باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بستنی خوری باران

1392/1/28 20:19
نویسنده : مامی نرگس
1,702 بازدید
اشتراک گذاری

شیطون من

عاشق بستنی هستی و فقط فقط از نوع  موزی

اول شروع میکنی با دستت همه شکلاتاش رو در میاری و بعد خود بستنی رو میخوری

هرکاری که میکنم از چوب بستنی نمیگیری و دستهای کوچولوت یخ میکنه  واصلااااااااا هم نمیزاری من برات بگیرم تا تو بخوری

 

و بعد از اینکه بستی خوردی با انرژی کامل رفتی سراغ  بهم زدن کابینهای مامان

کار هر روزت شده میری شیشه ها رو میریزی بیرون و میشینی  تو کابینت

 

دالییییییییییییی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

نازنین
28 فروردین 92 20:29
عسیسم فدا بستنی خوردنت خاله تمام مماخت و کثیف کردی عاشق اینجور کارام
مامانی وروجک ارمیا
28 فروردین 92 20:36
بستنی نوش جونت باران خانم وروجک.
زهرا سادات
28 فروردین 92 20:42
وای نرگس دارم دیونه میشم اینارو میبینم از طرف من و دایی علی 10000 بوس بهش کن خیلی جیجری بارانم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
زهرا مامان امیرحسین
28 فروردین 92 23:21
عزیزم چه خوشمل بستنی میخوری مامانی باران چه میکنی با این دخمل طلای شیطون...
مامان آرینا مو فرفری
29 فروردین 92 0:22



وااااااااااای چه افتخاری مامی ارینا خوشگله برامون بوس فرستاده
مامانی ارینا جونمو ببوس
هستی
29 فروردین 92 0:29
واسه این جیگملمون اسپند دود کن تا نخوردیمش جیگولورو ماشالا و هزار ماشالا کارایی که باران جون میکنه انتظارمو واسه اومدنه کوچولوم داره کم میکنه ایشالا همیشه و زیر سایه بابا مامانی بزرگ بشه دلم میخواد این دخملتو تو بغلم بگیرمو ببوسمش .سرش چی زیاد خوردی


مرسی عزیزم بابت لطفتت
من سر باران خیلی هندونه میخوردم
مامان آروین (مریم)
29 فروردین 92 14:06
باران بستنی میخوره و ما هم باران رو میخوریم ........... بس که شیرین و بامزه است
مامان دوقلوها
29 فروردین 92 14:34
نوش جونت خاله مامانی من با افتخار لینکتون کردم
سمیرامامان پرنیان
29 فروردین 92 15:23
باران ناناز عاشقتممممممم
فهیمه مامی مهتا
29 فروردین 92 15:23
واااای خدا فدای بستنی خوردن جوجه طلاییییی
مامان آناهیتا
29 فروردین 92 15:53
سلام عزیزم با دیدن بستنی خوردنت دهنمون آب افتاد رفتیم از فریزر بستنی برداشتیم

خیلی بامزه بود


نازززززززززززززززززززززززی
الهام
29 فروردین 92 16:51
اگه من یه بچه اینجوری داشته باشم نمیذارم یه لحظه ازم دور باشه با این شیرین کاریش ببوسسسسسسسسسسششش
مامان آیسا
29 فروردین 92 23:38
قربونت برم کوچولوی خوشمزه خیلی دوست دارم
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 15:33
نوش جونت وروجک شیرین چقدرخوشمزه میخوری
نیم وجبی
30 فروردین 92 21:35
نوش جووووووووون وایییییی چه بامزه میخوره عزیییزم خیلی دلم برات تنگ شده بود اما فرصت نمیشد بیام وبتون وب کسری با تغییرات زیاد دوباره آپ شده خوشحال میشم بهمون سر بزنین
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 فروردین 92 21:43
ای شیطون
صفورا مامان آوا
31 فروردین 92 11:45
نوش جووووووووووونت عزیز دل خاله
سارا مامان شنتیا
31 فروردین 92 12:24
ماشالا چقدر نازه این باران خانم من رفتم به عکسش رای دادم ایشالا که دختر خوشکلمون بنده بشه
مامان حسام كوچولو
31 فروردین 92 15:50
اي شيطوننننننن
مهسا(مامان هستی)
31 فروردین 92 19:20
نووووووووووووووووووش جونت قلمبه خانووووم


مرسی عزیزم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
1 اردیبهشت 92 9:20
دالی عشقم
نوشه جونت خاله چقدر هم تمیز میخوره
قربونش بشم من نازدار خاله تویی


اره میبینی دخترم خیلی تمیز میخوره
خواهر فرناز
1 اردیبهشت 92 22:55
ای بابا
من نظر گذاشته بودم چرا ثبت نشده
یاد نیست چی گفته بودم
خوب بارانم با نمک بستنی میخوره
شاید این جوری گوشت بشه دوباره بشه باران قلنبه


نمیدونم عیبی نداره
مرسی عزیزم
مریم (مامان آرینا)
3 اردیبهشت 92 10:26
.........
5 اردیبهشت 92 18:45
baron
24 خرداد 92 12:13
سلامـ بارونـ خانومـ با تبادل لينكـ موافقيـ؟!

ممنونم من لینکتون کردم