باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بادام خوردن باران

1391/11/30 18:44
نویسنده : مامی نرگس
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

مرسی از همه دوستان گلم که برام نظر میزارن و وقتی من یکمی دیر میکنم جویای حالمون میشن

و شرمنده از همه که نمیتونم زود به زود سر بزنم  و براشون نظر بزارم ولی قول میدم بعد از عید تلافی کنم راستشو بخواین این روزا خیلی سرم

شلوغه

قبل از اینکه باران به دنیا بیاد منو همسرم با هم مغازه داشتیم و من همیشه دو ماهه آخر سال کمکش میکردم

پارسال که باران کوچک بود  من اصلا نمیتونستم بهش کمک کنم چون هم مغازمون خیلی دور بود و هم باران خیلی گریه میکرد

و بابایی مجبور بود فروشنده بگیره و هر کدوم به نحوی .... اخراج میشدن

حالا امسال همسری یه مغازه تقریبا نزدیک خونمون زده و منم روزایی که سرش شلوغ باشه میرم کمکش و بارانو پیش مامانم میزارم

و روزهایی هم که خونه باشم یا می رم خرید یا خونه تکونی که خودش با باران دنیاییه من جمع میکنم  و باران می ریزه

برای اینکه از باران عکسی گذاشته باشم مراحل بادوم خوردنش  رو مینویسم

از اونجایی که باران خانوم  ما خیلی خوش غذاس

برای خوردن هر چیزی ادا  در میاره

و بعد از یک سالگی به هیچ عنوان حاضر نشد لب به فرنی و  حریره بادوم بزنه   منم بهش کلک میزنم

بادوم خیس شده رو پوست میکنم و رنده میکنم کلی میخوره و خوشش میاد و بعد از اون یه شیشه شیر میخوره

و مراحل درست شدن حریره بادوم تو شکمش کامل میشهچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

مامان سارا
30 بهمن 91 18:37
ای جان فدای اون بادوم خوردنت بشم خسته نباشی خانمییییییییییی
مهسا مامان کیارش
30 بهمن 91 19:01
لیلا مامان پرنیا
30 بهمن 91 21:19
قربون تو برم خاله دلم برات قد نخود شده بود یه بوس گنده واسه گلم امیدوارم همیشه موفق باشی نرگس جون


خدانکنه دل منم تنگ شده
خواهر فرناز
30 بهمن 91 21:27
سلام

آفرین به مامان فداکار وهمسر مهربان
قربان بادام خوردنت بشم خاله ای

خدا نکنه
مامان آیسا
30 بهمن 91 21:57
آااااااااااخیش دلم برات تنگ شده بود قربون باااادوم خوردنت عسلکم
موفق بااااشی مادر نمونه


مرسی عزیزم
elham
30 بهمن 91 23:25
خودشم مثل بادومه
بخورمش من

آهان کلی غصه خوردم ک چرا نمیای خداروشکر امیدوارم همیشه شاد باشین و سالم
و در کنار هم خوشحال


مرسی الهام جونم غصه نخوری خاله گلم
نانا و نینی جون
1 اسفند 91 1:12
سلام عزیزم
زنبلیتو بردار بیا به خونه من
بی ببین چه خبره
نیای ضرر کردی چون اون وقت دوست ندالم خدا چراغ خونتو سبز کنه امین...


چشم
نیم وجبی
1 اسفند 91 2:37
عزیزم نوش جونت خوشگلمخسته نباشی مامان مهربون.عجب فکریم کردیاااااا ای کلک


زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
1 اسفند 91 7:18
اخی باران جونم چه کار بامزه ای میکنی یه پا مخلوط کنی برای خودت عزیزم


اره دیگه چاره ای نداریم
محبوبه مامان الینا
1 اسفند 91 7:42
مراحل تهیه حریره بادوم تو شکم باران خیلی بامزه بود


مامان امیر علی پسر اژدها سوار
1 اسفند 91 9:25
ای جانم دخمل خوب من نوش جانت. بزرگ بشه دخمل گلمون بعد من بخورمش عشقمو



باشه خاله قول میدم زود بزرگ شم تا منو بخوری
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
1 اسفند 91 11:07







راستی نرگس جون ما با پرهام جونی هم دوست شدیم


مرسی دوست جونی
ستایش نازمو ببوس
خواهر فرناز
1 اسفند 91 13:39
سلام
یه وبلاگ جدید درست کدم لطفا بیا اونجا برام نظر بندیسید
ممنونم ومنتظر نگاه گرمتون هستم
بووووووووووووس به دوست جونم
اینم ادرسش
http://namazrahekhoda.blogfa.com/


