باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

مامان نرگس ترسو

1391/11/13 20:27
نویسنده : مامی نرگس
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

باران گل من

امروز جمعه هست و طبق معمول بابایی سرکاره ومنو تو تنهاییم

دیشب بابایی موقع خواب یه فیلم خیییییییییییییییلی ترسناک به اسم کلکسیون رو گذاشت

 و از اونجایی که من عاشق دیدن این جور فیلم ها هستم خوابم نبرد وتا آخرشو به تنهایی دیدم

 بابایی که خیلی خسته بود همون اول فیلم خوابید

 منم ترسیده بودم و نمیتونستم بخوابم این بود که ساعت سه نصف شب اومدم پای نت تا حال و هوام عوض بشهIsolated showers

امروز تقریبا ساعت ٤ بعد ظهر بود که تو خوابیدی ومنم در کنارت خوابیدم و یادم رفت یه چراغی روشن بزارم

تو خواب و بیداری بودم حس کردم یه مردی اومد تو اتاق وهمش گفت یاالله یاالله خیلی ترسیده بودم  از شدت ترس نمیتونستم چشمامو باز کنم

ولی به هر سختی که بود بیدار شدم و انگاری تو خواب اینا رو میدیدم ولی عین واقعیت بود

 چراغ روشن کردم ولی بازم میترسیدم برم تو حال این بود که تو رو بیدار کردم تا با وجود تو کمتر بترسم

نیم  ساعت پیش با خاله ساجده تلفنی صحبت کردم و جریانو گفتم گفت نکنه یه موقع ...

گفتم هیچی نگو تو خونه تنهام بیشتر میترسم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

هیراد و عمه لیلاش
13 بهمن 91 21:15
الهی بمیرم برات
میدونم چقدر ترس داره
قران بخون انشاالله که فقط خواب دیدی
باران جونمو ببوس


خدا نکنه لیلا جون
اره منم امیدوارم فقط خواب بوده
هیراد و عمه لیلاش
13 بهمن 91 21:17
راستی خب فیلم ترسناک نبین به هیجانش نمیارزه دیگه


اخه خیلی با حاله!!!!!!!!!!!
مامی روژان
13 بهمن 91 21:52
اصلا نمیشه از فیلم ترسناک گذشت ولی بعدش ادرنالین بدن میره بالا قیافم اینجوری میشه
زهــــــــرا
13 بهمن 91 23:08
وااااااای من همین که خودنم ترسیدم آررره آدم خیلی میترسه ایشالله که خواب بوده.آدم یه موقع توهمی میشه
صبا
13 بهمن 91 23:19
الهی نرگس جون ما خانوما روحیمون لطیفه بهتره فیلم ترسناک نگاه نکنیم
مامان ملیسا و مهدیس
14 بهمن 91 0:01
عزززززززیزم الهییییییی!!!!!!خوب فیلم ترسناک نبین دیگه!!!!عیبی نداره عزیزم به قول مامان هیراد قران بخون توکلت به خدا باشه!!
زهرا مامان امیرحسین
14 بهمن 91 0:15
عزیزم از عواقب فیلم ترسناک دیدنه خانمی
مامان محمد معین
14 بهمن 91 1:09
وای منم خوندم ترسیدم منم هر وقت فیلم ترسناک میبینم دو سه روز اعصابم میریزه به هم
فاطمه و فائزه(زویشا)
14 بهمن 91 3:13
وایییییییییییییییییییییییییی نرگس جون آخه این چه کاریه میکنی..........فیلم ترسناکم شد فیلم..........
خواب دیدی ایشالله که خیر باشه...مواظب خودت باش دیگه ازین جورچیزا نگاه نکن......از دست تو دختر........
منم(فاطمه) خیلی ترسو ام با این حرفای تو پشتم لرزید....
مواظب خودت باش تو رو خدا.... در هارو قفل کن وقتی همسرت نیست...TV رو هم همیشه روشن بذار یا رادیو رو......

