باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

سرفه های عروسکم

1391/10/3 12:27
نویسنده : مامی نرگس
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز منلبخند

 مهر ماه که سرما خوردی دکتر بردمت ویکسری دارو داد که خوب شدی ولی سرفه هات  قطع نشد دو هفته بعدش دوباره بردمت وگفتم خیلی سرفه میکنه دکتر دوباره دارو دیگه تجویز کرد ولی همچنان سرفه میکنی یه هفته کم میشه یه هفته زیاد

  دخترم نمی دونم کدوم دکتر درست میگه یکی میگه بخور سرد بزار دیگری میگه بخور گرم

خلاصه ما این سه ماه هر کسی یه دکتر خوب معرفی کرد بردیمت ولی همه دکترها  فقط بلد هستن بگن ویروسه یا آلرژیه

از سه هفته پیش گفتم دیگه دکتر نمیبرم و دارو هم نمیدم ولی خیلی سرفه هات بیشتر شده ومنم خیلی نگران شدم

تا اینکه به زور هفته پیش از دکتر طباطبایی  فوق تخصص ریه کودکان وقت گرفتیم بعد از معاینه گفت  خداروشکر سینه اش صدای خس خس نمیده ولی چون سرفه هاش  طولانیه باید از ریه عکس بندازید دیروز با بابایی رفتیم عکس انداختیم 

وبعد شما رو گذاشتیم پیش مامان اشرف ومنو بابایی رفتیم دکتر

تو عکس نوشته بود مشکوک به عفونیه کل راه فکرم درگیر بود خیلی نگران بودم تا اینکه رسیدیم دکتر گفت نگران نباشین عکسش خوبه

ولی باید دوتا اسپری سالبوتامول وبکلومتازون مصرف کنه و تا سه هفته ای دیگه دوباره باید ببریمت ایشالا که این سری خوب بشی گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (84)

لیلا مامان پرنیا
3 دی 91 13:10
الهی خاله فدات امیدوارم زود زود خوب بشی وانقدر دوست جون من رو تو استرس نندازی


مرسی خاله جون
sahar
3 دی 91 13:54
باران جون ایشالا زود خوب میشی خاله قربونت بره منم گلوم تو همون وضعه آب خنک هلهوله ندین بهش نرگس جون ببوسسش موش موشی رو


مرسی عزیزم ایشالا شما هم زود زود خوب بشین
مامان سارا
3 دی 91 13:59
الهی من فداش بشم،النای منم دو هفته اس سرما خورده خوب نمیشه،من با اجاره شما را لینک کردم.


خدا نکنه
ایشالا النا جونم زود خوب میشه خوشحال شدم بابت لینک منم لینکتون میکنم البته ادرستون دارم ولی برای اطمینان ادرس وبتون رو برام درست بزارید مرسی





طنین بلا
3 دی 91 15:18
وای نرگس طنین هم از شب یلدا داره همش سرفه میکنه انشاالله که باران زود خوب بشه ، منم طنین رو بردم پیش متخصص کودکان گفت حساسیت هست. نمیدونم الان هم دارم بهش دارو هاش رو میدم تا ببینیم خوب میشه یا نه


اخه ناااااازی ایشالا طنین زود خوب میشه
مامان آناهیتا
3 دی 91 15:32
سلام امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه . و مشکل خاصی نباشه .


قربونت برم خیلی ماهییییییی
elham
3 دی 91 16:14
سلام مامان نرگسی،الهی قربونش برم من که مریض شده منم دعا می کنم که زود زود خوب شه از طرف من ببوسش
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 دی 91 17:31
عزیزم خصوصی داری
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
3 دی 91 19:52
ای جان دلم خاله فدات بشه انشالله چیزی نیست و سریع خوب میشی دخمل گل خاله


خدا نکنه
مرسی عزیزم ایشالا امیر علی جونم هم هیچ موقع واقعی مریض نشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 دی 91 20:08
عزیزدلم خیلی ناراحت شدم ایشالا زوده زودخوب میشی گلم .نرگس جون فکرکنم حساسیت باشه همسرمنم اینجوریه مخصوصاهوای سردیاخشک بدترمیشه سعی کن هوای خونه بابخورمرطوب بمونه چون شوفاژخیلی خشک میکنه فضارو.
میبوسمت باران گلی


