باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

وبلاگ باران قلنبه

1391/11/8 20:31
نویسنده : مامی نرگس
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم زمانی که من این وبلاگ رو برای شما درست کردم تقریبا 7 ماهه بودی و اون زمان خیلی تپل بودی و بابایی همیشه بهت میگفت باران قلنبه

این بود که من اسم وبلاگتو گذاشتم باران قلنبه

ولی الان خیلی ریزه میزه شدی و بابایی همش بهت میگه خاله ریزه

خیلی از دوستان البته از روی دوست داشتن میگن اسم وبلاگتو عوض کنم بزرگ بشه این اسم روش میمونه یا نارحت میشه و....

حالا  به نظر شما من چکار کنم؟

و چه اسمی روی وبلاگ دخترم بزارم

اصلا اسم وبلاگشو عوض بکنم

 لطفا پیشنهاد بدید

7 ماهگی باران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

مامان دینا جون
8 بهمن 91 18:04
به نظر من که عوضش نکنی بهتره من که عاشق باران فلنبه هستم.از چشاش شیطونی میباره.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 بهمن 91 18:33
سلام دوستم خوبی ؟
وای باران جونی جیگرعکساتوکه قلنبه بودی
نرگس جون منم موافقم که عوض کنی اسم باران جون طوریه که خیلی چیزامیشه براش گفت ، اسمی که وقتی بزرگتربشه بازم بهش بیاد.
البته بازم هرطورکه ته دلت دوست داری عزیزم این نظرمن بود

مرسی انا جون حالا موندم چی بزارم
خواهر فرناز
8 بهمن 91 18:42
سلام نظر مشاوره عوضش کن
نظر عادی هر جور صلاح میدونی
راست میگن این اسم روش میمونه
برو خصوصی ببخشید وقت نکردم به همه دوستامون رمز بدم

مرسی عزیزم بابت رمز
باید دنبال یه اسم خوب بگردم
سمیرامامان پرنیان
8 بهمن 91 19:22
نرگس جونم ،منم میگم عوضش کن البته ببخشید هرجوری که دوست داری عمل کناما اسم لطیفی مثل باران رو میتونی خیلی زیباتر هم بیان و وصف کنی مپلا چیزی مثل باران عشق یا هر چیز دیگه ای که صلاح میدونی


مرسی عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
8 بهمن 91 19:34
باران جونم شما همه جوره با اوت ناز دخملونت از همه دل میبری
میدونی منکه خیلی خیلی دوستت دارم مخصوصا از وقتیکه دیدمت
باران جونم شما با تمام وجود معنای عشق میدی



مرسی لیلا جونم منم خیلی دوست دارم هیراد رو ببینم به امید روز دیدار
هیراد و عمه لیلاش
8 بهمن 91 19:40
راستی پیشنهاد منم به عوض کردنشه نه اینکه این بد باشه خیلی هم خوبه ولی بقول خودت این وبلاگ برای همه سالهای بزرگ شدن این جیگر طلا هم هستش -


چشمممممممممممم لطفا پیشنهاد هم بدین
مامان ساجده
8 بهمن 91 20:03
قربونت برم واقعا قلنبه بودیا


خدا نکنه عزیزم
مامان آراد(خاطره)
8 بهمن 91 20:06
جون دلم...چه دخمل خوشملییییییی...
خدا براتون نگهش داره...
مگه قلنبه بودن بده؟
وقتی خودش بزرگ بشه از این اسم کیف میکنه
پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم با هم دوست بشیم


نمیدونم
چشم حتما میام
نیم وجبی
8 بهمن 91 20:06
عزیزم منم با بقیه دوستان موافقم البته اسم وبت خیلی بامزس اما این حرفا منم تو شک انداختی
یه پیشنهاد دارم برات البته میل خودته این نظرمنه:
باران بهترین هدیه ی آسمانی


قشنگه ولی باید فکر کنم
مامان بنیتا
8 بهمن 91 20:38
سلام دوست خوبم به نظر من چون باران جون پاییزبه دنیا اومده باران پاییزی هم زیباست راستی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


اره عزیزم باران پاییزی خیلی قشنگه و چند نفری بهم گفتن
مامان سوشیانت
8 بهمن 91 21:21
ماشالله هنوز هم قلنبه هست برای نی نی ها صفت قلنبه و توپولی و... قشنگه ولی برای دختر خانوم های بزرگتر نه البته من فقط نظرمو گفتم


مرسی عزیزم بابت نظر لطف کردین
مرواريد
8 بهمن 91 21:57
به نظر خاله مرواريد باران نازي خوبه


مرسی عزیزم
آیدا
8 بهمن 91 22:08
قبل اینکه قالب وب تغییر بدین توقسمت معرفی وبلاگ نوشته بودین باران رحمت به نظرم اسم قشنگیه چون بچه واقعا رحمت خداست نظرتون چیه؟

