باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

عروسکم با عروسکش

1391/10/7 15:57
نویسنده : مامی نرگس
1,846 بازدید
اشتراک گذاری

 

عروسکم این اولین عروسکی که برات خریدیم وشما اینجا 11 ماهه بودی

 

 

خیلی ذوق داشتی همش میخواستی به بابایی کمک کنی

 

 

ای بابا در بیار دیگه!!!!!!!!!!!!!

 

 

کلی  نگاش کردی و بغلت کردی

 

 

این دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

فکر کنم شیره

 

گفتم دخملم ماله نینیه

 

رفتی بزاری  دهن نینی

نی نی بسته دیگه یکم خودم بخورم!!!!!

 

این عکسم 6 دی هست  وشما عاشق همه جور عروسکی به شرطی که کچل باشه

 

 

عروسکاتو خیلی ناز میخوابونی ناناز من

 

یکم خودت پستونک میخوری ویکمی هم به نی نی میدی

از بس که مهربونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

نازی
7 دی 91 16:04
سلام عزیزم چه دختره نازی داری خدابراتون نگهش داره رای دادم گلم
مامان ماني مسافر كوچولو
7 دی 91 16:08
@};
خيلي باحال بود خيلي بامزه بود مخصوصا توضيحاتي كه بالاي عكسابود
يه بوس قلنبه به ني ني جون



♥ستاره و سهیل♥
7 دی 91 16:25
سلام . رای دادم نینی نازتو ببوس
نگارین
7 دی 91 17:08
من به دختر کوچولوتون رای دادم
مامان ستیانفس
7 دی 91 18:30
ماشاالله خیلی دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه
مهرناز
7 دی 91 19:29
الهی قوبونش بشمممممممم خدا نگهش داره برات خانمم. من رای دادم
طاهره مامان امیرعلی
7 دی 91 19:53
عسلم عسلم عسلم عاشقتتتتتتتم.
علیرضا -ندا
7 دی 91 20:05
عرض ادب باران خانم اطاعت امر کردیم
مامان نگار
7 دی 91 20:16
سلام عزیزم. ماشاا.. چه نی نی نازی هزار ساله باشه باران جون خاله. از آشناییت خوشحال شدم مامان باران جون
زندگی شیرین است با حضور آقا
7 دی 91 21:36
سلام خانم مظفری من از وبلاگ"قطع و وصل" تو بخش نظرات ،اومدم اینجا ماشاالله به دختر گلتون،باران خانم . خدا حفظش کنه. براش یه وب-خاطره نامه درست کردین ... عالیه رفتم تو ی نظرسنجی و به باران خانم عزیز یه 5 دادم. امیدوارم مادر و پدر گلش(عکس بابا علی رو دیدم با باران خانم) همونطور که خیلی دوسش دارن و براش زحمت میکشن، به تربیت معنوی باران جان هم اهتمام کافی رو داشته باشن. باشد که باران خانم ،جزء یاران مخصوص آقا (عج ) قرار بگیرن. یا حق رَبّنَا هَب لَنا مِن اَزواجِنا وَ ذُرّیاتِنا قُرَّةَ اَعیَپُنٍ وَ الجعَلنا لِلمُتَّقینَ اِماما
elham
7 دی 91 22:24
اخی نازشو بخولم من چقدر این دخمل بابا علوسک داله مامان نرگس ببوسش
لیلا مامان پرنیا
7 دی 91 22:28
قربون ناناز خودم برم"اتفاقا پرنیا هم یه BABY BORNداره که همه جاا با خودش میبره وخیلی دوسش داره برادر خیالیشه یه عالمه بوس برای بارن نازم
ماملن کارن جون
8 دی 91 11:48
خوشگل خانوم امیدوارم تو مسابقه برنده بشی گلم
سحر
8 دی 91 13:20
نرگس جون دخملت خیلی نازه اون عروسک کوچولوی آخری خیلی شبیه بارانه فکر کنم به مامانش رفته از طرف من اون لوپ های توپولوشو گاز بگیر
نگاری
8 دی 91 16:02
ای جونم قربون او لب و لوچه اش برم من جونم فسقلی چقدر خوشمله عکسهاش
سحرمامان محمدطاها
8 دی 91 16:37
سلام به باران دخمل خوشگل مامان وباباش ماشالا چقدرنازشدی گلم من همیشه واسه دیدن عکسای نازت وخوندن شیرین کاریهات به وبلاگت سرمیزنم خوشحال میشم پسرکوچولومو قابل بدونی وبه کلبه خاطراتش سربزنی


