باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

بادکنک

1391/10/14 18:00
نویسنده : مامی نرگس
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای فرزندت از بین تمام اسباب بازی ها یک بادکنک بخر …

بازی با بادکنک خیلی چیزارو به بچه یاد میده :

بهش یاد میده که باید بزرگ باشه اما سبک تا بتونه بالاتر بره !

بهش یاد میده که چیزای دوست داشتنی میتونن توی یه لحظه حتی بدون هیچ دلیلی و بدون هیچ مقصری از بین برن ، پس نباید زیاد بهشون وابسته بشه !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نگـار
14 دی 91 18:12
سلام بر شما .. اومدم و امتیاز دادم .. امیدوارم تونسته باشم خوشحالتون کنم .. موفق باشید و شاد کنار دختر گلتون ... در پناهش ..
بهاره مامان ونداد
14 دی 91 18:16
خوشکله تو خودت عروسکی احتیاج به این همه عروسک نیست
ساراخانوم
14 دی 91 19:04
چشم....رای دادم....2تاهم رای دادم......خیلی هم وقتمو میگرف مهم نبود.ما رای میدادیم. امیدوارم باران کوچولو اولین پیروزیشو بدست بیاره.راستی نتیجشو هم یادتون نره...به امید پیروزیت باران جونم
setare soheyl
14 دی 91 23:31
salam ba tashakor az hozore garmetan dar saraye asheghi setare va soheyl ishala he baran joon aval mishe
شاهين خفن
17 دی 91 21:21
چشم حتما هر وقت اردواج كردم و بچه دار شديم بيشتر واسه بچمون بادكنك ميخرم
مامان سارا
18 دی 91 10:32
من خودم عاشق بادکنکم اونم قرمزش که بر تو آسمونا
elham
18 دی 91 23:01
واقعا حرفت قشنگ بود
ابوالفضل
20 دی 91 8:27
با سلام من به رای گیری نرسیدم اما امیدوارم که باران عزیز برنده بشود. من لینک شما را اضافه میکنم در صورت امکان ما را نیز در دوستان باران اضافه نمائید. خوش به سعادت پدر باران برای ما دعا کند تا ما را نیز بطلبد. با تشکر


مرسی ایشالا قسمت شما هم میشه