باران جونمباران جونم، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 19 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

باران دختر پاییزی من‍ـــــــ

باران ودوباره دعوا سر یه روسری

1391/9/6 20:56
نویسنده : مامی نرگس
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

باران جونم مثل همیشه وقتی از حموم میارمت بیرون کلاه سرت نمیره این بار گفتم بزار روسری سرت کنم ببنیم میزاری یا نه؟!!!!!!!

اولش کلی گریه کردی بعد برای اینکه آرومت کنم عروسک محبوبت رو آوردم ولی کلی اونو گاز گرفتی بعدش دیگه آروم شدی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

هیراد و عمه لیلاش
6 آذر 91 21:05
اخ قربون بد اخلاقی شما فسقلی ها


آااااخخخخخخ گفتی لیلا جون
مامان طاها
6 آذر 91 22:18
...........#.#.#.#......#.................#... ........#...........#.....#.................#... ......#.............#.....#.................#... .....#..............#.....#.................#... ....#...............#.....#.................#... ....#...............#.....#.................#... .....#..............#.....#.................#... .......#............#.....#.................#... .........#.#.#.#.#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.....#.................#... .....................#.......#..............#.... .....................#.........#..........#...... .....................#............#.#.#......... .................................................... هــــســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم. بااحترام دعوتید....منتظرحضورگرمتون هستم
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
مامان کورش
6 آذر 91 23:53
چه ناز گریه می کنی باران جونم.


دوستتون دارم خاله جونم
مامان بهار
7 آذر 91 0:23
سلام خاله جون!
بهار جون در مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدهیدکد 41 این هم ادرسhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412 مرسی گل


چشم عزیزم امیدوارم اول بشه من قبلا به هیراد رای دادم ولی فکر کنم میشه به دونفر رای داد
مامانی درسا
7 آذر 91 2:42
الهی بگردم چه گریه ای کرده ...... آخیش مامانی منم همین مکافاتو دارم نمیدونم چرا اینقده بدشون میاد ......


منم نمیدونم امان از دست این ورجک هااااا
درسا جونمو ببوس
مامان هانا
7 آذر 91 8:26
عزيزم خدا حفظش كنه ماشالله چقدر ناز شده



مرسی عزیزم خدا هانا جونو برات نگه داره
صفورا مامان آوا
7 آذر 91 8:45
ههههههههه قیافشو ببین نمی دونم چرا بچه ها اینقدر بدشون میاد چیزی سرشون بره آوا هم همینجووره


زرنگن کلاه سرشون نمیره
آتنا مامان روشا
7 آذر 91 11:45
الهی قربونش برم چه قده ناز شده. روشا هم از کلاه بدش میاد بعد از حموم بزور میزارم سرش اگر راهی پیدا کردید من رو هم در جریان بزارید.

چشم حتما شما هم روشا جونمو ببوسین
مامان امیر علی پسر اژدها سوار
7 آذر 91 12:41
ای جانم بمیرم دلم غش کرد اینجوری نکن عزیزم خوب مامانی از دور باد سشوار بده
بدبخت اون عروسک . باران جونم خیلی باحالی عزیز من. عیب نداره مامانی خودتو ناراحت نکن


اخه مو نداره میترسم با سشوار بسوزه وبعدشم از سشوار میترسه امیر علی جونمو ببوس
مامان ساجده
7 آذر 91 15:06
قربونت برم تو چرا با روسری مشکل داری؟
خیلی باحالی بیچاره عروسکت چه گازی ازش میگیری


ساجده بیداری زنگ بزن
خاله مرمر
8 آذر 91 10:40
الهی بگردم چه گریه ای هم میکنه
حالا چرا از لجت اون عروسک بیچاره رو گاز میزنی باران جون نکنه دیدی دستت به مامانی نمیرسه داری حرصتو سر عروسکه خالی میکنی


دقیقا همینطوره خاله جونم
ریحانه رو ببوس
لیلا مامان پرنیا
8 آذر 91 22:49
الهی خاله نبینم اشکتو ناگفته نمونه عصبانی شدنی خوردنی تر میشی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 آذر 91 19:03
وااااای قربون حرصت که نازترمیشی نرگس جون حالا به دردمن دچارشدی که کلاه نمیزاره خیلی آدم اعصابش خوردمیشه
طنین بلا
10 آذر 91 20:05
عزیزم خوب چرا کلاه میزاری سر بچه خیلی نانازی شده باران مخصوصا اون عکس اخرش که حسابی داره شبیه به علی میشه


اره بابا میدونم شبیه پسر عمته
ندا تلفنت رو گم کردم برام خصوصی بزار مرسییییییی طنین جونمو ببوس


مهسا(مامان هستی)
10 آذر 91 21:14
ایییییییییییییییی جان قربون این قلمبه خانم
مامان دوقلوهاا
26 آذر 91 19:14
ای جون دلم چقدر نااااز گریه میکنه قربونت برم خیلی با نمکی.
مامان باران
28 آذر 91 15:20
سلام به باران خانم و مامان گلش ... مامان باران گلی بهتون تبریک میگم به خاطر داشتن دخمل به این نازی ... خدا حفظش کنه... منم یه باران خانم گل دارم خوشحال میشم به ما سر بزنید


عزیزم ادرس وبت اشتباهه