باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

یه روز با باران

1391/12/26 14:29
نویسنده : مامی نرگس
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل من

یه هفته ای میشه که خونه تکونیمون تموم شده ومن خیلی مواظبم که فرشها رو کثیف نکنیمشغول تلفن

دیروز داشتم نماز میخوندم  دیدم خبری ازت نیست

وااااااااااااااای اومدم تو آشپزخونه دیدم چاشنی کباب برداشتی

همه جا ریختی کلی حرصی شدمکلافه

 

تا منو دیدی تعارفم کردی

بعد سریع رفتی پناهگاه همیشگی داخل کمدت

قربون خنده قشنگت بشم وقتی میخندی بی خیال همه چی میشم منم باهات میخندم

 

اینجا هم زیر چشمی tv می بینی

همش دوست داری خودت کفشهاتو پات کنی

 

پستونک هم یار همیشگیته اگه نباشه تمرکزت بهم میریزه

 

دیشب بابایی که اومد خونه گفتم باران یاد گرفته به من میگه اگس یعنی نرگس

بابایی هم متفکر فکر کرد حتما اشتباه شنیدی و باورش نشد

همون لحظه گفتم باران بگو نرگس تو هم خیلی قشنگ گفتی اگس

مرسی دخملم که منو ضایع نکردیتشویق

از دیروز هم یاد گرفتی و میگی حموووووووو حمووووووووووووو یعنی حموم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (45)

بهاره مامان ونداد
26 اسفند 91 14:46
وای خوشکل نانازی با اون پستونک خوردنت چه بامزه فضولی میکنه زیر زیرکی خیلی خندیدم حالا مامانی تو تلا ش کن که باران جون فرشا رو کثیف نکنه بوس برای باران ومامان اگس

میبینی بهاره جون من جمع میکنم باران میریزه
مامان ساجده
26 اسفند 91 14:56
خيلي جيگري باران جونم
كه ميگي اگس
دلم كلي براتون تنگ شده انشاالله عيد ببينيمتون و كلي كيف كنيم


مرسی ساجده جون
ایشالا


مامان ثمر
26 اسفند 91 14:58
وای از دست این شیطونک های کوچولو



ثنا
26 اسفند 91 15:00
سلام خاله نرگس کلی دلم براتون تنگ شده بود بالاخره مامانی دست از کار کشید و من تونستم بیام پیش شما
خاله اومدم عید رو بهتون تبریک بگم


مرسی ثنا جونم
امیدوارم سال جدید سال خوبی براتون باشه
ثنا
26 اسفند 91 15:00
امیدوارم عید با بوسه هایش

بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد . . .


مرسی گلم خیلی زیبا نوشتی
من کوچولو
26 اسفند 91 15:19
ای جانم خدایا چقدر دلم میخواد این جیگرو بغل کنم قورتش بدمحسابی بچلونمش قوربونه اون دندونای موشیشش من نینی باران میخوااااااام


مرسی عزیزم خیلی بامزه نوشتی
محیامامان دینا
26 اسفند 91 17:29
امان از دست این بچه ها مگه میذارن خونه تمیز بمونه.ولی من عاشق این شیطونیای بچه ها هستم.دوستتون دارم


آخ گفتی
عزیزم چاره ای جز این نداریم
مامان مينا
26 اسفند 91 17:52
الاهى فدات بشم شيطون بلا با اون خنده نازت

لباستم خيلى بهت مياد عزيز دلم


خدا نکنه عزیزم
الهام
26 اسفند 91 17:56
آی قربونت برم من باران جونم
فدای دندونات بشم چقدر نازه
اگه اونجا بودم میخوردمت با نرگس گفتنت جیگر
عیبی نداره بریز مامانی تمیز میکنه برات شما سرگرم باش جیگر طلا
دوستتون دارم


خدا نکنه الهام جونم
منم همینکارو میکنم باران میریزه منم جمع میکنم
سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 19:11
پیشاپیش می بوسمت یکی این ور یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.