وااااااااااای عزیزم این کارا رو بکنم عمرا باران نمیخوابه
elham
14 بهمن 91 3:14
این توهمه
آخه مامان ترسو چرا باران و بیدار کردی؟؟؟
اهان باران تو از همین الان مرد خونه ای بعد بابا علی من رسمن اعلام کردم از اینجا


دقیقا عزیزم بارانو بیدار کردم تا شیطونی کنه ومنم نترسم
مهسا
14 بهمن 91 4:34
سلام نرگس جون خوشحالم که باران عزیز تو مسابقات دوم شد امیدوارم موفق باشی
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
14 بهمن 91 9:47
سلام
از من میشنوی نترس فیلمه دیگه اسمش روشه
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒


باش دیگه نمیترسم
مهسا مامی کیارش
14 بهمن 91 10:18
آخه نرگس جون مگه مجبورت کردن که فیلم ترسناک نگاه کنی که حال و روزت این بشه


واقعا همینو بگو...
من کوچولو
14 بهمن 91 11:24
بهاره مامان ونداد
14 بهمن 91 12:25
وای نرگس جون کلی خندیدم ها دقیقا یاد خودم افتادم جدیدا برای اینکه دچار ناراحتی اعصاب نشم فیلم ترسناک رو بوسیدم گذاشتم کنا0ر یادش به خیر قدیما جون بودیم شجاع تر بودیم


من نمیتونم ببوسم چون همسری هر روز یه دونه از این فیلمها میاره
بهاره مامان ونداد
14 بهمن 91 12:30
خصوصی گلم
شیما مامان درینا
14 بهمن 91 13:01
من عاشق این هیجان ترسم . مطمئنم کلی برات تنوعه .


مریم مامان باران
14 بهمن 91 13:38
چه صفحه قشنگی دارید و چه دختر نازی! با اجازه لینک میکنم.
mamane m@ni
14 بهمن 91 16:57
salam be mamane baran joon va albate dokhmale nazesh
hamishe be webloge baran khanoom sar mizanam. ta sorate mahesho bebinam.va bebinam che karaee karde asali.mishe ba mani manam dost bashe dokhmaleton???
albate manam dos daram ye dost mese shoma dashte basham.rastesh kami to entekhabe dost vasvas daram hata age majazi bashe.vali hala motmaenam ke mikham ba shoma dos basham.


مرسی دوست خوبم منم چند باری از طریق صفحه شما اتلیه سها به وبلاگ مانی جون اومده بودم
منم خوشحالم از داشتن دوستی مثل شما
نیم وجبی
14 بهمن 91 20:14
ای گفتی نرگس جون منم عاشق فیلم وحشتناکم درسته خیلی می ترسم ولی همیشه با برو بچ جمع میشیم نگا می کنیم
ولی حق داشتی ترسیدی


اگه عاشقی حتما ببینش
سحر مامان محمدطاها
14 بهمن 91 22:22
اخی عزیزم منم همینطورم فیلم وحشتناک خیلی دوس دارم اما بعدش تمام اون صحنه های وحشتناکشو همش جلوی چشامه.

اره سحر جون منم همینجوریم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 بهمن 91 0:49
نرگس جون من ندیده کلی ترسیدم تازه تنهادیدییییی؟ من بودم که قبض روح میشدم
منم اولا که جوون بودم خیلی فیلم ترسناک دوست داشتم اماالان دیگه قلبم ضعیفه مادر

کلی خندیدم هر کی ندونه فکر میکنه چند سالته...
ولی دیدن این جور فیلمها حال میده
فرشته مامان نیایش کوچولو
15 بهمن 91 12:30
عزیزم واقعا خیلی بده اینجور فیلم هارو دیدن چون خیلی تاثیر میذاره.
حالا خدارو شکر که ما این کوچولوهارو داریم تا همدم تنهایی هامون باشن. باران جون را ببوسید.


