باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

دنیا بی رحم

1391/10/2 2:58
نویسنده : مامی نرگس
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

باران من

دیروز صبح رفته بودم آریاشهر یه پسر بچه ای حدودا سه یا چهار ساله رو دیدم که به به کانال تکیه کرده بود وگدایی میکرد طفلک یه لباس  بزرگ تنش کرده بودن خیلی سردش بود واز سرما می لرزید واقعا اشک تو چشام جمع شد از دیروزه به اون فکر میکنم نمیدونم چم شده 

قبلا هم خیلی دیده بودم ولی اون زمان بچه نداشتم وخیلی بی تفاوت از کنارشون رد میشدم

براش یه بسته کلوچه خریدم  ولی خیلی ضعیف بود واز سرما دستاش قدرت نداشت کلوچه رو باز کنه خدایا خیلی دلم سوخت یعنی اون بچه مادر نداره...

فکر کنم اون بچه واقعا دوست داشت دیروز اخرین روز دنیا باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مهسا
2 دی 91 3:40
سلام نرگس خانوم من و کیارش هر کدوممون به بارن جون 5 امتیاز دادم برات آرزوی موفقیت میکنم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 دی 91 5:41
دیـشـب گـرسـنـه بـود پسر بچه ای کـه مُـرد ... چـه آسـان بـه خـاک پـس دادنش ؛ و هـمـسـایـه اش ... زیـارتـش قـبـول !! دیـشـب از سـفـر رسـیـد ... مـکـه رفـتـه بـود !!



راسته واقعیت همینه
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
2 دی 91 7:12
واقعا دیدن چنین صحنه هایی دل آدمو به درد میاره واقعا اگه بچه نمیخوان پس چرا یکی پس از دیگری میارن . راستی باران خاله و مامانی یلداتون با یه عالمه تاخیر مبارک


مرسی عزیزم یلدا شما هم میارک
محبوبه مامان الینا
2 دی 91 10:42
جالبه که تمام کمکهای ما میره لبنان و فلسطین و سوریه و عراق...
نه که مملکتمون راحتی و آسایش و امنیت فوران میکنه؟!!!

دقیقا عزیزم
نانا و نینی جون
2 دی 91 11:29
ما میایم سر میزنیم شما سر نمیزنی
قهررررررررررررررررررر



نانا و نینی جون
2 دی 91 12:02
تازشم من چند بار چند رفتم به باران قلمبه رای دادم
بی تربیت بیا نظر بذار دیگه


چشم دوست خوب عصبانی نشو از این بعد هر بار بیام نت برات نظر میزارم
مامان فتانه
2 دی 91 13:30
واقعا منم اینجور بچه ها رو میبینم خیلی غصه دار میشم گناهیااااا
مامان فتانه
2 دی 91 13:31
مامانی به ایلین جون ما هم سر بزن و نظر بده


چشم حتما میام فقط ادرس وبت رو برام بزار
مامان محدثه
2 دی 91 13:44
سلام واقعا آدم این صحنه ها رو میبینه ناراحت میشه

راستی مامانی دیگه پیش ما نمیایی


شرمنده شدم
elham
2 دی 91 14:24
سلام عزیزم آره متاسفانه تو کشور ما زیاده این بچه ها درسته مادر نیستم اما دلم میسوزه بارانو ببوس مامان نمونه
elham
2 دی 91 14:50
سلام نرگسی ممنونم بابات پسورد عکس ها شما هم خیلی ماهی خوشحال شدم از دیدنت بارانو ببوووووووووووووووس
OmidZed
2 دی 91 15:15
سلام نرگس خانوم مامان باران خانوم من اومدم به شما بگم که رای 5 رو به باران جان دادم..اگه بیشتر بود بیشتر امتیاز می دادم..در کل همونجور که شما امر کردید ما هم همونجور اطاعت کردیم.
پسر شاه پریونҳ̸Ҳ̸ҳشقایق
2 دی 91 15:43
رفتم بهش امتیاز دادم
مامی طاها
2 دی 91 16:14
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
جواد
2 دی 91 17:31
سلام من به خواسته تون ارزش نهادمو رفتم امتیاز 5 رو دادم این کوچکترین کمکی بود که از دستم برمیاد امیدوارم خدا همیشه واستون یلامت نگه داردش و شما هم سایه بالا سرش باشین و شماهم بزرگترین کارتونو در حقم بکنین اگه امکانش هست با کلی مشکلات درگیرم از بچگی تا الان کوه مشکلات بودم دعام کنید روی خوش زندگی روهم ببینم
خواهر فرنازجان
2 دی 91 20:06
سلام واقعا ناراحت کننده است البته مامان وبابای این بچه ها اونا را برای گدایی استفاده میکنند
مامان اتنا
3 دی 91 0:47
تنهایی آدمها به عمق یک دریاست ولی برای پر کردنش یک لیوان محبت کافی است
مىنا
3 دی 91 12:26
باران جونم دوست دارم
مهرنوش مامان مهزیار
4 دی 91 7:48
عزیزم یلداتون مبارک. خدارو شکر که باران جون مشکل خاصی نداره. عزیزم نگران نباش بچه ها تا بزرگ بشن و سرو سامان بگیرند همش دل ما رو می لرزونند.
علامه كوچولو
4 دی 91 13:10
آیدا(ماهک)
4 دی 91 15:14
واقعا خیلی ناراحت کنندست
رادین عشق زندگی
4 دی 91 20:42
سلام ممنون از اینکه سر زدید به باران کوچولو رای دادم ان شالله که برنده میشه
مامان متین
4 دی 91 22:30
سلام من به شما رای دادم ولینکتون کردم رو ماه دخترگلتون هم ببوسین خیلی خوشبختم از دوستی با شما ممنون امیدوارم باران جان موفق بشه تو رای گیری
آدم برفی
6 دی 91 7:39
ناراحت نشین .ازنوشتهای ووسواس درانتخاب آنها باید فهمیده باشبن من هر کاری برای هم نوع خودم باشه در یغ نمی کنم .من دیروز رای خودم رودادم.
آگرین(happy girls)
7 دی 91 16:34
سلام ممنون که بهمون سر زدی لینکش کردم ای کاش یکی از عکس های باران خوشمله رو به ما بدید تا بذاریم کنار مطلبش من یکی که خیلی شیفته خوشگلیش شدم بازم ممنون
سولماز
17 دی 91 16:29
مادر این کودک وضع به مراتب اسفناک تری داره که مجبوره بچه شو تو این وضع ببینه.
masoud.m
18 دی 91 13:07
تا بوده همین بوده همسایه ام از گرسنگی مرد در عزایش گوسفند سر بریدنند .دکتر شریعتی
سحر
18 دی 91 21:44
سلام نرگس جون، بهت تبریک می گم به خاطر این همه احساس... بهترین هارو براتون آرزو می کنم