اره عزیزم خودمم تو این فکر بودم ولی خیلی تکراریه و چند نفری با این عنوان هستند
من کوچولو
8 بهمن 91 23:50
قوربونش برم واقعا قلنبه بودولی من میگم همین باشه دیگه که قلنبه نیست پس ناراحتم نمیشه خیلیم قشنگ و بچه گونه

راست میگی عزیزم ته دلم با همینه اخه اون روزا واقعا قلنبه بود ولی خیلی برام نظر میزارن که اسم وبلاگشو عوض کنم
مامان ایسا
9 بهمن 91 0:22
باران کوچولو چقد نازه خدا براتون نگه داره دوست دارم شما رو لینک کنم با اجازه


مرسی عزیزم منم شما رو لینک میکنم
مامان محمد معین
9 بهمن 91 2:08
عزیزم منم نظرم اینه که عوضش کنی, اون روز یه وبلاگ دیدم عنوانش خیلی برام جالب بود
... یه دختر دارم شاه نداره
به نظر من اینجور عنوانها بیشتر به باران جون میاد



مرسی عزیزم بابت پیشنهادت
فهیمه مامی مهتا
9 بهمن 91 3:57
راستش این اسم خاص وبلاگت بود که منو کشوند تا بیشتر کنجکاو بشم ومطالبش رو بخونم خیلی با نمکه اما اگر فکر می کنی بزرگ بشه خوشش نیاد بگذار تا اون موقع و هر اسمی که خودش خواست انتخاب کنه . این هم یه نظریه

دقیقا همین نظر رو همسرم داد فک کنم اینطوری بهتره
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
9 بهمن 91 7:19
مامانی نمیدونم چقدر قشنگه باشه پیشنهادم به نظرم اینم خوبه عوضم کنین بازم خوبه من این پیشنهادو میدم.
باران دختر خدا
باران دختری از آسمانها
باران روشنایی زمین
امیدوارم خوشتون بیاد

مرسی دوست خوبم هر سه اسمی که معرفی کردی واقعا قشنگه و من پشیمونم چرا از روزی اول این اسمها به ذهنم نرسید
ولی الان همسری میگه بزار همین اسم باران قلنبه روش بمونه وقتی بزرگ شد هر چی دوست داشت خودش میزاره!!!!
محبوبه مامان الینا
9 بهمن 91 9:15
واسه الانش اسم بامزه ای و خیلی بهش میاد.اما بزرگتر که بشه شاید خیلی جالب نباشه به نظر من هم عوض کنی بهتره
راستی خاله افتخار نمیدی؟کم پیدایی؟


شرمنده عزیزم حتما مزاحمتون میشم
الينا گلينا
9 بهمن 91 9:46
سلام عزيزم .به نظر منم اسم با نمكي بود و بهش مي اومد .اما اينكه اين اسم روش بمونه حرفيه!باران بهاري هم بهش مياد .دوستون دارم به ما سر بزن عزيزم


مرسی گلم بابت راهنمایتون
چشم حتما میام
شیما مامان درینا
9 بهمن 91 9:51
عزیزم اسمی که مادر با حس مادرانه اش برای ثبت خاطرات فرشته اش انتخاب میکنه بهترینه تا حالا باران قلنبه خیلی بانمک بود و دوست داشتنی . از حالا اگر میخوای آینده نگری کنی برای بزرگ شدنش خودت بهترین کسی هستی که میتونی بهترین اسم و براش انتخاب کنی . به هر حال اسم وبلاگش هر چی بشه مهم اینه که برای ما عزیز و دوست داشتنیه


مرسی شیما جون مثل همیشه بهترین راهنمایی رو کردی
ممنونم دوست خوبم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
9 بهمن 91 11:44
سلام عزیزم.
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.ماشالا دختر نازی دارین.با اجازه تون میخوام لینکتون کنم.خوشحال میشم به ما هم سر بزنین



چشم حتما عزیزم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
9 بهمن 91 11:47
باران هستی مامان و بابا
باران قند عسل
باران پرنسس مامان و بابا
باران دردونه
باران خدایی
باران زندگی
باران حبه پرودگار
باران معجزه زندگی
باران وروجک
من براتون این لقب ها رو نوشتم امیدوارم خوشتون بیاد


مرسی عزیزم همه خیلی قشنگن
مامان بنیتا
9 بهمن 91 11:56
خصوصی گذاشتم عزیزم


مرسی عزیزم
فاطمه و فائزه(زویشا)
9 بهمن 91 12:48
سلام نرگس جون...
وای چقدر باران تپل و خواستنی بودی هفت ماهگیت....
ولی به نظر من از یه طرف همین اسم خوبه چون با توجه به علت انتخابش یه جور یادگاری بامزه اس از کودکیش...ولی خوب ممکنه بعدنا که خیلی بزرگ و خانوم شد دوست نداشته باشه... اسم پیشنهادی من "باران پاییزی" است....آخه خیلی قشنگ و باطراوته...ضمن اینکه جیگرمن تو پاییزم به دنیا اومده....بازم نظر -نظر شماست

مرسی عزیزم خیلیا این پیشنهاد رو دادن ای کاش میشد
چندتا اسم بزاریم
فاطمه و فائزه(زویشا)
9 بهمن 91 12:48
بازوهاتو بخورم


