باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

چکاب 14 ماهگی

1391/11/11 19:50
نویسنده : مامی نرگس
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

باران ناز من

امروز برای چکاب ماهانه بردمت دکتر وزنت شده  8/850    

و قد77/5    

دکترت گفت از این به بعد شیر پاستوریزه  هم بخوری منم برای اولین بار با یه دونه قند شیرینش کردم  و خوشت اومد

به اقای دکتر گفتم اصلا غذا نمیخوری و هیچی غیر از شیر دوست نداری و دکتر گفت غذا نخوردن بچه ها خیلی طبیعیه و من باید خیلی صبور باشم

گفتم تو خونه دنبالت قاشق به دست راه میوفتم و دکتر گفت این رفتار من کاملا اشتباهه وگفت یه دسمال بنداز زیرش و  همون جا بهش غذا بده اگه نخورد پافشاری نکن  نیم ساعت بعد دوباره امتحان کن

تا حالا که من پافشاری می کردم وبه زور چند قاشقی دهنت میزاشتم وزنت اینه حالا خدا میدونه  اگه به زور من نخوری  چی میشه

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

ولی توکل به خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 بهمن 91 19:59
نرگس جون دکترآرمیتاجون هم به من همینومیگه وکلی هم حرصم میده که میگه طبیعیه !آخه خیلی ازبچه هاخوب میخورن من که کلی زجرمیکشم بابت این قضیه
ایشالا که باران جون هم به غذابیفته وخوب بخوره ماشالا قدش که خوبه


عزیزم تا بوده همین بوده
ایشالا
دلم به قدش خوشه
مهسا مامی کیارش
11 بهمن 91 20:43
نرگس جون به زور به باران جون غذا نده چون باعث میشه که از غذا خوردن بدش بیاد این رو من تو کتاب دکتر فیضی خوندم حتما این کتاب رو تهیه کن و بخونشاینم یه عالمه بوس برای باران کوچولوی دوست داشتنی


اره مهسا جونم حتما میگیرم
مامان محمد معین
11 بهمن 91 22:02
عزیزم حرف دکترتو گوش کنی بهتره
هر بار که نخواست بخوره اصرار نکن بذار واقعا گرسنش بشه خودش میاد غذا می خواد
انتظار هم نداشته باش عادت غذا خوردنش یه روزه خوب بشه زمان میبره
پسر منم هم سن باران بود خیلی بد غذا بود درکت می کنم گلم


مرسی عزیزم امیدوارم
مامان آروین
11 بهمن 91 22:30
مامان جون نگران نباش . ماشالله همه چیزش عالیه هم قدش خوبه وهم وزنش .غذا خوردن با دستهای کوچولوشون براشون خیلی لذت بخشه . دختر گل لپ اناریمو ببوسید .


مرسی عزیزم
بهاره مامان ونداد
12 بهمن 91 1:05
اصلا خودت رو ناراحت نکن عزیزم تازه میشه ونداد از یه بچه تپل به یه بچه مورچه میرسن که هر کی میبینتش میگه وای پس لپاش کو؟ همینه زندگی خوش باش وگرنه مثل من دندونات میریزه از بس حرص میخورم با ونداد


به خدا منم خسته شدم دوروز پیش دندون عقلم رو کشیدم خیلی درناک بود
حالا فهمیدم علتش باران خانم بوده
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
12 بهمن 91 7:19
وای خدا این درد منه قبلا امیر خیلی غذا دوست داشت اما حالا باید به زور بدم بهش این همه به زور بهش غذا میدم انقدر ضعیفه سرما میخوره ندم چی میشه. ایشالله دخمل نازمون غذاشو بخوره مامان گلشم اذیت نکنه

شوخی میکنی من فکر کردم تا 3 سالگی بچه ها اذیت میکنن یعنی حالا حالاها...
زهــــــــرا
12 بهمن 91 10:24
بارن نمکه قند عسله
عشق منه
خیییییلییییییی نازی جیگرم
من یه خواننده ی خاموشم.هیچوقت نظر نمیزاشتم ولی الان دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم و نظر دادم

چرا خاموش؟؟؟؟؟
مرسی عزیزم
مامان ایسان
12 بهمن 91 12:41
قصه نخور مامانی درست میشه سعی کن غذا هارو به صورت یک لقمه ای درست کن که بشه باچنگال خورد برنج رو کته کن وگلو له کن ماکارانی کتلت کباب تخم مرغه اب پز اینا غذا هایی هستن که باچنگال میشه خورد و ریختو پاشه کمتری داره و بچه هایی که تمایل دارن خودشون غذا بخورن راحت تر میتونن غذا رو ببرن تو دهنشون امتحان کن حتما جواب میده