اره همه دکترا گفتن الرژیه ولی هم بخور سرد وهم بخور گرم گذاشتم فایده ای نداشت
طاهره مامان امیرعلی
3 دی 91 20:42
سلام نرگس جون.من تا حالا تونستم با 4 تا کامپیوتر و با گوشی خودم هم به قلقلیت رای بدم. تا حالا چندمه؟
دوگل زندگی
3 دی 91 22:53
سلام مامانی مهربون نگران نباش. ایشالله زود خوب میشه.
دوگل زندگی
3 دی 91 22:54
من مامان دو گل هستم وتازه به این دنیای مجازی اومدم. نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟
مامان درسا
4 دی 91 1:00
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم باران جون مریضه.امیدوارم این سرفه هاش زود زود خوب شه.

مرسی دوست خوبم منم امیدوارم
سمانه مامان ستایش
4 دی 91 2:02
نرگس جون خیلی ناراحت شدم از مریضی باران جون.انشالا زودتر خوب بشه و خیال شما هم راحت بشه.
امیدوارم پستای بعدی خبر خوب بدی که باران عزیز خوب خوب شده و دیگه سرفه نمیکنه
عزیزم رمزمو برات تلگراف کردم


مرسیییییییی
الينا گلينا
4 دی 91 8:24
خدا بد نده .اميدوارم زود زود شيطون بلاي ما خوب بشه.نرگس جون تو هم خيلي استرس نگير خوب مي شه ان شا ا...


مرسی عزیزم ایشالا
آدمک این دنیا..
4 دی 91 9:53
سلام نرگس خانوم...ماشالله چ دخترنازی دارین...خدابراتون حفظش کنه..
هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 11:05
الهی خاله قربونت بره هیراد هم سن شما بود همینجوری بود ویه بدی دیگه که داشت تو خواب سینه اش صدای خس خس بدی میداد ولی خدا رو شکر به مرور زمان خوب شد ایشالله شما خوشگل خاله هم زود زود خوب بشی
هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 11:05
خصوصی عزیزم
مامان خانمی
4 دی 91 11:42
سلام عزیزم به سایت رفتم و امتیاز دادم امیدوارم برنده بشه خانمی ! دختر ماه و ملوسی داری خدا کنه بچه منم که هنوز وجود خارجی نداره شبیه دخملت بشه خدا نگهش داره براتون خانمی
عشق ستاره های تنها
4 دی 91 11:46
اینجا همش مامان بازیه باشه حتما این کارو میکنم
مامان مهبد كوچولو
4 دی 91 12:29
سلام عزيزم . ما رفتيم به لينك آتليه و به شما راي 5 داديم . ايشالله كه برنده شي
محمد
4 دی 91 12:31
سلام اینا که همه عمه خاله زن عمو دختر خاله هستن باشه چشم لینکت اینه میرم 5 میدم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPa ge.php?festival=5
باران خانوم
4 دی 91 12:31
نرگس جون همین الان به هم نام خودم رای دادم . باز هم میام رای میدم . گلم . خدا براتون نگه داره . بهترین ها رو برای . شما . همسترتون و باران جونم آرزو دارم
محمد
4 دی 91 12:58
توی نظرات میگم نظرات رو که خوندم دیدم یه پسر نیست داخلشون امتیاز هم دادم جای 5 که خوبه چندتا 5 زدم البته اون کدش رو مرتب میزدم تا یه چیز ساده بیاد بتونم بنویسم فکر کنم دادم یه 15 یا 20 امتیازی
نیم وجبی
4 دی 91 13:07
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید


چشم سر میزنم ولینکتون کردم
علامه كوچولو
4 دی 91 13:13
اخي
انشاءالله زودي خوب شه
مطمئنا حساسيت داره جوشانده برگ به يا هسته به رو امتحان كنيد عجيب تاثير داره


