باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

عکس باران و دوستاش تو مجله شهرزاد

1391/12/23 2:36
نویسنده : مامی نرگس
2,340 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

زمانی که باردار بودم  همش ذوق داشتم  سر ماه بشه تا مجله شهرزاد رو بخرم

آخه همش در مورد نی نی ها نوشته بود با یه عالمه عکسهای قشنگ

بعضی از شماره ها هفته به هفته  از نی نی ها  مینوشت و اینکه چی بخوریم وچی نخوریم

این بود که مجله شهرزاد شد دوست جون جونیمون

تو مجله کلی تبلیغ آتلیه بود و از بین همه آتلیه ها سها خیلی بیشتراز همه به دلم نشست این بود که منتظر بودم تا به دنیا بیایی تا ببرمت آتلیه سها

دو ماه پیش بیرون بودم که از اتلیه زنگ زدن و گفتن عکس باران و دختر خاله هاش نگین و صدف رو میخوایم تو مجله بزاریم شماره عکساشون رو  بدید و منم اومدم خونه و شماره عکسا رو   دادم ولی فکر نمی کردم که  به این زودیا تو مجله بزارن بهمن ماه عکس بارانو گذاشتن و این ماه هم عکس نگین وصدف عزیزم رو

البته اشتباه نوشتن چون باران عاشق کلاه بابانول شده

 

پسر خوشتیپی که کنار باران ایستاده از دوستای خوب وبلاگیمونه به نام هیراد جون

 

 

 

این عکس هم نفرات برگزیده جشنواره محرمه که باران نفر دوم شد

 

و تو مجله این ماه  عکس نگین و صدف دختر خاله های باران هست

و عکس متین جونم که یکی از بهترین دوستای بارانه

 

 

 خلاصه این دوماه مجله یه جورایی فامیلی شدهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

لیلا مامان پرنیا
22 اسفند 91 19:51
عاشقتم عسل خاله


منم همینطور
بهاره مامان ونداد
23 اسفند 91 1:43
خانمی سالی یه بار شده اپ کردنت فدات بشم خوشمل من باید تمام مجله رو با عکس تو پر میکردند


اره بهاره جونم میبینی چقدر تنبل شدم
مرسی خاله جونم


آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 اسفند 91 2:47
عزیییزم قربون موش موشی خندیدنت خیلی بامزه شده
نرگس جون وقتی گفتی عکس آرمیتاهست من اولین باربوداین مجله روخریدم خیلی مجله خوبیه .



خدا نکنه
اره عزیزم خیلی مجله خوبیه
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
23 اسفند 91 3:28
به به به به.....خانوم خانوما تبريك..........
چه قدر خوشگل شده مجله با عكساي تو و دوستات....
نرگس جون چي شده خيلي وقته نيستي ؟؟؟؟
بدو بيا وبلاگ ما و داداشي خبراي جديد..........عكس جديد بذار از بارانم


مرسی عزیزم چشم حتما میام
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
23 اسفند 91 8:29
عکسش خیییییلی خوشکله با اون خنده نازش


مرسی قربونت برم ناز میبینی
elham
23 اسفند 91 9:12
باران جونم نازه واسه همین عکسشو چاپ می کنن
ولی خودمونیما دلم براش تنگ شد حداقل یه عکس جدید میذاشتی مامان نرگسیییییییییییی

دوستتون دارم زیاد


مرسی عزیزم منم دوستت دارم
چشم الهام جونم
بهاره مامان ونداد
23 اسفند 91 11:40
وای نرگس جون این دخمل های ناز دختر خاله های بارانن من این قدر خوشم اومد ازشون هی میگفتم ماشا.. چه بچه های نازی خدا حفظشون کنه واقعا نازن ماشاا..


مرسی بهاره جونم شما لطف دارین
مامان آناهیتا
23 اسفند 91 14:02
ای جانم قربونت برم که اینقدر نازی



خدا نکنه خاله مهربونم
مامان خورشید
23 اسفند 91 16:04
خیلی جیگری به خدا بوووس


مرسی خاله جونم
خواهر فرناز
23 اسفند 91 17:05
ای ناقلا ها
شهرزاد را فامیلی کردین
بووووووووووووووووووووووووووس



مامان ملیسا و مهدیس
23 اسفند 91 17:10
ای جانمممممممممممممممممم
مامانی فکر کنم سالی یه بار آپ میکنی من دلم واستون تنگید و پوسید یه عکس از باران جون نازم بذاار عزیزم البته جدیدشو هاااااااا
راستی مجله همیشه با عکس تو قشنگ میشه


چشششششششششششششششششششششششششششششششششششششممممممممممممممم
مامان بهار
23 اسفند 91 21:41
سلام مامانی!!
چه خوشملن این عکس ها! خوش بحال باران جون که آتلیه اش اینقدر حال میده بهش!
آخی دلم خواست.
راستی عکس هایی این آتلیه گرفتین فایل عکس هاش رو بهتون داده یا اینکه اسکنش کردید؟ :؟

باران جون رو ببوس


مرسی عزیزم
فایل عکس ها رو میده
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
24 اسفند 91 12:19
راستش مامانی منم عکس باران و امیرو و دوستشو برا مجله فرستادم اما هنوز که خبری نیست این بود اون سورپرایزم میخواستم وقتی چاپ شد ببینید اما شانسه هیچ خبری نیست


آخه قربونتون برم من
مرسیییییییییییی بابت این همه مهربونی
حامد
24 اسفند 91 13:15
سلام وبلاگ پرمحتوایی دارید ارزو موفقیت براتون دارم.


مرسی لطف دارید
صفورا مامان آوا
26 اسفند 91 13:38
چه باحالههههه