باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

تبریک بابایی

1391/9/12 14:00
نویسنده : مامی نرگس
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

تبریک پدرانه!!!

سیام بابایی!تبلدت مبایک!دس دسی!نا نای نای!بوس بوس!دوشت دالم اینگده!پارسال امروز!!!وقتی اولین بار با هم چشم تو چشم شدیم!!بدجوری گشنت بود (مدارکش هم موجوده).البته کلی هم شاکی بودی که از یه جای گرم و نرم آوردیم لای کلی آدم که همش نگات می کنن.اینجا نمی خوام خاطره بازی کنم.ولی ذکر اولین برخوردمون لازم بود.بابایی از روز و ثانیه ای که تو اومدی زندگیمون دگرگون!! شده (فکر بد نکن منظورم مثبته)تا همین الان که زیر پام بیسکویت خرد کردی و کاغذامو جویدی و کمدم رو به هم زدی!!ولی برکت من انقدر دوستت دارم که حتی اگه بدتر از اینم کنی (که شک ندارم می کنی)بازم صبح ها آنقدر رفتنم رو طول بدم که یا بیدار شی یا شیر بخوای و روزها ثانیه شماری کنم که بیام خونه شیرینکاری جدیدت رو بینم یا عین دیوونه ها واسه خودم تو خیابون بخندم از فکر کردن بهت.نمی دونم خدای مهربون توی وجودم چی دیده که توی فرشته کوچولو رو بهمون داده.امیدوارم که لیاقتش رو داشته باشیم.عروسکم اولین سالگرد تولدت رو که مصادف شده با سی و سومین سال تولد من به هر سه تامون تبریک میگم.ایشالله هر سال قشنگ تر بامزه تر تپل تر سرتق تر و تخس تر بشی.آمین یا رب العالمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان کوثری
12 آذر 91 14:26
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
مامان ساجده
12 آذر 91 18:25
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره
لیلا مامان پرنیا
12 آذر 91 19:14
سلام نرگس جون پرنیا تو مسابقه نی نی مد شرکت کرده لطف میکنی اگه بهش رای بدی شماره 0032


لیلا جون ای کاش زدتر میگفتی اخه من رای دادم
مامان سارا
13 آذر 91 12:16
به به سلام به آقای پدر و باران خوشگله و مامان جون عزیز ، منهای مامان تولد پدرو دختر مبارک باشه .
وقتی وبلاگ بارانو دیدم بعضی عکساش منو یاد کیان انداخت ( پسرم ) به نظرم شبیه هم بودن
خدا براتون حفظش کنه .



اخا نازی مرسی که به وبمون اومدی منم حتما میام
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
14 آذر 91 10:16
به به چه بابای باحالی باران جونم قدر این نعمتو بدون اینم برای یکی یه دونه ما

چشششششششششششششششششششششششششششششمممممممممممممممم
خاله مرمر
16 آذر 91 21:02
آمین
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
9 تیر 92 0:05
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای آتلیه یا با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین قالب رو برای وبلاگش طراحی داشته باشین.. مادام منتظر حضور مهربونتونه