باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

باران و جوجه اردک

1392/3/3 15:58
نویسنده : مامی نرگس
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من

روز سه شنبه رفتیم خونه مامانی تا  برای شستن میوه و... کمکشون کنیم

چون روز چهارشنبه  مراسم مولودی خونشون بود 

کلی با جوجه اردکهای نسترن بازی کردی

بابایی خیلی دوست داره برای تو هم بگیره ولی من اصلا خوشم نمیاد  و هرگز قبول نمیکنممممممممم

 

کلی با عشق نگاشون کردی

جوجه اردک از گل جورابت خوشش اومده بود و همش دوست داشت نوک بزنه

تو هم خیلی خوشت نیومد  وهمش میخواستی پاتو جایی بزاری که نتونه نوک بزنه

الهییییییییییییییییییییییییییییییی قربون اون خنده ات

وقتی جوجه بیخیال شد اینبار تو ول کن نبودی

 

روز چهارشنبه و مراسم مولدی

 

محبت های بی دریغ متین جونممممممم

و نگاه های ...... طنین جونمممممم

با صدای رعد وبرق هر سه تایی  به سمت پنجره برگشتین

از اونجا خاله ساجده ومتین جون اومدن خونمونو شما دوتا وروجک تا پاسی از شب بازی کردین

دیروز با کلی از مامانای نی نی سایتی و نی نی وبلاگی قرار داشتیم که تو پست بعدی عکساشو میزارم

و امروز روز پدر هست و من این روز رو به همه پدرهای دنیا تبریک میگم

علی جونم روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامانی طهورا
3 خرداد 92 16:44
ناااااااااااازی


عمه ی آتنا
3 خرداد 92 17:01
ای جانمممممممم
بازی با اردکا
خیلی خوشمل بودن عکسها


مرسی جونم
مژده(مامان بهراد)
4 خرداد 92 8:37
اي جانم اي جانم اي جانم چه خنده زيباييييييييييييييييييييي بخورمت روز پدر و به همه پدرا تبريك ميگم
اردكاشو نيگا كن نخورنت توروووووووووووو


مرسی مژده جونم
الهام
4 خرداد 92 11:23
ای جونم چه دختر شجاعی داره این نرگس عزیزم
بیا اینجا پیشم خودم برات جوجه و اردک میگیرم عاله جونم

اره الهام جونم دخترم کلی شجاعه مثل مامانش
مامان آناهیتا
4 خرداد 92 13:23
ای جانم چقدر قشنگ می مونه کنار اردک من بودم فرار می کردم


اره خودمم همینکارو میکنم ولی دخملیه دیگه!!!!!!!!!!!
کلی شجاعه بر عکس مامانش
مامان آنی
4 خرداد 92 17:20
ای جانم چه عکس های لوس و خوشگلی شده با این جوجه اردک ها


مرسی گلم خوشگل میبینی
مامان مانی
5 خرداد 92 0:01
ای جان قربونت برم الهی خاله جون,خیلی جالب بود.


خدا نکنه گلم
صفورا مامان آوا
5 خرداد 92 9:34
وای عزیییییییییییزم چه حالی کرده با جوجهه چقدر خوب که اینقدر هم بازی های خوبی هستن


اره حسابی کیف میکنه
مامان مهدیس و ملیسا
5 خرداد 92 21:10
ای جوووووووووووووونم اون عکسش که از ته دل میخنده خیـــــــــــلی قشنگه عاشثتوووووووووووونم بووووووووووووووووووس


مرسی گلم شما هم بوووووووووس
محیامامان دینا
6 خرداد 92 9:01
قربون اون خنده های نازت عزیزم بوس محکم


خدا نکنه محیا جونم
مامان طاها
6 خرداد 92 10:05
نااااااااااااازی عزیزم
خوشحال میشیم بما هم سر بزنید


چشممممممممممممم گلمممممممممممممم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
7 خرداد 92 7:33
الهیییییییییییییییییییییی قربون خندیدنت. واااااااااااااااااااااای چقدر متین جونم مهربونه


الی مامی آراد
8 خرداد 92 10:14
به به چه دختر نازی دارین چه جالب تولد هامون تو یه روزه خوشحال میشم با هم دیگه دوست بشیم


چه باحال دوستم