باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

باران و پشم گوسفند

1391/10/10 19:11
نویسنده : مامی نرگس
1,860 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه میگن آدم از هر چی بدش بیاد سرش میاد عین واقعیته

قضیه از این قراره من همیشه بدم میاد که ژیله یقه هفت تن بچه کنم و  اونوقتها که نی نی نداشتم میگفتم بمیرم تن بچه ژیله نمیکنم حالا علتش چیه خودمم نمیدونم

اما چند وقتی هست که شما شدیدا سرفه میکنی وهر کی منو میبینه یه تجویزی میکنه یکی از اون تجویز ها که معمولا با تجربه ها بهم گفتن اینکه یه تیکه پشم گوسفند رو اگه رو سینت بزاریم خوب میشی این بود که ما هم به مامان اشرف گفتیم و دست به کار شد

مامان اشرف هم نامردی نکرد و با پشم اصل گوسفند برات ژیله بافت شکلک های جالب محمد

انقدر اصل بود که تا هفته اول بوی گوسفتد از خونمون بیرون نمیرفت ومن همش فکر میکردم یه بع بعی کوچولو تو خونمون نگه میداریم

تا اینکه چند باری شستم وبوش رفت ولی وقتی تنت باشه ولالا کنی وعرق کنی  دوباره بوی آقا گوسفنده در میاد

از روزی که تنت کردیم بابایی بهت یاد داده ومیگیم باران بع بعی میگه .... وتو هم سریع میگی بع بع

 

 

برای دیدن باقی مطالب به ادامه مطلب بروید

 

 

این سه چرخه رو مامان اشرف به مناسبت دندون در اوردن پرهام خرید چون باهم رفته بودیم اورد خونه ما

 

 

و شما هم کلی خوشت اومد وشروع کردی حرکات خطرناک

 

 

گفتم دخترم دوست داری برات بخرم وتو هم همجاش رو برسی کردی

 

گفتم خوب فکرات رو بکن...

 

 

اینجا هم زیر بندیش رو برسی میکنی

 

تا اینکه صاحبش اومد

 

کم کم رفتی تو کار یقه

 

گریه اش که در اومد خودت رفتی و دوباره سوار شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (46)

مامان سارا
6 دی 91 12:09
قربون برم بع بعی قلدر من
اصلم اون بچه زحمت کشیده دندون درآورده ، شما با کادوش باید گریه شو دربیاری
قربونت برم با ژیله یقه هفتت
باران قلمبه بع بعی می گه ؟


خدا نکنه
اره یاد گرفته میگه بع بع
علامه كوچولو
6 دی 91 12:17
سرفه و پشم گوسفندواقعا كارساز بود؟
حالا چي بهشم مياد
عجب وروجكيه من عاشق اين حركات خطرناكشم
خووووووووووووو عين پسرا پر جنب و جوشه
ماشائالله
نتيجه تفكرش چي شد؟


فعلا که کارساز نبوده
باباش میگه براش بخیریم ولی من نمزارم چون عمه باران برای تولدش مشابه خریده


مامان دوقلوها
6 دی 91 13:04
مامانی سارا و ثنا امروز به باران جون رای دادن


مرسی عزیزم
elham
6 دی 91 13:04
سلم مامان نرگسی چه دختر نانازی داری خوشم اومده که زرنگه و قلدر از طرفمن محکم ببوسش جیگرشو بخورم من
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 دی 91 13:22
الهیییی ، بع بعی کوچولو.من تاحالا نشنیده بودم که موثره ..
ایشالاکه همینطورباشه .
وای این همون نی نی کوچولواس که چندوقت پیشاعکسشوانداخته بودی چقدربزرگ شده ماشالا باران جون بزرگتری میکنه براش


اره پسر دایی بارانه
پيچك خانوم
6 دی 91 13:37
به باران راي دادم.چش نخوره انشالله
جواد ابوالفضلی
6 دی 91 13:43
سلام ... درود ... دیشب به سایت آتلیه رفتم و طبق درخواست شما به باران عزیز و دوست داشتنی نمره 5 دادم آرزو می کنم باران عزیز و همه بچه های ایران زمین همیشه تندرست و برقرار و شادکام باشند در پناه حضرت خدا ... آمین ...
لیلا مامان پرنیا
6 دی 91 14:00
الهی خاله قربونت بره سرفه هات بهتر نشده عسلم امیدوارم زود زود خوب بشی عزیز دلم عاشق شیطونیاتم قلدر خودم یه عالمه بوس واسه نفسم

