باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بدون عنوان

1391/10/25 22:28
نویسنده : مامی نرگس
610 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

این یه هفته ایی که بابایی نبود خیلی به جفتمون سخت گذشت   هر بار میگم علی کو زود میری جلو در

هر بار صدای آسانسور میاد کلی ذوق میکنی فکر میکنی الان علی میاد

دیروز بردمت دکتر طباطبایی خدا رو شکر خیلی سرفه هات بهتر شده ودکتر هم راضی بود و فقط یک  اسپری تجویز کرد وگفت بعد از دوماه دوباره ببرمت

ایشالا بابایی فردا میاد خیلی دوست دارم ببینم بعد از یک هفته با دیدن علی چیکار میکنی ولی  به خاطر آلودگی هوا فرودگاه نمی برمت و اگه تونستم حتما عکس میندازم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامی روژان
25 دی 91 22:43
سفر بی خطر عزیزم.باران جون خیلی دوست داشتنیه من به تازگی به جمعتون پیوستم و از بازدید شما به وبلاگ دخترم ممنونم
مامان طنین
26 دی 91 0:30
اخی خیلی سخته شوهر ادم نباشه پیشش ولی بسلامتی فردا که بیاد دیگه تنهاتون نمیزاره من از طرف کربلایی پسر عمه قول میدم . راستی پسر عمه جان زیارت قبول
مهرنوش مامان مهزیار
26 دی 91 8:01
عزیزم انشاله به سلامتی آقای پدر برمیگردن و دلتنگی تمام میشه. زیارتشون قبول باشه. تبریک میگم باران خانم دوم شدند
هیراد و عمه لیلاش
26 دی 91 9:28
عزیزم خوشحالم که باران گلم بهتر شده راستی ما هم خیلی التماس دعا داریم دخمل گل منو خیلی ببوسش
بهاره مامان ونداد
26 دی 91 11:49
خدا رو شکر که بهتر شدی خوشکل خانم برای شما هم خوشحالم مامان نرگس که همسرتون برگشته واز تهایی راحت میشید
فهیمه مامی مهتا
26 دی 91 13:23
به سلامتی که بابای باران ون داره برمیگرده . من تجربه دوری پدر و دختر رو اشتم مهتای من با باباش قهر کرد بعد کلی ناز کشیدن راضی به آشتی شد اما بعد دیگه راضی نمیشد یک لحظه باباش ازش دور بشه .
مامان مينا
26 دی 91 15:21
قربونت كه دل تنك بابات بودى به سلامتى بابات مياد
الينا گلينا
26 دی 91 16:28
اي جونم .دلت به بابايي تنگيده . عيبي نداره بابا جون با كلي سوغاتي از خجالتتون در مياد. در ضمن مباركه كه نفر دوم شدي عزيزم.
نانا و نینی جون
26 دی 91 18:12
سلام عزیز دل خوبی؟ چه خبرا میدونم دیر اومدم ولی با یدونه آپ باحال اومدم نیای اصلا نمیشه میدونم خیلیفضولی میکنی که ندیده بدونی چیه آی آی ایست وروجک خانوم حالا بدو وبم ببین چه خبره
آتنا مامان روشا یدونه
27 دی 91 15:07
ان شا الله به سلامتی بابایی بیاد شما و باران جون بابا علی رو ببینید ودلتنگیتون برطرف بشه
من کوچولو
28 دی 91 0:16
اوخی نازی ایشالا به سلامتی
مامان سارا
28 دی 91 10:20
ااااااااااای بابا جای آقای همسر سبزززززززززز
خوب می بینم که کلی هم سوغاتی خواهید داشت
عشقم ، شبیه کیان من ، دوستت دارم نازنیم


مرسی عزیزم
نه بابا خبری از سوغاتی نبوده فقط برای باران یه مرغ اورده که تند تند تخم میکنه همین!!!!!!!!!!!
مامان شیدا
28 دی 91 12:14
سلام ماشالله چه دختر نازی دارید دخترها بابایی هستند امیدوارم سایه همه پدرها بالای سر فرزندانشان باشه .خانمی با تبادل لینگ موافقید؟


مرسی عزیزم من الینا خوشگلم رو لینک کردم