باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

اتلیه سها

1392/2/2 11:32
نویسنده : مامی نرگس
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترکم

دیروز با مامان اشرف رفتیم اتلیه سها

چون هفته پیش من با کلی لباس و ... رفته بودم و شما اصلا حاضر به همکاری نشدید نتوستیم عکس بندازیم

ولی اینبار که رفتیم بر عکس همیشه خیلی کم لباس برات بردم و به خیال اینکه میدونستم نمیزاری

چند وقتی به خاطر دندونات بد اخلاقی

ولی از اونجایی که کلا برعکسی کلی همکاری کردیخنده و عکسهای خییییلی قشنگی انداختی

همش افسوس خوردم که چرا بیشتر لباس نیاوردم ناراحت

ایشالا به همین زودیا CD عکسها رو گرفتم میزارم

خیلی عکسهات باحاله خودم که کلی براشون ضعف کردمقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

سوددابه
2 اردیبهشت 92 12:09
سها خوشگله خاله رفت و بهت امتیاز 5 داد امیدوارم امتتیازی که بهت دادم تو برنده شدنت تاثیر داشته باشه.


مرسی گلم
دخمل من اسمش بارانه و سها اسم آتلیه ای که میبرم
الی
2 اردیبهشت 92 12:10
نرگس جونم من فکر کنم از اولین کسایی هستم که به باران جون رای دادم و منتظر نتیجه اش هستم ایشالا که اول میشه یه کم پرروییه که بگم من عکساش رو میخوام اخه عاشقشم
نازنین
2 اردیبهشت 92 13:31
ای جون من که بی صبرانه منتظرم
عاطفه مامان الای
2 اردیبهشت 92 13:45
نرگس جون میشه بیایی تو وبم وبگی امار وبلاگ که پایین وبت گذاشتی از کدوم سایت برداشتی منم برم کدشو بردارم من هر کدی زدم مناسب ودرست از آب در نیومد به باران امتیز 5 رودادم صبح یه کم توضیح بده که کد رو دقیقا کجا بزارم


عزیزم ادرس وبت درست نبود بیام پیشت و ادرس امارگیر من از خود نینی وبلاگ برداشتم و توی قسمت قالب صفحه امار گیر رو پاک کردم و این امارو که از خود قسمت نینی وبلاگ کپی کرده بودم قسمت پایین صفحه گذاشتم
خواهر فرناز
2 اردیبهشت 92 14:13
آفرین بارن جون ما منتظر عکسا هستیم
✿ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ✿ツ
2 اردیبهشت 92 15:24
تا بوده چنین بوده همیشه عکس قضیه اتفاق میفته منتظر عکسهائیم
✿ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ✿ツ
2 اردیبهشت 92 15:26
اگه میشه ما رو با آدرس جدیدمون لینک کنین
سمیرامامان پرنیان
2 اردیبهشت 92 16:20
آفرین دخمل خوش اخلاق نرگس جونم بچه ها همیشه کاراشون بر عکسن
مامان سارا
2 اردیبهشت 92 16:48
ما بی صبرانه منتظر عکسها هستیم
نیم وجبی
2 اردیبهشت 92 21:31
منتظر عکسهای خوشگلتم وروجک ناااز
سارا مامانی شیدا
3 اردیبهشت 92 9:17
وای ما هم منتظریم ببینیم این عروسک چه کرده
سارا مامانی شیدا
3 اردیبهشت 92 9:18
دوست خوبم خصوصی
زهرا سادات
3 اردیبهشت 92 10:28
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
3 اردیبهشت 92 11:34
ما آپیم
هستی
3 اردیبهشت 92 14:06
سلام خانومی بیصبرانه منتظر عکسای ناناس باران جون هستیم آتلیه سها عکسای دوران بارداری هم میندازه؟یعنی تخصصی؟میشه آدرسشو بدی یه سر بزنم ؟میخوام کیفیتشو ببینم واسه بعده ها لازم میشه


عزیزم شعبه دو اتلیهد مخصوص بارداری و نوزاد هست و ادرسش تو لینکهام هست
بهاره مامان ونداد
3 اردیبهشت 92 15:51
مامان نرگس منتظر عکس های خوشکل خانمم زود بیا
مامان آروین (مریم)
3 اردیبهشت 92 15:51
منتظررررررررررررررررررررررررریم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 اردیبهشت 92 16:58
بی صبرانه منتظرعکساتم عسلم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 اردیبهشت 92 23:30
بیصبرانه منتظر دیدن عکس هاییم
زهره مامان غزل
5 اردیبهشت 92 9:30
سلام به نرگس جون ودختر گلش منم رفتم وامتیاز 5 دادم البته واقعا حقش هم بود امیدوارم برنده بشی خوشگل خانوم
مامان آسمان
6 اردیبهشت 92 20:18