه

دالیییییییییی پیشی

 خیلی بهمون خوش گذشت 

صفورا جونم خسته نباشی و مرسی از دعوتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (46)

مامان زهرا
3 خرداد 92 17:58
وای خوش بحاتلون کاش منم بودم


عزیزم ایشالا قرار بعد
sare
3 خرداد 92 18:27
سلام.منم دوست دارم جز دوستای وبلاگیتون باشم. به وبلاگ منم سر بزنید.واقعا ارتباط بچه ها دیدنی و شیرین است.

چشم حتما
صبا خاله ی ایسا
3 خرداد 92 18:43
امیدوارم همیشه خوش باشین


مرسی صبا جونم
♥ نیم وجبی ♥
3 خرداد 92 19:57
جمعتون جمع و همیشه به گردش عزیز


ممنونم نیکو جون
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
3 خرداد 92 20:12
انشاالله همیشه شاد باشید..باران جون خیلی بامزه است کارات خاله


مرسی فاطمه جونم ترنم نازنینمو ببوس
نازنین
3 خرداد 92 20:15
سلام

اول نرگس جونی ناز هستی اما خیلی ناز شده بودی مخصوصا تو عکسی که با مامان ارمیتا انداختی خیلی دوست داشتنی افتادی البته دوست داشتنی هستی حس میکنم یه جور مثل خودمی بی افاده و خاکی از همینت خوشم میاد...

باران خاله جون تحت هر شرایطی دنبال گربه کردی تو هر زاویه هم میخوای تو شعاع دیدت باشه عززززیزم قربون اون خم شدنت خاله


مرسی نازنینم مثل همیشه شرمنده ام میکنی

اره خیلی باحاله همش میخواد دنبال گربه کنه منم از ترس نزدیکه سکته بزنم همسرم میگه سعی کن ترستو به باران منتقل نکنی ولی مگه میشه!!!!!!!!




elina
3 خرداد 92 20:58
عزیزم .خوش به حالتون .جمعتون جمع بود .جای ما خالی

اره عزیزم جاتون خالی بود حسابــــــــــــــــی
مامان پارسا
4 خرداد 92 2:41
خوش به حالتون معلومه خیلی بهتون خوش گذشته ما که نیستیم ولی امیدورام این ارتباط همیشه برقرار باشه.

ممنونم ایشالا دیدارمون با شما
نيايش
4 خرداد 92 7:30
سلام عزيزم اميدوارم كه هميشه شاد باشي


ممنونم گلم
مامان بهراد
4 خرداد 92 8:35
سلام عزيزم مثل اينكه ما رو فراموش كردييييييييييييييييييييييييييييييي ها البته من چند بار اومدم وبلاگ باران جون اما نميدونم چرا نتوستم پيام بذارم راستي چه جاي زيبايي رفته بودين نميدونستم كه همچين قرارهايي توي نيني‌وبلاگ هست كاش منم اونجا بودم مبارك باشه اميدوارم كه هميشه شاد و سرحال و شادمان و پايدار باشيد باران جونو ببوس


نه عزیزم فراموشوت نکردم خودتم میدونی بچه داری سخته تمام وقت ادمو میگیره
آني
4 خرداد 92 10:55
سلام عزيزم خوشحال شدم از آشناييتون

ا دخترم فقط تو عكس آخري با اون پيشيست ميتوني عكسو برام ايميل كني

ممنون ميشم

دختر گلتو ببوس

سلام منم همینطور
چشم
الهام
4 خرداد 92 11:22
آخی عزیزم
خیلی باحال بود
از همه مامانا شما زیباتر بودی و خانم تر
عاشقتم نرگس
کاش منم مثل تو بودم
حتما علی آقا افتخار می کنه که خانمش شمایی
باران گلی هم خیلی نازه الهی فداش بشم من

واااااااااااااااااای الهام جونم حسابی شرمندم میکنی
مامان محمد معین
4 خرداد 92 12:42
چه خوبه که با هم ارتباط دارین و همدیگرو میبینین
عاشق بارانم وقتی که قیافه عصبانی به خودش میگیره
اونجا که نشسته به بچه ها نگاه میکنه خیلی با نمکه
خیلی دوست داشتنی هستی باران جونم


