باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

مسابقه وبلاگی

1391/11/23 17:34
نویسنده : مامی نرگس
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم

ممنونم که من وبارانمو جزو دوستای خودتون دونستین و ما رو به مسابقه دعوت کردین

من خیلی خوشحالم برای خودم از اینکه برای باران وبلاگ ساختم چون توی این مدت کوتاه دوستانی رو پیدا کردم که انگار سالیان ساله همدیگرو میشناسیم

امیدوارم در آینده کودکانمون با هم دوستای خوبی باشن

من تو این مدت روزهای خوشی رو که داشتم به تصویر کشیدم وهمه دوستان خوشحال از شادی ما بودن و چه بسا روزهایی که دلم گرفته بود یا باران مریض بود همین دوستان کلی همدردی کردن و هر کسی به نوعی کمکم  می کرد

دلیل اینکه من برای باران وبلاگ ساختم

اول از همه برای دل خودم ساختم خب همه مامانا میدونن وقتی آدم بچه دار میشه زندگیش به طور کل تغییر میکنه البته این تغییرات خیلی خوبه ولی همه با هر ظرفیتی  هم که باشن  دوست دارن ساعاتی رو به خودشون اختصاص بدن و فارغ از محیط خونه باشن این بود که من اوایل هر زمانی که باران میخوابید فقط می امدم پای نت وقتی با نی نی وبلاگ آشنا شدم افسوس خوردم که چرا زودتر برای باران وبلاگ درست نکردم!!!!!!

و دوم اینکه مثل همه دوست دارم تمام خاطرات لحظه به لحظه بارانمو رو ثبت کنم البته من خیلی دوست دارم همه جاهایی که با باران میرویم و یا هر خریدی که براش میکنم رو به یادگار تو وبلاگش بزارم ولی میترسم از عواقب بعدش و کامنتهای آزار دهنده که برام میزارن ....

 و سوم اینکه با تمام وجودم برای  دختر نازم مینویسم به امید اینکه خودش بزرگ بشه و خاطراتش رو ثبت کنه 

 

زنده ام به امید آن روز

ودر آخر انگار باید سه تا از دوستای خوبم رو معرفی کنم  که این قسمتش خیلی سخته ومن نمی تونم کسی رو  انتخاب کنم چون همه دوستامو دوست دارم پس میزارم به انتخاب خودتون هر کسی رو دوست داشتین از لینک دوستانم انتخاب کنینقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان امیر علی پسر اژدها سوار
24 بهمن 91 7:30
ای جانم چه قلب مهربونی فقط میتونم بگم شما هم واقعا برای ما عزیز هستین مامانی دوستتون داریم


مرسی معصوم جونم منم عاشق شما دوستای عزیزم هستم
نرگس
24 بهمن 91 10:18
مامان سارا
25 بهمن 91 13:25
عزیزم
mosayeb
27 بهمن 91 11:58
سلام....به وبلاگم دعوتی