باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

باران جونم این روزا....

1391/12/24 1:49
نویسنده : مامی نرگس
977 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز و امروز خیلی روزای بدی بودن

دیروز جفتمون تو آشپزخونه بودیم من مشغول درست کردن غذا و شما هم طبق عادت همیشگی رفتی سراغ کابینت ها

و با سرعت تمام یه نمکدون رو از کابیت برداشتی و همون لحظه از دستت افتاد و شکست

منم سریع جارو برقی رو آوردم  تا خرده شیشه تو پات نره وقتی جارو میکشیدم دیدم لکه های خون رو سرامیکه سریع پاتو نگاه کردم دیدم یه کوچولو خون اومده الهی بمیرم اصلا گریه نکردی  و منم نفهمیدم که شیشه تو پات رفته

زنگ زدم به بابایی و جریانو گفتم

و گفتم میترسم یه موقع خدای نکرده شیشه تو پات باشه گفتم بیا خونه

بابایی هم که معمولا ظهرها میاد خونه گفت فکر نکنم چیز مهمی باشه و به دکتر نیازی باشه و به هر حال به خیر گذشت

آماده شدیم و رفتیم هایپر می 

تو هایپر می یه سالن بازی مخصوص کوچولوهاست که هر زمانی میرم شما رو میبریم اونجا و کلی بازی میکنی ولی دیروز از شانسمون بسته بود این بود که برگشتیم خونه

تو راه به پارک نزدیک خونمون رفتیم و کلی بازی کردی و از ته دلت میخندیدی

شب رفتیم خونه مامانی اونجا کلی بازی کردی و با صدای هر آهنگی که میامد کلی نانای کردی 

نمیدونم یکدفعه چی شد که تعادلت بهم خورد و خوردی زمین و پیشونیت به میز خورد کلی گریه کردی و پیشونیت ورم کرد و کبود شد

امروزم خونمون بودیم وقتی که بابایی اومد حاضر شدیم که پارک بریم اونجا هم تو سرسره تعادلت بهم خورد و با صورت خوردی زمین البته رو خود سرسره

و زیر چشمت کلی باد کرده و قرمز شده

امیدوارم آخریش  باشه

 

 

الهی بمیرم خیلی بی صدا و مظلوم گریه میکنی

اینجا هم میخواستی از دستمون فرار کنی که مواظبت نیستیم!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
24 اسفند 91 1:16
فاطمه:الهييييييييييييييييييي.....بارانم نبينم اشكاتو...به خير گذشته..باران جونم خيلي دوستت دارم....امروز همه رفته بوديم بيرون جلو يه روزنامه فروشي مجله شهرزاد و برداشتم و گشتم و عكستو پيدا كردم....مامي هم ميگفت يواش ورق بزن ردش نكني!!!!ديدمت خوشحال شدم....قربونت برم كه اينقدر خوشگل و دوستداشتني ميشي روز ب روز...

مرسی عزیزم شما قشنگ میبینی
بهاره مامان ونداد
24 اسفند 91 1:42
عزیزم بمیرم قلبم درد گرفت برات
نمیدونم این روزای اخر سال چرا این جوری شده اههههههههههه خخخخخخخخخخ بدم میاد ازش کاش زودتر بره

خدا نکنه بهار جونم
ونداد جونواز طرف من کلی
رویا مامان باران
24 اسفند 91 2:16
ای جان عزیزم اینطوری گریه نکن دل آدم کباب میشه


محبوبه مامان الینا
24 اسفند 91 7:20
واقعا به خیر گذشته.صدقه هر روزه رو فراموش نکنید واسه این گل نازمون


اره عزیزم
من هر روز صدقه میدم

الینا جونمو ببوس
مهرنوش مامان مهزیار
24 اسفند 91 8:10
خانمی چرا مواظب دخترمون نبودید. انشاا... دیگه مشکلی پیش نیاد.


عزیزم اتفاقه دیگه!!!!!!!!!!!
ایشالا
شیما مامان درینا
24 اسفند 91 8:55
آخی عزیز دلم خیلی ناراحت شدم خدا رو شکر که هر سه اتفاق به خیر گذشته و خدایی نکرده اتفاق بدتری نیفتاده الهی بمیرم عکسی که داره اشک میریزه دلمو کباب کرد برای این عروسک خانوم اسپند دود کن و صدقه بده امیدوارم همیشه سلامت باشه و سال خوبی داشته باشید


مرسی شیما جونم اره واقعا به خیر گذشت
امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین
درینا جونمو ببوس و به عمه مهربونش سلام منو برسون
مامان امیر محمد
24 اسفند 91 11:38
عزیز خاله الهی بمیرم برات مامانی ی نمه بیشتر مراقب وروجک باش انشاله که اخریشه
مامان خانم برای دخمل ایپند دود کن شاید چشمش زدن فرشته ی مارا


خدا نکنه عزیزم
چشم بیشتر مواظبش میشم
فهیمه مامی مهتا
24 اسفند 91 12:06
ای جانم ..فدات بشم کوچولوی ناز ...