مرسی عزیزم محمد معین جونمو ببوووووووووووس
مامان آناهیتا
4 خرداد 92 13:24
وای چه به حالت چقدر بچه ناز همیشه خوش باشید


مرسی عزیزم
الناز مامان بنیا
4 خرداد 92 14:08
من عکس می خوامممم
مامان ایسا
4 خرداد 92 14:19
همیشه به شادی و گردش


مرسی عزیزم همچنین شما
متین من
4 خرداد 92 15:31
پدر شاید پشتش پر نباشه ولی پشت و پناه خیلی هاست؛

درود بر همه ی پدرها و روزشون مبارک


مامان آنی
4 خرداد 92 17:19
وای چه کار جالبی خوش بگذره


ممنونم
نیلوفر
4 خرداد 92 23:05
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


مامان معصومه
4 خرداد 92 23:14
خوش به حالتون به به کیف کردین دیگه جای ما حسابی خالی خالی...

حیف که ازتون دوریم وگرنه ... خلاصه دوستون داریم


ممنونم عزیزم جاتون خالی بود
مامان مانی
5 خرداد 92 0:08
وای خیلی خیلی جالبه دیدن بچه ها کنار هم...
ایشالا همشون همیشه شاد و سالم باشن.
خیلی کار خوبی می کنید با این قرار ها هم بچه ها لذت می برن هم ماماناشون.خوش باشید همیشه.


مرسی عزیز دلم
سجاد
5 خرداد 92 1:08
پیش منم بیا ... منتظرم ها


چشم
مامان محمدرضا
5 خرداد 92 2:11
سلام عزیززززززززززززم خوش گذشت. خب معلومه دیگه خوش میگذره با این همه نی نی ناز.ایشالا همیشه به شادی. عیدتونم مبارک.راستی خواستم ژله رو بگم.اونا رو خودش درست کرده بود ولی منم می دونم چطوریه.راستی خرده شیشه رو میخوای دیگه؟؟؟ رنگین کمان هم داشت آخه.اول خرده شیشه رو میگم.
از ژله های پرتقالی و آلبالویی و لیمویی ودو تا آلوئه ورا میتونی استفاده کنی که رنگ بندیش بهتره. اول باید ژله پرتقال یا هر کدوم که خواستی رو با یک فنجان آب جوش حل کنی و روی گاز شعله کم یه کم حل کنی بهتره و شفاف تر میشه بعدش که سرد شد دو یا سه قاشق بستنی بهش اضافه میکنی اگه دیدی رنگش خیلی پررنگه یه کم دیگه بستنی اضافه میکنی.و خوب هم میزنی .کف سینی رو چرب میکنی.بعدش میریزی تو کف سینی و صافش میکنی.و میزاری تو یخچال تا ببنده فقط باید اگه تو سینی ریختی قطرش خیلی زیاد نباشه اندازه یک سانت خوبه.اگه دیدی موادت زیاده بقیش رو میتونی تو دیس پیرکس هم بریزی و بزاری ببنده.هر سه رنگ رو اینطوری درست کن و جدا بزار تا ببنده.بعدش با قالب قلب یا گل یا هر چیزی که قشنگ باشه قالب بزن و ژله های قالب زده رو بزار تو یخچال تا آب نشه.تو این فاصله ژله های آلوئه ورا رو با یک لیوان آب جوش حل کن و روی گاز با حرارت ملایم حل کن تا شفاف تر بشه بدش یک لیوان آب سرد بریز روش و چند دقیقه بزار تو یخچال تا سرد شه مواظب باش نبنده و سفت نشه.بعد از یخچال درش بیار و قالبت رو چرب کن کف قالبت ژله های قلب و گل رو که درست کرده بودی یک لایه بچین بعد نصف ژله آلوئه ورا رو که حتما حتما سرد باشه از گوشه ظرفت خیلی آروم بریز روش چون اگه بریزی رو ژله های قلبی و گل ممکنه پاره پاره بشن واگر هم گرم باشه حتما آب میشن پس مواظب باش.بعدش که یک لایه ریختی و نصف ظرفت پر شد می زاری یخچال تا ببنده خیلی هم نباید سفت شه چون قراره نصف دیگه آلوئه ورا رو بریزی رو قبلی و اگه زیاد سفت بشه ممکنه این دو لایه از هم جدا بشن.بعد از بستن آلوئه ورا دوباره بقیه ژله های قالب زده رو میچینی رو آلوئه ورای بسته شده و دوباره بقیه مایع آلوئه ورا رو میریزی روش و میزاری یخچال کامل ببنده. بعدش قالب رو تو لگن که توش آب داغ هست میذاری تا یه کم اطرافش جدا بشن بعدش برمیگردونی.امیدوارم خسته نشده باشی و خوب توضیح داده باشم.اگه رنگین کمون رو خواستی بگو دوباره توضیح بدم.بایییییی


ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم مریم جونم
صفورا مامان آوا
5 خرداد 92 9:18
ممنون عزیزم از عکسای قشنگی که گذاشتی کیف کردم خیلی خوشحال شدم که دعوتمو قبول کردین اومدین امیدوارم بیشتر همدیگرو ببینیم


مرسی صفورا جونم خیلی خوشحالم از اینکه دوستای خوبی مثل شما پیدا کردم
شیدا مامان الینا
5 خرداد 92 9:30
همیشه به گردش وای چه ایده خوبی ساعتی با بچه ها و ماماناشون . چه انرزی مثبتی داشت عکسهاتون باران جونم رو ببوس لطفا


اره جای شما و گل دخترتون حسابی خالی بود
مامان ایدین
5 خرداد 92 11:47
به به جمع همه جمع بوده پس حسابی خوش گذشته ایشالا همیشه خوش باشین

ممنونم عزیزم
مامان فاطمه
5 خرداد 92 12:02
واااااااااااااااای چقدر نی نی خوردنی


الينا گلينا
5 خرداد 92 12:52
جالبه الينا هم خيلي گربه دوست داره .ولي الانا يه كم مي ترسه


الهی پس جای الینا جونم حسابی خالی بود
مامان سونیا
5 خرداد 92 15:23
همیشه به گردش خوش به حالتون مامانام حسابی خسته شدن دمبال بچه ها دویدن


آخ گفتی راست گفتی
مامان ترنم
5 خرداد 92 15:49
سلام عزیزم. ایشاالله که همیشه شاد باشید. دخترتون خیلی ناز ماشاالله.
خیلی باحال بود اونجا که دنبال گربه است.با اجازه لینکتون می کنم. این هم وبلاگ دخترمه. خوشحال میشم به ما سر بزنید
http://tarannom-diaries.niniweblog.com/


ممنونم چشم حتما
مرمر
5 خرداد 92 17:02
باران جون پس حسابی بهت خوش گذشته ها.جای من خالی


اره خاله جونم جات حسابی خالی بود
sara
5 خرداد 92 18:03
سلام نرگس جان مامان باران خانم گل....
من عکس های اتاق دخمل نازت رو دیدم مبارکش باشه خیلی خشگله و شما هم بسیار با سلیقه ماشالله...
می خواستم بپرسم سرویس خواب رو کجا سفارش داده بودین؟ چه شرکتی؟
راضی بودین؟ رنگش سفید براق هست یا ماته؟
ممنون


