باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

از دست باران

1391/12/10 10:51
نویسنده : مامی نرگس
2,044 بازدید
اشتراک گذاری

باران جونم دیشب طبق معمول هرشب باید اسپری ساعت 12 رو برات میزدم

تقریبا ده دقیقه به 12 بود که دنبال اسپری گشتم هر جایی که فکرشو بکنید منو بابایی گشیم نبود که نیود

بابایی میگفت حتما تو آشغالا رفته ولی من مطمن بودم که تو آشغالا نیست

خلاصه منو بابایی کل خونه رو گشتیم و همینطور که تو خونه دنبالش میگشتیم تو هم مثل جوجه دنبال ما بودی و همه جا سرک میکشیدی

دیگه کم کم داشتیم  نا امید می شدیم و می خواستیم بریم یه دونه دیگه از داروخانه بگیریم

که به بابایی گفتم باران عاشق اینه که در کابینت ها رو باز کنه چون قبلا چند باری کنترل رو از توی کابینت پیدا کردم این بود که دوباره رفتیم تو کابینت ها رو دیدن ولی بازم نبود

ودر آخر  ساعت 2 شب بعد از دو ساعت گشتن داخل جا کفشی و توی پوتین بابایی پیدا کردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

مامان سارا
10 اسفند 91 12:20
من عاشقتم باران جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون



منم خاله جونم
آیدا
10 اسفند 91 12:56
وای توی پوتین؟ باورم نمیشه این وروجکا چه کارا که نمیکنن


اره عزیزم منم باورم نمیشد
مامان سارا
10 اسفند 91 13:33
ای جانم چه وروجکی شده ای جیگر خانم
نرگس
10 اسفند 91 13:37
وای خدای من از دست این وروجک هاااااااااااا
مامان آیسا
10 اسفند 91 19:48
خیلی بامزه ای وروجکه ناز


بهاره مامان ونداد
10 اسفند 91 21:19
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تو پوتین دیگه نوبره واقعا
دلم برات تنگ شده بود نبودی باران خانم


اره خاله جونم مامانم کلی تنبل شده!!!
elham
10 اسفند 91 22:41
خب دیگه باران جونم فعاله و دوس داری شما نصف شبی یه کمی ورزش کنید
راستی یادم رفت جیگرمنو ببوس


اره الهام جونم حسابی ورزشمون داد
مامان آناهیتا
10 اسفند 91 23:25
سلام عزیزم کلی خندیم
این بلا با سوئیچ ماشین به سر من بارها افتاده . امان از دستن این بچه ها


مامان کورش
10 اسفند 91 23:28
سلام باران جون
آخه جوجه کوچولو اسپری تو ی پوتین بابا قایم می کنی.


مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 0:39
ای شیطون بلا. احتمالا با اسپری بوگیر پا اشتباه گرفته عزیزمییییییییییی


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
11 اسفند 91 1:09

خيلييييييييييي باحالي باران جون............
خدا بد نده اسپري چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اسپری برای سرفه هاش
لیلا مامان پرنیا
11 اسفند 91 13:54
خیلی باحال بود نرگس جونببوس وروجک رو


چشم شما هم پرنیا گلمو ببوس


زهرا(ترنم عشق)
11 اسفند 91 21:55
مامانی باران دیگه
راستی وبلاگ من اسمش از ثمره عشق مامان و بابا به ترنم عشق تغییر پیدا کرد
گفتم با اسم جدید میام فکر نکنی غریبه ام


مرسی عزیزم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
12 اسفند 91 8:02
وووواااااییییی بارانننننننننننننی فضوللل


محبوبه مامان الینا
12 اسفند 91 8:12
امان از دست این وروجک


واقعاااااااا
مامان ایسان
12 اسفند 91 12:24
آخ الاهی قلبونت برم که انقده سر به زیری اب دهنشو ببین خیلی عکسه باحالی شده


خدا نکنه
مرسی عزیزم
مامان آیسا
12 اسفند 91 15:10
قالب و تقویم کودکانه
12 اسفند 91 17:14
طراحی تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما با جدیدترین طرح هایی که جایی ندیدید بدون استفاده از تقویم های آماده هر طرحی مد نظر شما باشد ما آن را برای شما طراحی می کنیم http:baby-graphic.blogfa.com
خواهر فرناز
12 اسفند 91 17:32
سلام
خوشحال می شیم تشریف بیارید تولد فرناز جون


چشم
مامان ساجده
12 اسفند 91 21:01
قربونت برم کارت درسته خوب مامان و بابا رو سر کار گذاشتی


خدا نکنه خاله جونم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
13 اسفند 91 2:08
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مهرنوش مامان مهزیار
13 اسفند 91 8:03
خیلی با حال بود باران شیطون


اره کلی سرکار بودیم!!!!
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
13 اسفند 91 9:27
سلام مامانی عزیز دیگه به ما سر نمیزنی دیگه مارو دوست ندارین؟ دلمون براتون تنگ شده


نه عزیزم این چه حرفیه نبودم
مامان ایدین
13 اسفند 91 13:25
سلام خوبی گلی خانم خوبه