بخووووووووووووووور نوش جونت
متین من
9 بهمن 91 12:59
سلام وای نرگس جون منم میخواستم بهت بگم ولی روم نمیشد به متین من هم میگفتن اوایل فینگیلی من ناراحت میشدم می ترسیدم تا بزرگ شه برای خودش بشه یک مردی بهش بگن به همین خاطر اسم وبلاگ متین گذاشتم متین من که هیچ لقبی بهش ندن همه اونای که می گفتن به متین حالا دیگه یادشون رفته نمیگن به پسرخواهرمنم ازکوچکی گفتن حاج حسین اقا همین الان هم همه بهش میگن یک بار توی یک جشن بودیم مامانش به حسین گفت حاج حسین اقا زنها فکرمیکردن مرد اومده داخل هرکسی دنبال یک چیزی میدوید روسری مانتو البته مکه هم رفته

خییییلی با حال بود کلی با صدا خندیدم فک کنم علی پیش خودش میگه زنم دیوونه شده
فکرشو بکن بعدا منو باران یه جایی بریم بگن باران قلنبه اومد همه فکر میکنن الان کی می خواد از در بیاد تو بعد میبینن یه خاله ریزه هست

مامان سارا
9 بهمن 91 13:42
من که می گم باران قلنبه خیلی خوبه وقتی خودش بزرگ شد عوضش کنه
ولی « بازم بارون » اسم خوبی برای وبلاگش میشه چون آهنگ وبلاگشم همین آهنگه و خیلی من دوستش دارم

میگن ای بابا بازم بارون اومد
هههههههه شوخی کردم قشنگه باید یکم بیشتر فک کنم
رها
9 بهمن 91 13:48
عزیزم منم موافقم بهتره عوضش کنی یه وقت روش میمونه اسمش بزار نم نم بارون از طرف من ببوسش این عروسک خوشگلو


مرسی عزیزم بابت پیشنهادت
چشم
عاطفه
9 بهمن 91 15:31
سلام نرگس جون من باران قلنبه رو خيلي دوست داشتم.اما خب درسته ممكنه روش بمونه.مثلا باران زندگي به نظرم قشنگه اما هرچي شما بذاري حتما زيباترينه


مرسی عزیزم شما لطف دارین
بهاره مامان ونداد
9 بهمن 91 15:38
به نظرم عوض کنی بهتره چون ممکن بعدا اسمش رو دوس نداشته باشه البته هر چی دوست داری عزیزم به نظر من بزار باران همیشه باران بمان


وااای بهاره جون خیلی اسم قشنگه
saba
9 بهمن 91 17:07
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان آناهیتا
9 بهمن 91 19:09
سلام نرگس جون .
به نظرم عوضش کن من اولین بار که دیدم گفتم اخه چرا میگی قلنبه . روانشناسان میگن همیشه صفات مثبت به بچه بدید و همیشه اسمشو کامل بیان کنید و تیکه تیکه نکنید .
باران اسم زیبایی ،بچه ها کمی بزرگتر بشن مثلا دو سال به بالا همه چیز رو درک می کنن و باید بعد بهش بگی چرا اسم وبلاگشو این انتخاب کردی .
قربونش برم با چپشمهای زیبا

چشم عزیزم
خدانکنه
زهرا مامان امیرحسین
9 بهمن 91 19:47
پس چرا نظری که گذاشته بودمو تایید نکردین


کدوم نظرو عزیزم
من کوچولو
9 بهمن 91 22:46
خوب وبه بارانه میبخشیا ولی به کسی دیگه تا این حد مربوط نیست که برای اسم وبتم تصمیم بگیره


عزیزم خودتو نارحت نکن از رو دوست داشتن میگن
elham
10 بهمن 91 0:02
موافقم با خاله ریزه
اینجوری یه خاطره هم میشه که باباییش چی صداش میکرده


یه دونه خاله ریزه تو نی نی وبلاگ داریم الهام جونم
متین من
10 بهمن 91 10:32
ای معنی باران ای معنی باران مانند شب ، تاریک مانند شب ، سردم خورشید چشمت را پیدا نمی کردم یک تکه از خورشید جا مانده در این جا انگار می خواهد روشن کند مارا ای معنی باران گل می کند نامت در خاطر مردم
mobina
10 بهمن 91 12:40
من فقط یک بازدید کننده ساده ام که چند ماهه دو نی نی سرمیزنم یکی آرمیتا دخمل آناهیتا یکی هم شما به شما 3 ماهه به آنا جون 6 ماهه ولی هیچوقت جرات نکردم به شما پیام بدم ولی الان میدم اسم وبلاگ ترنم باران
مامان محدثه
12 بهمن 91 1:55
قربونت برم خاله جون چه تپلی بودی
به نظر من قشنگه ولی به خاطر آینده عوض کنی بهتره


عیبی نداره اسم باحالی اینم بگم ما ارثی لاغریم وخوشحال میشیم یه قلبه تو جمعمون باشه