خدا نکنه خاله لیلا مهربونم شما هم پرنیا خوشگلمو ببوس
مامان مينا
6 دی 91 14:25
الاهي زندايي فدات بشه ايشالا كه خوب خوب بشي



خدا نکنه مینا جون پرهام خوشگلمو ببوس
مامان کورش
6 دی 91 14:50
عزیزم چه جیگر طلایی هستی.
مامان محدثه
6 دی 91 14:55
الهی.... ایشالله موثر باشه و زودتر خوب بشی باران جونم


ایشالا خاله جونم
طاهره مامان امیرعلی
6 دی 91 15:50
عزییییییییییییزم.
ایشالله زور زود خوب بشی تا مامانی و بابایت خیالشون راحت بشه.


قربونت برم طاهره جون امیر علی جونمو ببوس
♥ الهه مامان روشا جون♥
6 دی 91 16:08
سلام مامان نرگس جون.
مرسی که به سایتمون اومدی .با جمله های خوشگل و محبت امیزت خوشحالم کردی.
عزیزم اون کلاه مال خود آتلیه ایه که روشا جونو برده بودیم.آتلیه زویا.
ولی میتونی از روش بدی براش ببافن اگرم خودت بلدی بباف واسش چون اونایی که بافتنی بلدن میگن سخت نیست.
موفق باشی عزیزم.
ببوس باران جونو.

مرسی عزیزم لطف کردین
بهاره مامان ونداد
6 دی 91 16:17
نازززززززززززززززززززیییییییییییییییی دختر نانازییییییییی ه قدر تو بامزه ای خدا کنه زود تر خوب شی


مرسی عزیزم ونداد جونمو ببوس
مامان مينا
6 دی 91 17:08
مرسى عمه جون
پسر اتش
6 دی 91 17:31
سلام یک رای 5 امتیازی بهش دادم
adamak
6 دی 91 17:38
سلام باران جون رفتم عزیزم .
nima
6 دی 91 17:54
رای دادم عزیزم ی 5 کله گنده
در پي فردا
6 دی 91 18:04
ما راي مونو داديم خدا براتون حفظش كنه
بانوے مِهـ ـر
6 دی 91 18:16
سلام به روی ماه باران جون و مامان مهربونش هزار ماشاالله به دختر قشنگتون انشالله که مراحل مختلف رشدش رو در کنار مامان و بابای عزیزش بگذرونه مامان مهربون من هم از طریق لینکی که توی کامنت برام گذاشتید و هم از طریق همین لینکی که توی وبتون گذاشتید سعی کردم وارد بشم ولی متاسفانه نشد نمیدونم مشکل از کجاست دوباره سعی میکنم به باران کوچولو رای بدم زنده باشید
خوشه
6 دی 91 18:24
slm golam. chashm.emtiyaz 5 midam. b jash u vasam doa kon.
محبوبه مامان الینا
6 دی 91 19:36
ااااااااای جون شیطون بلا
محسن
7 دی 91 2:12
سلام مامان نرگس:-D رای دادم;-) تا 20 دی بازم رای ميدم فقط شمام برام دعا کنين که مشکلم حل بشه راستی باران خيلی نازه،حتما ببوسش مرسى
فاطمه و فائزه
7 دی 91 3:24
سلام دختر خوشگل
عکسای قشنگتو دیدیم خیلی ملوسی
ما که تو رو لینکت کردیم آخه خیلی نازی
ممنون میشیم مارو هم لینک کنی
اینم وب داداشیمونه :محمدحسین(مخترع کوچک):
www.pesaregolebaba.niniweblog.com


