باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

دوازده بدر!!!!!!

1392/1/16 11:58
نویسنده : مامی نرگس
2,640 بازدید
اشتراک گذاری

رویای زیبای من

روز دوازده فروردین سه تایی با بابایی رفتیم پارک ملت جشنواره تخم مرغ بود

خیلی باحال بود کلی خوش گذشت قلب

روز سیزدهم هم با خانواده بابایی رفتیم پارک که عکساشو بعدا میزارم

 روز چهاردهم خانواده بابایی و پانزدهم هم خانواده خودم برای شام دعوت کردیم و این دوشب خیلی خوش گذشت و شما تا تونستی آتیش سوزوندی و بازی کردی

امروز هم نهار دوست خودم با همسرش خاله مریم و عمو بابک دعوت کردیم

 عکسهای پارک ملت رو تو ادامه مطلب میزارم

 

دخترم چشماشو بسته و آواز میخونه

وااااااااااااااااای یه گربه اونجاست

سریع پاشدی و دنبال گربه کردی

اینجا به گربه میگی

آخه کجا میری من که کاریت ندارم

اصلا بی خیال نمیشدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

لیلا مامان پرنیا
16 فروردین 92 13:05
عسلم دوئازده بدرتون مبارکخیلی عکسهات قشنگ بود وروجک من


چشمات قشنگ میبینه لیلا جون
خواهر فرناز
16 فروردین 92 16:38
سلام نرگس جون
چرا این سری خبرمون نکردی ؟
اتفاقی دیدم رفتم به باران خانم رای دادم ایشالا که برنده بشه


مرسی عزیزم
خواهر فرناز
16 فروردین 92 16:39
از دست تو خاله جون
گربه از دستت فرار کرد؟


اره خاله جونم
مریم مامان باران
16 فروردین 92 18:26
عزیزم سال نو رو تبریک میگم بهترین ها رو براتون ارزو میکنم. به دخترتون رای دادم، خوشحال میشم شما هم به باران من رای بدید. باران شاکر


چشم عزیزم
مامان ارغوان
16 فروردین 92 21:58
ملوس خانوووووووووم
مامان محمد معین
16 فروردین 92 22:50
وای چه عکسای قشنگی
نازی عزیزمممممممممممممممممم


ممنونم
نیلوفر
17 فروردین 92 1:10
خیلی عکسهای بامزه ای بود
مامان محمدرضا
17 فروردین 92 1:10
خانمی سلام مرسی که به پسرم رای دادین لطف کردید.عکس باران جونم خیلی ناناس بود .خیلی با نمکه ماشالا .ایشالا جبران کنم.

خواهش میکنم
محمدحسين(قهرمان كوچك)
17 فروردین 92 1:17
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... چه عكساي قشنگي....خوشحاليم كه بهت خوش گذشته خانومي
بهاره مامان ونداد
17 فروردین 92 1:23
عزیزم همیشه به گردش اخه جیگری تو چی کار گربه بیچاره داری
دوسستت دارم هوار تا


منم خاله جونم
مامان ضحا
17 فروردین 92 8:01
با سلام و تبريك سال نو
به گل دخترتون راي دادم .انشاالله كه موفق باشيد.

ممنونم
مامان باران طلا
17 فروردین 92 11:08
سلام عزیزم همیشه به شادی.دخترمون چقدر ماهه .رفتم تو سایت و بهش رای دادم


مرسی عزیزم لطف کردی
ساناز
17 فروردین 92 12:49
خیلی بامزس عروسش کنی



ایشالا
نازنین
17 فروردین 92 12:55
سلام نرگس جون میخواستم بدونم چطوری میشه عکس فرستاد واسه این جشنواره ممنون میشم راهنما ایم کنی
باران جونمو ببوس


نازنین جونم حتما باید کودک تو خود اتلیه عکاسی بشه بعد اگر خواستین عکسش تو جشنواره شرکت داده میشه
sara
17 فروردین 92 14:32
چه مامان با حوصله ای


مرسی عزیزم
سميه مامان گل دخترا
17 فروردین 92 15:17
ممنون كه به پيغامم جواب دادى.
به دختر نازتون هم راى دادم،به اميد برنده شدنش.


خواهش میکنم ممنونم عزیزم
یاسمین
17 فروردین 92 15:18
چقد شما ملوسی عزیزم
بارون جونم من به شما امتیاز 5 رو دادم.ایشاله برنده بشی خوشگل خانوم


مرسی عزیزم
مامان بابای الیسا
17 فروردین 92 15:18
بازم سال جدیدو بهتون تبریک میگم. وای این دخملی ما رو نگاه خودت گلی عزیزم از گلم قشنگتری فسقلی الیسای منم عاشق گربست امان از دست شما بچه های بزیگوش حالا چی میخونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ناز نازی


مرسی عزیزم
خاله جون اپرا بود
mamane m@ni
17 فروردین 92 16:17
سلام به نرگس جون و دخمل نازش باران
ما برگشتیم
چرا اینقدر باران جون ناز داره ؟؟قربونش برم الهی
از طرف ما ببوسش


مرسی عزیزم چشم حتما
نیلوفر
17 فروردین 92 16:22
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒ ▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
mamane m@ni
17 فروردین 92 16:48
وای نرگس جون مرسی از راهنماییت عزیزم یه ساعت بود درگیرش بودم.لطف کردی راستی حتما میرم و به بارانم رای میدم. مراقب خودت و دخملت باش
مامان حسام كوچولو
17 فروردین 92 17:35
انشالله هميشه خوش باشيد . دلتون شاد و لبتون خندون


مرسی عزیزم
مامان آناهیتا
18 فروردین 92 15:41
سلام نرگس جون سال نوت مبارک عزیزم
وای خیلی عکس هاش قشنگه مخصوصا توی گل های لاله خدا از چشم بد حفظش کنه


مرسی عزیزم با چشمای قشنگت میبینی
صفورا مامان آوا
19 فروردین 92 10:26
وااااااااااااای خدا چقققققققققدر خوشگلن این عکسا باران جوونم از همه گلها خوگل تره فدات بشم اینقدر خوش تیپی خاله


مرسی عزیزم با چشمای قشنگت میبینی