خدا نکنه فهیمه جونم
مامان ساجده
24 اسفند 91 12:09
قربون اون ذوق كردنت عروسك
الهي بميرم نبينم اشكاتو كه انقدر مظلوم گريه ميكني


خدا نکنه خاله ساجده جونم
متین از طرف من ببووووووووووووووس
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
24 اسفند 91 12:16
اااااااااااااااای جانم امیدوارم دیگه هیچ بلایی سر عروسکم نیاد مامانی برا دخملمون اسپند دود کن. راستش امیر منم تا دیروز 40 درجه تب داشت یک هفته میشد دیگه جونی برای بچم نموند


چشم
الهی بمیرم چرا
الان بهتره امیر علی جونم
مامان ملیسا و مهدیس
24 اسفند 91 17:14
سلام عزیزم الهیییییییییییییییییییییی دلم ریش ریش شد وقتی اشک این خانوم گل رو دیدم الهی فدات بشم که این همه بلا سرت اومد مامانی براش اسفند دود کن تا بیشتر از اینا این خوشگل خانوم چشم نخوره اینم بووووووووووووووووووووس برای باران عزیزم و مادر گلش دوستون دارم

سلام مرسی عزیزم خدا نکنه
منم دوستتون دارم
رها
25 اسفند 91 9:49
سلام دوست عزیز وب خوبی دارین اگه با تبادل لینک موافقی لطفا منو به اسم جوک و اس ام اس لینک کنید بعذ بیا بگو به چه اسمی لینکت کنم ممنون
رها
25 اسفند 91 12:54
سلام
اگه میشه فقط به اسم جوک و اس ام اس لینک کن ممنونت میشم



باشه عزیزم
مامان ملیسا و مهدیس
25 اسفند 91 15:17
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک





مامان آیسا
25 اسفند 91 18:56
واقعا به خیر گذشت...چقدم خوشگلترو نازترشدی..مامانی خیلی مواظب باران جووونم باش


اره عزیزم
مرسی خاله جون چشممممممممم
مامان خورشید
26 اسفند 91 1:40
اخی بمیرم ایشالله دیگه پیش نیاد
نرگس جون چه خوب که به هم نزدیکیم ما اکباتانیم


خدا نکنه خورشید جون
اره خیلی خوبه که نزدیکیم ایشالا این سری که با مامان وبلاگی ها قرار گذاشتیم خبرت میکنم شما هم اگه تونستی بیایی
مامان ندا
26 اسفند 91 1:43
نازی دختر خوب و اروم . نرگس وقتی بچه ها راه نمیرن همش ذوق اینو داشتیم که بچه مون راه بره حالا هم با هر بار خوردن زمین قلبمون از جا درمیاد.


دقیقا


الهام
26 اسفند 91 9:49
الهی فداش بشم مواظب فسقلی من باشین چیزیش نشه خب


خب الهام جون
صفورا مامان آوا
26 اسفند 91 13:32
واااااااااای خاله بگرده برات که خوردی زمین من فدای اون اشکای قلمبه ات
ان شا ا... لبت همیشه خندون باشه عزیزم


خدا نکنه عزیزم
مرسی همچنین شما
متین من
26 اسفند 91 13:37
اخی خاله جون خیلی ناراحت شم منم مثل مامان نرگس ارزو می کنم واقعا اخریش بشه راستی نرگس جون ممنونم از اس ام اس هات گوشیم متین گم کرده بود تازه پیداش کردم دوسی شرمنده مون کردی باران ببوس اون پیشانی و زیر چشم اش که ضربه خورده


سلام سمانه جونم چه عجب کجایی؟؟؟؟؟؟؟
مرسی شما هم گل پسری ببووووووووووووس
مامان سارا
27 اسفند 91 15:25
الهی قربون اشک رو گونه ات بشم من
نرگس جون اعصابم خورد شد
خدا بخیر کرد . تو رو خدا مراقب خودتون مخصوصاً باران من باش


چشم خاله جونم
مامان آناهیتا
27 اسفند 91 23:53
الهی من فدای اون اشک روی صورتت که اروم اروم گریه می کنی باران صبورم
تو چقدر نازی قربونت برم عاشق خنده هاتم با اون دوندن های نازت
خوش بگذره پارک و تاب بازی


خدا نکنه
مرسی خاله جونم آناهیتا جونموکلی ببووس
نرگس
28 اسفند 91 11:02
عزيززززززمممممممممممممم ..........قضا بلا بوده گلم ناراحت نباش پيش مياد ديگه.
ماشاالله چه عسكاي نازي از دخمل نازمون انداختين. اسفند يادت نره


مرسی گلم ناز میبینی
افسانه جوووون
5 اردیبهشت 92 2:50
عزیزم چه دختر نازی داری خدا همیشه محافظش باشه نزار گریه کنه به چشمای قشنگش خنده بیشتر میاد دلم کباب شد