مرسی خیلی باحال بود
لیلا مامان پرنیا
26 اسفند 91 22:18
خوردنی خاله امیدوارم همیشه رو اون صورت مثل ماهت گل خنده باشه دوست دارم هزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززارتا

مرسی لیلا جون منم دوستتون دارم پرنیا عسلو ببوس
مامان آروین (مریم)
27 اسفند 91 7:19
پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم . امیدوارم عیدی پر از خوشی و سالی پر از شادی داشته باشین ........


مرسی عزیزم همچنین بر شما
مبینا
27 اسفند 91 13:11
سلام باران جان ممنون که به من سر زدی. فدای تو


خواهش میکنم
مامان سارا
27 اسفند 91 15:40
قربونت برم باران خوشگلم
ناز بشی که یاد گرفتی مامان نرگس رو به اسم صدا بزنی


خدا نکنه ساراجونم
اره دیگه!!!!!!!
مامان سارا
27 اسفند 91 15:40
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به شما دوست عزیز تبریک می گم و سالی سرشار از برکت وخوشی برای شما و خانواده گرامیتون آرزو دارم .
از طرف وبلاگ کیان هدیه ی ناب خدا



مرسی سارا جونم ایشالا سال جدید سال خوبی برای شما باشه
کیان جونموببوس
خواهر فرناز
27 اسفند 91 16:22
قربون شیرین کاریات وشیرین زبونیات بشم
دوست داریم هزار تا
پیشاپیش سال نو مبارک


خدا نکنه
سال جدید بر شما هم مبارک
مامان مينا
27 اسفند 91 19:42
الاهى قربونت بشم باران خوشملم رفتى خرابكارى كردى اشكالى نداره مرسى قربون اون خنده ات
لباستم خيلى بهت مياد بوس


خدا نکنه
مرسی مینا جونم قابل نداره
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
27 اسفند 91 20:38
بزن دست قشنگو به افتخاره باران عزیز و مامان خوبش که خیلی واسه ما عزیزه.


مرسی معصوم جونم
مامان آناهیتا
27 اسفند 91 23:55
آفرین عزیزم که خودت می پوشی =D
حتما مامانی خوب خونه رو تمیز نکرده بود شما خواستی دوباره تمیز کنه .


اره عزیزم دخترم خواسته آبروداری کنه تا همه جا تمیز باشه
زهرا(ترنم عشق)
28 اسفند 91 2:26
عسیسمممممممممممممممم با اون صورت گردالیت
مامانی خواهشا از طرف من یه ماچ آبدارررررررررررررررررر لپاشو بکنی
یادت نره ها صداش باید بیاد
راستی من اخرین پست 91 رو گذاشتم به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


چشم حتما میام
نرگس
28 اسفند 91 11:03
عزيزمممممممم خيلي باحال بود


لیلا مامان پرنیا
28 اسفند 91 12:40
یک نفر همره باد

آن یکی همسفر شعر و شمیم

یک نفر خسته از این دغدغه ها

آن یکی منتظر بوی نسیم

همه هستیم در این شهر شلوغ

این کفایت که همه یاد همیم

عیدتون مبارک


مریم
28 اسفند 91 15:41
سلام عزیزم وبلاگ جالبی داری اگه اجازه بدی لینگ بشی ممنونم.


مرسی عزیزم خوشحال میشم
مامان محمد معین
28 اسفند 91 17:04
سال نو پیشاپیش مبارک


مرسی عزیزم بر شما هم مبارک
خاله مرمر
28 اسفند 91 21:17
گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب، نه زمستانی باش که بلرزانی، نه تابستانی باش که بسوزانی . بهاری باش تا برویانی. نوروز پیشاپیش مبارک


ممنونم خاله مرمر عید شما هم مبارک
مامان آیسا
28 اسفند 91 21:43

نرگس جووووووون خسته نبااااااااااااشی
قربونت بره خااااااااااااله
عروسکم ماشالله هرروز نازتر میشی...قربووون خندت برم دوست دارم