میشه بنویسی هسته به رو چچجوری بدم
شهیاد
4 دی 91 13:31
سلام من شماره 5 رو براشون ثبت کردم موفق باشید
شهیاد
4 دی 91 13:32
وب خوبی دارید زیباست
مامان سارا
4 دی 91 13:48
چشم مامی باران جان elenanaz.niniweblog.com
paria
4 دی 91 14:25
salam ishala zud khub mishe behesh ray dadam
elham
4 دی 91 15:13
سلام آره عزیزم رای زیادی جمع میشه من خودم تو چند تا گروه فهال عضوم اما ساکسم کار نمیکنه اما سعی می کنم که تبلیغ کنم و به همه بگم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 دی 91 15:47
بروخصوصی عزیزم
مامان مهنا
4 دی 91 16:28
عزیزم رای دادم
طاهره مامان امیرعلی
4 دی 91 16:44
خصوصی داری عزیزم.
sara
4 دی 91 17:40
man be baran joon ray dadam...
مامان مينا
4 دی 91 17:48
خدا نكنه اره عمه جون بهترشدم
وبلاگ طرفداران آقای سروش گودرزی
4 دی 91 18:06
سلام دوستم من به سایتی که گفته بودین رفتم و امتیاز 5 رو به باران نازتون دادم شما هم تو نظرسنجی وب ما شرکت کنین لطفا مرسی
طاهره مامان امیرعلی
4 دی 91 18:09
چشم عزیزم حتما بهش میگم.


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
█回▆ Ƙ𝓲ற𝓲ᗩ▆回█
4 دی 91 18:28
وآآآآآآیــی چــه قشنـــگه بــآرآن رآی دآدم بت بآرآن جـــونی
سكوت خيانت است صداي مردم صحنه
4 دی 91 18:44
سلام به باران عزيز و گل با آرزوي سلامت و سعادت امر شما با كمال ميل و افتخار اجرا شد . اميدوارم با يادو در پناه حق سربلند باشيد موفق . ياحق
زنی در دور دست
4 دی 91 18:50
سلام خیلی زیباست نفستون ..ماشا..اا..وب زیبایی دارین..من رای دادم بهش..راستی اسپند کنید دختر ماهتون رو ..خوب قلم میزنید برایش..وب زیبایی شده..
علی
4 دی 91 19:57
رفتم و به دختر عزیزتون باران گل رای دادم خدا بهتون ببخشتش اگه دوست داشتید منو لینک کنید به من خبر بدید لینکتون کنم ممنون
ورودی 91 دانشگاه فرهنگیان اهواز
4 دی 91 21:32
رای دادم عزیزم ببوسش از طرف من
nazanin
4 دی 91 21:40
به دختر خوشگلتون رای دادم امیدو ارم موفق باشد در همه مراحل زندگی خودش با این پدر و مادر خوبی که داره حتما موفق هست
elham
5 دی 91 0:13
به همه ی دوستام گفتم به باران خوشگل رای بدن اونا هم رای دادن یادت نره بارانو بوووووسی
مامان الیناکوچولو
5 دی 91 1:35
الهی خاله قوربونت بره انشاالله دخترگل خاله زوده زود خوب میشه تامامان عزیزش هم خوشحال بشه دختر ماقویه همه مریضی هاروشکست میده


ایشالا
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 6:53
سلام مامانی میترسم این حرفو بزنم و خدایی نکرده ناراحت بشین اما به خاطر سلامتی باران جون هم شده میگم راستش مامانی من با این که ساری زندگی میکنم اما اسم دکتر طباطبایی رو شنیدیم و خیلی تاییدش میکنیم اما تورو خدا از اسپری استفاده نکیند چون باعث گشاد شدن ریه ها میشه من پسر داییم استفاده میکرد اونم خیلی سرفه میکرد دکتر گفت اگه ادامه بدی ریه هات گشاد میشه.میدونم باران جان خدارو صد هزار مرتبه شکر سالمه اما خواهر من در دوران بچگیش آسم کودکان داشت ولی دکتر بهش اسپری نداد چون ریه هاش گشاد میشد واسه همین دارو مصرف میکرد. امیدوارم خدایی نکرده از حرفام ناراحت نشین من شما و باران جونمو خیلی دوست دارم.