چشم حتما میام


آتنا مامان روشا یدونه
1 اسفند 91 14:26
خانومی آدرس مغازه بدین برسیم خدمتون
خوبه که اینجوری لا اقل کلک میخوره .روشا که بادام خیس و حریره به هیج وجه نمیخوره شیر گاو هم حساسیت داره اوایل حریره میخورد ولی بعدا عاقل شد دید کار اشتباهی میکرده


ناازی قربونش برم
مامان سارا
1 اسفند 91 15:28
آخه بادوم منم بیام تو رو بخورم البته نه رنده شده درسته ؟
هان ؟ بیام ؟


اره بخوووووووور خاله جونم نوش جونت
مامان سارا
1 اسفند 91 15:29
بفرمایید مغازه چی فروشی ما هم بیایم مشتری بشیم


همسرم بوتیک داره لباس زنانه
ستارخانه
مامان آناهیتا
1 اسفند 91 16:28
سلام نرگس جون
قربون این دختر با اون بادام خوردنش برم من .

نرگس جون منتظرتم با یه خلاقیت جدید


بهاره مامان ونداد
1 اسفند 91 16:47
تو خودت مغز بادومی عزیز دل


مامان ملیسا و مهدیس
1 اسفند 91 16:47
سلام واااااااااااای مامانی الهی من فدای این باران جونم بشم


خدا نکنه


مامان آروین-مریم
1 اسفند 91 17:00
سلام دوست خوبم ، خیلی وقته که هر روز و روزی دو سه مرتبه بهتون سر میزنم . تا کنون فقط خواننده خاموش وب شما بودم .امروز با اجازه و با افتخار لینکتون کردم و براتون پیام میدم .


مرسی عزیزم ادرس وبلاگتو بزار منم بیام خدمتتون
من کوچولو
1 اسفند 91 20:07
ای جونــــــــــــــم عسلک قوربونش برم


خدا نکنه
محدثه
1 اسفند 91 22:29
سلام عزیزم.اط وبلاگ شهر خاطره مزاحم میشم.ماشالله به نی نی نازت.زنده باشه
رایت هم ثبت شده


مرسی عزیزم اخه اصلا نمیشد من به ارمیتا خوشگله رای ندم
مامانی وروجک
1 اسفند 91 23:12
هههههه چه جالب.جونم چه باحال داره بادوم میخوره.بوس


آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 اسفند 91 1:21
قربون بادوم خوردنت عزیییزم خوبه میخوری گلم نرگس جون امیدوارم موفق باشیدتوی کارتون آفرین به این همسروفادارکه شوشوروتنهانمیذاره واااای بابت خصوصی کلی خندیدم خدانکشتت دوست جون یه کم برای شوهری قیافه گرفته بودم سرجریانی یعدازخصوصی تو همش لبخندروی لبام بودوگاهی بلندمیخندیدم اونم خوشحال فکرمیکرد دارم منت کشی میکنم وهمش میگفت چی شده ومیخندیدبیخودی راستی ممنون دیدم رای دادی عزیزم لطف کردی . باران گلموببوس
مامی مهتا
2 اسفند 91 9:44
وااای خدا ... قربون این دخمل با نمک برم ....بوووووووووووس
مامان اتنا
2 اسفند 91 15:58
ای قربون تو دخمل حریره بادوم خوردنتو بنازم.
مامان فاطمه
3 اسفند 91 18:57
چه روش خوبی



آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 اسفند 91 3:58
نظرمن کووووو؟


فکر کرد نیاید تایید کنم
تایید کنم انا جون؟؟؟؟؟
نرگس
4 اسفند 91 14:20
سلام عزیزم خیلی بامزه داره بادووم میخوره نوش جونشششش
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
19 اسفند 91 13:31
سلام خوبی دوست عزیز
آدرس وبمون از لوکس بلاگ به نی نی وبلاگ تغییر پیدا کرد و اون وبلاگمون حذف شد با این آدرس جدید لینکمون کنین



چشم عزیزم
صفورا مامان آوا
26 اسفند 91 13:37
ااااااااااا چه فکر خوبی یعنی می تونه اون رنده شده ها رو با دست برداره؟؟؟ منم امتحان کنم


اره صفورا جونم حتما امتحان کن
مامان شیدا
28 اسفند 91 17:34
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک





ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
29 اسفند 91 13:40
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد، و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد. پیشاپیش سال نو مبارک . . . آرزومند آرزوهای قشنگت: مامان ستایش
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
9 اردیبهشت 92 12:13
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....
ای کاش
روز زن و روز مـــ♥ــادر بر شما مبارک باد
ما آپیم


مرسی عزیزم از تبریک قشنگت روز مادر بر شما هم مبارک
مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 12:45
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت روزت مبارک دوست خوبم