باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

گردش با دخملی

1392/1/11 18:39
نویسنده : مامی نرگس
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

دختر پاییزی من

این روزا هوا خیلی خوبه و خدا رو شکر که شما بهتر شدی

و منو بابایی هر زمانی که وقت کنیم شما رو میبریم پارک و کلی تاب سواری میکنی

و خیلی بامزه زیر لبت زمزمه میکنی تاب تاب ابازی تاب تاب ابازی

 

 

 

 عکسهای تاب سواری رو گذاشتم  ادامه مطلب

 

 

اینجا داری کلاغ پر بازی میکنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مهسا(مامان هستی)
11 فروردین 92 20:30
اییییییییییییی جونم وااااای چه عکسای نااااااااازی قربون اون خنده های ناااااازت
حالش بهتر شد ؟؟؟


مرسی عزیزم
اره خداروشکر
مامان مهدیس و ملیسا
11 فروردین 92 23:26
الهی من بمیرمممممممممممممممنم مامانی تو رو خدا واسش اسپند دود کن میبوسمتون


خدا نکنه عزیزم
چشم
nira
11 فروردین 92 23:41
ای جانم ،چه بانمکی خوشگل خانوم ،خدا حفظت کنه


مرسیییییییییییییییییییییی
مامان آروین (مریم)
12 فروردین 92 8:10
خصوصی


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان آروین (مریم)
12 فروردین 92 8:11
وای چه عکسهای خوشگل و قشنگی ..... چه تیپی هم زده گل دختری . 1000 ماشاا...


ممنونم مریم جون
وانیا
12 فروردین 92 12:20
سلام سال نو مبارک به ماهم سربزنید


چششششششششششششششششششمممممممممممممممم
الهام
12 فروردین 92 12:58
آخی نازی
چه کلاه با مزه و نازی داره
فدای شیرین زبونی هاش بشم من


مرسی الهام جون قابل شمارو نداره
خواهر فرناز
12 فروردین 92 14:55
وای چه نازه عکسات

عکس اول مثل ژورنال شده

دورت بگردم چه ناز افتادی

خدا را شکر بهتر شدی

هزار ماشالا


مرسی گلم ناز میبینی
مامان ستیانفس
12 فروردین 92 22:46
سال نو مبارک
ماشاالله باران جونی خیلی ناز وملوسه
خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
من شمارو لینک کردم


مرسی منم حتما همینکارو میکنم
لیلا مامان پرنیا
12 فروردین 92 23:37
عشق منی جیگرم خیلی دوست دارم یه عالمه بوس برای باران خاله


مرسی عزیزم
لیلا مامان پرنیا
12 فروردین 92 23:38
خصوصی گلم
فهیمه مامی مهتا
13 فروردین 92 2:01
عزیییییزم ... خیلی عکسهات ناز شده ...روزهات همیشه بهاری و سبز و لبت همیشه خندون عزیزم .


ممنون فهیمه جونم
مهسا مامان کیارش
13 فروردین 92 19:53
الهی فدات شم عروسکم بهت خوش بگذره خانمی


مرسی مهسا جونم
سمیرامامان پرنیان
13 فروردین 92 20:28
عسلی چه ناز و بامزه شدی


مرسی خاله جونم
مامان ارغوان
14 فروردین 92 13:16
ماشالاه .خانومی شدی ها باران گلی


مرسی خاله جونم
مامان سارا
14 فروردین 92 13:43
عشقمی تو باران


آآآآآآآخ گفتی خاله کیانم عشقه مامانمه
مامان پارسا
15 فروردین 92 2:25
عاشق خنده هاتم


ممنونم
متین من
15 فروردین 92 16:05
سلام نرگس جان خوبی عزیزم وای که بعد ازمدتی که اومدم اول سر زدم به وبلاگ باران چقدر ناراحت شدم از این که گفته بودی حالش خوب نیست اخی عزیزم ایشالا بلا ازش دوربشه تا یادم نرفته عیدت مبارک ایشالا درکنار باران جان سال خوبی داشته باشین همراه با سلامتی وتندرستی برات ارزو می کنم می بوسمت از راه دور باران جان این عکسات هم خیلی قشنگه


مرسی سمانه جونم متین خوشگلمو ببوس
یاسمین
15 فروردین 92 22:16
خدا رو شکر که خوب شدی ناز گل خانوم
چه عکسای خوشگلی
ای جونم با اون انگشتای کوچولوت که داری کلاغ پر بازی میکنی


اره خدا رو شکر خیلی بهتر شد
نازنین
17 فروردین 92 12:09
ای جان
خدا حفظش کنه عزیزم خیلی نازه



مرسی گلم ناز میبینی
صفورا مامان آوا
19 فروردین 92 10:17
وااااااااااای خدا کلاهشو ببین چقدر بانمکه معلومه حسابی خوش میگذرونی هااااا


مرسی عزیزم قابل صفورا جونو نداره
ترانه
28 فروردین 92 14:41
تو وبم گپاییزی منم پاییزیم چند تا شعر گفتم که تو وبم گذاشتم مخصوص این دخترک پاییزیه


مرسی عزیزم ادرس بزار بیام