مرسی فدات شم
مامان معصومه
29 اسفند 91 1:09
سلام باران قشنگ و شیطونم و مامان مهربون براتون سالی پر بار و سرسبز آرزو دارم خوش باشین


مرسی عزیزم همچنین برای شما
نیلوفر
29 اسفند 91 1:42
______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
_ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------پیشاپیش نوروز---------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤--مبارک باد--¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤


آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 اسفند 91 2:14
دوست دارم باران جونم


منم خاله جونم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
29 اسفند 91 2:43
هزار هزار تا بوس براي زيباترين باران دنيا.................قشنگ من سال نو مبارك


مرسی عزیزانم
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:49
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤
عیدتون مبارک


سمانه مامان ستایش
29 اسفند 91 16:14
عطر نرگس،رقص باد،نغمۀ شوق پرستوهای شاد،خلوت گرم کبوترهای مست،نرم نرمک میرسد اینک بهار...خوش بحال روزگار
آمدن بهار مبارک
نرگس جون عیدت مبارک


مرسی سمانه جونم عید شما هم مبارک
اسیرعشق
29 اسفند 91 16:16
سلام.
من چندین بار به وب شما سر زدم نظر گذاشتم اما شما به وبلاگ من نیامدی من شما را لینگ کردم اما شما نه حتی نظر های من تائید نمیکنی این رسم روزگاره آخه
در ضمن امتیاز هم دادم به باران جان


سلام عزیزم ببخشید قربونت برم اگر تایید نشده قبلا به طور اتفاقی کلی نظرها حذف شد
شرمنده دوست خوبم حتما میام خدمتتون
لیلا مامان پرنیا
29 اسفند 91 18:31
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود

روزگارتان بهار

لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.

سال نو مبارک



الهام
29 اسفند 91 18:34
سلام نرگسی جونم سلام باران جونم
گفتم شاید نشه بیام تو عید یا اوایل عید گفتم اینجا عیدو تبریک بگم بهتون
امیدوارم سالی پر از خوبی و خوشی وهر روزتون بهتر از دیروزتون باشه
سال نو مبارک
دوستتون دارم

ممنونم الهام جون
عمه ي آتنا
29 اسفند 91 22:19
بهار را به تو تبريك نمي گويم...
تو را به بهار تبريك مي گويم...
تو از هر بهار براي من ارزنده تري...
بهارت پيشاپيش مبارك:


مامانی وروجک
29 اسفند 91 23:05
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز بر شما مبارک



فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 اسفند 91 3:28
سال خود را با بهترین ۷ سین آغاز کنید :

سلام قولا من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر



آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 اسفند 91 3:28
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک


)



مرسی عزیزم





فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 اسفند 91 3:56
بهار ثانیه ثانیه از راه میرسد
و اینجا کسیست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری
دوستت دارد
.


محمدحسين(قهرمان كوچك)
30 اسفند 91 5:14
دنيا رو برات شاد شاد و شادي و برات دنيا دنيا آرزو ميکنم *** عيدت مبارک عزيزم***


ممنونم عید شما هم مبارک
باران زندگی
30 اسفند 91 9:47
از طرف بارانک: عید سُما مبالک


مرسی عزیزم عید شما هم مبالک
mamane mani
2 فروردین 92 18:27
سلام نرگس جون ممنون که یادمون کردی.
سال نو شما هم مبارک
ایشالا همیشه شاد باشید و سلامت
ما شمالیم بس که مهمونی و عروسی و ...داریم وقت نکردم
کانکت شم.مانی هم که فرصت نمی ده.
باران خانم باز کار دستت داد؟؟خسته هم نباشی بابت خونه تکونی



عزیزم ایشالا همیشه به شادی و گردش
مامان سارا
8 فروردین 92 12:34
عروسم عاشققققققققققققققققققققققققققققققتم


منم همینطور خاله جونمممممممممممممممممم