چششششششششششششششششششششششششششم
مامان ایسان
12 بهمن 91 12:42
مامان نرگس من با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم
مامان آناهیتا
12 بهمن 91 13:04
سلام نرگس جون
دکتر راست میگه این طبیعی . بعضی از بچه ها بد غذا هستن ولی برای اینکه بهش غذا بدی دنبالش راه نرو چون عادت می کنه .
باید تا یه مدتی صبور باشی و همیشه غذات آماده مقدار غذا رو کم کم بهش بدی وقتی دیدی نمی خوره جمع کن هر وقت گرسنش شد دوباره سفره پهن کن و غذاشو بیار . تا کم کم عادت کنه . خیلی سخته ولی چاره ای نیست


اره عزیزم باید همین کارو بکنم
elham
12 بهمن 91 13:07
ghose ghaza khordanesho nakhor azizam k age bokhore chagh mishe va bozorg shod mesle man bayadhamishe rezhim begire
baran junam az hamin alan b fekre ayandas k chagh nashe
bebosesh



عزیزم
راست میگیا به این فکر نکرده بودم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
12 بهمن 91 17:18
سلام نرگس جون
انگار همه دکترها هم عقیده اند دکتر ستایش هم به من همینو گفت خودتو ناراحت نکن بچه وقتی گرسنش شد دستاتو هم میخوره بارانیو ببوس

باور کن یه روز از صبح تا ساعت 10 شب هیچی به جز شیر نخورد
ولی به روش هم نیاورد
محیامامان دینا
12 بهمن 91 18:52
اصلا نگران نباش دینا هم پوست من و میکنه تا یک لقمه غذا بخوره.ولی من به زور بهش نمیدم.موقع دندون دراوردنش که هیچی نمیخورد

خدایی خیلی سخته خدا صبرمون بده
فهیمه مامی مهتا
12 بهمن 91 23:50
نرگس جون همه بچه ها همین طور هستن زیاد نگران نباش و کاری که دکتر گفته انجام بده گاهی هواسش رو با تلویزیون پرت کن و بهش غذا بده شاید اثر داشت ...هییییییی حکایت من با این دخملی که همچنان ادامه داره


فهیمه جونم به خدا هرکاری میکنم نمیخوره جلوی تلویزیون جلوی پنچره با بازی با دعواو.... نمیخوره


متین من
13 بهمن 91 1:02
آخی نرگس جوندکتربه منم گفت ولی من گوش ندادم


یعنی منم گوش ندم؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه و فائزه(زویشا)
13 بهمن 91 1:19
آپم بدو بیا . . . . . . نظر یادت نره
فاطمه و فائزه
13 بهمن 91 3:37
www.zevisha.niniweblog.com
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
13 بهمن 91 12:18
مامانی ما به روز شدیم منتظر حضور گرمتون هستیم
نیم وجبی
13 بهمن 91 14:01
ایشالا زود خوب میشی باران گلی مامانی رو اذیت نکن گناه داره
مامان معصومه
13 بهمن 91 17:51
11ماهگی گل بانو مبارک
مامان معصومه
13 بهمن 91 17:52
ببخشید خاله 14 ماهگی گل بانو مبارک
محمد حسین( مخترع کوچک)
15 بهمن 91 3:15
باران جونم.......خانومی خوب غذا بخور که مامی اذیت نشه..........
آپم..زود زود بیا.....

www.pesaregolebaba.niniweblog.com


باشه عزیزم میام
مامان سارا
16 بهمن 91 13:17
باران جونم غذا بخور خاله دیگه دلم نمی خواد خدای نکرده وزن نگیری بند انگشتی بمونی
مامان اتنا
17 بهمن 91 12:36
نگران نباش نرگس جونم خدا هوای فرشته هاشو داره .شربت wellkid baby هم برای اشتها وتامین ویتامین بدنشون عالیه البته این نظر دکتر نگین بود.والبته جواب هم داد.
الهام مامان آوینا
23 بهمن 91 17:58
سلام. عکس باران را تو مجله شهرزاد دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره عزیزم مرسی که یاداوری کردی