ممنونم عزیزم شرکت بالسا
تقریبا همه جا شعبه داره من از شعبه پاسداران گرفتم
رنگش سفیده ماته
من راضیم خدمات پس از فروششون هم تا حالا خوب بوده
علي
5 خرداد 92 21:03
فعاليت 20 ...بتركه چشم حسود ((مشتري ثابت وبلاگ شما))
مامان مهدیس و ملیسا
5 خرداد 92 21:06
ای جوووووووووووونـــــــــــــــــــم کلــــــــــــــــــــــــی بــــــا عکســـــــــــــــا حـــــــــــال کــــــــــــــردم ای کاش منم اونجـــــــــا بـــــــــودم خوش حـــــالم که بهـــــــتون خوش گذشـــــــــته راستـــــــــی مثــــــــل همیشــــه خـــــــودت خانومــــــــــــــی خیلـــــــــــــــی دوســــــــــت دارم کلــــــــــــــــــی کیف میـــــــــــکنم که همچــــــــــــین دوســــــت مجازیــــــی به این خانومــــــــــــی دارم دختر نازتـــــــم مثــــــل خـــــــــودت خــــانـــــــوم و نـــــــازه

مــــــــــــرســـــــــــــی عـــــــــــزیـــــــــزم
خانومی از خودته دخترای گلت رو ببووووووووس
علي
5 خرداد 92 21:06
فعاليت 20
بتركه چشم حسود
مشتري ثابت وبلاگ باران خوشگله


بهاره مامان ونداد
6 خرداد 92 1:22
وای عزیزم چه روز خوبی داشتی
اوندنبال گربه گشتنت من وکشته
همیشه به شادی دوست خوبم


ممنونم بهاره جونم
محیامامان دینا
6 خرداد 92 8:59
چه کیفی کردینا.خوش به حالتون.کاش ماه م بودیم




عـــــــــــــــزیزم ایکاش
ایشالا قرار بعدی


مامان الینا
6 خرداد 92 11:02
عزیز دلم مدتی هست پیشت نیومدم .ببخش عزیزکم .خیلی نازی خاله با اون شیطونیات .تمام پستهای جدیدتو خوندم مامانی .باور کن خبر نداشتم اومدین مشهد ؛چرا برام پیامی چیزی نذاشتی ؟خیلی دوست داشتم از نزدیک ببینمتون خیلی ناراحتم !
تورو خدا اومدید ما رو بی خبر نزارین


اخه قربونت برم ایشالا سال بعد با نی نی خوشگلت که به دنیا میاد قرار ملاقات میزاریم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 خرداد 92 12:48
نرگس جونم خیلی خوشحال شدم دوباره دیدمت ایشالا بازم به زودی ببینیم همو ، ممنون بابت عکسهای هنری که ازدخملی انداختی باران جونمومیبوسم


منم همینطور
ایشالا خواهش میکنم
مامان ايسو وايسا
6 خرداد 92 13:29
عزيزم با اجازتون لينكتون كردم ممنون ميشم اگه لينكمون كنيدبراباران خشگلwww.aysuaysa.niniweblog.com


چشم عزیزم
مریم
6 خرداد 92 18:29
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد


مرسی مریم جان حتما میام
مامان سونیا
6 خرداد 92 23:32
همیشه به گردش خوش گذشته بهنون خوش به حالتون


اره عزیزم جای شما خالی بود
مامان درسا
7 خرداد 92 1:59
همیشه به گردش.خوش به حالتون کاش من هم نزدیک بودم و میومدم.

اخه عزیزم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
7 خرداد 92 7:31
پس حسابی خوش گذروندین به به


اره عزیزم جای شما خالی بود
رویا
7 خرداد 92 15:52
سلام بانو.
من گاهی به وبلاگ دخمل گلتون سر میزنم.
بخشید فضولی میکنم ولی از شما خیلی خوشم اومد، خیلی با وقار و با متانت هستید. مرحبا به تربیت خانوادگیتون. مشخصه از اون دست از آدما نیستید که جو بد جور میگیرتشون. آفرین واقعاً آفرین. یه خانوم کامل و سنگین.من وقتی آدمایی مثل شما رو میبینم به زن بودن خودم افتخار میکنم. حتماً همسرتون به شما افتخار میکنه.
در هر صورت انشاءلله همیشه خوشبخت و تندرست باشید.


مرسی عزیزم شما لطف داری و حسابی شرمندم کردی
نرگس
7 خرداد 92 21:54


سلام خیلی قشنگ من که خیلی خندیدم