چشممممممممممممممممم
alone
8 دی 91 18:19
5 emtiaz be dokhtaret dadam
محمدرضا
8 دی 91 18:31
سلام خانوم خدا نگهش داره واستون این کوچولویه نازو من کاری که گفتینو انجام دادم به دوستامم میگم انجام بدن از طرفه مام ببوسینش
ساده دل
8 دی 91 19:45
سلام چشم حتما این کار و می کنم و این رای را میدم به امید موفقیت ... شاد باشید ...
kh:a
8 دی 91 19:49
سلام رفتم رای دادم انشالاه که برنده میشین
سایه....
8 دی 91 20:07
عزیزم ای جان..گاز گاز بوس بوس منم بارانم اما از نوع پاییزیش حتما رای میدم مامان خوشگل ومهربون بوس سایه..............
امید
8 دی 91 20:53
سلام بهش رای دادم
شقایق
8 دی 91 20:56
سلام عزیزم...منم به دختر نازت رای دادم...امیدوارم خدا حفظش کنه براتون...از تو وب سهیل ساسان دیدم...
دریا
8 دی 91 21:08
سلام عزیزم به دخمل کوشولوت رای دادم ایشالله 100 سال زنده و سلامت باشه وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم بوس رو لپای باران جونی
مامان ندا
8 دی 91 22:45
وای چه بامزه س کاراش بزرگ شده حسابی ها


اره ندا جون کجاییییییییییی نیستییییییییی طنین خوبه
میثم© دل ها آرام میگیرد با یاد خدا
9 دی 91 0:41
•سلام داداشی انگا کپی این متنو به صد نفر فرستادی چشم داداشی
میثم© دل ها آرام میگیرد با یاد خدا
9 دی 91 0:47
چقد دنگ و فنگ داره کد و اینا دوبار ارو داد، بخاطر باران صبر کردما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 دی 91 3:45
الهییییی چقدربامزه شیشه عروسکومیخورد
عکس ششمی روخیلی دوست دارم
چه بامزه پستهامون فرقش درشیشه وپستونک بود


اره خودمم دوست دارم ارمیتا گل رو:
محبوبه مامان الینا
9 دی 91 7:35
چه بانمک با شیشه و پستونکشون شریک میشه
الینا هم عاشق عروسکای کچله اگه مو داشته باشن کچلشون میکنه


الينا گلينا
9 دی 91 10:28
آخه بچه تو خودت عروسكي ديگه عروسك مي خواي چيكار
سمیرامامان پرنیان
9 دی 91 11:48
الهی خیلی بامزه بود
مامان جوجه طلا
9 دی 91 16:09
الهیییییییییی من قربون این عروسکه ناز بشم که اینقدر عروسکشو دوست داره . عزیز دلم چرا لباساشو در آوردی.
لیلا مامان پرنیا
9 دی 91 19:06
الهی عروسک خانم مهربون من
مامان محمد معین
9 دی 91 19:34
ای جونم خدایا این دخمل ها چقدر عروسک دوست دارن نازی عزیزم عزیزم رمز رو خصوصی برات گذاشتم
مامان محدثه
9 دی 91 22:32
مامان سارا
10 دی 91 13:42
اااااااااای جون دلم عروسک با اون عروسکات
عمه ي آتنا
11 دی 91 15:30
خودش بيشتر شبيه عروسكهاس