مرسی عزیزم منم محمد حسین جونو لینک کردم
محمد سبحان - میوه دل
7 دی 91 3:38
سلام من رفتم به دخملی نازتون رای دادم شما هم به وب پسر من یه سر بزنین و نظر بدین مرسی
مامان طلایی
7 دی 91 4:09
عزیزم رفتم رای دادم به دخمل خوشملتون.انشاا... برنده میشه عزیزم.
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
7 دی 91 6:59
الهی قربون کوچولوم بشم میدونی مامانی جیگر هرچی بپوشه بهش میاد فرقی نداره چی باشه فدات بشم انقدر کنجکاوی بارانی خیلی باحالی


خدانکنه
مرسی خاله جونم
مریم (مامان ثنا)
7 دی 91 7:33
امان از دست این بع بعی با اون کارهای خطرناکشیه سری هم به ما بزنید.قربونت برم خاله جون
ترنم
7 دی 91 8:33
خدا حفظش کنه. دعا کن خدا یکی(نه یکی نه دوتا) از این جینگولیای ناز به ما هم بده. ای خداااااااااااااااااااااا
مهرنوش مامان مهزیار
7 دی 91 8:34
وای خدایا چه بع بعی ناز و شیطونی امیدوارم زود زود خوب بشه
خواهر فرناز
7 دی 91 11:18
سلام نرگس جان
عزیزم باران بهتر شده؟
باران احتمالازمینه آلرژی را داره
برای همین از وسایل پشمی اعم از لباس عروسک و.... در دسترسش قرار ندهید
چون بدتر میشه
دلم نیامد بهتون نگم ببخشید گلم دخالت کردم


نمیدونم خودمم گیج شدم
مرسی بابت راهنمایتون گلم
MILAD
7 دی 91 12:24
سلام باشه چشم. حتما میرمو نظر میدم
فهیمه
7 دی 91 13:05
قبلا" بهتون رای دادم عزیزم
مریم
7 دی 91 13:06
نرگس جون عکس دختر نازتو تو روزنامه قسمت فرزند دلبند چاپ کردی؟؟؟


نه عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هلن
7 دی 91 13:11
سلام.وب خیلی قشنگی دارین.ولی من که هنوز مامان نشدم چی؟؟؟!!! قربون صدقه کی برم خب؟؟؟!!!
SAHEL
7 دی 91 14:01
5 دادم... حالا به من شی شی میدید؟!
اتنا مامان روشا یدونه
7 دی 91 14:10
بیچاره مامانیها که بایدبه خاطر بچه هاشون از چه چیزهایی بگذرن منم از گوشت گوسفند بدم میاد یعنی هر چیز مربوط به گاو وگوسفند باشه بدم میاد همیشه دو مدل غذا درست میکنم با گوشت و مرغ حتی قاشق غذای گوشتی رو به غذای خودم نمیزنم ولی به خاطر روشا مجبورم ماهیچه با اون بوی وحشتناکش درست کنم.


عزیزمممممممممممم
به خاطر همیناست که میگن مامانا جاشون تو بهشته دیگه!!!!!!!!!!!!
مرضی
7 دی 91 14:26
سلام نرگس جان.رفتم و بهش 5 امتیازو دادم فرشته نازنینی دارین....خدا براتون حفظش کنه ایشالا
محمد
7 دی 91 14:33
در خواستتون و انجام دادم. وبتوونم خیلی قشنگه
مامان محمد معین
7 دی 91 15:01
انشالا که زود خوب بشی دخمل خوشگل


مرسی خاله مهربونم
افشین
8 دی 91 11:55
سلام من ادای وظیفه کردم -امیدوارم هرسه زیر سایه خداوندی سالم وتندرست باشید
مامان جوجه طلا
9 دی 91 16:17
دختر ناز امیدوارم زوده زود خوب بشی . ژیله یقه هفتت مبارک.
الهام مامان آوینا
9 دی 91 17:16
خوب کاری کردی عزیزم. منم خیلی شنیدم این حرف را و واقعا صحت داره. مبارکش باشه باران جان...

مرسی الهام جونم
reza
10 دی 91 12:21
salam man oomadam emtiyaz dadam enshala barande shid
yalda
10 دی 91 17:53
سلام جیگرشو بهش امتیاز پنج دادم
اسماعیل سنتوری
17 دی 91 18:59