مرسی گلم
خواهر فرناز
13 اسفند 91 19:32
سلام
امان از دست باران جون
خیلی جالب بود
هر چی تو خانه ما گم میکردیم تو چادر خونه اش واستخر توپش پیدا میکردیم بهش میگفتیم لونه مورچه


خیلی بامزه هستن ای وروجکا
مامان حسام کوچولو
15 اسفند 91 1:31

پسر من همه چی رو پشت تلوزیون قایم می کنه


نااااازی قربونش برم
مامان آنیل
15 اسفند 91 17:46
چه بلایی تو باران جون عزیز دلم چقدم شیرینه ماشالا خدا حفظش کنه. با اجازه من لینکتون کردم

مرسی عزیزم خوشحال شدم منم لینکتون میکنم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
16 اسفند 91 1:24
فاطمه: باراني... عاشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششقتم


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خاله جونم منم همینطور
الينا گلينا
16 اسفند 91 8:21
خوب ماماني داره خونه تكوني مي كنه ديگه و صلاح مي دونه كه جاش اونجا باشه


اره راست میگی عزیزم
بهاره مامان ونداد
16 اسفند 91 16:29
مامانی چرا نیستیییییییییییییییییییی؟


ببخشید بهاره جون این روزا کارام زیاده خیلی خسته میشم دیگه نمیتونم بیام پای نت
مامان آناهیتا
17 اسفند 91 9:27
سلام مامانی کجایی دلمون تنگ شده براتون


اخه ببخشید فردا حتما آپ میکنم
mamane m@ni
17 اسفند 91 23:48
سلام نرگس جون خوبی؟خسته نباشید عزیزم.
باران خانمی چطوره؟چه کارایی می کنه؟؟؟عکس توی مجله شونو بزار دیگه مامانی.آخه من هنوز نتونستم بگیرم مجله رو.
راستی همین امشب مانی رو بردم سها.قرار بود از قولتون بپرسم بابت دکور سیزده بدر.پرسیدم تازه سیخ کبابا و گوجه اش آماده شده بود که نشونمون داد.ولی هنوز گفت یکی دو روزی کار داره.اینه که نتونستم برای مانی این دکور رو انتخاب کنم.امیدوارم هر چی زودتر باران جون رو ببرید تا عکسای خوشگلش رو بندازه بعد ماهم عکساش رو ببینیم و کیف کنیم.

چشم عزیزم حتما میزارم
از عکسها راضی بودی ایشالا عکسهای دامادیش
محمدحسين(قهرمان كوچك)
18 اسفند 91 15:01
***$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j _____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r _______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$______$$$$$$$$$$$$$$ ______________$$________$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$ __________$$____________$$____$$$$$$ ________$$______________________$$$$ ______$$__________________________$$ ____$$____________________________$$ __$$______________________________$ ____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$******آپم * **************$ $$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ $$????????????$$$$$$$$$$?????????$$ $$$?????????$$$____$$$$$???????$$$
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
20 اسفند 91 3:59
بارانم كجايييييييييييييييييييييييييييي

خاله جونم ببخشید دیگه مامانم خیلی تنبل شده
نانا و نینی جون
20 اسفند 91 19:17
سلام ابجی نازم
یه فانوس تو دستمه
ولی نیازمند دعام
پس بیا دستو بنده به من تا با هم باشیم
دلم میخواد امشب از ته دلت برای من و اونایی که منتظر یه معجزه درونین دعا کنی


چشم عزیزم
منم از ته دلم دعا میکنم سال بعد این موقع یه نی نی سالم تو بغلت باشه
مامان بهراد
21 اسفند 91 7:25
اي جان فداي اون قايم كردنت بشم پسر منم از اين كارا ميكنه خصوصاً كنترل هميشه به دنبالش هستيم.
چه بامزه سربه زيره اين دخمل ما اميدوارم كه هميشه تنش سالم باشه


ای جانم قربونش برم بچه ها همه مثل همن کاراشون خیلی بامزه هست
elham
21 اسفند 91 10:14
نرگس جونم چرا نمیای؟؟؟؟دلم تنگ شده واستون

دوستتون دارم زیاد


مرسی الهام جونم به خدا این روزا خیلی کار دارم ولی چشم حتما تا فردا از باران عکس میزارم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 اسفند 91 11:06

عسل خانوم خیلی باحال بود


مامان خورشید
21 اسفند 91 11:35
الهی خیلی دختر نازی داری عزیزم خدا برات نگهش داره
اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن
عزیزم لینکت می کنم با اجازه شمام اگه دوست داشتی لینک کن

مرسی عزیزم خوشحال شدم
حتما با کمال میل لینکتون میکنم
برگ شارژ
21 اسفند 91 17:44
سلام به ماهم سربزنيدbargcharge.ir
باران زندگی
22 اسفند 91 8:54
باران اینه دیگه
چی فک کردید؟


مامان آناهیتا
22 اسفند 91 16:13
سلام عزیزم
آناهیتا با سفره هفت سین منتظرتونه

کجایی مامانی خونه تکونی تموم نشد دلمون تنگ شده براتی این عسل خانم

سلام قربونت برم چشم حتما میام
چی بگم دوستم....