به خدا خودمم نمیدونم حرف کدوم دکتر گوش کنم راستش شوهر خودمم الرژی داره وچند ساله اسپری مصرف میکنه این دکتر رو هم به من معرفی کردن برای دخترم باز بیشتر تحقیق میکنم
مرسی دوست خوبم اگه از من انتقاد هم بکنی نارحت نمیشم چه برسه به اینکه به خاطر سلامتی باران جون نگرانی
بیشتر از قبل دوستتون دارم
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 7:45
سلام عزیزم ما به روز شدیم اگه رمزو خواستین بگین تا به شما هم بدم بووووووووووووووس منتظرتون هستیم


اره عزیزم حتما میخوام
علامه كوچولو
5 دی 91 9:25
سلااااااااااااااااااااام مامان نرگسي جون پس نظرات من كو؟
sahar
5 دی 91 11:51
عاشق این عکستم که دست مامان باباتو گرفتی خیلی نانازی
نرگس جون عروسکو ببوس


مرسی عزیزم منم رمز
آرتور
5 دی 91 12:12
سلام. امیدوارم که حال باران کوچولو هرچی زودتر خوبه شه. خوشبحال باران خانوم که مادری مثل شما دارن. میتونم یه خواهشی ازتون بکنم؟؟؟؟ هر وقت دختر کوچولوتون رو به آغوش کشیدین دعا کنید هیچ بچه ای از آغوش گرم مهر و محبت مادریش جدا نشه. (مادر شاهکار طبیت است)
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 12:22
شما کوچیکترین؟
آرتور
5 دی 91 12:22
چرا؟ راستی به باران کوچولوتون هم بگید دستور که داده بودن انجام شد و از طرف ما مثلثی ها ببوسینش.
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
5 دی 91 12:30
مامانی منم اگه دوباره مطلبی راجبه این مساله پیدا کردم بهتون خبر میدم


مرسی عزیزم
علامه كوچولو
5 دی 91 12:54
سلام خانومي برگ به يا دونه(هسته) به رو از عطاري بگيرين بجوشونين و بعد از خنك شدن بدين بخوره مخصوصا اگه قبل خواب باشه بهتره
مهدی
5 دی 91 13:26
سلام من رای5دادم
معراج شقایق
5 دی 91 13:32
سلام مامی نرگس ای جانم چقدر باران نازه بهش رای دادم به کس دیگه ای هم رای ندادم فقط باران. خدا حفظش کنه
مامان کورش
5 دی 91 13:41
سلام عزیزم
نگران نباش ایشاله زود خوب می شه. هوای تهران خیلی آلوده ست و بخاطر همین بچه ها اینطوری می شن. من پیشنهاد می کنم ببرینش دکتر زندیه. ایشون متخصص کودکان و فوق تخصص آسم وآلرژی
مطبش خیابان مرزداران 44251637
خواهرم دکتر و در شرکت دارویی روی داروهای ریه کار می کنه و همه دکترهای ریه ایران را می شناسد. خوشحال می شم کمکی کرده باشم تا باران جونم زودی سلامت بشه.

مرسی عزیزم بابت راهنمایتون کوروش جونمو ببوسین
sahar
5 دی 91 13:41
رمزو برداشتم
لیلا مامان پرنیا
5 دی 91 13:43
پست ثابت خیلی قشنگ شده