اره دیگه واقعا باران همدم من شده
لیلا مامان پرنیا
15 بهمن 91 13:12
نرگس جون مثل خودمیمنم نهاز فیلم میتونم بگذرم ونه عواقب بعدش رو تحمل کنم ولی درکت میکنم خیلی وحشتناکه


اره خیلی باحاله
به خاطر همینه که من دوستت دارم مثل خودمی
الهام مامان آوینا
15 بهمن 91 14:47
سلام نرگس عزیز. نرگس جون تصمیم گرفتم سورپرایزت کنم عکس باران را در مجله شهرزاد چاپ کردن. سریعتر تهیه اش کن عزیزم... اامیدوارم خوشحالت کرده باشم...

مرسی الهام جونم
ولی از قبل اینکه چاپ بشه میدونستم مجله رو هم خریرم ولی وقت نکردم تو وبلاگ باران بزارم و به احتمال زیاد ماه بعد عکس بچه های خواهرم رو هم بزارن بعد همه رو با هم میزارم
مرسی که به یادمون بودی
سمیرامامان پرنیان
15 بهمن 91 14:52
راستش نرگس جون منم خیلللللللللللللللللی میترسم همش فکر میکنم خونمون از این چیزا{میدونی که منظورم چیه}داره واسه همینم اصلا فیلم ترسناک نمیبینم حالا فکرای خوب خوب بکن امیدوارم که چیزی نبوده باشه.دیگه هم از این فیلمها نبین


عاشق دیدن فیلم ترسناکم ولی خدایی اون روز خیلی ترسیدم
سمیرامامان پرنیان
15 بهمن 91 14:53
راستی شبها واسه هرکدومتون یه آیت الکرسی و 7 تا صلوات بفرست و بعدا بخواب قول میدم خیلی مفیده. منم همینکارو میکنم


منم از بچگی عادت کردم همیشه میخونم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
15 بهمن 91 15:55
ای جانم نیستم اونجا وگرنه حتما شمارو میبردم پیش خودم. حالا خوبه شما وقت و اجازه داری فیلم ببینی منه بیچاره تا میام دست به کنترل بزنم داد امیر میره هوا که نه بزار من کارتون ببینم حالا خودش یه اتاق دیگه هستش نمیدونم حتما به همون صدا که میشنوه راضیه .

اخه نازی عزیزم تایم فیلم دیدن ما ساعت 1/5 شب به بعد هست و خدارو شکر باران می خوابه



متین من
15 بهمن 91 16:54
عزیزم هیچی نبوده اثرات فیلم بوده که روت گذاشته چون فکرت مشغول بوده یک خواب بوده نترس دوسی خودم


باشه سمانه جونم
بهاره مامان ونداد
15 بهمن 91 17:49
وای خدا به دادت برسه
خواهر فرناز
15 بهمن 91 23:14
سلام ما برگشتیم با 2 تا پست جدید شما که هر شب میبینی پس بهت بگیم ترکش کن فایده نداره باشوهری ببین که نترسی فرداشم برو خونه مامانتون یا ....
مامان پانی
16 بهمن 91 1:06
سلام این خوشگل خانم ما رو هزار تا بوسش کن مامانی


مامان سارا
16 بهمن 91 13:13
ههههههههههههه
عزیزم جنبه نداری نبین یا مثل من بدون صدا فیلم ترسناک ببین


باشه دوست جونم
مامان اتنا
17 بهمن 91 12:33
وای میفهمم چه حالی شدی من که اصلا نمیتونم فیلم ترسناک ببینم .برعکس بابایی علاقه داره شدیدا


ولی خیلی مزه میده حتما نگاه کن
سمیرامامان پرنیان
21 بهمن 91 1:02
نرگس جونم من اینهمه نظر دادم پس کو جابشون کوووووو


ببخشید گلم