مرسی عزیزم لطف دارین
مهتاب
5 دی 91 13:54
مامانی گل به فرشته نازت رای دادیم
زهرا مامان پارمین
5 دی 91 14:49
به باران خانوم ناز رای دادم زنده باشه و در پناه حق
مامان فرشته
5 دی 91 16:16
ممنون از حضور گرمت... من با اجازه شما را لینک کردم... قابل دونستی منو لینک کن امیدوارم دوستای خوبی باشیم گل دخترتو ببوس
بهاره مامان ونداد گلی
5 دی 91 16:21
ناراحت نباش زود خوب میشه ونداد منم پارسال این جوری ش ولی چند هفته بعد از سرما خوردگی خوب شد ضمنا اگه دوست داشتی وب ما رو ببین ولینک کن
مامان ونداد
5 دی 91 16:23
ببخشید ادرس وب یادم رفت
❤nastaran❤
5 دی 91 16:59
سلام دوستم. ای جونم چه دخیه نازی داری بهش رای دادم گلم
نگاری
5 دی 91 17:16
چشم عزیزم چرا رای نمی دم وای که چقدر این عکس پست ثابتش خوشگله
مهدی
5 دی 91 17:35
سلام خدا حفظ اش کنه خیلی خوشگله من بهش نظر دادم ممنونم از حضورتان
سارا
5 دی 91 17:52
هسته به رو از عطاری بخر . حدود 10 تا دونه رو بیریز تو یه لیوان . بزار رو بخار کتری . یه مایه ژله ای مانند به وجود میاد بده باران جون بخوره زود خوب میشه .
اگهمزشو دوست نداشت یه تیکه نبات هم بنداز داخل لیوان و هم بزن . داغ داغ بهش نده ولی سرد هم نه .ولرم باشه که گلو و سینش نرم بشه .
3 یا 4 بار بهش بده این خیلی خوبه
من اتفاقی اومدم اینجا .


مرسی عزیزم حتما امتحان میکنم
سعید رضا احتشام
5 دی 91 18:57
با سلام من تا پیام شما رو دریافت کردم سریع به دختر گلتون نظر دادم . لطفا لینک ما را در سایتتان پبت کنید یا به وب سایت ما بیایید : www.sasha123.epage.ir
فاطمه حسن پور
5 دی 91 21:46
ایشالا خدا براتون نگهش داره ما رای دادیم یاعلی
فاطمه
5 دی 91 22:27
انشاالله که دختر نازت خوب بشه من تخصصم یه چیز دیگست هرماه یه چکاب کلی پیش دکتر ببرش
مامان بهار
5 دی 91 23:25
سلام الهی که هر چی زودتر خوب میشه باران جون! پیشنهاد دونه به رو من هم توصیه میکنم ان شاا... که هم باران خوب میشه هم آلودگی هوا بر طرف میشه
نیم وجبی
5 دی 91 23:49
ممنون دوستم ولی رمز ندادی؟ خصوصی ماله کدوم پسته اون وقت؟؟؟ منتظر رمزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 دی 91 2:14
باران جون امشب داره بارون میادیادت افتادم خاله
امیدوارم بهترشده باشی


عزیزم ما هم همیشه بیادتونیم
نفس و هلیا
6 دی 91 9:15
سلام مامان نرگس .. ممنون ازاینکه به وبلاگ ماسرزدید.. مارفتیم و رای دادیم امیدواریم خدادخترتونو براتون حفظ کنه....و البته توی مسابقه برنده بشه
نفس و هلیا
6 دی 91 9:27
سلام ممنون ازاینکه به وب ما سرزدید ما رای رو ثبت کردیم امیدواریم موفق باشید راستــــــــی توی یه وبلاگ دیگم که اونام بچشون توراهه تبلیغتون کردیم...
نانا و نینی جون
6 دی 91 11:43
دیدی دیدی نیومدی من قهرم دارم میرم خواستی دارم میرم برا همیشه


ای بابا یادم رفت
مامان محدثه
6 دی 91 14:50
الهی بمیرم خاله جون ایشالله زود زود خوب میشی عزیزم


خدا نکنه محدثه جونمو ببوس


محمد
6 دی 91 18:45
عالی بود 5 بهت میدم
مریم
6 دی 91 21:06
سلام الهی بگردم خدا حفظش کنه دخملتون چه نازه به عروسک رای دادم من مامان نشدم ولی بچه که میبینم دلم براشون ضعف میره چه خوبه که مامانای مهربونی مثل شما دوی هم توی دنیای مجازین اجازه میدید منم خاله باران جون بشم؟
مامان بهار
9 دی 91 2:08
سلام ایشاا... که باران جون بهتر شده
من نظر میذارم نمیرسه واقغا!
یا تایید نمیشه؟؟؟

شرمنده عزیزم قبلی هارو که تایید کردم
مه سا
10 دی 91 12:23
سلام خانوم. ب بارانتون رای دادم. اینام عکسای خاهرزاده جون من هستش. خوشال میشم سر بزنید.
ali
11 دی 91 14:18
سلام رای دادم باران جونو از طرف من ببوس